Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, På besøk said:

Nå har hun svart i kommentarfeltet at de ikke kommer til å fortsette med live-trening fordi det er for vanskelig med barna hjemme. Men...jeg...men, hæ?? Det er jo NÅ de kan legge grunnlaget for den kundebasen de må skaffe seg i august? 

Og i den store "arbeidstidsdiskusjonen" som gikk, så la de det frem som at Lars Kristian jobber nesten fulltid med netfit? Hva gjør han 37.5 timer i uka, som gjør at han ikke kan spille inn en 25-minutters video?

 

Spekulasjon fra min side: De negative tilbakemeldingene ble for mye, og de velger å avslutte istedenfor å ta det til seg og gjøre endringer.

Så det er andres feil - igjen!?! ;) 

Det er så mye med timeplanen som presenteres på bloggen og hva som blir sagt og hva som blir vist via bloggens andre plattformer at jeg stiller meg sterkt undrende til de faktiske forhold. 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, FruRosa skrev:

Hos bedriften CBE handler det ikke om hva de har tid til, men hva de VIL ha tid til. 

Ja vi må jo for all del ikke la lesernes ønsker overskygge behovene til CBE. 
:ironi:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, På besøk skrev:

Og i den store "arbeidstidsdiskusjonen" som gikk, så la de det frem som at Lars Kristian jobber nesten fulltid med netfit? Hva gjør han 37.5 timer i uka, som gjør at han ikke kan spille inn en 25-minutters video?

Det går sikkert en del timer på å redigere selvdigger-bildene av frua, og da er det jo klart at tiden blir knapp til noe mer 🤣

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Lopploella skrev:

Det er en ganske ekstrem oppvekst, der det skal styles, fotograferes, poseres og dokumenteres hver eneste dag. Prøver å forestille meg min egen mor, eller meg selv, gå rundt halvnaken og filme seg selv i speilet med forelsket blikk. Det er rett og slett umulig å se for seg. Det er så ille. Det er ingenting ekte lek og glede over de oppstilte tablåene der barna er med og baker, eller mor leker sjørøver med trutmunn og gapesmil. Fokuset er posering og ikke ekte lek og kontakt. Akkurat som med treningen - det viktigste er å vise flat mage og fake pupper og lepper.

Sammenlign bildet der hun leker med bildet der hun beundrer seg selv i mobilkameraet. Det ene bildet har øyne som lyser av kjærlighet/stolthet, iallfall «liv». Påskequiz: hvilket bilde? 

 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta
1 time siden, På besøk skrev:

Nå har hun svart i kommentarfeltet at de ikke kommer til å fortsette med live-trening fordi det er for vanskelig med barna hjemme. Men...jeg...men, hæ?? Det er jo NÅ de kan legge grunnlaget for den kundebasen de må skaffe seg i august? 

Og i den store "arbeidstidsdiskusjonen" som gikk, så la de det frem som at Lars Kristian jobber nesten fulltid med netfit? Hva gjør han 37.5 timer i uka, som gjør at han ikke kan spille inn en 25-minutters video?

 

Spekulasjon fra min side: De negative tilbakemeldingene ble for mye, og de velger å avslutte istedenfor å ta det til seg og gjøre endringer.

Her har de tidenes utgangspunkt for å lansere det nettbaserte treningskonseptet de har jobbet med i over 2,5 år, og det eneste de klarer å bruke den sjansen på er å presentere forslag til logo. Og, som noen andre her sa; de bryr seg katta om hva leserne mener de skal velge, de vil bare skape aktivitet i kommentarfeltet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som får " Bored housewife wating for....."- vibber av de lettkledde bildene av bedriftens hovedfigur? 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Monimoni skrev:

Noen flere som får " Bored housewife wating for....."- vibber av de lettkledde bildene av bedriftens hovedfigur? 

Kommer samarbeid med my muse i løpet av året. Garantert

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Monimoni skrev:

Noen flere som får " Bored housewife wating for....."- vibber av de lettkledde bildene av bedriftens hovedfigur? 

Virker som om hun kjeder seg utrolig mye. Syns hun har blitt verre enn SE. SE er mye lettkledd hun også, men hun engasjerer seg da hvertfall i noe. Jeg som liker å lese, syns jo den nye profilen på Instagram er bra. CBE engasjerer seg ikke noe annet enn egen kropp. Hun må jo leve et ekstremt tomt liv. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, MiniMjau skrev:

Brukte ett minutt på en kjapp oversikt over ihvertfsll det som er merket reklame på blogg og insta. I tillegg har det vært litt på storyen. Og selvsagt egenreklame for netfit.

2.april Instagram, utdanning

27.mars badekarinnlegg, link

15 mars innlegg, vinterklær.

13 mars hotellopphold med hyggelig pris

Så ikke mye, men gir vel til salt i såret dette. 

Er rundt 400k i inntekt da, gitt at hun ligger på samme rate som Sophie Elise, som jeg tror. Er forsåvidt grei mndinntekt på mars. Det kommer nok noe affiliate i tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal mye til for å ta det seriøst, mange går nok inn for å måpe. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, FluffyChix skrev:

Er rundt 400k i inntekt da, gitt at hun ligger på samme rate som Sophie Elise, som jeg tror. Er forsåvidt grei mndinntekt på mars. Det kommer nok noe affiliate i tillegg.

400k? 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...