Halle-Palle Skrevet 3. april 2020 #18821 Skrevet 3. april 2020 2 timer siden, Emma Belikova skrev: Still in my underwear... Gud bedre, det er så tacky! Flaks at hun rakk å få på seg klær før neste speilselfie da, med en som tigger om oppmerksomhet som vedheng. 30
lenebu Skrevet 3. april 2020 #18822 Skrevet 3. april 2020 23 minutter siden, Surikatt said: Link til bilde? Går an å se stories fra instagram her uten å følge: https://pikdo.biz/u/carolinebergeriksenno/36500176?hl=en 9
Gasellen Skrevet 3. april 2020 #18823 Skrevet 3. april 2020 Jeg kommer ikke til å laste ned og benytte meg av Netfit, fordi jeg allerede bruker SWEAT appen til Kayla som er en bedre versjon av det hun prøver bygge 18
Surikatt Skrevet 3. april 2020 #18824 Skrevet 3. april 2020 1 time siden, lenebu skrev: Går an å se stories fra instagram her uten å følge: https://pikdo.biz/u/carolinebergeriksenno/36500176?hl=en Herregud, ingenting av dette har noe på Internett å gjøre. 26
Gjest Bettys Skrevet 3. april 2020 #18826 Skrevet 3. april 2020 Jeg tror selvelsk-bildet, draing av gammel hund og alt annet kun har et eneste formål. Å få flere klikk på en døende blogg. La den få hvile i fred.
Populært innlegg Bringebærkrem Skrevet 3. april 2020 Populært innlegg #18827 Skrevet 3. april 2020 Er så MØKKLEI av CBE poster bilder hvor hun skal fremstille seg så mye mindre enn det hun egentlig er. Misforstå meg rett, uten lys/skygge/stram-inn-mage/vri-overkropp/stram-inn-hals/skyt-fram-haka/rumpa-ut er hun en nydelig, normal, slank dame! Jeg blir irritert av meg selv for at jeg irriterer meg over henne. Heldigvis er det irritert jeg blir og ikke påvirket. For det ble jeg for en del år tilbake. Jeg har kommet et langt stykke mot sunn fornuft, men det er skremmende hvor mange som lar seg lure. Og det bildet hvor hun elsker seg selv i speilet. Nei. Begynner nesten å lure på om hun var så langt inni egen ræv at hun ikke så hun hadde fått selskap underveis i selfieknipsingen. 68
Populært innlegg Surikatt Skrevet 3. april 2020 Populært innlegg #18828 Skrevet 3. april 2020 Helt utrolig hvordan dette mennesket går rundt og filmer seg selv med mobilen døgnet rundt. Stakkars barn. 53
Surikatt Skrevet 3. april 2020 #18829 Skrevet 3. april 2020 7 timer siden, CecilieX skrev: Du verden! Det kommentarfeltet rundt NetFit er helt vanvittig men akk så typisk. Opp som en tiger, ned som en fell. Spørsmålene de får burde være veldig enkle å svare på, det er jo det grunnleggende som etterspørres; kvaliteten på det som leveres. Dette er jo ikke som bloggen, der omkvedet har vært at det er gratis å lese, så man har ikke rett til å forvente noe. Nå skal man derimot betale for et produkt, og da er det rimelig å forvente at man får kvalitativt innhold. Jeg oppfatter innlegget som et forsøk på å holde poteten varm, det er jo lenge til august, men jo mer de svarer jo mer uklart fremstår opplegget. Hva slags kvalifikasjoner har de som skal lage opplegg? Hvordan skal treningen tilpasses den enkelte? Blir det matplan? Blir det ernæringsfysiolog? I hvor stor grad sikrer de seg at folk ikke skader seg? Hva skal dette koste? Hvilke personer står bak? Det fremstår virkelig fortsatt på idè-stadiet og de har ikke svar på selv de enkleste spørsmål. Her bør se snarest knytte til seg noen som kan hjelpe dem med å se på opplegget med nøytrale øyne, for dette virker i overkant lite kvalitetssikret i alle ledd. Tilføyelse: Du sa det jeg tenkte, men ikke skrev @Snøsøta, en ny karrierevei som de kan tjene penger på virker å være det bærende målet. Og siden de aldri tidligere har hatt fokus på nytteverdi for leser kjenner jeg på stor skepsis. Kunne aldri tenkt meg å benytte meg av en treningsapp hvis hovedmål er at Caroline Berg-Eriksen skal stå og digge seg selv og hvor flink hun er til å trene. Der ligger feilen. De skal motivere andre til å trene, ikke sitte og skryte av seg selv. Det er så kvalmt. De har jo virkelig ikke peiling. 35
Urwa Skrevet 3. april 2020 #18830 Skrevet 3. april 2020 (endret) Bare et lite spørsmål.... Hvordan orker en person å være stylet og sminket 24/7 hele uken,hele året? HVORDAN??? Endret 3. april 2020 av Urwa 41
Surikatt Skrevet 3. april 2020 #18831 Skrevet 3. april 2020 15 timer siden, Pæddan skrev: Det som jeg synes er litt ille er at hun ikke klarer å være hyggelig eller blid når man møtes. Jeg jogger endel i parken og ser de faste hver dag, alle hilser unntatt ei! Selv pt -Åge er blid og hilser 👌 Frua går med nesa i sky som hun skulle ha vært en verdensstjerne i A klassen. Nei selv de er hyggelige. Eller kanskje hun helst vil løpe hjem og gjemme seg. For hun virker utrolig usikker der hun ikke har regien og helt hjelpesløs uten mannen. 21
SusieDerkins Skrevet 3. april 2020 Forfatter #18832 Skrevet 3. april 2020 7 timer siden, Kollontaj skrev: Jeg skremmes (i tillegg til det andre nevner om det bildet) av at det er mulig å sende et så forelsket blikk til seg selv. alle fortjener å møte noen som ser på dem på samme måte som Caroline Berg Eriksen ser på seg selv... 39
Porcelain Skrevet 4. april 2020 #18833 Skrevet 4. april 2020 Jeg blir litt frustrert over alle de som tror at CBE as faktisk bryr seg om hva de mener. Så mange som falt i den "hvilken logo er finest "-fella. 19
Populært innlegg loffen Skrevet 4. april 2020 Populært innlegg #18834 Skrevet 4. april 2020 Husker på 'bloggerne' da CBE's mor og søster var SÅ oppgitt over at noen virkelig kunne tro at Caroline hadde TID til å lage kranser til St.Hansaften selv! Er det muuulig lissom? Nå lager hun kranser til egg, filmer kaffe på treningsrommet, filmer seg selv i undertøy for å vise magen, 'details' av sminkekostene sine (WTF?), og dytting av håret over venstre side av ansiktet, at barna har lekt (yeah..?), og sist; at hun drikker vin og smiler forførende til seg selv. Wow. Mulig hun har tid til et karbad, altså. Hvis hun velger bort noe av de andre... viktige tingene hun driver med. 86
Bypass Skrevet 4. april 2020 #18835 Skrevet 4. april 2020 5 timer siden, Porcelain skrev: Jeg blir litt frustrert over alle de som tror at CBE as faktisk bryr seg om hva de mener. Så mange som falt i den "hvilken logo er finest "-fella. Dette er kun for å holde Netfit aktuelt i en tid hvor det er mye fokus på hjemmetrening. Men man kan jo ikke akkurat kritisere henne for et smart trekk? Ser at fitfocus kastet seg rundt og lagde et helt nytt hjemme treningskonsept til sin onlineportal. Skal man kritisere henne for å tjene penger på situasjonen? Eller tenker man er det er flott at hun bidrar? Jeg er nok den her inne som er mest negativ til Netfit, men samtidig ser jeg at mye av kritikken mot CBE (med unntak av barna) er fordi man «velger» å være negativ 8
Vernis Skrevet 4. april 2020 #18836 Skrevet 4. april 2020 35 minutter siden, Bypass skrev: Dette er kun for å holde Netfit aktuelt i en tid hvor det er mye fokus på hjemmetrening. Men man kan jo ikke akkurat kritisere henne for et smart trekk? Ser at fitfocus kastet seg rundt og lagde et helt nytt hjemme treningskonsept til sin onlineportal. Skal man kritisere henne for å tjene penger på situasjonen? Eller tenker man er det er flott at hun bidrar? Jeg er nok den her inne som er mest negativ til Netfit, men samtidig ser jeg at mye av kritikken mot CBE (med unntak av barna) er fordi man «velger» å være negativ Nå var det vel følgerne som lar seg engasjere som gjorde forrige bruker frustrert, ikke CBE i akkurat dette tilfellet . 9
Clara80 Skrevet 4. april 2020 #18837 Skrevet 4. april 2020 Mote og livssstilbransjen er utrolig hardt rammet av Coronakrisen. Men CBE påstår at de ikke er påvirket av dette i det hele tatt?? Har annonsørene råd til å betale influencere på samme måte som før? Jeg kan ikke helt skjønne at hun ikke blir rammet av dette... 19
FruRosa Skrevet 4. april 2020 #18838 Skrevet 4. april 2020 5 minutter siden, Clara80 skrev: Mote og livssstilbransjen er utrolig hardt rammet av Coronakrisen. Men CBE påstår at de ikke er påvirket av dette i det hele tatt?? Har annonsørene råd til å betale influencere på samme måte som før? Jeg kan ikke helt skjønne at hun ikke blir rammet av dette... Klart de også blir rammet! Men har hun noensinne innrømmet at ikke alt er perfekt? 32
MiniMjau Skrevet 4. april 2020 #18839 Skrevet 4. april 2020 18 minutter siden, Clara80 skrev: Mote og livssstilbransjen er utrolig hardt rammet av Coronakrisen. Men CBE påstår at de ikke er påvirket av dette i det hele tatt?? Har annonsørene råd til å betale influencere på samme måte som før? Jeg kan ikke helt skjønne at hun ikke blir rammet av dette... Brukte ett minutt på en kjapp oversikt over ihvertfsll det som er merket reklame på blogg og insta. I tillegg har det vært litt på storyen. Og selvsagt egenreklame for netfit. 2.april Instagram, utdanning 27.mars badekarinnlegg, link 15 mars innlegg, vinterklær. 13 mars hotellopphold med hyggelig pris Så ikke mye, men gir vel til salt i såret dette. 10
Populært innlegg På besøk Skrevet 4. april 2020 Populært innlegg #18840 Skrevet 4. april 2020 Nå har hun svart i kommentarfeltet at de ikke kommer til å fortsette med live-trening fordi det er for vanskelig med barna hjemme. Men...jeg...men, hæ?? Det er jo NÅ de kan legge grunnlaget for den kundebasen de må skaffe seg i august? Og i den store "arbeidstidsdiskusjonen" som gikk, så la de det frem som at Lars Kristian jobber nesten fulltid med netfit? Hva gjør han 37.5 timer i uka, som gjør at han ikke kan spille inn en 25-minutters video? Spekulasjon fra min side: De negative tilbakemeldingene ble for mye, og de velger å avslutte istedenfor å ta det til seg og gjøre endringer. 85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå