Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Litenoggod skrev:

Å herregud! Drit i å kommenter og les tråden da! Hu har valgt å dele livet sitt på snap så må man tåle å bli diskutert. 

Det er bare sjuuuukt uinteressant å lese om for oss andre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BethD

Skal Sandra Lyng innlemmes i JM? Så på instastoryen hennes at hun var ute å spiste med de igår, kalte de «hennes nye venninner,muligens» eller noe sånt 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, BethD skrev:

Skal Sandra Lyng innlemmes i JM? Så på instastoryen hennes at hun var ute å spiste med de igår, kalte de «hennes nye venninner,muligens» eller noe sånt 👀

Hu var ikke ute med jm, kun med Iselin fra jm. Og så var treningsfru, Monica Nyhus med og noen andre jeg ikke vet hvem er. Sandra har aldri gjestet jm mener jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 time siden, Litenoggod skrev:

Hu var ikke ute med jm, kun med Iselin fra jm. Og så var treningsfru, Monica Nyhus med og noen andre jeg ikke vet hvem er. Sandra har aldri gjestet jm mener jeg?

Åja trodde kanskje de andre var faste jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det blitt av Iselin og Karin fra JM? De faste forsvinner og de pøser på med uinteressante gjester. Savner spesielt Karin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, SolNelia skrev:

Hvor er det blitt av Iselin og Karin fra JM? De faste forsvinner og de pøser på med uinteressante gjester. Savner spesielt Karin.

Iselin er fortsatt en del av jm, men pga travle dager så har hu ikke tid til å snappe. 

Karin hadde for lite seere og ble satt på pause, men hu er på det uperfekte liv snapp nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Litenoggod skrev:

Iselin er fortsatt en del av jm, men pga travle dager så har hu ikke tid til å snappe. 

Karin hadde for lite seere og ble satt på pause, men hu er på det uperfekte liv snapp nå. 

Syns det er trist at Karin ikke er der mere...jeg spurte Heidi,hun sa dem hadde sagt opp samarbeidet med Karin...å jeg har spurt Karin-hun sier pga lite seere.....Trist!!Den dama,med all den livserfaring hun hadde,rolig og lugn da hun snappet,var liksom så jordnær hun..Håper hun har det bra på den  snapkanalen hun er på nå.Dét fortjener hun.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Støvel&sko skrev:

Syns det er trist at Karin ikke er der mere...jeg spurte Heidi,hun sa dem hadde sagt opp samarbeidet med Karin...å jeg har spurt Karin-hun sier pga lite seere.....Trist!!Den dama,med all den livserfaring hun hadde,rolig og lugn da hun snappet,var liksom så jordnær hun..Håper hun har det bra på den  snapkanalen hun er på nå.Dét fortjener hun.

Lett for Heidi å si det... 6 barns dama som aldri har tid til å snappe.. 

følger Karin både på den nye kanalen og privat konto- digger den dama.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Støvel&sko skrev:

Syns det er trist at Karin ikke er der mere...jeg spurte Heidi,hun sa dem hadde sagt opp samarbeidet med Karin...å jeg har spurt Karin-hun sier pga lite seere.....Trist!!Den dama,med all den livserfaring hun hadde,rolig og lugn da hun snappet,var liksom så jordnær hun..Håper hun har det bra på den  snapkanalen hun er på nå.Dét fortjener hun.

Jeg er veldig glad for at Karin er borte. Det var så ekstremt kjedelig å se på henne. Hun skravlet og skravlet og skravlet..... 

Jeg ga også tilbakemelding om dette på den undersøkelsen de sendte ut. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Støvel&sko skrev:

Syns det er trist at Karin ikke er der mere...jeg spurte Heidi,hun sa dem hadde sagt opp samarbeidet med Karin...å jeg har spurt Karin-hun sier pga lite seere.....Trist!!Den dama,med all den livserfaring hun hadde,rolig og lugn da hun snappet,var liksom så jordnær hun..Håper hun har det bra på den  snapkanalen hun er på nå.Dét fortjener hun.

Jeg også spurte Karin om dette og da sa hun at hu ble satt pause inntil videre for å finne ut av ting. Utrolig trist for jeg elsket å følge den dama for hu kom med mye råd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Rucula skrev:

Jeg er veldig glad for at Karin er borte. Det var så ekstremt kjedelig å se på henne. Hun skravlet og skravlet og skravlet..... 

Jeg ga også tilbakemelding om dette på den undersøkelsen de sendte ut. 

Men om hu bare skravlet så kom hu faktisk med gode råd, ikke alle kan være Iselin som snakker og blottlegger for mye. Eller Hu fra Stavanger som viser frem mye av ungene sine og er direkte masete også som sitter veldig mye opp ned å skravler, hu gjorde det mye i begynnelsen hu og

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Litenoggod skrev:

Men om hu bare skravlet så kom hu faktisk med gode råd, ikke alle kan være Iselin som snakker og blottlegger for mye. Eller Hu fra Stavanger som viser frem mye av ungene sine og er direkte masete også som sitter veldig mye opp ned å skravler, hu gjorde det mye i begynnelsen hu og

Det er greit å bare sitte å skravle...

Men ikke 8 timer i strekk! Det var jo sykt lange snapper, og da blir det alt for lite variasjon 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Rucula skrev:

Det er greit å bare sitte å skravle...

Men ikke 8 timer i strekk! Det var jo sykt lange snapper, og da blir det alt for lite variasjon 

Men alle satt mer eller mindre å skravla i 8 timer i strekk, ikke bare Karin. Det var veldig sånn i begynnelsen på alle sammen. Karin sitter ikke 8 timer i strekk å snapper på det uperfekte liv nå, det er mye mer variasjon. Tror at Karin måtte også finne ut hvordan man vil snappe også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer virkelig til å savne Rikke.

Der var det alltid variasjon.

Tissefant dama Iselin er helt greit at ikke er der så mye, men det er min mening.

Mari liker jeg skikkelig godt.

Egentlig så hadde det vært greit om både Marlene og Cecilie kommer inn som fast på JM.

Mamma hjerter ser jeg ikke på lengre, bare nye og surr der.

Rart Anna holder på🙄🙄

Hva skjedde forresten med podcasten til Anna og Cecilie? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2019 den 8.58, Litenoggod skrev:

Hu 6 barnsmammaen Heidi måtte ha pauser fra jm pga at mannen var borte på jobbreise og da ble det altfor travelt for henne på hjemme fronten med 6 barn at hu kunne ikke være på snapp. 

Hu fra Stavanger Ann Kristin er slitsom og masete

bonde berta Rikke skal vist snappe i dag. Noen ganger greit å se på og noen ganger ikke. 

Hu sex dama Iselin guttormsen kan man godt styre over når hu bare prater klitris. Man kan ikke følge med når hu prater. 

Liker veldig godt når Linn og Mari er på. 

 

Mener du Yummymummy fra Stavanger? Hun er litt too much ja. Måtte slette henne på Snap, men har sett hun og Rune Bjerga har gjort noe sammen i jobbsammenheng. Aner ikke hva. Muligens foredrag. 

Klitris, mener du klitoris? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Viking-girl skrev:

Mener du Yummymummy fra Stavanger? Hun er litt too much ja. Måtte slette henne på Snap, men har sett hun og Rune Bjerga har gjort noe sammen i jobbsammenheng. Aner ikke hva. Muligens foredrag. 

Klitris, mener du klitoris? 

Nei ikke yummymummy, hu er hos mammabanden. Ann Kristin er det vel hu heter hos jm. 

Ja jeg mener klitoris, men Iselin sier klitris 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merker stor forskjell på tiden Talla bruker på snap nå og ikke minst innholdet. Så hurra for det! 😁 hjalp kanskje å diskutere enkelte ting her inne likevel da. ;) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Merker stor forskjell på tiden Talla bruker på snap nå og ikke minst innholdet. Så hurra for det! 😁 hjalp kanskje å diskutere enkelte ting her inne likevel da. ;) 

Tenkte det samme som deg 😅 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Merker stor forskjell på tiden Talla bruker på snap nå og ikke minst innholdet. Så hurra for det! 😁 hjalp kanskje å diskutere enkelte ting her inne likevel da. ;) 

Synes også hun har blitt bedre! Rent gøy og følge hun i dag :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...