Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

1 time siden, Litenoggod skrev:

Hva slags utbrudd har hun hatt om nå? Jeg har sluttet å følge henne

Tror hun har åpen snap så du kan se. Det er nesten umulig å gjengi de evig lange utbruddene hun får når hun er forbanna på noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Hollie321 skrev:

Men hun er sykt dårlig på å tekste, jeg har sjelden mulighet til å ha lyd på når jeg ser snapene. Så for meg blir det desverre totalt uinteresant og se på at hun snakker å snakker. Hjelper fint lite å klistre på en «sound on». Det er faktisk ikke alle som kan høre.

Så du mener hun tekster dårlig,men f.eks Talla tekster bra?Syns alle er opp og ned med teksting ,men ærlig har jeg virkelig ikke tenkt så mye på det,fordi får jeg ikke hørt på snap der og da,ser jeg om igjen senere,eller stort sett venter. Skjønner jo at det kan være hørselshemmede som har problemer med å få med seg innhold,men det er da mange som ikke tekster veldig mye🤷‍♀️

Tusen takk TyrkiskPepper som tipset meg-koste meg på nattevakt og det uperfekte liv i natt. Skjønner ikke at joviale mammaer lot henne gå?hun virker  å være så jordnær og god-å har lassevis med erfaring på livet. Et fantastisk menneske som ikke fremstiller seg for å være noe bedre enn noen annen.Husker hun tok opp viktige temaer på joviale mammaer. Gleder meg til fortsettelsen der hun er nå. De joviale bør fjerne joviale å plante prkåte forran mammaer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Støvel&sko skrev:

Så du mener hun tekster dårlig,men f.eks Talla tekster bra?Syns alle er opp og ned med teksting ,men ærlig har jeg virkelig ikke tenkt så mye på det,fordi får jeg ikke hørt på snap der og da,ser jeg om igjen senere,eller stort sett venter. Skjønner jo at det kan være hørselshemmede som har problemer med å få med seg innhold,men det er da mange som ikke tekster veldig mye🤷‍♀️

Tusen takk TyrkiskPepper som tipset meg-koste meg på nattevakt og det uperfekte liv i natt. Skjønner ikke at joviale mammaer lot henne gå?hun virker  å være så jordnær og god-å har lassevis med erfaring på livet. Et fantastisk menneske som ikke fremstiller seg for å være noe bedre enn noen annen.Husker hun tok opp viktige temaer på joviale mammaer. Gleder meg til fortsettelsen der hun er nå. De joviale bør fjerne joviale å plante prkåte forran mammaer. 

Så enig med deg på at Karin har temaer som er viktig. Hun har gode råd fordi hu har opplevd ting og hu setter virkelig frem det å være ufør og syk i tillegg å være mamma som følger opp barna sine. Full ære for Karin👏🏻 

Veldig enig at joviale mammaer bør bytte til prkåte mammaer🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
3 timer siden, Støvel&sko skrev:

Så du mener hun tekster dårlig,men f.eks Talla tekster bra?Syns alle er opp og ned med teksting ,men ærlig har jeg virkelig ikke tenkt så mye på det,fordi får jeg ikke hørt på snap der og da,ser jeg om igjen senere,eller stort sett venter. Skjønner jo at det kan være hørselshemmede som har problemer med å få med seg innhold,men det er da mange som ikke tekster veldig mye🤷‍♀️

Tusen takk TyrkiskPepper som tipset meg-koste meg på nattevakt og det uperfekte liv i natt. Skjønner ikke at joviale mammaer lot henne gå?hun virker  å være så jordnær og god-å har lassevis med erfaring på livet. Et fantastisk menneske som ikke fremstiller seg for å være noe bedre enn noen annen.Husker hun tok opp viktige temaer på joviale mammaer. Gleder meg til fortsettelsen der hun er nå. De joviale bør fjerne joviale å plante prkåte forran mammaer. 

Helt enig med deg!😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
16 timer siden, Hyachint31 skrev:

Tror hun har åpen snap så du kan se. Det er nesten umulig å gjengi de evig lange utbruddene hun får når hun er forbanna på noe. 

Ah! Nei får jaggu vær nok å se henne på felles pr.kåte snappen deres, er vel hun som skal på Jovialemammaer idag, watch out?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Ah! Nei får jaggu vær nok å se henne på felles pr.kåte snappen deres, er vel hun som skal på Jovialemammaer idag, watch out?😂

🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Støvel&sko skrev:

Så du mener hun tekster dårlig,men f.eks Talla tekster bra?Syns alle er opp og ned med teksting ,men ærlig har jeg virkelig ikke tenkt så mye på det,fordi får jeg ikke hørt på snap der og da,ser jeg om igjen senere,eller stort sett venter. Skjønner jo at det kan være hørselshemmede som har problemer med å få med seg innhold,men det er da mange som ikke tekster veldig mye🤷‍♀️

Tusen takk TyrkiskPepper som tipset meg-koste meg på nattevakt og det uperfekte liv i natt. Skjønner ikke at joviale mammaer lot henne gå?hun virker  å være så jordnær og god-å har lassevis med erfaring på livet. Et fantastisk menneske som ikke fremstiller seg for å være noe bedre enn noen annen.Husker hun tok opp viktige temaer på joviale mammaer. Gleder meg til fortsettelsen der hun er nå. De joviale bør fjerne joviale å plante prkåte forran mammaer. 

Talla tekster kanskje ikke bra, men hun tekster mye mer enn karin på joviale snapen ( hun tekster lite på sin egen snap). Hvis karin tar opp så viktige tema så er det jo enda dummere at hun ikke tekster, for jeg har ikke fått med meg så mye av disse temaene, nettopp fordi hun ikke tekster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hollie321 skrev:

Talla tekster kanskje ikke bra, men hun tekster mye mer enn karin på joviale snapen ( hun tekster lite på sin egen snap). Hvis karin tar opp så viktige tema så er det jo enda dummere at hun ikke tekster, for jeg har ikke fått med meg så mye av disse temaene, nettopp fordi hun ikke tekster. 

Nå oppdaget jeg det uperfekte liv i natt,å der tekstet iallfall Karin.

Jeg skal være ærlig å si at jeg ikke har,som nevnt tidligere,tenkt over tekst-da det er mange kanaler som ikke tekster mye.Men hvis det ikke er pga hørselshemming  du ikke får med deg innhold,er jo ørepropper/headsett en grei løsning👍🏻 Jeg har en i øret-å får med meg det greit👌🏻

Jeg tenker at det mås ta høyde for at det ikke alltid går/mulig å tekste,da det er fort gjort å sende en snap «i farten»,men må det tekstes-blir det ikke slik i «nuet» kanskje?Nå kan ikke jeg så mye om dette,men det går vel under redigering..Skyt meg hvis jeg tar feil,da jeg ikke er så dreven i snapverden,annet enn å se på,og å svare🙂

Men glad for at jeg ble tipset om kanalen🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
43 minutter siden, Hollie321 skrev:

Talla tekster kanskje ikke bra, men hun tekster mye mer enn karin på joviale snapen ( hun tekster lite på sin egen snap). Hvis karin tar opp så viktige tema så er det jo enda dummere at hun ikke tekster, for jeg har ikke fått med meg så mye av disse temaene, nettopp fordi hun ikke tekster. 

Forstår om de er på farten at de ikke kan tekste, men viktige temaer de tar opp har jo vel begge de to tekstet på felles snappene? Føler de ikke privat, men på Jovialemammaer og Detuperfekteliv som jeg har sett så jo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Wtf!! Heidi skal ha nr 7!

Dette begynner vel å tippe over i litt sykelig eller? 

Hvor mange unger skal de ha? 20?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Rucula skrev:

Wtf!! Heidi skal ha nr 7!

Dette begynner vel å tippe over i litt sykelig eller? 

Hvor mange unger skal de ha? 20?

Det får være opp til de som skal oppdra barna å bestemme! Fy, så ufint.. Er det ikke mulig å glede seg over andre selvom du selv ikke ønsker mange barn? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Baresierdet skrev:

Synes det er hyggelig for dem jeg 🥰 

Enig 😍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Solfridmedhatten skrev:

Det får være opp til de som skal oppdra barna å bestemme! Fy, så ufint.. Er det ikke mulig å glede seg over andre selvom du selv ikke ønsker mange barn? 

Jojo men 7 barn tipper over i kategorien "svært spesielt"...

Hva ligger bak dette behovet for å ha 14 unger spør jeg meg...

Endret av Rucula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Rucula skrev:

Jojo men 7 barn tipper over i kategorien "svært spesielt"...

Hva ligger bak dette behovet for å ha 14 unger spør jeg meg...

Teknisk sett så er det barn nr 8, de har et barn i himmelen. Fy fadern de må jo ha innmari god råd siden de kjører tesla, pusser opp huset med fagfolk og har 6 snart 7 barn og i tillegg går hun i ulønnet permisjon og ikke jobbet på flere år da hun har født barn de siste årene, selvom de får kontantstøtte når de ikke har Bhg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Litenoggod skrev:

Teknisk sett så er det barn nr 8, de har et barn i himmelen. Fy fadern de må jo ha innmari god råd siden de kjører tesla, pusser opp huset med fagfolk og har 6 snart 7 barn og i tillegg går hun i ulønnet permisjon og ikke jobbet på flere år da hun har født barn de siste årene, selvom de får kontantstøtte når de ikke har Bhg. 

Ja det har jeg også tenkt..

Stort nyopusset hus, bil til 800 000 og kun 1 inntekt og 7 unger! 

Han mannen må jo tjene ekstremt godt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Rucula skrev:

Ja det har jeg også tenkt..

Stort nyopusset hus, bil til 800 000 og kun 1 inntekt og 7 unger! 

Han mannen må jo tjene ekstremt godt 

De fikk jo en bra fortjeneste på huset de solgte. Men det koster jo å ha barn også. Og alt som de skal følges opp til. Men hu skrev at babyen kommer til høsten og at hu skulle på ultralyd til uken, da har hun jo termin november/desember og det er jo ikke høstbaby det, men vinterbaby. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at de legger ut bilder av ungene i introen sin nå? Både Rikke og Mari har gjort det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...