Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Sicci skrev:

Interessant med mammaen i rullestol idag! 🥰

Ja, ikke sant? Syns det er supert at de tar inn mennesker som lever en litt annerledes hverdag. Likte dagens gjest veldig godt. Håper på å se mer av henne 😊Syns jm har hatt mange bra gjester i det siste. Ser at kjæresten til Christian (MrChristian) skal gjeste denne uken. Gleder meg 😊

Jeg setter så pris på snapkanalene som lager underholdning til oss som ønsker å se på. Det er noe de gjør frivillig, og jeg syns de heller bør få mer gode tilbakemeldinger på hva de faktisk gjør. Denne tråden her har vært så trist, og ekstremt mye latterliggjøring. Jeg heier på disse damene og alle de andre kanalene som faktisk gidder dette. 

Og takk til jovialemammaer som tar inn gjester med ulike utfordringer i hverdagen. De er flinke til å bidra til mangfold i kanalen. Fint å se litt av alt 🙂

Endret av Solfridmedhatten
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, Anonym1990. skrev:

Sjarmerende dame synes jeg! Prøvd mange oppskrifter, veldig gode. Noen bare MÅ komme med negativitet. 

Ja jeg bare må.. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Solfridmedhatten skrev:

Ja, ikke sant? Syns det er supert at de tar inn mennesker som lever en litt annerledes hverdag. Likte dagens gjest veldig godt. Håper på å se mer av henne 😊Syns jm har hatt mange bra gjester i det siste. Ser at kjæresten til Christian (MrChristian) skal gjeste denne uken. Gleder meg 😊

Jeg setter så pris på snapkanalene som lager underholdning til oss som ønsker å se på. Det er noe de gjør frivillig, og jeg syns de heller bør få mer gode tilbakemeldinger på hva de faktisk gjør. Denne tråden her har vært så trist, og ekstremt mye latterliggjøring. Jeg heier på disse damene og alle de andre kanalene som faktisk gidder dette. 

Og takk til jovialemammaer som tar inn gjester med ulike utfordringer i hverdagen. De er flinke til å bidra til mangfold i kanalen. Fint å se litt av alt 🙂

Så enig med deg! Håper hun kommer igjen som gjest en dag🤩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 14.10.2019 den 16.39, Hesya skrev:

Var visst henne ja..  skjønner ikke hvorfor hun må gjøre seg til sånn når hun prater. Blir så kunstig..

Synes hun er ti ganger lettere å følge med på enn feks Rikke. Makan til å gjøre seg til når man prater. Jeg mister helt troverdigheten til de som snapper hvis de gjør seg til. Når man filmer seg selv i speilet og vrir hele kroppen for å gjøre seg til så orker jeg ikke følge med as. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Blomstertapet skrev:

Synes hun er ti ganger lettere å følge med på enn feks Rikke. Makan til å gjøre seg til når man prater. Jeg mister helt troverdigheten til de som snapper hvis de gjør seg til. Når man filmer seg selv i speilet og vrir hele kroppen for å gjøre seg til så orker jeg ikke følge med as. 

Syns de gjør seg til begge to 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det er en gjenganger hos mange snappere.

Rikke kom opp på min feed på snap, selv om jeg ikke følger henne. Ser hun tar en pause pga negative kommentarer. Det var vel litt for tilfeldig at den kom rett etter min kommentar her i går. Må presisere at jeg har ingenting i mot henne eller andre snappere personlig, fordi jeg kjenner dem ikke. Jeg følger henne derfor ikke heller.

Men - jeg står for at jeg synes mange av dem gjør seg til både med mimikk, kroppsspråk, måten de prøver å framstå på og oppfører seg gjennom sine respektive kanaler. Fordi det framstår som uhyre keitete og kunstig for meg. Jeg ønsker ikke følge dem heller fordi det gir et signal om at jeg støtter det de vil vise fram. Om noen tar seg nær av at jeg skriver det her så får det bare være. 

Jeg heier på det uperfekte og utilslørte, dessverre er det mange av dem som ikke får det til helt. Men man må skille mellom sak og person her. Man er ikke et dårlig menneske fordi om man vil ha trutmunn i speilet på snap.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Blomstertapet skrev:

Trur det er en gjenganger hos mange snappere.

Rikke kom opp på min feed på snap, selv om jeg ikke følger henne. Ser hun tar en pause pga negative kommentarer. Det var vel litt for tilfeldig at den kom rett etter min kommentar her i går. Må presisere at jeg har ingenting i mot henne eller andre snappere personlig, fordi jeg kjenner dem ikke. Jeg følger henne derfor ikke heller.

Men - jeg står for at jeg synes mange av dem gjør seg til både med mimikk, kroppsspråk, måten de prøver å framstå på og oppfører seg gjennom sine respektive kanaler. Fordi det framstår som uhyre keitete og kunstig for meg. Jeg ønsker ikke følge dem heller fordi det gir et signal om at jeg støtter det de vil vise fram. Om noen tar seg nær av at jeg skriver det her så får det bare være. 

Jeg heier på det uperfekte og utilslørte, dessverre er det mange av dem som ikke får det til helt. Men man må skille mellom sak og person her. Man er ikke et dårlig menneske fordi om man vil ha trutmunn i speilet på snap.

Jeg er veldig enig med deg. 

Jeg digger og følge de naturlige, ikke bare de jentene fra JM. Men virker som du legger merke til samme jeg gjør og ikke føler for samme grunn. Har du forslag til naturlige, morsomme, uperfekte snappere og følge?:) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2019 den 14.51, Anonym1990. skrev:

Jeg er veldig enig med deg. 

Jeg digger og følge de naturlige, ikke bare de jentene fra JM. Men virker som du legger merke til samme jeg gjør og ikke føler for samme grunn. Har du forslag til naturlige, morsomme, uperfekte snappere og følge?:) 

Godt spørsmål. Jeg følger få på snap lenger. Men på insta følger jeg Camilla Lorentsen og Sebastian Solberg feks. De synes jeg er kule. Bjudar på, og prøver ikke være perfekte hele tiden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasade, fasade, fasade. Spesielt hos en av JM snapperne. Der er det stor forskjell på «liv og lære», 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AmyCharlotte skrev:

Fasade, fasade, fasade. Spesielt hos en av JM snapperne. Der er det stor forskjell på «liv og lære», 

Hvem da? 🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2019 den 22.20, Hyachint31 skrev:

Tipper Rikke slutter i joviale. 

Du fikk helt rett i dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tulltulla skrev:

Er jo snart ingen av de som startet opp som viser seg på skjermen.

 

Nei, Iselin har ikke tid for hu er så «travel» på Instagram. Heidi er i fødemodus, vet ikke om hu har født? Linn er jo unnskyldt på tanken på hva hun går gjennom for tiden. 
Men dessverre så er det sånn at de orginale gir seg pga ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Litenoggod skrev:

Nei, Iselin har ikke tid for hu er så «travel» på Instagram. Heidi er i fødemodus, vet ikke om hu har født? Linn er jo unnskyldt på tanken på hva hun går gjennom for tiden. 
Men dessverre så er det sånn at de orginale gir seg pga ting.

Men husker godt dramaet det var i fjor, når de forlot en annen kanal pga de ikke ble fast.

kanskje de andre visste hvor mye jobb det var. 
Heidi er vel en av « gründerne» som har vært der minst. 
Men etter at Rikke gir seg nå, tenker jeg at jeg ikke blir å følge med noe særlig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rikke kopierer jo by.ravn med både det hun lager og by.rikke. Klarer ikke å ta slike som henne seriøst.

Endret av DysterPytten
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, DysterPytten skrev:

Rikke kopierer jo by.ravn med både det hun lager og by.ravn. Klarer ikke å ta slike som henne seriøst.

Likevel klager hun på at andre kopierer hennes navn og tingene hun lager? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, idiotequex skrev:

Hva går Linn gjennom?

Det lurer jeg også på, for hun har ikke snakket om dette på kanalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skrukketroll skrev:

Det lurer jeg også på, for hun har ikke snakket om dette på kanalen?

Jo det har hun nevnt der også, men mest på sin egen kanal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...