Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Gjest Justsaying
9 timer siden, MammaSvarDa skrev:

Husker dere når Ørjan Burøe skulle gjestesnappe? Når det ble annonsert sendte jeg link til nattogdag-artikkelen til flere i jovialemammer. Dette var svaret jeg fikk av en av snap-erne, men tonen var lik hos dem alle. 

20190625_220228.thumb.jpg.3b53a77d89a29f9c75df355e31f24341.jpg

  🙄🙄

Noen dager senere snakket Iselin om sin avsky mot Ørjan Burøe, så jeg spurte hvorfor dem hadde valg å la han ha en snapdag. Hun fortalte at hun ikke ville, men dem andre hadde så lyst.

Et par dager etterpå ble jeg blokkert på både Snap og Instagram (har samme brukernavn) av Iselin. 

Hvorfor har du screenshot av det AK svarer men ikke det du påstår Iselin svarer?  Dessuten hadde vel de andre Joviale mammaene et annet inntrykk av Iselins holdning enn hun hevder å ha selv ;) 

Er Iselin med Jovialemammmaer fremdeles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Justsaying skrev:

Hvorfor har du screenshot av det AK svarer men ikke det du påstår Iselin svarer?

 

Har har ikke screenshot for jeg snakket med Iselin på Instagram og jeg ble blokkert før jeg rakk å ta screenshot. Samtaler på Instagram forsvinner ikke slik som på snapchat, så tenkte jeg måtte forte meg å ta screenshot. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Justsaying skrev:

 

Er Iselin med Jovialemammmaer fremdeles?

Iselin "eier" vel joviale snappen. Da hun har en fb gruppe med samme navn son hun drev lenge før snapoen ble opprettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger bare med på Rikke, hu frå Voss og Talla. Men er blitt veldig mye reklame siste tiden 🙄 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Litenoggod skrev:

Tja. Kanskje en mnd? Men hu har vel ikke reklamert for smokkelenkene på jm, kun på sin private?

Jo hun var innom det på jm idag 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke fler "se på meg, jeg er så perfekt" gjester at jeg avfølger hele gruppa. Blir for kjedelig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun Heidi. Hvor gammel er hun? Hun kan ikke hatt mye tid til å jobbe som sykepleier. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøken_fjong1 skrev:

Hun Heidi. Hvor gammel er hun? Hun kan ikke hatt mye tid til å jobbe som sykepleier. 

37. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Bettina hadde vel ikke akkurat noen innholdsrik dag nå...?Ikke Heidi heller da hun var på syns jeg.Men sikkert ikke greit med avglemt bag,tordenvær og strømstans...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2019 den 4.24, Støvel&sko skrev:

Men Bettina hadde vel ikke akkurat noen innholdsrik dag nå...?Ikke Heidi heller da hun var på syns jeg.Men sikkert ikke greit med avglemt bag,tordenvær og strømstans...

Synes de siste gangene Heidi har vært på, så har det vært veldig lite snapping. Forståelig at det er mye med 6 barn, men det er avhoppende og lite interessant å følge med på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Støvel&sko skrev:

Hvor ble det av JovialeMammaer da....?-gadd ikke se alt i dag...gikk innom Linn da-der sitter hun å griner-for hvilke gang nå??Nei nå bør dem seriøst ta seg sammen litt vel...?

Svært lite konstruktivt det er her😤 Noen av dere er jo sykelig opptatt av disse damene! Rett og slett ufine! Og jeg kan ikke se noe tårer på jovialemammaer? Hvor har du det fra? Er det ikke bare å avfølge om det ikke er av interesse?

Endret av Solfridmedhatten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Solfridmedhatten skrev:

Svært lite konstruktivt det er her😤 Noen av dere er jo sykelig opptatt av disse damene! Rett og slett ufine! Og jeg kan ikke se noe tårer på jovialemammaer? Hvor har du det fra? Er det ikke bare å avfølge om det ikke er av interesse?

Hvis du leser det jeg skrev-jeg gikk innom Linn-altså privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Støvel&sko skrev:

Hvis du leser det jeg skrev-jeg gikk innom Linn-altså privat.

Og så? Det har vel ingenting med joviale snappen å gjøre?Så mye tull som folk henger seg opp i. Og om folk vil gråte og dele opp og nedturer, så la det være opp til de personene. Forstår ikke hvordan du skal du skal få en god følelse med deg selv ved slik trolling. Usmakelig av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Solfridmedhatten skrev:

Og så? Det har vel ingenting med joviale snappen å gjøre?Så mye tull som folk henger seg opp i. Og om folk vil gråte og dele opp og nedturer, så la det være opp til de personene. Forstår ikke hvordan du skal du skal få en god følelse med deg selv ved slik trolling. Usmakelig av deg!

Så du troller ikke du altså? Ved å svare og kommentere i tråden her og gjemme deg bak et brukernavn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solfridmedhatten skrev:

Og så? Det har vel ingenting med joviale snappen å gjøre?Så mye tull som folk henger seg opp i. Og om folk vil gråte og dele opp og nedturer, så la det være opp til de personene. Forstår ikke hvordan du skal du skal få en god følelse med deg selv ved slik trolling. Usmakelig av deg!

Da er det usmakelig av meg å dele hva jeg syns da,men trodde da det var lov jeg.Men jeg troller virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Støvel&sko skrev:

Da er det usmakelig av meg å dele hva jeg syns da,men trodde da det var lov jeg.Men jeg troller virkelig ikke.

Jeg syns du latterliggjør at andre er lei seg. Det er er ikke ok! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Litenoggod skrev:

Så du troller ikke du altså? Ved å svare og kommentere i tråden her og gjemme deg bak et brukernavn? 

Snakker du om? Ser hvordan du skriver flere plasser i tråden😜Man latterliggjør ikke folk! Rett og slett ufyselig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, TyrkiskPepper skrev:

Helt enig med deg, men jeg har fått hun Linn oppi halsen. Hun prøver for hardt og hermer etter andre snappere. Og ja det er altfor mye reklame! Mye loving å lyging, og mindre personlig innhold.

Det er også en måte å snakke om folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Solfridmedhatten skrev:

Snakker du om? Ser hvordan du skriver flere plasser i tråden😜Man latterliggjør ikke folk! Rett og slett ufyselig. 

Du kaller jo oss for troll, hva er du da selv? Du er jo et troll du også som gjemmer deg bak et nicknavn du også. 

Så hvis du synes det er så ufyselig så hvorfor er du inne på kg da? 

Sånne som deg ber jo at det blir mer diskusjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Litenoggod skrev:

Linn sa jo selv at hun har vært lite personlig på snappen sin enn det hun var før. Jeg liker Linn når hun er personlig og er sprudlende på snappen sin, men er ikke så begeistret for den forever living reklamen som pågår, men jeg er heller ikke fan av noe sånn pyramide opplegg heller, selvom de sier at det ikke er det. 

Reklame finner du på de fleste kanaler som har en del følgere. Alt fra Forever til vippeløft. Jeg er ingen fan av reklame selv, men jeg scroller igjennom det. Og reklamen er på snappere sin private Snapchat og ikke på joviale. Der kan de gjøre som de vil, og de som misliker er bare et tastetrykk unna å avfølge? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...