Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Håper på mer brusblogging nå som det er flere nyheter i brushylla. Blant annet nye monster-drikker som er hennes favoritt av energidrikk. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Birdo skrev (På 23.2.2022 den 17.50):

Hun virker så lykkelig med Emil😍 Virker som han faktisk setter pris på henne og heier litt på henne også!

Syns det virket som alt skulle handle om andrepart i forrige forhold. Hun virket så alene. 

Fatter ikke hva han ser i henne

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariposa__ skrev (På 25.2.2022 den 18.37):

Fatter ikke hva han ser i henne

Han ser det man ska se når man ser Linnea,en kjempe søt og vakker kvinne...bare litt bitter du

  • Liker 22
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velinda skrev (16 timer siden):

Han ser det man ska se når man ser Linnea,en kjempe søt og vakker kvinne...bare litt bitter du

Og kanskje mer viktig: en reflektert, morsom og smart dame. 

  • Liker 35
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Elysion skrev (3 timer siden):

Synd hun har fjerna bloggen sin. 

Hun er smart. Skjønte at det ikke var hennes vei. Hun gjør viktigere ting enn å blogge. Heldigvis. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette.

Måne, admin. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rebelroot skrev (23 timer siden):

Hun er smart. Skjønte at det ikke var hennes vei. Hun gjør viktigere ting enn å blogge. Heldigvis. 

Hun hadde jo den eneste interessante blogg som noen gang har vært skrevet. Hva gjør hun nå som er viktigere? Være med på «Bloggerne» og annen shitty reality-TV og skrive noen få intetsigende bøker? Teste brus? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

velociraptor skrev (1 minutt siden):

Hun hadde jo den eneste interessante blogg som noen gang har vært skrevet. Hva gjør hun nå som er viktigere? Være med på «Bloggerne» og annen shitty reality-TV og skrive noen få intetsigende bøker? Teste brus? 

Blogging er slitsomt og virker helt jævlig. Man må brette ut livet sitt og må følge opp og oppdatere for "fansen." Du har et konstant press på deg. Du må og selge ting hele tiden for å tjene penger. 

Skjønner meget godt at hun ikke gidder dette. 

Den serien med de andre bloggerne var genial. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Rebelroot skrev (40 minutter siden):

Blogging er slitsomt og virker helt jævlig. Man må brette ut livet sitt og må følge opp og oppdatere for "fansen." Du har et konstant press på deg. Du må og selge ting hele tiden for å tjene penger. 

Skjønner meget godt at hun ikke gidder dette. 

Den serien med de andre bloggerne var genial. 

 

Blogging/influensing virker overhodet ikke slitsomt, men det fremstår veldig kunstig og fake. Mye iscenesetting, filter og løgner "jeg eeelsker denne nye iskaffen bla bla". Jeg sier ikke at dette gjelder spesifikt for Linni, men at det gjelder for de aller fleste influenserne som er hakket mer rosa og blonde enn henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (På 26.3.2022 den 20.51):

Hun hadde jo den eneste interessante blogg som noen gang har vært skrevet. Hva gjør hun nå som er viktigere? Være med på «Bloggerne» og annen shitty reality-TV og skrive noen få intetsigende bøker? Teste brus? 

Noen høres bitre ut, hun har sagt selv at hun jobber med andre ting som ikke deles og det må da være lov å gjøre akkurat det man vil på sin egen Instagram. Og intetsigende bøker? Har du tatt deg bryet å lese en eneste anmeldelse eller bøkene i seg selv?

Det er INGEN som tvinger deg til å verken følge med på eller irritere deg over en person som gjør ting HUN liker som DU ikke liker. Herregud 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DianaV skrev (38 minutter siden):

Noen høres bitre ut, hun har sagt selv at hun jobber med andre ting som ikke deles og det må da være lov å gjøre akkurat det man vil på sin egen Instagram. Og intetsigende bøker? Har du tatt deg bryet å lese en eneste anmeldelse eller bøkene i seg selv?

Det er INGEN som tvinger deg til å verken følge med på eller irritere deg over en person som gjør ting HUN liker som DU ikke liker. Herregud 🙄

Hæ? Hva skulle jeg være bitter over? 

Godt mulig hun jobber med viktige ting, men hvis det ikke deles, som er helt fair, så kan man ikke bruke argumentet at hun nå jobber med viktigere ting enn blogging.

Ja, jeg har lest alle bøkene hennes. Den første var bedre enn de tre siste. Har ikke lest noen av anmeldelsene, pleier å lese selv og gjøre meg opp min egen mening. Kanskje du kan linke til en av disse anmeldelsene hvis du mener den ville endret meningen min?

Jeg følger henne ikke på instagram, hvorfor insinuerer du at jeg har sagt at hun ikke kan gjøre som hun vil på sin egen insta? 

Jeg synes Linneah er vakker, kul og morsom, men jeg er uenig i at hun gjør viktig arbeid ut i fra det som er offentlig kjent at hun jobber med. Jeg kan ikke forholde meg til din påstand om at hun i tillegg driver med noe veldig viktig men hemmelig arbeid, men fint for henne om det stemmer. Og jeg synes det er pinlig at hun begynte med reality-TV, jeg hadde trodd bedre om henne 🤷🏼‍♀️ Nettopp fordi jeg synes hun virker litt annerledes enn de andre kjendistrynene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Klink skrev (7 minutter siden):

Hvor lenge har de vært et par? 

I følge VG siden 7. juni 2021. Men.. medt sannsynlig lenger enn det 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...