Gå til innhold

Jovialemammaer


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Lillemy44 skrev:

Ta dere sammen for faen.

 

Jeg står for det jeg har skrevet og ja hadde det vert min venninne hadde jeg spurt henne om det samme jeg har skrevet her. 

Jeg beklager at hun ble lei seg, og har ingen tvil om at hun er en god mamma. Som sagt liker jeg Mari godt og får med meg det hun legger ut. Det er dumt at hun føler seg feil tolket og jeg håper ikke hun slutter og snappe. Men man må tenke litt på hva man legger ut om man ikke tåler at folk lurer, man kan ikke regne med at flere tusen seere tolker alt likt, og har samme synet på ting som man har selv. 

Gratulerer med babyen Mari! :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, AmyCharlotte skrev:

Har Talla flyttet fra mannen?

du følger ikke med eller hva? Talla har ikke bodd med mannen siden hva da? April kanskje, husker ikke. Men de er fortsatt sammen og har det veldig fint! Men hun har ikke uttalt seg noe enda om hun bor med han nå eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke heller spørre hun selv, en å sitte her å tro ting. Skjønner at du bare spør nå, men hvorfor ikke bare spørre talla selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym_5 skrev:

du følger ikke med eller hva? Talla har ikke bodd med mannen siden hva da? April kanskje, husker ikke. Men de er fortsatt sammen og har det veldig fint! Men hun har ikke uttalt seg noe enda om hun bor med han nå eller ikke.

Nei, jeg følger ikke med. Sluttet med det for  en stund siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym_5 skrev:

Kan dere ikke heller spørre hun selv, en å sitte her å tro ting. Skjønner at du bare spør nå, men hvorfor ikke bare spørre talla selv?

Jeg har avfulgt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AmyCharlotte skrev:

Nei, jeg følger ikke med. Sluttet med det for  en stund siden. 

 

40 minutter siden, AmyCharlotte skrev:

Jeg har avfulgt dem.

Men nysgjerrig er du likevel... 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Veslefrikk skrev:

 

Men nysgjerrig er du likevel... 😅

Det kan du kanskje si. Hun flytter tydeligvis inn i nabolaget mitt og jeg har bare sett henne og barna. Var bare derfor jeg lurte. Det er vel lov å spørre et enkelt spørsmål? Jeg er ikke typen som går bort til fremmede og spør «hvor er mannen din».... 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AmyCharlotte skrev:

Det kan du kanskje si. Hun flytter tydeligvis inn i nabolaget mitt og jeg har bare sett henne og barna. Var bare derfor jeg lurte. Det er vel lov å spørre et enkelt spørsmål? Jeg er ikke typen som går bort til fremmede og spør «hvor er mannen din».... 🙄

Ser den 😅Men å spekulere på et anonymt forum er helt innafor? Talla har valgt å ikke uttale seg om det, og syns vi burde respektere det. Jeg lurer også på litt rundt Talla, men finnes grenser for alt konspireres om her inne.. Hun deler om hun vil dele, tenker jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Solfridmedhatten skrev:

Ser den 😅Men å spekulere på et anonymt forum er helt innafor? Talla har valgt å ikke uttale seg om det, og syns vi burde respektere det. Jeg lurer også på litt rundt Talla, men finnes grenser for alt konspireres om her inne.. Hun deler om hun vil dele, tenker jeg 😊

Nå var jeg ikke ute etter noen konspirasjoner. Bare et enkelt ja eller nei og ikke mer enn det. Det må vel være lov å spørre? Folk får leve som de vil, adskilt, sammen, i åpne forhold, i ei sekt, i et trossamfunn, med en mann eller kvinne, med ett barn eller ti barn. Jeg bryr meg egentlig ikke.  Hadde jeg vært veldig interessert hadde jeg vel fulgt henne og disse andre mammaene? Tror vi legger ballen død her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AmyCharlotte skrev:

Nå var jeg ikke ute etter noen konspirasjoner. Bare et enkelt ja eller nei og ikke mer enn det. Det må vel være lov å spørre? Folk får leve som de vil, adskilt, sammen, i åpne forhold, i ei sekt, i et trossamfunn, med en mann eller kvinne, med ett barn eller ti barn. Jeg bryr meg egentlig ikke.  Hadde jeg vært veldig interessert hadde jeg vel fulgt henne og disse andre mammaene? Tror vi legger ballen død her. 

Hele tåpelige tråden burde legges død! «Kjente personers virke»... Det er kun en snapkanal😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Solfridmedhatten skrev:

Hele tåpelige tråden burde legges død! «Kjente personers virke»... Det er kun en snapkanal😅

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Solfridmedhatten skrev:

Hele tåpelige tråden burde legges død! «Kjente personers virke»... Det er kun en snapkanal😅

De gjør nå sitt for å oppsøke oppmerksomhet, så ingen grunn til å føle seg dårlig på deres vegne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Talla har svart for seg veldig ofte når folk har spurt henne. De er sammen, men de har valgt å være kjærester som ikke bor under samma tak og heller besøker hverandre. At det fungerer aller best for dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Litenoggod skrev:

Er spent på hvem nye faste medlemmet er? Astrid kokk? 

Var visst henne ja..  skjønner ikke hvorfor hun må gjøre seg til sånn når hun prater. Blir så kunstig..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, Hesya skrev:

Var visst henne ja..  skjønner ikke hvorfor hun må gjøre seg til sånn når hun prater. Blir så kunstig..

Hun gjør seg egentlig ikke til så veldig, hun er sånn. Men hun er utrolig flink til å bake, både når det gjelder smak og pynting. Og flink til å vise fremgangsmåter og komme med gode tips. Har vel i flere år hatt en bakespalte i Hjemmet, tror jeg.  Har møtt henne flere ganger i forbindelse med jobb og hun er veldig hyggelig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2019 den 17.31, Veslefrikk skrev:

Hun gjør seg egentlig ikke til så veldig, hun er sånn. Men hun er utrolig flink til å bake, både når det gjelder smak og pynting. Og flink til å vise fremgangsmåter og komme med gode tips. Har vel i flere år hatt en bakespalte i Hjemmet, tror jeg.  Har møtt henne flere ganger i forbindelse med jobb og hun er veldig hyggelig.

Sjarmerende dame synes jeg! Prøvd mange oppskrifter, veldig gode. Noen bare MÅ komme med negativitet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym1990. skrev:

Sjarmerende dame synes jeg! Prøvd mange oppskrifter, veldig gode. Noen bare MÅ komme med negativitet. 

Jeg er så enig med deg❤️Jeg ble så glad for at Astrid ble fast. Virker som ei skikkelig grei dame, jordnær og snill. Har også prøvd en del av hennes oppskrifter, utrolig mye godt. Tror jm har fått ei bra dame med på laget 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...