Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Gjest Solaire
J.. skrev (På 26.9.2021 den 19.36):

Ja.

Er en strømmetjeneste som feks Spotify eller Netflix.

Men å betale 79kr per mnd for noen få podcaster er vel noe de færreste gidder,i tillegg til alt annet man betaler for..

Men man utsettes jo allerede for reklame når man hører på podcaster? 🙁 Helt uaktuelt for meg å betale.. Da hører jeg heller på spillelistene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg eller virker hun sur? Ikke alltid folk som går med løst smilebånd, men syns hun har et ”surt” trekk over seg🤷🏻‍♀️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Solfridmedhatten said:

Er det bare meg eller virker hun sur? Ikke alltid folk som går med løst smilebånd, men syns hun har et ”surt” trekk over seg🤷🏻‍♀️

Det er bare deg.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (På 6.10.2021 den 2.45):

Er det bare meg eller virker hun sur? Ikke alltid folk som går med løst smilebånd, men syns hun har et ”surt” trekk over seg🤷🏻‍♀️


hun fremstår litt sur og litt syrete. Ikke sikkert hun er sånn men det er noe med fremtoningen 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (2 timer siden):


hun fremstår litt sur og litt syrete. Ikke sikkert hun er sånn men det er noe med fremtoningen 

Hun er bare ærlig og seg selv. Ingen påtatthet og falske "influensersmil" Forfriskende. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/6/2021 at 2:49 AM, LCFA said:

Det er bare deg.

Unødvendig kommentar, ja kanskje… 

Men for en totalt latterlig måte å svare på? Du snakker på vegne av alle andre du altså? 
Har du dette for en vane? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Jessijones said:

Unødvendig kommentar, ja kanskje… 

Men for en totalt latterlig måte å svare på? Du snakker på vegne av alle andre du altså? 
Har du dette for en vane? 

Alle her skriver på vegne av seg selv så det er ganske unødvendig å poengtere. Bortsett fra dette innlegget da, dette skriver jeg på vegne av Kungen av Sverige.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (På 6.10.2021 den 2.45):

Er det bare meg eller virker hun sur? Ikke alltid folk som går med løst smilebånd, men syns hun har et ”surt” trekk over seg🤷🏻‍♀️

Jeg har aldri sett henne smile.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
parmanoia skrev (På 22.8.2019 den 15.12):

Mye morsommere når Johan Golden og  Atle Antonsen leser poster fra kvinneguiden.  Da ler jeg meg fillete! 

Det var de som fikk meg hit 😅 når de leste opp en krangel om hvordan man stekte ferdigstekte hvitløksbaguetter, skjønte jeg at dette måtte jeg få med meg mer av 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta var kleint, Linnea. Jeg hadde gledet meg så til denne podden, men det ble veldig krampaktig «kjefting» og banning. Må ha vært vondt å spille inn. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (4 timer siden):

Detta var kleint, Linnea. Jeg hadde gledet meg så til denne podden, men det ble veldig krampaktig «kjefting» og banning. Må ha vært vondt å spille inn. 

Den med Kygo? Har ikke hørt ennå. S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte den om Kygo i dag, synes den var helt suveren😄 Masse detaljer og masse innlevelse, fullt på høyde med de andre episodene av GMAD👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spyflua skrev (På 13.10.2021 den 13.53):

Detta var kleint, Linnea. Jeg hadde gledet meg så til denne podden, men det ble veldig krampaktig «kjefting» og banning. Må ha vært vondt å spille inn. 

Helt enig når det gjelder språket. Hun har så sykt mange morsomme kommentarer, men såpass ekstrem banning virker bare veldig fordummende. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ljosglimt skrev (54 minutter siden):

Helt enig når det gjelder språket. Hun har så sykt mange morsomme kommentarer, men såpass ekstrem banning virker bare veldig fordummende. 

Tvert imot.

Å banne er bevist til å være tegn på det motsatte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 timer siden):

Tvert imot.

Å banne er bevist til å være tegn på det motsatte.

Ikke banningen i seg selv jeg reagerer på. Har selv uvanen med mye banning. Men det er den overdrevne ropingen blandet med banningen som blir for mye. Overspilt på en måte. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (1 time siden):

Ikke banningen i seg selv jeg reagerer på. Har selv uvanen med mye banning. Men det er den overdrevne ropingen blandet med banningen som blir for mye. Overspilt på en måte. 

Helt enig!! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...