Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns Linea kommer så utrolig godt ut av dette.  Flink! Godt gjort og underholdende.  Uten å tråkke på noen. Det er tommel opp det. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg synes Venner av internett har tapt seg noe voldsomt, og det er så trist. Jeg ELSKET Kvinneguidens venner, men nå synes jeg at det nesten bare er kjendis- og TV-snakk, noe jeg personlig ikke synes er morsomt eller interessant i det hele tatt. Savner snakk om alle de randome trådene her på KG. De snakker jo mer om TV enn internett nå. 🤷‍♀️

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kleshengeren

Jeg skulle gjerne også hatt litt flere tråder fra kvinneguiden. Men gjerne i kombinasjon med annet som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk aldri hørt på podden hennes. Veldig søt jente, men hun fenger ikke meg helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker poden godt. Fin å ha på i bakgrunn når jeg driver med andre ting. Synes ikke den har tapt seg, men utviklet seg. Blir i godt humør av latteren til Linnea, det virker som hun er ett fint sted i livet. Og det gjør meg glad etter å ha fulgt henne sporadisk i mange år.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte med på bloggerne, og jeg skjønte aldri hvorfor hun sutret så fælt over flyttinga. Er ikke det naturlig når man er voksen? Jeg skjønner jo at det kan være tøft med tanke på samlivsbrudd og så videre, men hun lagde mye drama rundt det å flytte egen leilighet. De overrasket meg litt og jeg lot meg faktisk irritere av det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (5 timer siden):

Jeg fulgte med på bloggerne, og jeg skjønte aldri hvorfor hun sutret så fælt over flyttinga. Er ikke det naturlig når man er voksen? Jeg skjønner jo at det kan være tøft med tanke på samlivsbrudd og så videre, men hun lagde mye drama rundt det å flytte egen leilighet. De overrasket meg litt og jeg lot meg faktisk irritere av det.

Litt av greia med at hun er «sinnablogger» kanskje..synes egentlig ikke så synd på henne som flytter til den svære leiligheten midt i Oslo når folk på hennes alder ikke har råd til et kott engang.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (10 timer siden):

Jeg fulgte med på bloggerne, og jeg skjønte aldri hvorfor hun sutret så fælt over flyttinga. Er ikke det naturlig når man er voksen? Jeg skjønner jo at det kan være tøft med tanke på samlivsbrudd og så videre, men hun lagde mye drama rundt det å flytte egen leilighet. De overrasket meg litt og jeg lot meg faktisk irritere av det.

Synes denne tante Margit var en perle i den episoden 🙌😂 Den kommentaren om sutring var priceless. 

Skjønner Linnea godt, jeg. Det er nok et slit å flytte etter et samlivsbrudd, og så skal man ta stilling til alt fra maling til møbler og finne sin stil. Jeg får migrene bare av å befinne meg på IKEA, så kan definitivt forstå dette 🥵

Endret av missLynch
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det seg at den første tråden jeg finner om Linnea Myhre, er full av negativitet og dritt?

La oss heller snakke henne opp litt!!! Fortell når du begynte å like henne, start diskusjoner osv, men keep it nice ! 

Jeg kan starte; Jeg personlig fikk ikke øynene opp for henne før jeg hørte Gi Meg alle detaljene. Den var rett og slett helt rå, og jeg hørte den ferdig på en dag.

Eneste minnene jeg har av Linnea fra før er selvsagt Skal vi danse osv, men det jeg husker best er når hun ble sammen med sin tidligere kjæreste, fordi jeg syns han var så kjekk. Lurer på hvordan kjærlighetslivet hennes går nå... Noen som vet noe om det for eksempel?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Linnea. Hun er faktisk et stort journalistisk talent innenfor sin sjanger kjendisjournalistikk. Hvor hun bruker humor for å få frem hvordan populærkulturen er et uttrykk for sin tid. En god forfatter et hun også. Liker veldig godt hennes negative vesen. Tror ikke KG er så veldig representativt for hva folket synes om henne. Nesten alle mine venner digger henne. Utenom et par stk som synes hun er for negativ. Hehe!

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnéa er kul fordi hun ikke er så positiv og påtatt glad hele tiden, sånn som andre bloggere.

Hun har blitt mye mer positiv med årene, men liker at hun er litt "sur" enda😉

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Billiebi skrev (9 minutter siden):

Jeg digger Linnea. Hun er faktisk et stort journalistisk talent innenfor sin sjanger kjendisjournalistikk. Hvor hun bruker humor for å få frem hvordan populærkulturen er et uttrykk for sin tid. En god forfatter et hun også. Liker veldig godt hennes negative vesen. Tror ikke KG er så veldig representativt for hva folket synes om henne. Nesten alle mine venner digger henne. Utenom et par stk som synes hun er for negativ. Hehe!

Helt enig!! Bøkene hennes er utrolig bra. Liker også hvordan hun snakker om psykiske lidelser og vet hvordan hun skal formulere seg rundt det. Det å være negativ kan selvfølgelig være en faktor for at noen ikke liker henne, men jeg syns det er lettere å relatere seg til negative mennesker. Ut i fra mitt perspektiv er det mye lettere å bli positivt overrasket om man er negativ til å begynne med.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (6 minutter siden):

Linnéa er kul fordi hun ikke er så positiv og påtatt glad hele tiden, sånn som andre bloggere.

Hun har blitt mye mer positiv med årene, men liker at hun er litt "sur" enda😉

Det «sure» er jo det som gjør henne unik

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns tanken din er god ts, men du kunne kanskje prøvd å snu utviklingen i den andre tråden. Så vi slipper å ha to tråder om samme person 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk øya opp for henne når jeg begynte å lese den første bloggen hennes "alt du vet er feil" 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Linnea er talentfull!

Podkasten "Gi meg alle detaljene" er virkelig velskrevet (altså manuset) og morsom. Husker jeg likte "Hver gang du forlater meg" veldig godt også.

Sikkert en del som bare ser bloggerstempelet som man aldri blir kvitt, men Linnea hadde jo en fantastisk blogg! Jeg husker mange av innleggene og hvor godt hun skrev. Kan overhodet ikke sammenlignes med bloggerne i dag som skal tjene penger, og knapt kan skrive en setning uten skrivefeil.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

majs1 skrev (21 timer siden):

Det «sure» er jo det som gjør henne unik

Nemlig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...