Gå til innhold

Linnea Myhre


PippiLa

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Tannbein skrev:

Hun prøvde vel bare å forklare deg hvordan journalistene jobber, og at du må sende med dokumentasjon på påstandene dine for at de skal velge å gripe fatt i ting. Jeg kan virkelig, virkelig ikke se hvor hun kalte deg for "evneveik".

Hvorfor skulle hun gjøre det? Trenger ikke belæring, jeg vet hvordan det hele foregår, og har gitt den informasjonen som trengs. Jeg håper som sagt at Linnèa Myrhe vil gjøre granskningen, da hun er en utrolig dyktig skribent og ikke minst har hun laget noen helt "råe" gransknings episoder i den nye POD´n sin "Gi meg alle detaljene" - Sjekk den ut, hun er helt rå :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Finlay skrev:

Dette er tråden om Linnea Myhre. 

Ja, ??
Håper hun vil gjøre granskning på plagiat i SE sin nye bok! Håper du har hørt den nye "detektiv" podden til Linnèa den er helt rå😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, M-N skrev:

Ja, ??
Håper hun vil gjøre granskning på plagiat i SE sin nye bok! Håper du har hørt den nye "detektiv" podden til Linnèa den er helt rå😉

Tror ikke du helt har forstått konseptet i "detektiv" podden til Linnea😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Finlay skrev:

Tror ikke du helt har forstått konseptet i "detektiv" podden til Linnea😂

Hva er vitsen med å være frekk? Hva er det som er så vanskelig å "forstå" med den da? Utdyp gjerne den påstanden der. Hun kaller den selv for en detektiv pod som tar for seg kjendis gossip og rykter..de blir så avkreftet eller bekreftet og hun prøver å finne ut hva det er som har skjedd ved å ta frem "lupen". Jeg tipset VG fordi dette hadde vert utrolig kult å finne ut mer om. Det vil selvsagt være en lang prosess fra dags dato. Du trenger ikke være så spydig som det der. Da tror jeg du har misforstått hele konseptet med kvinneguiden. Peace out. Jeg er her for å skrive om Linnéa Myhre, det er dét denne tråden handler om.😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Linnea og den nye podden, men Stine og småbarnslivet gidder jeg bare ikke høre på. Abonnerer fortsatt på kvinneguidens venner og gir dem en ny sjanse hver gang podden kommer ut, men jeg klarer ikke høre gjennom en hel episode, det blir for kjedelig. Episoden med Vita eller Vanda er den eneste jeg har hørt fra start til slutt. Linnea burde vurdere å skaffe seg en ny poddepartner, for ideen bak podcasten er god.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, M-N skrev:

Hva er vitsen med å være frekk? Hva er det som er så vanskelig å "forstå" med den da? Utdyp gjerne den påstanden der. Hun kaller den selv for en detektiv pod som tar for seg kjendis gossip og rykter..de blir så avkreftet eller bekreftet og hun prøver å finne ut hva det er som har skjedd ved å ta frem "lupen". Jeg tipset VG fordi dette hadde vert utrolig kult å finne ut mer om. Det vil selvsagt være en lang prosess fra dags dato. Du trenger ikke være så spydig som det der. Da tror jeg du har misforstått hele konseptet med kvinneguiden. Peace out. Jeg er her for å skrive om Linnéa Myhre, det er dét denne tråden handler om.😊

Etter som jeg har forstått tar hun opp saker som allerede har vært i media. Hun kommer med morsomme vinklinger på historikken til disse kjendisene og oppslagene som har vært rundt de. I så fall måtte hun tatt opp historikken til Sophie Elise i forhold til medieoppslagene. Det kunne jo vært interessant egentlig, men tviler på at det vil skje for de er venninner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Nutz skrev:

Liker Linnea og den nye podden, men Stine og småbarnslivet gidder jeg bare ikke høre på. Abonnerer fortsatt på kvinneguidens venner og gir dem en ny sjanse hver gang podden kommer ut, men jeg klarer ikke høre gjennom en hel episode, det blir for kjedelig. Episoden med Vita eller Vanda er den eneste jeg har hørt fra start til slutt. Linnea burde vurdere å skaffe seg en ny poddepartner, for ideen bak podcasten er god.

Notert! 
klem Stine. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KGvennStine skrev:

Notert! 
klem Stine. 

Helt uenig. Jeg liker deg kjempegodt. Dynamikken mellom deg og Linnea er jo halve podden. Du er bra akkurat som du er! 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, EllaSays skrev:

Helt uenig. Jeg liker deg kjempegodt. Dynamikken mellom deg og Linnea er jo halve podden. Du er bra akkurat som du er! 

Helt enig! Kvinneguidens venner er ikke det samme uten både Linnea og Stine

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Nutz skrev:

Liker Linnea og den nye podden, men Stine og småbarnslivet gidder jeg bare ikke høre på. Abonnerer fortsatt på kvinneguidens venner og gir dem en ny sjanse hver gang podden kommer ut, men jeg klarer ikke høre gjennom en hel episode, det blir for kjedelig. Episoden med Vita eller Vanda er den eneste jeg har hørt fra start til slutt. Linnea burde vurdere å skaffe seg en ny poddepartner, for ideen bak podcasten er god.

Nei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at det er en balanse i podden. At dere har litt forskjellig utgangspunkt. at dere er ærlig med hverandre er skikkelig herlig! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2020 den 21.38, M-N skrev:

Hvorfor skulle hun gjøre det? Trenger ikke belæring, jeg vet hvordan det hele foregår, og har gitt den informasjonen som trengs. Jeg håper som sagt at Linnèa Myrhe vil gjøre granskningen, da hun er en utrolig dyktig skribent og ikke minst har hun laget noen helt "råe" gransknings episoder i den nye POD´n sin "Gi meg alle detaljene" - Sjekk den ut, hun er helt rå :)

Så rått er det vel ikke. Hun har sagt selv at hun har lest et par selvbiografier og googlet på nett. All informasjon  ligger jo lett tilgjengelig. Men det er en morsom pod da😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tannbein
På 13.11.2020 den 22.33, M-N skrev:

Hva er vitsen med å være frekk? Hva er det som er så vanskelig å "forstå" med den da? Utdyp gjerne den påstanden der. Hun kaller den selv for en detektiv pod som tar for seg kjendis gossip og rykter..de blir så avkreftet eller bekreftet og hun prøver å finne ut hva det er som har skjedd ved å ta frem "lupen". Jeg tipset VG fordi dette hadde vert utrolig kult å finne ut mer om. Det vil selvsagt være en lang prosess fra dags dato. Du trenger ikke være så spydig som det der. Da tror jeg du har misforstått hele konseptet med kvinneguiden. Peace out. Jeg er her for å skrive om Linnéa Myhre, det er dét denne tråden handler om.😊

Linnea driter jo ut tradisjonelle medier fordi de henger seg noe så inni hampen opp i fillenyheter og ikke-saker om b-kjendiser ("hele Norge holder pusten" når Tone snakker om villaen de rev, f eks). Hun er imidlertid selvironisk nok til å harselere med sin egen hang up på slike ikke-saker, som landets aviser på sin side omtaler som viktige nyheter.

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Julemarsipan skrev (11 timer siden):

Linnea, vi vil gjerne ha en episode med Anne Brith , i podkasten «Gi meg alle detaljene» :) 🙏 

Kan nesten høre AB ringe Linnéa og true henne med søksmål allerede 😂

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kleshengeren
Julemarsipan skrev (17 timer siden):

Linnea, vi vil gjerne ha en episode med Anne Brith , i podkasten «Gi meg alle detaljene» :) 🙏 

Hun var vel ikke kjent på 2000-tallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...