Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Gjest Tannbein

Elsker dypdykket, jeg er så møkk lei av kjendisartikler på 2-3 korte avsnitt! Gleder meg til neste episode, lurer på hva den handler om 😁😁 Og håper hun graver enda mer, dette kan det fort bli en ny karriere ut av, Linnea ☺ Jeg sluttet forresten å se på Bloggerne når Linnéa forsvant. Hun tilførte en ellers overfladisk drittserie noe som var ekte, sårbart og skjørt. Synd det ikke funket med henne og Sondre, de var så søte når de så på lundefugler i lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg våkner etter dårlige drømmer,så er podcast tingen! Skulle høre på "kvinneguidens venner" jeg,men ingen ny podcast. Hva skjer? 

Fuck!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SoWhat? skrev:

Når jeg våkner etter dårlige drømmer,så er podcast tingen! Skulle høre på "kvinneguidens venner" jeg,men ingen ny podcast. Hva skjer? 

Fuck!

De skrev på Facebook at de tar en høstferie denne uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Uzendayo skrev:

De skrev på Facebook at de tar en høstferie denne uka. 

Ok. Da så 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, SoWhat? skrev:

Når jeg våkner etter dårlige drømmer,så er podcast tingen! Skulle høre på "kvinneguidens venner" jeg,men ingen ny podcast. Hva skjer? 

Fuck!

Savnet den i dag jeg og!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den nye podcasten hennes 😂 hun er så herlig sarkastisk og frekk at jeg ler meg ihel av henne 😂 fantastisk! Midt i blinken for meg som elsker gossip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av norske podcaster hvor alle mulige kjendiser er med, samme greia med en ny innfallsvinkel. Men Linnea greier å kjøre denne podcasten helt selv, den mest underholdende podcasten som fins. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Oline12 skrev:

Er så lei av norske podcaster hvor alle mulige kjendiser er med, samme greia med en ny innfallsvinkel. Men Linnea greier å kjøre denne podcasten helt selv, den mest underholdende podcasten som fins. 

Helt enig. Den er genial👍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei no! Som jeg elsker «Gi meg alle detaljene». Dette er gull, Linnea. 👏👌 Rømte fra hjemmekontoret i dag for å ut å gå, lufte hodet, og storkoste meg med både Riise sin SMS-skjebne og Tone sitt evinnelige boligmareritt. Her balanseres både respekt for de involverte med et fantastisk skråblikk- ikke mange som klarer den fine balansegangen, takk for ny podcast 🥰

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk når hun forteller hun har sendt melding til Tone Damli om at hun håpet hun hadde det bra og likte podcasten. Altså, hva tror hun. At Tone digger den nedlatende tonen (nei, det er ikke godt nok kamuflert som humor) hun kjører i hele episoden? At Tone synes det er festlig at Linnea kynisk af, i kjent stil, gir ut episoden en uke etter hun har født? 
Å måtte livnære seg på å utelukkende rakke ned, harselere, og gjøre narr av andre mennesker er bare trist. Ja, man kan si at det er humor til man blir blå i ansiktet, men likevel. Utvid repertoaret, få inn en liten variasjon i den evinnelige «ungdomsskolejentemobber» stilen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, PippiLa skrev:

Komisk når hun forteller hun har sendt melding til Tone Damli om at hun håpet hun hadde det bra og likte podcasten. Altså, hva tror hun. At Tone digger den nedlatende tonen (nei, det er ikke godt nok kamuflert som humor) hun kjører i hele episoden? At Tone synes det er festlig at Linnea kynisk af, i kjent stil, gir ut episoden en uke etter hun har født? 
Å måtte livnære seg på å utelukkende rakke ned, harselere, og gjøre narr av andre mennesker er bare trist. Ja, man kan si at det er humor til man blir blå i ansiktet, men likevel. Utvid repertoaret, få inn en liten variasjon i den evinnelige «ungdomsskolejentemobber» stilen. 

Tror ikke du har fortstått humoren. Linnea rakker ned på norsk media, ikke Tone. Ei heller John Arne Riise. Hun gjenforteller bare mediene sine saker på en sarkatisk måte. Det eneste jeg har funnet som Linnea rakker ned på i disse to episodene, er klesstilen til Riise i 2005. Og DET må man søren meg tåle. 😉

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, PippiLa skrev:

Komisk når hun forteller hun har sendt melding til Tone Damli om at hun håpet hun hadde det bra og likte podcasten. Altså, hva tror hun. At Tone digger den nedlatende tonen (nei, det er ikke godt nok kamuflert som humor) hun kjører i hele episoden? At Tone synes det er festlig at Linnea kynisk af, i kjent stil, gir ut episoden en uke etter hun har født? 
Å måtte livnære seg på å utelukkende rakke ned, harselere, og gjøre narr av andre mennesker er bare trist. Ja, man kan si at det er humor til man blir blå i ansiktet, men likevel. Utvid repertoaret, få inn en liten variasjon i den evinnelige «ungdomsskolejentemobber» stilen. 

Må si meg enig i kommentaren over - tror ikke du har forstått humoren.

Hva skulle være sårende for Tone her? Nå er jo saken om huset behørig dekket av media fra dag 1 allerede, ingenting nytt som kommer fram i podcasten. Ei heller er det personangrep. Linnea gjør ikke narr av noen. Vil kalle det en humoristisk oppsummering av saken.

Samme med episoden om J.A.Riise. En oppsummering av en sak, der alt har vært i media.

Finner ikke noe nedlatende jeg. Å si at Linnea livnærer seg på å "gjøre narr av andre mennesker" er jo helt bak mål🤣Synes tvert i mot at det er imponerende hvordan hun greier å lage morsomme poenger uten å være slem. 

(Sånn til sammenligning hva gjelder podcast, synes jeg heller Tusvik & Tønne går over streken av og til.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kleshengeren

Veldig fin episode av kvinneguidens venner i dag! Setter pris på åpenheten om temaer mange synes er vanskelig å snakke om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

All hail Linnea Myhre! Den nye podcasten er gull, og det samme er Kvinneguidens Venner! Gleder meg til å høre mer, syns både Linnea alene og Linnea med Stine er den perfekte balansen i podcasts, jeg hater når folk skal være sånn unaturlig glade og falskt energiske hele tiden. Både Linnea og Stine er veldig naturlige og virker å bare være seg selv, syns det er nydelig. Stå på, jenter! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig og litt uvanlig podcast i dag ❤️ Takk for at dere snakker om det- viktig!
 Kjenner med deg, Stine. Hilsen «medsøster» 🥰

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, missLynch skrev:

Nydelig og litt uvanlig podcast i dag ❤️ Takk for at dere snakker om det- viktig!
 Kjenner med deg, Stine. Hilsen «medsøster» 🥰

Hva har skjedd med Stine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lin11 skrev:

Hva har skjedd med Stine?

Spontanaborterte i 3 mnd visstnok

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...