Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Skrukketroll skrev:

Det lurer jeg også på, for hun har ikke snakket om dette på kanalen?

Sykdom og depresjon har hun hvertfall pratet om på snap 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Skrukketroll skrev:

Det lurer jeg også på, for hun har ikke snakket om dette på kanalen?

Hun har en kul i brystet hun skulle sjekke, melk i puppen og mye oppkast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Frøken_fjong1 skrev:

Likevel klager hun på at andre kopierer hennes navn og tingene hun lager? 

Men dobbeltmoral er vel bedre enn ingen moral 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 23.25, Frøken_fjong1 skrev:

Likevel klager hun på at andre kopierer hennes navn og tingene hun lager? 

Ja, og når noen for en tid tilbake spurte om hvor hun hadde fått kjøpt ett eller annet til craftinga si, så ble hun sur og mente man måtte respektere  "levebrødet" eller noe sånn. Nå har kl hun jobb på sia, men det er vel en bi inntekt.

kom i det minste på et originalt nav, ikke kopier originalen og tro det er din egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, DysterPytten skrev:

Ja, og når noen for en tid tilbake spurte om hvor hun hadde fått kjøpt ett eller annet til craftinga si, så ble hun sur og mente man måtte respektere  "levebrødet" eller noe sånn. Nå har kl hun jobb på sia, men det er vel en bi inntekt.

kom i det minste på et originalt nav, ikke kopier originalen og tro det er din egen.

Hmm. Får man lov å tjene penger på andre ting når man er i foreldrepermisjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, neiognei skrev:

Hmm. Får man lov å tjene penger på andre ting når man er i foreldrepermisjon? 

Nå er ikke jeg en proff på det områder her da jeg aldri har hatt noe annen inntekt enn min vanlige jobb. Men jeg tror man kan tjene 50000,- i året skattefritt. Utover det må hun skatte for det.

Syns forresten hun er utrolig flink til å lage alt mulig. En ordentlig kreativ sjel som jeg finner mye inspirasjon hos. Har selv en baby, så lurer på å bestille av henne 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Solfridmedhatten skrev:

 er ikke jeg en proff på det områder her da jeg aldri har hatt noe annen inntekt enn min vanlige jobb. Men jeg tror man kan tjene 50000,- i året skattefritt. Utover det må hun skatte for det.

Syns forresten hun er utrolig flink til å lage alt mulig. En ordentlig kreativ sjel som jeg finner mye inspirasjon hos. Har selv en baby, så lurer på å bestille av henne 🥰

Det stemmer vel mtp inntekt på hobby. Koster hver smokkelenke i gjennomsnitt 250 kroner så er det snakk om bare 200 lenker før man passerer den grensa. Noe sier meg at hun har tjent en god del penger på dette.

Hun lager veldig fine ting. Håper hun følger med på den grensa sjæl. Lett for skattetaten å spore hvis man tjener for mye på hobbyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noen som følger Joviale på Snap for tiden? Jeg har fulgt den en mnds tid, men tror jeg gir meg. De jeg liker kan jeg sikkert følge privat. 

Det toppet seg litt i formiddag da Talla understreker at ingen kan vite noe om henne eller kjenner henne, men hun vet hvordan andre fungerer og at de er sjalu på henne eller lever på en viss måte. 

Sånt blir for dumt.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, EllaSays skrev:

Noen som følger Joviale på Snap for tiden? Jeg har fulgt den en mnds tid, men tror jeg gir meg. De jeg liker kan jeg sikkert følge privat. 

Det toppet seg litt i formiddag da Talla understreker at ingen kan vite noe om henne eller kjenner henne, men hun vet hvordan andre fungerer og at de er sjalu på henne eller lever på en viss måte. 

Sånt blir for dumt.  

Sånn har hu drevet på lenge. Så det er ikke nytt. Men reagerte at hu begynte snappingen sånn i dag. Det har ikke blitt skrevet om henne her på evigheter, det er vel en måte at hu ønsker at det skal skrives om henne her

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Litenoggod skrev:

Sånn har hu drevet på lenge. Så det er ikke nytt. Men reagerte at hu begynte snappingen sånn i dag. Det har ikke blitt skrevet om henne her på evigheter, det er vel en måte at hu ønsker at det skal skrives om henne her

Visste ikke det. Da så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, EllaSays skrev:

Noen som følger Joviale på Snap for tiden? Jeg har fulgt den en mnds tid, men tror jeg gir meg. De jeg liker kan jeg sikkert følge privat. 

Det toppet seg litt i formiddag da Talla understreker at ingen kan vite noe om henne eller kjenner henne, men hun vet hvordan andre fungerer og at de er sjalu på henne eller lever på en viss måte. 

Sånt blir for dumt.  

Enig i det. Jeg har hatt sansen for henne, men de siste mnd så har jeg fått et annet syn på henne. Hun snakker mye i koder og syns ting går litt over styr. Syns også det er veldig merkelig at hun på et år har gått fra stolt 4barns mor til 3barns mor. Hvor har det blitt av det ene barnet? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lolland78 skrev:

Enig i det. Jeg har hatt sansen for henne, men de siste mnd så har jeg fått et annet syn på henne. Hun snakker mye i koder og syns ting går litt over styr. Syns også det er veldig merkelig at hun på et år har gått fra stolt 4barns mor til 3barns mor. Hvor har det blitt av det ene barnet? 

Oj.. Det har jeg ikke fått med meg. 

Hun er jo så ekstremt opptatt av at hun ikke har noe å skjule, og at hun i motsetning til alle andre, er så ærlig. Og så mangler det et barn? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde en liten gutt der også. Men han har vært borte lenge. Men syns det er sært å plutselig være en a4 familie uten sønnen. Og være så på at de ikke har no å skjule 🤷‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten er jo ikke hennes barn, å han bor ikke sammen med henne og jentene. Derfor blir det nok ikke naturlig for henne å kalle deg 4 barnsmamma. 

 

Hun har da hatt all grunn til å bli provosert å komme med en rant, slik enkelte har drevet på siste 8 mnd. Fordi om hun har en offentlig snapp betyr det ikke at hun skal sitte å ta imot ubegrenset med dritt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Flettfrid skrev:

Gutten er jo ikke hennes barn, å han bor ikke sammen med henne og jentene. Derfor blir det nok ikke naturlig for henne å kalle deg 4 barnsmamma. 

 

Hun har da hatt all grunn til å bli provosert å komme med en rant, slik enkelte har drevet på siste 8 mnd. Fordi om hun har en offentlig snapp betyr det ikke at hun skal sitte å ta imot ubegrenset med dritt.

Enig med deg. Hvorfor er det så sjokkerende at hun ikke kaller seg 4 barnsmor? Hun er jo ikke det? Min samboer har en datter fra før,jeg er ikke mammaen hennes. Jeg har to barn jeg. Så jeg er 2barnsmor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når ho begynte å snappe så ble ho jo forbanna når noen sa at det ikke var sønnen hennes!! Da var ho veldig på det at han ikke hadde noen annen mamma enn henne! Reagerer på dette jeg også.. Treffer ikke barna broren sin? Fredrik er jo der hver dag, hvor er gutten? Ikke har de feira jul med han heller 😥 Får skikkelig vondt av han jeg.. Kanskje han er der? Men ho sa at det var bare Fredrik og de to minste jentene som skulle feire jul.... 

Endret av Janne Lise
Feil stavet
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Janne Lise skrev:

Men når ho begynte å snappe så ble ho jo forbanna når noen sa at det ikke var sønnen hennes!! Da var ho veldig på det at han ikke hadde noen annen mamma enn henne! Reagerer på dette jeg også.. Treffer ikke barna broren sin? Fredrik er jo der hver dag, hvor er gutten? Ikke har de feira jul med han heller 😥 Får skikkelig vondt av han jeg.. Kanskje han er der? Men ho sa at det var bare Fredrik og de to minste jentene som skulle feire jul.... 

Hvor han er og hvor han bor er det ingen av oss som har noe med. Han er ikke Tallas barn, å har da ingenting med Joviale mammaer å gjøre. 

Vis barnet så mye respekt å hold han borte fra KG. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2019 den 9.13, Flettfrid skrev:

Hvor han er og hvor han bor er det ingen av oss som har noe med. Han er ikke Tallas barn, å har da ingenting med Joviale mammaer å gjøre. 

Vis barnet så mye respekt å hold han borte fra 

 

Endret av Janne Lise
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fredfrihetkroppsin
2 timer siden, Janne Lise skrev:

Det er sant!

Men som sagt, ho var veldig på at det var hennes sønn i begynnelsen! 

Jeg har også reagert på det. I starten ble hun forbanna når noen snakket om at det var hennes stebarn for hun var mamma til gutten. Gutten var også klar over at han hadde en mamma i himmelen. Han kalte henne mamma også. Selv om de ikke bor sammen er det trist hvis hun plutselig ikke er mammaen hans lenger :( Spesielt at han ikke en gang får feire jul hos henne.. Hvis han bor til pappaen sin, hvorfor skal han feire jul en annen plass? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet vi følgere ikke har noe med det, men er ikke merkelig at vi sitter med spørsmål når hun ønsker å være "stor" og offentlig på Snap.

Men Fredrik bor vel sammen med talla og dems felles barn. Spurte etter han en gang og fikk til svar at ingen hadde noe med det, og at hun kom ikke til å utlevere noe om andres barn. Akkurat som hun ikke utlverer nabounger.. Syns det var trist at hun sammenlignet han med nabounger når hun vært mamma'n hans i mange år. Og nå har de bare avskrivet han fra familien når vi vet at han ikke har noen andre.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...