Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

1 hour ago, J.. said:

Ja.

Er en strømmetjeneste som feks Spotify eller Netflix.

Men å betale 79kr per mnd for noen få podcaster er vel noe de færreste gidder,i tillegg til alt annet man betaler for..

Ja det er uaktuelt.. kjipt da, liker podden deres. Kunne kanskje vurdert det om det var en del av VG+ og det var flere podcaster der jeg likte (da får man jo vgtv og avisen også) Skal sies at jeg i perioder betalte 4 dollar per måned for 1 podcast (via Patreon), men det var en jeg likte VELDIG godt og det var litt for å støtte og litt for å få tilgang til alle bonusepisoder + at det var jo frivillig siden den vanlige podcasten var gratis allerede og jeg betalte bare en periode :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kleshengeren
J.. skrev (12 timer siden):

Ja.

Er en strømmetjeneste som feks Spotify eller Netflix.

Men å betale 79kr per mnd for noen få podcaster er vel noe de færreste gidder,i tillegg til alt annet man betaler for..

Vil tro de fleste gidder…? Heller 79kr i måneden enn reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kleshengeren skrev (1 time siden):

Vil tro de fleste gidder…? Heller 79kr i måneden enn reklame.

Nei, det er ganske mange som ikke kommer til og gidde. Og jeg vil tro at om man har dårlig råd f. eks, vil man heller høre reklame enn og betale. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kleshengeren skrev (1 time siden):

Vil tro de fleste gidder…? Heller 79kr i måneden enn reklame.

Neppe. Så bra matriale har de ikke.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (12 timer siden):

Ja det er uaktuelt.. kjipt da, liker podden deres. Kunne kanskje vurdert det om det var en del av VG+ og det var flere podcaster der jeg likte (da får man jo vgtv og avisen også) Skal sies at jeg i perioder betalte 4 dollar per måned for 1 podcast (via Patreon), men det var en jeg likte VELDIG godt og det var litt for å støtte og litt for å få tilgang til alle bonusepisoder + at det var jo frivillig siden den vanlige podcasten var gratis allerede og jeg betalte bare en periode :)

Betaler selv 5 dollar i mnd som patrion for en amerikansk pod for nettopp disse godene.

Men da er bonusmatriale video/lydopptak,bilder,kilder og ganske mye ekstra, + vanlige episoder som er gratis på Spotify.

DA synes jeg det er verdt det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke noe om at alle disse poddene skal over på betalingsplatform. Ha en gratisversjon tilgjengelig med reklame (kanskje en uke seinere?), jeg har faktisk ikke råd til enda et abonnement, og jeg er nok ikke den eneste.  .. jaja da blir det ikke mer sånn pod for meg da. 

Det mest idiotiske er jo at nå finnes det vel to norske pod-platformer? Strømme-boblen må sprenges snart.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AntiBullshit said:

Jeg betaler heller 80kr for Disney+ enn podcast fra vg 

Synes det er ganske sykt at en podcastplatform skal koste mer eller like mye som en strømmetjeneste med faktisk innhold. Skjønner jo at D+ prisumpet og sikkert setter opp prisen etterhvert, but.. know your audience,

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir uaktuelt å betale 79 kr i mnd for å høre Venner av internett og Harm & Hegseth, dessverre. To av mine favoritter som jeg gjerne skulle ha hørt mer av😔 Jeg hører på 5 podder i uka, har ikke tid til mer enn det så dette tilbudet med flere podcaster etc appellerer ikke nok til å betale for det. Men bare så det er sagt da; elsker podcasten deres😍

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Har 300-400 podder i appen min (mange er «ferdighørt» da, men mange kommer fortsatt med nye episoder), og selv om jeg er heldig og kan lytte 7,5 timer hver eneste arbeidsdag, så har jeg mer enn nok å ta av til at det frister å begynne å betale for å gå tilgang til enda mer. Dessverre.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, LadyLemon said:

Synes det er ganske sykt at en podcastplatform skal koste mer eller like mye som en strømmetjeneste med faktisk innhold. Skjønner jo at D+ prisumpet og sikkert setter opp prisen etterhvert, but.. know your audience,

Sier du at en podcastplatform full av podcaster ikke har innhold? Dette forstår jeg ikke. En podcast er jo et innhold. Du sier jo selv at du liker podcasten, da liker du jo innholdet. Og denne platformen vg skal til har masse bra podcaster. Jeg bare har ikke budsjett til å betale for podcast nå, men jeg kunne fint bytta ut disney+ med podcast om jeg hadde hatt disney+ å bytte ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer heller ikke til å betale, men vil det si at Linnea får mer betalt eller bare at hun har fått en avtale med noen som krever betaling for innholdet i appen? Hvis det er sånn at Linnea får mer betalt så skjønner jeg hvorfor. Ingenting er gratis. Heller ikke å lage podcast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler vi går litt off topic her nå, men jeg kommer heller ikke til å betale for å høre to venninner sitte å skravle sammen. Jeg betaler for lydbok, podcast er ikke verdt å betale for syntes jeg.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er få podcaster jeg er villig til å betale for å høre på. Generelt vil det vel være podder som gir meg noe verdi tilbake. Kvinneguidens venner med Linnea og Stine er (dessverre) ikke en av dem. Syns uansett den var bedre i starten, vet ikke når den ble mer «mas» enn underholdning for min del, likte at fokuset var på prat om trådene her inne. Kanskje skillet kom da de ble en del av VG. 
 

Ps. Gi meg alle detaljene er underholdende på en annen måte (men ikke nok for min del til å betale). Men det er nå iallefall en pod som passer godt inn i en slik betalingsløsning da det legges ned et godt stykke arbeid både med research, manus og ikke minst fremførelse !! 

Endret av Mperle
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner av Internett skal ikke bak betalingsmur.

Det er det Gi meg alle detaljene som skal.

Endret av J..
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

J.. skrev (5 timer siden):

Venner av Internett skal ikke bak betalingsmur.

Det er det Gi meg alle detaljene som skal.

Glimrende 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kleshengeren
LadyLemon skrev (På 28.9.2021 den 9.34):

Jeg synes ikke noe om at alle disse poddene skal over på betalingsplatform. Ha en gratisversjon tilgjengelig med reklame (kanskje en uke seinere?), jeg har faktisk ikke råd til enda et abonnement, og jeg er nok ikke den eneste.  .. jaja da blir det ikke mer sånn pod for meg da. 

Det mest idiotiske er jo at nå finnes det vel to norske pod-platformer? Strømme-boblen må sprenges snart.

Egentlig tenker jeg at det er bedre med to, så får man en priskonkurranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kleshengeren skrev (10 timer siden):

Egentlig tenker jeg at det er bedre med to, så får man en priskonkurranse.

Ja, men samtidig risikerer man at favorittpoddene ligger på hver sin app slik at man må velge vekk en podcast, eller betale for to tjenester,

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pearl2.0 skrev (På 28.9.2021 den 11.59):

Det blir uaktuelt å betale 79 kr i mnd for å høre Venner av internett og Harm & Hegseth, dessverre. To av mine favoritter som jeg gjerne skulle ha hørt mer av😔 Jeg hører på 5 podder i uka, har ikke tid til mer enn det så dette tilbudet med flere podcaster etc appellerer ikke nok til å betale for det. Men bare så det er sagt da; elsker podcasten deres😍


enig med deg. To favoritter men nå må jeg gi slipp 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...