Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hørte nyeste episode av "Gi meg alle detaljene" i dag, om hvordan Håkon Magnus og Mette Marit ble sammen.

Like fornøyelig som alltid🤩 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (3 minutter siden):

Jeg hørte nyeste episode av "Gi meg alle detaljene" i dag, om hvordan Håkon Magnus og Mette Marit ble sammen.

Like fornøyelig som alltid🤩 

Åh yes ny episode! Har ventet 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Overgangen til VG og deres management har gjort mye med profilen hennes, nå er det bare lyko reklamer over hele linja. Utrolig kjedelig, hun var den siste influenceren igjen, men en hel video med lyko produkter var dråpen. #unfollow

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea må tjene penger hun også. Syns det er helt innafor å knytte seg til en annonsør. Er ikke mye reklame hun driver med i motsetning til andre influensere. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Supero
Oline12 skrev (2 timer siden):

Linnea må tjene penger hun også. Syns det er helt innafor å knytte seg til en annonsør. Er ikke mye reklame hun driver med i motsetning til andre influensere. 

Nettopp, og å bruke Lyko som annonsør er da virkelig ikke et problem. Hadde heller stilt spørsmålstegn om det var tannbleking, kollagenpulver og detox-shaker, men heldigvis er frøken Myhre for smart til slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Tough cookie skrev (På 17.4.2021 den 18.33):

Jeg hørte nyeste episode av "Gi meg alle detaljene" i dag, om hvordan Håkon Magnus og Mette Marit ble sammen.

Like fornøyelig som alltid🤩 

Veldig bra episode! Synes det er jevnt god kvalitet på "Gi meg alle detaljene", underholdende og morsom pod👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Oline12 said:

Linnea må tjene penger hun også. Syns det er helt innafor å knytte seg til en annonsør. Er ikke mye reklame hun driver med i motsetning til andre influensere. 

Det er da reklame i alle videoer, podcaster og stories

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg har å bemerke når det gjelder Linnea og reklame, er at jeg synes hun er veldig flink til å lage reklame i sammenheng med annet hun snakker om samtidig. Og, at hun får ofte reklamen til å bli morsom. Mulig jeg har sær humor, men mange ganger jeg  humrer til reklamen hennes.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkee skrev (8 timer siden):

Eneste jeg har å bemerke når det gjelder Linnea og reklame, er at jeg synes hun er veldig flink til å lage reklame i sammenheng med annet hun snakker om samtidig. Og, at hun får ofte reklamen til å bli morsom. Mulig jeg har sær humor, men mange ganger jeg  humrer til reklamen hennes.

Enig. Antibac som ikke tørker - you had one job! 
 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (14 timer siden):

Veldig bra episode! Synes det er jevnt god kvalitet på "Gi meg alle detaljene", underholdende og morsom pod👍

Boka er også utrolig festlig! 😁

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay
Havnefogden skrev (På 27.4.2021 den 20.00):

Linnea Myhre er både dyktig og morsom. En god kombinasjon!

Enig. Hun er dyktig i det hun driver med, og framstår mye mer kreativ enn mange andre influencere, også når hun gjør reklame. 

Synes det er befriende at hun ikke er så hysterisk opptatt av utseende, alt må ikke til enhver tid være "on fleek". Kan knapt se for meg f.eks SE eller CBE på Kompani Lauritzen, mens Linnea gir alt😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Finlay said:

Enig. Hun er dyktig i det hun driver med, og framstår mye mer kreativ enn mange andre influencere, også når hun gjør reklame. 

Synes det er befriende at hun ikke er så hysterisk opptatt av utseende, alt må ikke til enhver tid være "on fleek". Kan knapt se for meg f.eks SE eller CBE på Kompani Lauritzen, mens Linnea gir alt😅

Ja, er så enig! Linnea er rett og slett veldig flink i jobben sin. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er dyktig, jeg liker å høre på henne. Godt å ha noen influensere med noe mellom øra, som har noe å gi. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

«Gi meg alle detaljene» er fantastisk underholdning 🤩 

Drømmeepisode som jeg inderlig håper Linnea kan fikse en gang i fremtiden (lov å håpe): da «Big Brother» kom til Norge i 2001, og trash-tv ble en realitet https://no.m.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_Norge_(2001)

«Let the game begin!» 😅

Endret av missLynch
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (1 time siden):

«Gi meg alle detaljene» er fantastisk underholdning 🤩 

Drømmeepisode som jeg inderlig håper Linnea kan fikse en gang i fremtiden (lov å håpe): da «Big Brother» kom til Norge i 2001, og trash-tv ble en realitet https://no.m.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_Norge_(2001)

«Let the game begin!» 😅

En avsporing kanskje, men det ligger allerede en veldig dyptpløyende og interessant pod om BB på Hele Historien (NRK) Anbefales! 

Er for øvrig helt enig i at Linnea sin pod er super! Gleder meg til hver episode 😁

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (2 timer siden):

«Gi meg alle detaljene» er fantastisk underholdning 🤩 

Drømmeepisode som jeg inderlig håper Linnea kan fikse en gang i fremtiden (lov å håpe): da «Big Brother» kom til Norge i 2001, og trash-tv ble en realitet https://no.m.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_Norge_(2001)

«Let the game begin!» 😅

Ja! Ramsay og Anne Mona! Husker folk valfartet hit til Flekkefjord for å spise på Anne Mona sin veikro. Hun var første lokale kjendis fra min egen generasjon. Det var sykt stas på den tiden 🤣

Nå har vi bare oppfinneren, ikke mye shwung over det 😆

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (3 timer siden):

«Gi meg alle detaljene» er fantastisk underholdning 🤩 

Drømmeepisode som jeg inderlig håper Linnea kan fikse en gang i fremtiden (lov å håpe): da «Big Brother» kom til Norge i 2001, og trash-tv ble en realitet https://no.m.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_Norge_(2001)

«Let the game begin!» 😅

Vil anbefale de to episodene som heter "Big Brother 2001. Da reality-TV mistet uskylden" i NRK-podcasten "Hele historien". Altså, det er selvfølgelig ikke like gøy som med Linnea! Men jeg koste meg med episodene 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...