Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det virker som om de heller bruker tidligere gjester som har vært innom som sommervikarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Litenoggod skrev:

Det virker som om de heller bruker tidligere gjester som har vært innom som sommervikarer

Da er det sikkert det dem gjør.Jeg ser ikke hver dag,så tenkte at kanskje vikaren hadde blitt presentert en av de dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Støvel&sko skrev:

Da er det sikkert det dem gjør.Jeg ser ikke hver dag,så tenkte at kanskje vikaren hadde blitt presentert en av de dagene.

 Nei. Det har ikke blitt presentert noen som vikar. Vært en del tidligere gjester, blandt annet Monica fra mammabloggerne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg syns joviale mammaer har tapt seg mye i de siste jeg😅 mye spam, mye klaging og lite spennende!

vil anbefale dere å legge til å følge mammabloggerne, en rekke ulike mammaer som er forsiktig med eksponering av barn, bruker ikke tellonym, deler en vanlig hverdag fra start til slutt med positive og negative ting.

jeg selv digger hun Katrine der som har hatt kreft og ikke har problemer med å fortelle at det var tøft, eller Trine Lise med angst/ og du finner Liv Judit bak kreativhverdag som deler så mange gode tips og triks for hele familien❤️ En super gjeng å følge!

 

men vær obs på Monica om du ikke er fan av forever reklame da😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Petronella93 skrev:

Jeg syns joviale mammaer har tapt seg mye i de siste jeg😅 mye spam, mye klaging og lite spennende!

vil anbefale dere å legge til å følge mammabloggerne, en rekke ulike mammaer som er forsiktig med eksponering av barn, bruker ikke tellonym, deler en vanlig hverdag fra start til slutt med positive og negative ting.

jeg selv digger hun Katrine der som har hatt kreft og ikke har problemer med å fortelle at det var tøft, eller Trine Lise med angst/ og du finner Liv Judit bak kreativhverdag som deler så mange gode tips og triks for hele familien❤️ En super gjeng å følge!

 

men vær obs på Monica om du ikke er fan av forever reklame da😂

Jeg også følger med på mammabloggerne. Liker de veldig godt. Jeg følger kun med på jm når mari eller Sarah fra gift ved første blikk snapper. Ellers ser jeg svært lite på der

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Litenoggod skrev:

Jeg også følger med på mammabloggerne. Liker de veldig godt. Jeg følger kun med på jm når mari eller Sarah fra gift ved første blikk snapper. Ellers ser jeg svært lite på der

Er ikke mye jeg ser hos jovialemammaer jeg lenger da jeg gikk lei, men hos mammabloggerne er det så varierte uker og de virker som de koser seg med å vise frem sin vanlige dag uten for mye ekstra dill bare for å vise seg frem

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
8 timer siden, Amelieé skrev:

Jeg savner «joviale» Heidi. Er så morsomt å se når hun fikler med håret sitt og drikker kaffe. 😂😂 

Hun er litt mer aktiv nå om dagen på sin private

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er denne benkeplaten som har blitt borte da....Ellers er det nok lenge til vi ser henne drikke kaffe og fikle med håret tror jeg....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dem hos jovialemammer har utrulig mange gjester og at dem er litt påtatt alle som er på den kanalen igjen jeg.. 

nå syns jeg mange kontoer har blitt dårligere i de siste, akkurat som dem har gått litt lei eller noe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Talla på Joviale i dag, snapper baby spisende på snusboks. Disgusting!

Herregud må dere henge dere opp i absolutt alt..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym_567 skrev:

Herregud må dere henge dere opp i absolutt alt..

Jeg reagerte faktisk på det samme. Når ble det greit for små barn å spise på snusbokser? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En baby har vel ikke noe behov for å leke med en snusboks og om dem mot all formodning skulle åpnes så er det livsfarlig for den lille 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
På 5.9.2019 den 0.46, Miss.Wildfox skrev:

Talla på Joviale i dag, snapper baby spisende på snusboks. Disgusting!

Synes Talla har tapt seg mye, fikk med meg ditta jeg også... Trist rett å slett, mye dritt som er rundt en snusboks🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke hvorfor jeg har fulgt dem, men nå har jeg avfulgt. Er lei av snikreklame. Hun som er der idag snakker om en stor lansering. Lettere å jobbe hjemmefra. Hint hint hint. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Banænie skrev:

Vet egentlig ikke hvorfor jeg har fulgt dem, men nå har jeg avfulgt. Er lei av snikreklame. Hun som er der idag snakker om en stor lansering. Lettere å jobbe hjemmefra. Hint hint hint. 

Veldig mye snikreklame ja. Er tre av de faste som driver med forever pluss at hu venninna til AK som gjester i dag også driver med forever. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...