Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Enig mye,

mye forever reklame! Men trur dem

som driver med forever gjør det av ren vane! Ser hun Monika hos mammabloggerne på Snapchat gjør det samme men virker mer ekte hos henne da.. men blir fort mye reklame det er helt sikkert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Petronella93 skrev:

Enig mye,

mye forever reklame! Men trur dem

som driver med forever gjør det av ren vane! Ser hun Monika hos mammabloggerne på Snapchat gjør det samme men virker mer ekte hos henne da.. men blir fort mye reklame det er helt sikkert

Må dere slutte å røre🙄Tror dere blander private snappen de har og joviale. De faste har jeg ikke sett reklamere en eneste gang, men gjør det på private snappen sin. Og det er valgfritt å følge sist jeg sjekket? Tror dere blander litt her.. Mye usakelig tull! Hun som nylig var inne og gjestet, jeg vet ikke hva hun heter.. Hun reklamerte ganske tydelig! Men har ikke sett de faste reklamere en eneste gang. Men det er bare å avfølge om noen syns det blir for tragisk, er det ikke? Jeg tror ikke de joviale mammaene griner av å miste følgere som bare kommer med oppgulp👻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om Heidi kjøper veskene hun selger billig på EBay. De er bare så tacky. Angrer meg for at jeg kjøpte av henne, drittstygg 🥶

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AmyCharlotte skrev:

Jeg lurer på om Heidi kjøper veskene hun selger billig på EBay. De er bare så tacky. Angrer meg for at jeg kjøpte av henne, drittstygg 🥶

Man kan kjøpe de på eBay og ali. Koster ca. 60kr. Jeg kjøpte min der, og kvaliteten er ok. Hadde min lenge før Heidi reklamerte og solgte de, og den er fortsatt like fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Banænie skrev:

Man kan kjøpe de på eBay og ali. Koster ca. 60kr. Jeg kjøpte min der, og kvaliteten er ok. Hadde min lenge før Heidi reklamerte og solgte de, og den er fortsatt like fin. 

Det er stor forskjell på å betale 60 kr og 499kr. Jeg føler meg lurt!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har følgt med på talla sin snap de siste døgnet? Talla hinter til noe som har skjedd henne og at nå vil hu fortelle det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Banænie skrev:

Man kan kjøpe de på eBay og ali. Koster ca. 60kr. Jeg kjøpte min der, og kvaliteten er ok. Hadde min lenge før Heidi reklamerte og solgte de, og den er fortsatt like fin. 

Det er passe frekt. Lite jovialt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Banænie skrev:

Og nå har mammahjerter begynt med reklame og spons... 

Hva har det med Jovialemammaer å gjøre?

Endret av Solfridmedhatten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2019 den 12.14, Banænie skrev:

Og nå har mammahjerter begynt med reklame og spons... 

Ja så dette🙈 blir en konto fullt opp med reklame og spons fremover 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillemy44
På 12.9.2019 den 10.10, Banænie skrev:

Man kan kjøpe de på eBay og ali. Koster ca. 60kr. Jeg kjøpte min der, og kvaliteten er ok. Hadde min lenge før Heidi reklamerte og solgte de, og den er fortsatt like fin. 

🤯

Endret av Lillemy44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2019 den 11.04, Litenoggod skrev:

Noen som har følgt med på talla sin snap de siste døgnet? Talla hinter til noe som har skjedd henne og at nå vil hu fortelle det. 

Kom det noe fornuftig, eller bare kjeft for at folk var nysgjerrige? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IdaKarlsen

Det er nesten gøy hvordan folk skriver «fy søren nå blir det reklame». Alle store kontoer driver reklame, for å finansiere å faktisk fortsette å drive med det. Det er som om at alle forventer gratis underholding. La vær å se, eller bare hopp over da vel? Tror dere det er gratis og koster de ingen tid eller krefter å drive en konto? Støtter faktisk at kontoer trenger reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, IdaKarlsen skrev:

Det er nesten gøy hvordan folk skriver «fy søren nå blir det reklame». Alle store kontoer driver reklame, for å finansiere å faktisk fortsette å drive med det. Det er som om at alle forventer gratis underholding. La vær å se, eller bare hopp over da vel? Tror dere det er gratis og koster de ingen tid eller krefter å drive en konto? Støtter faktisk at kontoer trenger reklame. 

Hva mener du de må finansiere? De får vel ikke lønn. Og hvilke utgifter har en middels poppis snapkonto? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IdaKarlsen
5 timer siden, neiognei skrev:

Hva mener du de må finansiere? De får vel ikke lønn. Og hvilke utgifter har en middels poppis snapkonto? 

Jeg skrev «store». Si om noen av disse kontoene vil utvikle seg. For eksempel mammabanden, de har blitt AS. Det er vel et resultat av at det tar forferdelig mye tid å få en slik konto til å bli god og over snittet.

Med podcast, blogg (?) osv. Det tar så mye mer tid enn jeg kan tenke meg at noen av oss forstår. 

Hvorfor er det greit å ha en snapkonto uten reklame i forhold til med? Hvorfor skal det alltid rakkes ned? Er det ikke kult at noen har klart å bygge en kanal så stor at man kan leve av den? Er det ikke gratis for deg å se/bli underholdt? Jo, det er det. Så kan ikke for eksempel jovialemammaer, mammahjerter og mammabanden, få reklamere om de ønsker det? Uten at det blir rakking på det. 

Jeg hadde forstått kritikk om de for eksempel helt ut av det blå reklamerte for piller som skal slanke deg, botox eller andre usunne/farlige ting.

Jeg kan forstå at det kan bli slitsomt å se forever living hver eneste dag, hele tiden. Men det er også bla derfor jeg personlig ikke følger joviale mammaer. Det kan også bli litt mye når mammabanden har en hel dag dedikert til reklame, men da bare lar jeg være å se. Mammahjerter har jeg sett reklamere en gang enda, det var to snapper og så var det over. Kanskje det kommer mer mtp hva de sa, men da får man bare se eller hoppe over.

Se på det som deres betaling for å gi deg gratis underholding. Det gjør jeg :) Poenget? Er det kjipt? Hopp over den dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, IdaKarlsen skrev:

Jeg skrev «store». Si om noen av disse kontoene vil utvikle seg. For eksempel mammabanden, de har blitt AS. Det er vel et resultat av at det tar forferdelig mye tid å få en slik konto til å bli god og over snittet.

Med podcast, blogg (?) osv. Det tar så mye mer tid enn jeg kan tenke meg at noen av oss forstår. 

Hvorfor er det greit å ha en snapkonto uten reklame i forhold til med? Hvorfor skal det alltid rakkes ned? Er det ikke kult at noen har klart å bygge en kanal så stor at man kan leve av den? Er det ikke gratis for deg å se/bli underholdt? Jo, det er det. Så kan ikke for eksempel jovialemammaer, mammahjerter og mammabanden, få reklamere om de ønsker det? Uten at det blir rakking på det. 

Jeg hadde forstått kritikk om de for eksempel helt ut av det blå reklamerte for piller som skal slanke deg, botox eller andre usunne/farlige ting.

Jeg kan forstå at det kan bli slitsomt å se forever living hver eneste dag, hele tiden. Men det er også bla derfor jeg personlig ikke følger joviale mammaer. Det kan også bli litt mye når mammabanden har en hel dag dedikert til reklame, men da bare lar jeg være å se. Mammahjerter har jeg sett reklamere en gang enda, det var to snapper og så var det over. Kanskje det kommer mer mtp hva de sa, men da får man bare se eller hoppe over.

Se på det som deres betaling for å gi deg gratis underholding. Det gjør jeg :) Poenget? Er det kjipt? Hopp over den dagen. 

Hvorfor spør du meg om dette? Jeg stilte deg et enkelt spørsmål. 

Er ingen som har nevnt mammabanden, før du gjorde det. Ikke sett noen kritisere den lille reklamen de har. Mamma bloggerne, Mammahjerter og JM kan ikke sammenlignes med Mammabanden på noe vis. 

 

De som reklamerer for pyramideselskapet Forever living fortjener all kritikk. 

Endret av neiognei
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, neiognei skrev:

Hvorfor spør du meg om dette? Jeg stilte deg et enkelt spørsmål. 

Er ingen som har nevnt mammabanden, før du gjorde det. Ikke sett noen kritisere den lille reklamen de har. Mamma bloggerne, Mammahjerter og JM kan ikke sammenlignes med Mammabanden på noe vis. 

 

De som reklamerer for pyramideselskapet Forever living fortjener all kritikk. 

Så er det heller ingen i jm som reklamerer på den kanalen. De som driver med det gjør det på sin private kanal, og det har ingenting med joviale å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Solfridmedhatten skrev:

Så er det heller ingen i jm som reklamerer på den kanalen. De som driver med det gjør det på sin private kanal, og det har ingenting med joviale å gjøre.

Virker til at denne Brukeren vet utrolig mye om dette uten og være endel av det? Visste ikke noen levde av en snapkonto, og mye av det andre som skrives. 

mammabanden kan ikke sammenliknes med JM og MH uansett. MH og JM er billige kopier, og har utrolig mye og lære av mammabanden. 

JM reklamerer for forever(?) men mest på privaten. Mens MH har zpikes(?). Vet ikke hvem som er værst av dem jeg. Personlig heller JM en mammahjerter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym1990. skrev:

Virker til at denne Brukeren vet utrolig mye om dette uten og være endel av det? Visste ikke noen levde av en snapkonto, og mye av det andre som skrives. 

mammabanden kan ikke sammenliknes med JM og MH uansett. MH og JM er billige kopier, og har utrolig mye og lære av mammabanden. 

JM reklamerer for forever(?) men mest på privaten. Mens MH har zpikes(?). Vet ikke hvem som er værst av dem jeg. Personlig heller JM en mammahjerter. 

Har fulgt de fra start men ikke alltid jeg får sett på. Jeg har ikke sett noe reklame der nemlig annen enn på private snappene. Derfor mener jeg at det ikke har noe med joviale å gjøre 😊 Men for min del kan de reklamer for det de vil, jeg hopper over det jeg ikke gidder å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...