Anonym1990. Skrevet 20. september 2019 #521 Del Skrevet 20. september 2019 9 timer siden, Solfridmedhatten skrev: Har fulgt de fra start men ikke alltid jeg får sett på. Jeg har ikke sett noe reklame der nemlig annen enn på private snappene. Derfor mener jeg at det ikke har noe med joviale å gjøre 😊 Men for min del kan de reklamer for det de vil, jeg hopper over det jeg ikke gidder å se på. Er det jeg mente. Ingen av gruppesnappene har noe spesielt med reklame. Men de reklamerer for hver sin greie på privaten. MH Zpikes, og JM forever. Dårlig formulert kanskje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IdaKarlsen Skrevet 21. september 2019 #522 Del Skrevet 21. september 2019 På 19.9.2019 den 16.50, neiognei skrev: Hvorfor spør du meg om dette? Jeg stilte deg et enkelt spørsmål. Er ingen som har nevnt mammabanden, før du gjorde det. Ikke sett noen kritisere den lille reklamen de har. Mamma bloggerne, Mammahjerter og JM kan ikke sammenlignes med Mammabanden på noe vis. De som reklamerer for pyramideselskapet Forever living fortjener all kritikk. Jeg spurte ikke deg. Men det var ment som åpent spørsmål til svaret mitt Jeg nevnte de som eksempel. Dog, jeg synes mammabanden har mest reklame. Sett vekk fra forever living osv. Nå snakker jeg da om hoved kanalene og ikke deres private. Sett flere gang at de har en hel dag dedikert til reklame. Men slik er det å drive en konto tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IdaKarlsen Skrevet 21. september 2019 #523 Del Skrevet 21. september 2019 På 19.9.2019 den 22.07, Anonym1990. skrev: Virker til at denne Brukeren vet utrolig mye om dette uten og være endel av det? Visste ikke noen levde av en snapkonto, og mye av det andre som skrives. mammabanden kan ikke sammenliknes med JM og MH uansett. MH og JM er billige kopier, og har utrolig mye og lære av mammabanden. JM reklamerer for forever(?) men mest på privaten. Mens MH har zpikes(?). Vet ikke hvem som er værst av dem jeg. Personlig heller JM en mammahjerter. Må si meg uenig der. Jm og mh kan ikke sammenlignes etter mh ble «totalrenovert» synes jeg. Jeg ser på de som en helt ny kanal. Liker alle nye der. Mammabanden blir for tørt for meg personlig. Men respekterer arbeidet deres. Jm blir for useriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IdaKarlsen Skrevet 21. september 2019 #524 Del Skrevet 21. september 2019 På 20.9.2019 den 9.36, Anonym1990. skrev: Er det jeg mente. Ingen av gruppesnappene har noe spesielt med reklame. Men de reklamerer for hver sin greie på privaten. MH Zpikes, og JM forever. Dårlig formulert kanskje. Men hva de reklamerer for på privaten har jo ikke noe med kanalen å gjøre? er spørs hvem man følger. Ser alle disse snapperne, uansett kanal. Har et eller annen de reklamerer for. Er vel en grei inntekt på siden kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmyCharlotte Skrevet 25. september 2019 #525 Del Skrevet 25. september 2019 På 30.8.2019 den 10.23, Amelieé skrev: Jeg savner «joviale» Heidi. Er så morsomt å se når hun fikler med håret sitt og drikker kaffe. 😂😂 I dag var «fikle-med-håret-Heidi» tilbake. Jeg blir helt matt! 😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 25. september 2019 #526 Del Skrevet 25. september 2019 1 time siden, AmyCharlotte skrev: I dag var «fikle-med-håret-Heidi» tilbake. Jeg blir helt matt! 😂😂 Og dette er konstruktiv kritikk? Eller hva er denne kommentaren godt for? Denne tråden har bare utviklet seg som en sladretråd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 26. september 2019 #527 Del Skrevet 26. september 2019 Det kom ikke som noen overraskelse at Heidi ikke tok opp det hun skulle på snap i går. Fin måte å få flere følgere på sin private snap. 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 26. september 2019 #528 Del Skrevet 26. september 2019 27 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Det kom ikke som noen overraskelse at Heidi ikke tok opp det hun skulle på snap i går. Fin måte å få flere følgere på sin private snap. 🙄 Er vel ikke noe annet en klipp og lim. Bruk kreativiteten din så slipper du og være med over på hennes snap om det er så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 26. september 2019 #529 Del Skrevet 26. september 2019 Akkurat nå, Anonym1990. skrev: Er vel ikke noe annet en klipp og lim. Bruk kreativiteten din så slipper du og være med over på hennes snap om det er så ille. Jeg vet hvordan de lages. Så jeg følger ikke med over på hennes snap. Skulle bare frem til at det overrasket meg ikke at det ble slik slutt å vær så sur da 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 26. september 2019 #530 Del Skrevet 26. september 2019 1 minutt siden, Frøken_fjong1 skrev: Jeg vet hvordan de lages. Så jeg følger ikke med over på hennes snap. Skulle bare frem til at det overrasket meg ikke at det ble slik slutt å vær så sur da 🤣 Slutt og vær så sur? Bare dritt lei av at disse mødrene blir dømt nedenifra og hjem til en hver tid. De er jo ikke kjendiser en gang, og har ikke noe på KG og gjøre. De er en dråpe i havet, men lager fantastisk underholdning til de som ønsker og se på, men store? Med 20k + - ? Seere, nei, så kjente at de har plass her er dem ikke, spør du meg. Og når du ikke har bedre og komme med en og slenge en slik unødvendig kommentar så kan du la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 26. september 2019 #531 Del Skrevet 26. september 2019 3 minutter siden, Anonym1990. skrev: Slutt og vær så sur? Bare dritt lei av at disse mødrene blir dømt nedenifra og hjem til en hver tid. De er jo ikke kjendiser en gang, og har ikke noe på KG og gjøre. De er en dråpe i havet, men lager fantastisk underholdning til de som ønsker og se på, men store? Med 20k + - ? Seere, nei, så kjente at de har plass her er dem ikke, spør du meg. Og når du ikke har bedre og komme med en og slenge en slik unødvendig kommentar så kan du la være. Snakk om å overreagere. Om det ikke skal kunne gå an å diskutere en offentlig kanal, så er det jo ikke noe poeng i å drive på? Det er ikke første gang et tema ikke blir tatt opp når det blir sagt . Når det gjentar seg , og de da alltid henviser til sin egen private kanal, så må det jo ligge noe mer bak enn liten tid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 27. september 2019 #532 Del Skrevet 27. september 2019 (endret) Hvorfor har Linn laget spleis, å vil ha penger? Endret 27. september 2019 av TyrkiskPepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 27. september 2019 #533 Del Skrevet 27. september 2019 12 minutter siden, TyrkiskPepper skrev: Hvorfor har Linn laget spleis, å vil ha penger? Hun har noen helseplager. Og skal sjekke om det er svulst i hjernen ved en MR. Men den er vel avsluttet? Eller er det laget en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 27. september 2019 #534 Del Skrevet 27. september 2019 8 minutter siden, Anonym1990. skrev: Hun har noen helseplager. Og skal sjekke om det er svulst i hjernen ved en MR. Men den er vel avsluttet? Eller er det laget en ny? Hvorfor dekket ikke Helse Norge dette? Kunne ikke hvert så ille, siden hun ikke ble henvist direkte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 27. september 2019 #535 Del Skrevet 27. september 2019 3 minutter siden, TyrkiskPepper skrev: Hvorfor dekket ikke Helse Norge dette? Kunne ikke hvert så ille, siden hun ikke ble henvist direkte?? Jeg vet ikke. Jeg har bare fulgt med på snap jeg. Legen ville vel vente på alle prøver før han henviste, så hun skulle gå privat etter hva jeg skjønte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 27. september 2019 #536 Del Skrevet 27. september 2019 34 minutter siden, Anonym1990. skrev: Jeg vet ikke. Jeg har bare fulgt med på snap jeg. Legen ville vel vente på alle prøver før han henviste, så hun skulle gå privat etter hva jeg skjønte.. Det var noe sånt..Linn laget ikke spleis selv. Det var en følger som lagde den, og den ble avsluttet etter en time eller to😊Støttet opp med noen kroner! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 27. september 2019 #537 Del Skrevet 27. september 2019 1 minutt siden, Solfridmedhatten skrev: Det var noe sånt..Linn laget ikke spleis selv. Det var en følger som lagde den, og den ble avsluttet etter en time eller to😊Støttet opp med noen kroner! Var det sånn det var ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 27. september 2019 #538 Del Skrevet 27. september 2019 Så rart å avslutte etter en time eller to...😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 27. september 2019 #539 Del Skrevet 27. september 2019 2 minutter siden, TyrkiskPepper skrev: Så rart å avslutte etter en time eller to...😏 Ok🙄Hva om hun hadde det beløpet som skulle til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 27. september 2019 #540 Del Skrevet 27. september 2019 Akkurat nå, Solfridmedhatten skrev: Ok🙄Hva om hun hadde det beløpet som skulle til? For de ble sagt og følgeren visste dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå