Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Spyflua skrev (55 minutter siden):

Ja! Ramsay og Anne Mona! Husker folk valfartet hit til Flekkefjord for å spise på Anne Mona sin veikro. Hun var første lokale kjendis fra min egen generasjon. Det var sykt stas på den tiden 🤣

Nå har vi bare oppfinneren, ikke mye shwung over det 😆

Dette er et sidespor, men mener jeg leste et sted for noen år siden at Ramsey og Anne-Mona giftet seg, og at de (ihvertfall da) fortsatt var gift. Syntes det var så koselig 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyacinth skrev (11 minutter siden):

Dette er et sidespor, men mener jeg leste et sted for noen år siden at Ramsey og Anne-Mona giftet seg, og at de (ihvertfall da) fortsatt var gift. Syntes det var så koselig 😊

De gifta seg på Big brother gjenforeningsopplegg, da de måtte være inne en uke. 

https://www.nrk.no/sorlandet/big-brother-bryllup-1.303309

De var fortsatt gift i november, i følge hennes instagram. 

🤗

Endret av Vipser
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyacinth skrev (4 timer siden):

Dette er et sidespor, men mener jeg leste et sted for noen år siden at Ramsey og Anne-Mona giftet seg, og at de (ihvertfall da) fortsatt var gift. Syntes det var så koselig 😊

Stemmer det. De har barn også. De må vel være tenåringer nå. Ikke mange realityforhold som har holdt ut så lenge.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til Gi meg alle detaljene: Det blir bedre å lytte til dersom du ikke snakker så fort, og mindre “opplesning”. Presentasjonen er veldig full fart gjennom manus, men innholdet er bra og gøy. 👍🏼

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å høre hva som har skjedd med huset tv2 bygde på Fagerstrand, og paret som vant. Og kanskje om de som vant den norske versjonen av the Block også. husker ikke hva serien het, men husker det ene paret som hadde med tempurmadrass (som funker dårlig i kulde) og skulle male hele leiligheten med pensel "maling som er rulla på er stygt"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (10 timer siden):

Tips til Gi meg alle detaljene: Det blir bedre å lytte til dersom du ikke snakker så fort, og mindre “opplesning”. Presentasjonen er veldig full fart gjennom manus, men innholdet er bra og gøy. 👍🏼

Jeg elsker at hun snakker fort. Hører vanligvis på podcaster i 2x hastighet, men slipper det her!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg koste meg med Oslogirls-episoden! Denne podcasten har blitt ukas høydepunkt for meg, og tror det er perfekt timing for denne type humoristiske podcast. Unner virkelig Linnéa suksess! Blir spennende å se hvordan det går i Kompani Lauritzen i morgen!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt Linnea i mange år og syntes da jeg fulgte henne i 2010-ish at hun var stusselig og overdramatiserte livet og virket litt falsk (jeg har det så fælt, men har likevel mange venner og er poppulær). Men nå på kompani lauritzen overrasker hun veldig! Hun virker jordnær, positiv, sterk, trygg og voksen. Et helt annent menneske. Er så flott å se! Virker som hun er relativt frisk også! 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke proteinbarer spiser hun? Hørte en gammel podkastepisode der det var snakk om proteinbarer sendt til USA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte akkurat episoden om Junior Grand Prix. Fy faen, den avslutningen stakk i hjertet! Sterkt av Linnea å dele dette! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
RebekkaQ skrev (22 minutter siden):

Hørte akkurat episoden om Junior Grand Prix. Fy faen, den avslutningen stakk i hjertet! Sterkt av Linnea å dele dette! 

Enig.

Det var en litt sår episode, men fin. Stakkars barn😢 

Ufattelig at de som produserte dette showet ikke tenkte lenger!🙄

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timeplan

Herreguuud som jeg elsker "gI meg alle detaljene". 

Jeg har aldri klart å høre på en eneste podcast før, men nå hører jeg på denne til og fra jobb og sliter med å ikke le høyt på bussen 😂

Har bare kommet til Norges første bloggbot enda, så har mye å glede meg til skjønner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 5/20/2021 at 1:45 PM, RebekkaQ said:

Hørte akkurat episoden om Junior Grand Prix. Fy faen, den avslutningen stakk i hjertet! Sterkt av Linnea å dele dette! 

Enig!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker Gi meg alle detaljene! 

Hadde vært gøy med en episode om da denne legendariske gjengen spilte basketballkamp i Bergen i 2006 og byen gikk fra forstanden:

Nick Carter- frontfigur i Backstreet Boys

Aaron Carter - Nicks lillebror, den yngste mannlig soloartisten med fire top 40 singler i USA.

Joey Fatone - N'Sync.

Samuel page - Jesse Parker i tv-serien «Point Pleasant».

Matt Czuchry -Logan Huntzberger i tv-serien «Gilmore Girls».

Amaury Nolasco - Fernando Sucre i tv-serien «Prison Break».

Shane West - Dr. Ray Barnett «E.R».

Rockmond Dunbar - C-note i «Prison Break».

Paul Johansson - Dan Scott i tv-serien «One Tree Hill».

Chris Kirkpatrick - eks. N'Sync.

Nana Gbewonyo - Junior Battle i filmen « Coach Carter».

Wesley Jonathan - Gary i i tv-serien «What i like about you».

David Faustino - Bud Bundy i tv-serien « Married with children».

( https://www.bt.no/kultur/i/kv41Q/tidenes-Hollywood-innrykk

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Highhopes said:

Elsker Gi meg alle detaljene! 

Hadde vært gøy med en episode om da denne legendariske gjengen spilte basketballkamp i Bergen i 2006 og byen gikk fra forstanden:

Nick Carter- frontfigur i Backstreet Boys

Aaron Carter - Nicks lillebror, den yngste mannlig soloartisten med fire top 40 singler i USA.

Joey Fatone - N'Sync.

Samuel page - Jesse Parker i tv-serien «Point Pleasant».

Matt Czuchry -Logan Huntzberger i tv-serien «Gilmore Girls».

Amaury Nolasco - Fernando Sucre i tv-serien «Prison Break».

Shane West - Dr. Ray Barnett «E.R».

Rockmond Dunbar - C-note i «Prison Break».

Paul Johansson - Dan Scott i tv-serien «One Tree Hill».

Chris Kirkpatrick - eks. N'Sync.

Nana Gbewonyo - Junior Battle i filmen « Coach Carter».

Wesley Jonathan - Gary i i tv-serien «What i like about you».

David Faustino - Bud Bundy i tv-serien « Married with children».

( https://www.bt.no/kultur/i/kv41Q/tidenes-Hollywood-innrykk

Har Logan Huntzberger vært i Bergen? Herregud, alt jeg har gått glipp av på bygda i Trøndelag ass ...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dupers skrev (1 time siden):

Har Logan Huntzberger vært i Bergen? Herregud, alt jeg har gått glipp av på bygda i Trøndelag ass ...

For øvrig den eneste på lista som var i nærheten av å være interessant! 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (1 time siden):

For øvrig den eneste på lista som var i nærheten av å være interessant! 😄

Haha, det som er humoren med det hele.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...