cerruti Skrevet 24. mars 2020 #18121 Skrevet 24. mars 2020 Ja, den siste storyen var spesiell... Verst med datterens froskehopp m håret flommende, synes jeg. Med halvnaken sminking som nr 2 og til slutt «barnslige og entusiastiske» mor på trampolinen. Hummer og kanari... 12
FluffyChix Skrevet 24. mars 2020 #18122 Skrevet 24. mars 2020 4 timer siden, Isild skrev: Ingen jeg snakker med er opptatt av hverken sminke, outfit eller dill om dagen iallefall. Alvoret henger over oss hele tiden. Livet er forandret, mange er redde. For viruset, men også for egen, jobbens og landets økonomi. Jeg ser en trend på at mennesker søker til ting som er meningsfyllt. Turer ute, være vennlige med hverandre, lese bøker, være sosiale på Skype med venner og familie, refleksjoner. Litt uskyldig karantenehumor. Goodiebox. Nei, det ser jeg ikke så mye til blandt mine bekjentskaper. Auda, jeg har både glowbox og jeg sminket meg i dag når jeg dro ut.
MaleficentAurora Skrevet 24. mars 2020 #18123 Skrevet 24. mars 2020 Oisann.. CBE spiller ekstra mye på og være klein om dagen😳Refrere til siste IG story🙈 Må ærlig innrømme at jeg nysgjerrig på kveldens live trening🤭 9
MaleficentAurora Skrevet 24. mars 2020 #18124 Skrevet 24. mars 2020 1 minutt siden, FluffyChix skrev: Auda, jeg har både glowbox og jeg sminket meg i dag når jeg dro ut. For en dårlig sammenligning😅 6
Isild Skrevet 24. mars 2020 #18125 Skrevet 24. mars 2020 2 minutter siden, FluffyChix skrev: Auda, jeg har både glowbox og jeg sminket meg i dag når jeg dro ut. Good for you, jeg skrev bare at blandt mine bekjentskaper så hører jeg ingenting om sminke og handling av boxer om dagen, ikke så mye om å dra ut heller egentlig .. 14
FluffyChix Skrevet 24. mars 2020 #18126 Skrevet 24. mars 2020 2 minutter siden, Isild skrev: Good for you, jeg skrev bare at blandt mine bekjentskaper så hører jeg ingenting om sminke og handling av boxer om dagen, ikke så mye om å dra ut heller egentlig .. Vell, når sykehuset flytter timene dine fram for at man er i prioritetskø så må man nok dra ut
Gjest tranedatter Skrevet 24. mars 2020 #18127 Skrevet 24. mars 2020 Lurer på en ting: Hvorfor får vi aldri se en hel økt med cbe på netfit? I den derre ab-challengen som skulle være en måned, gikk de samme filmene på reprise. Og nå så ser man fortsatt at de sier for eksempel 10-15 reps, men frua viser bare 3. Og i blant kjøres de 3 første repsene i loop. Tror de at vi ikke ser at filmen hopper "tilbake"?. Og når neste set kommer, så vises de første 3 en gang til! Og cbe, om det er for tung med barn som vekt, så dropp de! Ikke utfør øvelsene feil "bare for att". Hopp till 0:33 inn i filmen for å se korrekt utfall med forklaringer: https://www.youtube.com/watch?v=izba-xB5FWw
Inocybe Skrevet 24. mars 2020 #18128 Skrevet 24. mars 2020 19 minutter siden, tranedatter skrev: Lurer på en ting: Hvorfor får vi aldri se en hel økt med cbe på netfit? I den derre ab-challengen som skulle være en måned, gikk de samme filmene på reprise. Og nå så ser man fortsatt at de sier for eksempel 10-15 reps, men frua viser bare 3. Og i blant kjøres de 3 første repsene i loop. Tror de at vi ikke ser at filmen hopper "tilbake"?. Og når neste set kommer, så vises de første 3 en gang til! Og cbe, om det er for tung med barn som vekt, så dropp de! Ikke utfør øvelsene feil "bare for att". Hopp till 0:33 inn i filmen for å se korrekt utfall med forklaringer: https://www.youtube.com/watch?v=izba-xB5FWw Nei nei nei det der går jo ikke! Han har jo fokus på å tippe bekkenet framover, men da forsvinner jo ryggsvaien og sprettrumpen 😱 Må holde fokus på det essensielle = hvordan man tar seg ut 27
Ice-91 Skrevet 24. mars 2020 #18130 Skrevet 24. mars 2020 Hva er det Caroline titter sånn på venstre side på? Er det speil for å se på seg selv? 4
loffen Skrevet 24. mars 2020 #18131 Skrevet 24. mars 2020 Kjeder meg litt. Venter på live-treningen skal starte! Nå har det gått 6 minutter uten lyd eller trening. Og så ender det med et stillbilde av henne som himler med øya. Hva gjør jeg feil? 7
Isild Skrevet 24. mars 2020 #18132 Skrevet 24. mars 2020 55 minutter siden, FluffyChix skrev: Vell, når sykehuset flytter timene dine fram for at man er i prioritetskø så må man nok dra ut Aner ingenting om din situasjon. Blander meg ikke i hva "hvermansen" gjør av sminkerutiner, men som influencer i disse dager så mener jeg at det faller litt ut at sminke og salg av sånne boxer i kanalene er veldig relevant for flerparten. Uansett, lykke til 22
loffen Skrevet 24. mars 2020 #18133 Skrevet 24. mars 2020 Åh, nå ser jeg hun tar sit-ups og prater med mannen sin. 12
loffen Skrevet 24. mars 2020 #18134 Skrevet 24. mars 2020 (endret) Uff, nei nå orker jeg ikke se mer. Tror jeg bare baker en kake eller noe istedet. Edit: Nå er kaken i ovnen, og hun holder fremdeles på. Kanskje jeg skal teste denne økta. Endret 24. mars 2020 av loffen bake skulle det være ;) 15
hufsaaaaa Skrevet 24. mars 2020 #18135 Skrevet 24. mars 2020 3 timer siden, Isola2 skrev: Abonerte på goodie box noen måneder. Eskene var veldig fine til oppbevaring, men innholdet var 100% ræl! Enig! Prøvde et par måneder jeg også, kuttet ut fordi jeg fant ut innholdet ikke sto til forventningene og bare hopet seg opp. Men er enig i at selve eskene var kjempefine, har spart på dem og skulle gjerne hatt flere.... 😅 Apropos sminke; jeg har sminket meg hver dag siden jeg ble permittert. Bruker nesten ikke sminke ellers, det er ikke på prioriteringslisten når jeg står tidlig opp og skal være på jobb til 7, men nå som jeg har god tid på morgenen elsker jeg å være kreativ med farger og litt ekstra som jeg ellers ikke bruker. Men utenom akkurat det er jeg fryktelig lite opptatt av skjønnhetsartikler, outfits, selvbruning og annet dill for tiden, ja. 8
Skrottefar Skrevet 24. mars 2020 #18136 Skrevet 24. mars 2020 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, finner ikke ord, men det jeg ser er noe av det mest kleine jeg har sett......alt er så påtatt og tilgjort at det rett og slett ser ut som en parodi.......eller, vent, det er jo nettopp det det er, de har blitt en parodi av seg selv, og det er godt(?) jobba 🤣 37
Jobbermedbarn Skrevet 24. mars 2020 #18137 Skrevet 24. mars 2020 (endret) 2 timer siden, Skrottefar skrev: Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, finner ikke ord, men det jeg ser er noe av det mest kleine jeg har sett......alt er så påtatt og tilgjort at det rett og slett ser ut som en parodi.......eller, vent, det er jo nettopp det det er, de har blitt en parodi av seg selv, og det er godt(?) jobba 🤣 Jeg er helt enig. Jeg klarer bare ikke tro at dette er seriøst ment? Det er jo veldig bra at de gjør noe nytt, men det er faktisk ikke mulig å tro noe annet enn at de gjør dette på gøy/humor? Endret 24. mars 2020 av Jobbermedbarn 17
MaleficentAurora Skrevet 24. mars 2020 #18138 Skrevet 24. mars 2020 Positivt med denne live treningen er at hun er hele tiden på gulvet og ikke får anledningen til å se seg i speilet for og sjekke ut sminke eller rette på håret. Minuset er at hun sliter litt enda og hendvise seg litt for mye til LK via blikk. Det jeg ikke forstår enda er hvorfor LK er til stedet når hun kan gjøre dette alene imens han er med barna. Ja det var bedre enn sist men hun hat forsatt en lang vei og gå. Man skulle nå tro at planleggingen av at treningsmatten og tøyet skulle matcher hverandre siden alt var svart. 6
Halle-Palle Skrevet 24. mars 2020 #18139 Skrevet 24. mars 2020 Jeg har ikke sett treningene, men syns man skal være forsiktige med å latterliggjøre og håne bloggeren. Kommentarer som går på at alt hun gjør er negativt slår fort tilbake på den seriøse diskusjonen som går her inne (jeg er absolutt ikke uten skyld når det gjelder usaklige kommentarer selv, må jeg innrømme). Publikum etterspør live trening, og da er det greit at det finnes noe for enhver smak. 30
Liver Skrevet 24. mars 2020 #18140 Skrevet 24. mars 2020 Jeg gir CBE tommel opp for å høre på tilbakemelding de har fått ang live-treningen. Dette er noe som nok kommer til å ta lang tid å finpusse. Det de burde ta til seg og endre asap er den enorme eksponering av de mindreårige. Slutt, bare slutt. 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå