Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, den siste storyen var spesiell... Verst med datterens froskehopp m håret flommende, synes jeg. Med halvnaken sminking som nr 2 og til slutt «barnslige og entusiastiske» mor på trampolinen. Hummer og kanari... 

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Isild skrev:

Ingen jeg snakker med er opptatt av hverken sminke, outfit eller dill om dagen iallefall. Alvoret henger over oss hele tiden. Livet er forandret, mange er redde. For viruset, men også for egen, jobbens og landets økonomi.

Jeg ser en trend på at mennesker søker til ting som er meningsfyllt. Turer ute, være vennlige med hverandre, lese bøker, være sosiale på Skype med venner og familie, refleksjoner. Litt uskyldig karantenehumor. 

Goodiebox. Nei, det ser jeg ikke så mye til blandt mine bekjentskaper. 

Auda, jeg har både glowbox og jeg sminket meg i dag når jeg dro ut.

Skrevet

Oisann..  CBE spiller ekstra mye på og være klein om dagen😳Refrere til siste IG story🙈

Må ærlig innrømme at jeg nysgjerrig på kveldens live trening🤭 

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, FluffyChix skrev:

For en dårlig sammenligning😅

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, FluffyChix skrev:

Good for you, jeg skrev bare at blandt mine bekjentskaper så hører jeg ingenting om sminke og handling av boxer om dagen, ikke så mye om å dra ut heller egentlig .. :) 

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, Isild skrev:

Good for you, jeg skrev bare at blandt mine bekjentskaper så hører jeg ingenting om sminke og handling av boxer om dagen, ikke så mye om å dra ut heller egentlig .. :) 

Vell, når sykehuset flytter timene dine fram for at man er i prioritetskø så må man nok dra ut

Gjest tranedatter
Skrevet

Lurer på en ting: Hvorfor får vi aldri se en hel økt med cbe på netfit? I den derre ab-challengen som skulle være en måned, gikk de samme filmene på reprise.

Og nå så ser man fortsatt at de sier for eksempel 10-15 reps, men frua viser bare 3. Og i blant kjøres de 3 første repsene i loop. Tror de at vi ikke ser at filmen hopper "tilbake"?. Og når neste set kommer, så vises de første 3 en gang til! 

Og cbe, om det er for tung med barn som vekt, så dropp de! Ikke utfør øvelsene feil "bare for att".

Hopp till 0:33 inn i filmen for å se korrekt utfall med forklaringer: https://www.youtube.com/watch?v=izba-xB5FWw

Skrevet
19 minutter siden, tranedatter skrev:

Lurer på en ting: Hvorfor får vi aldri se en hel økt med cbe på netfit? I den derre ab-challengen som skulle være en måned, gikk de samme filmene på reprise.

Og nå så ser man fortsatt at de sier for eksempel 10-15 reps, men frua viser bare 3. Og i blant kjøres de 3 første repsene i loop. Tror de at vi ikke ser at filmen hopper "tilbake"?. Og når neste set kommer, så vises de første 3 en gang til! 

Og cbe, om det er for tung med barn som vekt, så dropp de! Ikke utfør øvelsene feil "bare for att".

Hopp till 0:33 inn i filmen for å se korrekt utfall med forklaringer: https://www.youtube.com/watch?v=izba-xB5FWw

Nei nei nei det der går jo ikke! Han har jo fokus på å tippe bekkenet framover, men da forsvinner jo ryggsvaien og sprettrumpen 😱 Må holde fokus på det essensielle = hvordan man tar seg ut :opplyser:

• Liker 27
Skrevet

Kjempesuksess den live treningen. 

• Liker 8
Skrevet

Hva er det Caroline titter sånn på venstre side på? Er det speil for å se på seg selv?

• Liker 4
Skrevet

Kjeder meg litt. Venter på live-treningen skal starte! :popcorn:

Nå har det gått 6 minutter uten lyd eller trening. Og så ender det med et stillbilde av henne som himler med øya. Hva gjør jeg feil? 

• Liker 7
Skrevet
55 minutter siden, FluffyChix skrev:

Vell, når sykehuset flytter timene dine fram for at man er i prioritetskø så må man nok dra ut

Aner ingenting om din situasjon. Blander meg ikke i hva "hvermansen" gjør av sminkerutiner, men som influencer i disse dager så mener jeg at det faller litt ut at sminke og salg av sånne boxer i kanalene er veldig relevant for flerparten. Uansett, lykke til :) 

• Liker 22
Skrevet

Åh, nå ser jeg hun tar sit-ups og prater med mannen sin. :popcorn:

• Liker 12
Skrevet (endret)

Uff, nei nå orker jeg ikke se mer. Tror jeg bare baker en kake eller noe istedet.

Edit: Nå er kaken i ovnen, og hun holder fremdeles på. :tommelsmil: Kanskje jeg skal teste denne økta. 

Endret av loffen
bake skulle det være ;)
  • Liker 15
Skrevet
3 timer siden, Isola2 skrev:

Abonerte på goodie box noen måneder. Eskene var veldig fine til oppbevaring, men innholdet var 100% ræl!

Enig! Prøvde et par måneder jeg også, kuttet ut fordi jeg fant ut innholdet ikke sto til forventningene og bare hopet seg opp. Men er enig i at selve eskene var kjempefine, har spart på dem og skulle gjerne hatt flere.... 😅

Apropos sminke; jeg har sminket meg hver dag siden jeg ble permittert. Bruker nesten ikke sminke ellers, det er ikke på prioriteringslisten når jeg står tidlig opp og skal være på jobb til 7, men nå som jeg har god tid på morgenen elsker jeg å være kreativ med farger og litt ekstra som jeg ellers ikke bruker.

Men utenom akkurat det er jeg fryktelig lite opptatt av skjønnhetsartikler, outfits, selvbruning og annet dill for tiden, ja. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, finner ikke ord, men det jeg ser er noe av det mest kleine jeg har sett......alt er så påtatt og tilgjort at det rett og slett ser ut som en parodi.......eller, vent, det er jo nettopp det det er, de har blitt en parodi av seg selv, og det er godt(?) jobba 🤣

• Liker 37
Skrevet (endret)
2 timer siden, Skrottefar skrev:

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, finner ikke ord, men det jeg ser er noe av det mest kleine jeg har sett......alt er så påtatt og tilgjort at det rett og slett ser ut som en parodi.......eller, vent, det er jo nettopp det det er, de har blitt en parodi av seg selv, og det er godt(?) jobba 🤣

Jeg er helt enig. Jeg klarer bare ikke tro at dette er seriøst ment? Det er jo veldig bra at de gjør noe nytt, men det er faktisk ikke mulig å tro noe annet enn at de gjør dette på gøy/humor? 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 17
Skrevet

Positivt med denne live treningen er at hun er hele tiden på gulvet og ikke får anledningen til å se seg i speilet for og sjekke ut sminke  eller rette på håret. Minuset er at hun sliter litt enda og hendvise seg litt for mye til LK via blikk. Det jeg ikke forstår enda er hvorfor LK er til stedet når hun kan gjøre dette alene imens han er med barna. Ja det var bedre enn sist men hun hat forsatt en lang vei og gå. Man skulle nå tro at planleggingen av at treningsmatten og tøyet skulle matcher hverandre siden alt var svart.

• Liker 6
Skrevet

Jeg har ikke sett treningene, men syns man skal være forsiktige med å latterliggjøre og håne bloggeren. Kommentarer som går på at alt hun gjør er negativt slår fort tilbake på den seriøse diskusjonen som går her inne (jeg er absolutt ikke uten skyld når det gjelder usaklige kommentarer selv, må jeg innrømme). 

Publikum etterspør live trening, og da er det greit at det finnes noe for enhver smak. 

• Liker 30
Skrevet

Jeg gir CBE tommel opp for å høre på tilbakemelding de har fått ang live-treningen. Dette er noe som nok kommer til å ta lang tid å finpusse. 

Det de burde ta til seg og endre asap er den enorme eksponering av de mindreårige. Slutt, bare slutt. 

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...