Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Emma Belikova skrev:

Still in my underwear... Gud bedre, det er så tacky! 

Flaks at hun rakk å få på seg klær før neste speilselfie da, med en som tigger om oppmerksomhet som vedheng. 

• Liker 30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer ikke til å laste ned og benytte meg av Netfit, fordi jeg allerede bruker SWEAT appen til Kayla som er en bedre versjon av det hun prøver bygge

• Liker 18
Gjest Bettys
Skrevet

Jeg tror selvelsk-bildet, draing av gammel hund og alt annet kun har et eneste formål. Å få flere klikk på en døende blogg. La den få hvile i fred.

Skrevet
7 timer siden, CecilieX skrev:

Du verden!

Det kommentarfeltet rundt NetFit er helt vanvittig men akk så typisk. Opp som en tiger, ned som en fell. 

Spørsmålene de får burde være veldig enkle å svare på, det er jo det grunnleggende som etterspørres; kvaliteten på det som leveres. Dette er jo ikke som bloggen, der omkvedet har vært at det er gratis å lese, så man har ikke rett til å forvente noe. 

Nå skal man derimot betale for et produkt, og da er det rimelig å forvente at man får kvalitativt innhold. 

Jeg oppfatter innlegget som et forsøk på å holde poteten varm, det er jo lenge til august, men jo mer de svarer jo mer uklart fremstår opplegget. 

Hva slags kvalifikasjoner har de som skal lage opplegg? Hvordan skal treningen tilpasses den enkelte? Blir det matplan? Blir det ernæringsfysiolog? I hvor stor grad sikrer de seg at folk ikke skader seg? Hva skal dette koste? Hvilke personer står bak? 

Det fremstår virkelig fortsatt på idè-stadiet og de har ikke svar på selv de enkleste spørsmål. Her bør se snarest knytte til seg noen som kan hjelpe dem med å se på opplegget med nøytrale øyne, for dette virker i overkant lite kvalitetssikret i alle ledd.

Tilføyelse: Du sa det jeg tenkte, men ikke skrev @Snøsøta, en ny karrierevei som de kan tjene penger på virker å være det bærende målet. Og siden de aldri tidligere har hatt fokus på nytteverdi for leser kjenner jeg på stor skepsis.  

Kunne aldri tenkt meg å benytte meg av en treningsapp hvis hovedmål er at Caroline Berg-Eriksen skal stå og digge seg selv og hvor flink hun er til å trene. Der ligger feilen. De skal motivere andre til å trene, ikke sitte og skryte av seg selv. Det er så kvalmt. De har jo virkelig ikke peiling. 

• Liker 35
Skrevet (endret)

Bare et lite spørsmål.... Hvordan orker en person å være stylet og sminket 24/7 hele uken,hele året? HVORDAN??? 

Endret av Urwa
  • Liker 41
Skrevet
15 timer siden, Pæddan skrev:

Det som jeg synes er litt ille er at hun ikke klarer å være hyggelig eller blid når man møtes.  Jeg jogger endel i parken og ser de faste hver dag, alle hilser unntatt ei! Selv pt -Åge er blid og hilser 👌

Frua går med nesa i sky som hun skulle ha vært en verdensstjerne i A klassen. Nei selv de er hyggelige.

Eller kanskje hun helst vil løpe hjem og gjemme seg. For hun virker utrolig usikker der hun ikke har regien og helt hjelpesløs uten mannen. 

• Liker 21
Skrevet
7 timer siden, Kollontaj skrev:

Jeg skremmes (i tillegg til det andre nevner om det bildet) av at det er mulig å sende et så forelsket blikk til seg selv. 

alle fortjener å møte noen som ser på dem på samme måte som Caroline Berg Eriksen ser på seg selv...

• Liker 39
Skrevet

Jeg blir litt frustrert over alle de som tror at CBE as faktisk bryr seg om hva de mener. Så  mange som falt i den "hvilken logo er finest "-fella. 

• Liker 19
Skrevet
5 timer siden, Porcelain skrev:

Jeg blir litt frustrert over alle de som tror at CBE as faktisk bryr seg om hva de mener. Så  mange som falt i den "hvilken logo er finest "-fella. 

Dette er kun for å holde Netfit aktuelt i en tid hvor det er mye fokus på hjemmetrening. Men man kan jo ikke akkurat kritisere henne for et smart trekk?

Ser at fitfocus kastet seg rundt og lagde et helt nytt hjemme treningskonsept til sin onlineportal. Skal man kritisere henne for å tjene penger på situasjonen? Eller tenker man er det er flott at hun bidrar?

Jeg er nok den her inne som er mest negativ til Netfit, men samtidig ser jeg at mye av kritikken mot CBE (med unntak av barna) er fordi man «velger» å være negativ :) 

• Liker 8
Skrevet
35 minutter siden, Bypass skrev:

Dette er kun for å holde Netfit aktuelt i en tid hvor det er mye fokus på hjemmetrening. Men man kan jo ikke akkurat kritisere henne for et smart trekk?

Ser at fitfocus kastet seg rundt og lagde et helt nytt hjemme treningskonsept til sin onlineportal. Skal man kritisere henne for å tjene penger på situasjonen? Eller tenker man er det er flott at hun bidrar?

Jeg er nok den her inne som er mest negativ til Netfit, men samtidig ser jeg at mye av kritikken mot CBE (med unntak av barna) er fordi man «velger» å være negativ :) 

Nå var det vel følgerne som lar seg engasjere som gjorde forrige bruker frustrert, ikke CBE i akkurat dette tilfellet .

• Liker 9
Skrevet

Mote og livssstilbransjen er utrolig hardt rammet av Coronakrisen. Men CBE påstår at de ikke er påvirket av dette i det hele tatt?? Har annonsørene råd til å betale influencere på samme måte som før? Jeg kan ikke helt skjønne at hun ikke blir rammet av dette...

• Liker 19
Skrevet
5 minutter siden, Clara80 skrev:

Mote og livssstilbransjen er utrolig hardt rammet av Coronakrisen. Men CBE påstår at de ikke er påvirket av dette i det hele tatt?? Har annonsørene råd til å betale influencere på samme måte som før? Jeg kan ikke helt skjønne at hun ikke blir rammet av dette...

Klart de også blir rammet!

Men har hun noensinne innrømmet at ikke alt er perfekt? 

• Liker 32
Skrevet
18 minutter siden, Clara80 skrev:

Brukte ett minutt på en kjapp oversikt over ihvertfsll det som er merket reklame på blogg og insta. I tillegg har det vært litt på storyen. Og selvsagt egenreklame for netfit.

2.april Instagram, utdanning

27.mars badekarinnlegg, link

15 mars innlegg, vinterklær.

13 mars hotellopphold med hyggelig pris

Så ikke mye, men gir vel til salt i såret dette. 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...