Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Synes forøvrig Talla er kjempekul, altså. Mener ikke noe galt. Ville bare ikke spørre henne tilfelle hun har lagt ut om det på snap i det siste og jeg ikke har fulgt med.. :) Hun sa ikke noe om det i dag som jeg ikke fikk med meg? :) Kjempebra hvis det fungerer igjen da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Kaisamaia skrev:

Synes forøvrig Talla er kjempekul, altså. Mener ikke noe galt. Ville bare ikke spørre henne tilfelle hun har lagt ut om det på snap i det siste og jeg ikke har fulgt med.. :) Hun sa ikke noe om det i dag som jeg ikke fikk med meg? :) Kjempebra hvis det fungerer igjen da. :)

Er nok ingen som vet om han har flyttet inn eller ikke. I går var det veldig lite snapping fra talla på jm i forhold til tidligere. Og talla er stillere på sin egen snapp om dagen også. Er nok ting som skjer på privaten som gjør at hu er stillere enn vanlig 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hesya skrev:

Syns ikke serien Wisting er noe for et barn på 11 jeg. 

Hva slags serie er det? Jenta som var hos talla var ikke datteren hennes, det var søsteren hennes. Og hu er nok litt eldre enn 11 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Litenoggod skrev:

Hva slags serie er det? Jenta som var hos talla var ikke datteren hennes, det var søsteren hennes. Og hu er nok litt eldre enn 11 år

Søstra og dattera er like gamle. De begge er 11år 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Litenoggod skrev:

Hva slags serie er det? Jenta som var hos talla var ikke datteren hennes, det var søsteren hennes. Og hu er nok litt eldre enn 11 år

Krim. Jo, det var dattern som var der. 

Men samma det, skal slutte å lete etter feil hos ho, som ho sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.5.2019 den 21.59, Litenoggod skrev:

Sier man A så må man også si B. 

Synes ikke at hu skal ta det som kritikk, men mer som oppfordring egentlig hvis hu tenker på hva datteren på 11 år kan lese på nettet. 

Men jeg synes at Talla gikk veldig inn på eksponering nå av barn og at hu har valgt den siste uken og ikke eksponere barna sine og det skal hu virkelig ha klapp på skulderen for👏🏻 

Jeg synes at den Talla vi ble kjent med i høst har kommet mer fram de siste dagene. Ikke den negative skyen som har vært over henne de siste mnd. 

Sett både mellomste fly rundt i bleia og 11 åringen i løpet av uka, så vet ikke helt jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kaisamaia skrev:

Synes forøvrig Talla er kjempekul, altså. Mener ikke noe galt. Ville bare ikke spørre henne tilfelle hun har lagt ut om det på snap i det siste og jeg ikke har fulgt med.. :) Hun sa ikke noe om det i dag som jeg ikke fikk med meg? :) Kjempebra hvis det fungerer igjen da. :)

 

Som vanlig er det ekstremt mye B B B B B, men for å få A så må du sikkert bare spørre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hesya skrev:

Syns ikke serien Wisting er noe for et barn på 11 jeg. 

Grunnen er vel at søsteren til Talla er med i serien. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Tessa12 skrev:

Grunnen er vel at søsteren til Talla er med i serien. 

Vet. Men det er minimalt. 

Uansett,  ho gjør som ho vil så klart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det raskt ble utskiftninger på denne gruppa. Hvor ble det av Iselin og Heidi ? Fikk med meg at Rikke annonserte en lenger pause. Så har det begynt å komme folk fra mammahjerter. Nå også Cecilie. 

Har lagt merke til at veldig ofte når de bytter kanal, så annonserer de først pause , så slutter de. Før de har en lenger utgreiing om at de ikke orker å være en del av en gruppe lenger og bla bla.. før de plutselig er i en ny. Tror de ikke at vi som ser på skjønner noen verdens ting 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hyachint31 skrev:

Syns det raskt ble utskiftninger på denne gruppa. Hvor ble det av Iselin og Heidi ? Fikk med meg at Rikke annonserte en lenger pause. Så har det begynt å komme folk fra mammahjerter. Nå også Cecilie. 

Har lagt merke til at veldig ofte når de bytter kanal, så annonserer de først pause , så slutter de. Før de har en lenger utgreiing om at de ikke orker å være en del av en gruppe lenger og bla bla.. før de plutselig er i en ny. Tror de ikke at vi som ser på skjønner noen verdens ting 😅

Heidi var «aktiv» på sin egen snap i går og skrev at hu var stille pga oppussing hjemme. Iselin var innom jm for en ukes tid siden og sa at hu kom sterkere tilbake da hu hadde mye å «gjøre». 

Cecilie var bare innom en gang som gjestesnapper for en stund tilbake. Hu har ikke vært der flere ganger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet så kjedelig kanalen har blitt. I dag kommer Talla på, skal si hun har blitt flink til å holde igjen overeksponeringen. Derimot klarer hun ikke dele av seg selv lenger uten, så det er jo blitt så sykt kjedelig 😴

Tipper 5-10 random snaps iløpet av dagen, med Colaboksen som hovedfokus på minimum halvparten. Resten tegninger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Herlighet så kjedelig kanalen har blitt. I dag kommer Talla på, skal si hun har blitt flink til å holde igjen overeksponeringen. Derimot klarer hun ikke dele av seg selv lenger uten, så det er jo blitt så sykt kjedelig 😴

Tipper 5-10 random snaps iløpet av dagen, med Colaboksen som hovedfokus på minimum halvparten. Resten tegninger.

😂😂😂 de dagene jeg synes det er kjedelige så venter jeg 24 timer for å se. 

Savner mer av de faste enn bare gjester hele tiden. Forstår jo at man er opptatt med andre ting osv, men det er jo fort 3-4 stk gjester hver uke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Litenoggod skrev:

Heidi var «aktiv» på sin egen snap i går og skrev at hu var stille pga oppussing hjemme. Iselin var innom jm for en ukes tid siden og sa at hu kom sterkere tilbake da hu hadde mye å «gjøre». 

Cecilie var bare innom en gang som gjestesnapper for en stund tilbake. Hu har ikke vært der flere ganger 

Linn la ut på egen snap i dag at hun ønsket Cecilie velkommen i teamet og at hun gleder seg til å jobbe med henne, jeg tolket det som at hun nå er en av de faste i joviale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Linn la ut på egen snap i dag at hun ønsket Cecilie velkommen i teamet og at hun gleder seg til å jobbe med henne, jeg tolket det som at hun nå er en av de faste i joviale. 

Det er i forbindelse med forever living som jeg tolker det siden Linn har startet opp med det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Linn la ut på egen snap i dag at hun ønsket Cecilie velkommen i teamet og at hun gleder seg til å jobbe med henne, jeg tolket det som at hun nå er en av de faste i joviale. 

Dem som var fiender å snakket så stygt mot hverandre😱.....lite imponerende...Iselin styrer vel dagen selv og burde tatt seg tid,men det er vel kanskje litt dårlig betalt på snapp...Heidi så jeg ja...kan hun være gravid oppi det hele?Den brusboksen til Talla er jo samme video hver gang det...Hun og Linn burde snart ha ryddet litt i arkivene sine-bruker det samme gang på gang..Å Bettina...hun er sååå kjedelig..bruker også mange gamle videoer opp og opp igjen....mulig det bare er meg som syns det er kjedelig med samme videoer om og om igjen.....Dem burde sett litt hvordan dem var da dem startet opp-da var det sååå koselig å følge dem.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Støvel&sko skrev:

Dem som var fiender å snakket så stygt mot hverandre😱.....lite imponerende...Iselin styrer vel dagen selv og burde tatt seg tid,men det er vel kanskje litt dårlig betalt på snapp...Heidi så jeg ja...kan hun være gravid oppi det hele?Den brusboksen til Talla er jo samme video hver gang det...Hun og Linn burde snart ha ryddet litt i arkivene sine-bruker det samme gang på gang..Å Bettina...hun er sååå kjedelig..bruker også mange gamle videoer opp og opp igjen....mulig det bare er meg som syns det er kjedelig med samme videoer om og om igjen.....Dem burde sett litt hvordan dem var da dem startet opp-da var det sååå koselig å følge dem.. 

 

Cecilie og Linn har skværet opp med hverandre i etterkant av bråket på mammahjerter. 

Hvorfor mistenker du at Heidi er gravid? Hu sier jo at hu har vært alene med alle ungene og drevet med oppussing. Er krevende å være alene med 6 unger alene🤣

Endret av Litenoggod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Litenoggod skrev:

Det er i forbindelse med forever living som jeg tolker det siden Linn har startet opp med det 

Ok:) det hadde jeg ikke fått med meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...