Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

Irja skrev (7 minutter siden):

I følge VG siden 7. juni 2021. Men.. medt sannsynlig lenger enn det 🤪

Ja 😊 Syns bare det gikk så fort til forlovelse, men her om dagen var det noe jeg trodde var i fjor som var for 3 år siden. Så ble bare nysgjerrig på om det plutselig var flere år siden deltakelsen i kompani lauritzen og at det kom ut at de var et par. Heldigvis ikke klikka helt for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes dette var veldig koselig for Linnea! Men kan ikke fri meg for tanken om at hun for noen år siden hadde vært en av de som gjorde narr av den type forlovelsesbilder på insta. Det virker som null ironi og det er veldig hyggelig! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne357 skrev (1 time siden):

Synes dette var veldig koselig for Linnea! Men kan ikke fri meg for tanken om at hun for noen år siden hadde vært en av de som gjorde narr av den type forlovelsesbilder på insta. Det virker som null ironi og det er veldig hyggelig! 

Det har du helt rett i. Og jeg syns det viser så utrolig mye om hvor lykkelig hun er i livet nå❤️ Unner henne virkelig dette altså!

Sagt dette før også, men hun fortjener dette forholdet så mye. Tror ikke hun var ordentlig lykkelig i forrige forhold, ut i fra alt som er vist og sagt så virket det som slt skulle gå på hans akkord og hennes liv måtte pauses. Nå lever hun med en som ser henne og som vil hennes beste❤️

  • Liker 18
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (12 timer siden):

I følge VG siden 7. juni 2021. Men.. medt sannsynlig lenger enn det 🤪

Sant! Og så tenker jeg litt at når man har hatt noen forhold og er over 30 så VET man litt fortere, så raske forlovelser er ikke så rart. Veldig fin nyhet!❤️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (18 minutter siden):

Sant! Og så tenker jeg litt at når man har hatt noen forhold og er over 30 så VET man litt fortere, så raske forlovelser er ikke så rart. Veldig fin nyhet!❤️

Ikke sant. Forskjell på å forlove seg etter ett år når man er 20 VS over 30. Dessuten er barn f.eks en større forpliktelse enn forlovelse :) Bare koselig dette 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (På 26.3.2022 den 21.38):

Blogging/influensing virker overhodet ikke slitsomt, men det fremstår veldig kunstig og fake. Mye iscenesetting, filter og løgner "jeg eeelsker denne nye iskaffen bla bla". Jeg sier ikke at dette gjelder spesifikt for Linni, men at det gjelder for de aller fleste influenserne som er hakket mer rosa og blonde enn henne. 

Dette vil nok være ulikt fra person til person. Men jeg kan ikke tenke meg noe travlere enn å skulle være fake hele tiden, det hadde faktisk slitt meg helt ut. Mens jeg kan jobbe med ting andre synes er avansert og vanskelig uten problemer. Jeg tipper Linnea er litt på samme måte. Da de begge var up and coming endret Ida Wulff seg veldig etter hva som var inntektsbringende. Linnea forble seg selv og tjente dermed ingenting på bloggingen. Det var selvvalgt, hun hadde de samme mulighetene. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hvis  du ikke følger reisebloggen til Linnea på instagram (instastory) så bør du begynne med det NÅ.  Du kan se alle hun hittil har lagt ut. 

Veldig morsomme og nokså informative - hun har snert den dame. Har vel ikke egentlig fulgt henne noe særlig før. 

 

  • Liker 41
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
punkyB skrev (24 minutter siden):

Hvis  du ikke følger reisebloggen til Linnea på instagram (instastory) så bør du begynne med det NÅ.  Du kan se alle hun hittil har lagt ut. 

Veldig morsomme og nokså informative - hun har snert den dame. Har vel ikke egentlig fulgt henne noe særlig før. 

 

Reisebloggen er kjempefin, koser meg masse med den!😄 Anbefales👍

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

punkyB skrev (25 minutter siden):

Hvis  du ikke følger reisebloggen til Linnea på instagram (instastory) så bør du begynne med det NÅ.  Du kan se alle hun hittil har lagt ut. 

Veldig morsomme og nokså informative - hun har snert den dame. Har vel ikke egentlig fulgt henne noe særlig før. 

 

 

Finlay skrev (13 minutter siden):

Reisebloggen er kjempefin, koser meg masse med den!😄 Anbefales👍


Enig med dere! Gøy at hun gidder 😀

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (16 minutter siden):

Reisebloggen er kjempefin, koser meg masse med den!😄 Anbefales👍

Enig, veldig gøy 🤩

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

punkyB skrev (32 minutter siden):

Hvis  du ikke følger reisebloggen til Linnea på instagram (instastory) så bør du begynne med det NÅ.  Du kan se alle hun hittil har lagt ut. 

Veldig morsomme og nokså informative - hun har snert den dame. Har vel ikke egentlig fulgt henne noe særlig før. 

 

Kunne ikke vært mer enig! En av sommerens beste i SoMe! God humor! Storkar 4ever 😍

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjugur skrev (3 timer siden):

Dagens høydare når hun legger ut dagens reisebrev 😍👏👏

Jeg sitter parat klokken 21 hver dag for å se dagens reisebrev 🤣🥳👌

Endret av Salmonella
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger forøvrig ikke LM, men herreGUD så gøy den reisebloggen var!

Nå må jeg jo se gjennom alle 😂 Begynte med Salt Lake City - «rest in Jesus» 🤣😇

  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PerPusling

Jeg visste ikke om reisebloggen  fordi jeg ikke fulgte henne, nå gjør jeg det - det er kjekk lesing. 
Flott par!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott par! Fantastisk reiseblogg! 

Og for dere som ikke har fått med i fra begynnelsen, så tror jeg hu nevnte at alt låg under høydepunkter 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea er forbildet mitt. Dere som kritiserer henne - hva vil dere ha? 

Hun startet en blogg basert på sine psykiske utfordringer, satire, humor, selvironi. Videre har hun bidratt til informasjon rundt "værvarsom" plakaten, og hun har stått frem mot mange av de som ønsker å utnytte unge jenter. Hun har også skrevet tre flotte bøker. 

Om jeg hadde møtt henne på gaten og sagt hei håper jeg at hun ville sagt hei tilbake da selvsagt. Men tror hun hadde gjort det. 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt  bruker og svar til dette.

Måne, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...