Smoothie Skrevet 24. mars 2020 #18101 Skrevet 24. mars 2020 Jeg har lagt merke til at det til stadighet legges ut bilder av pulsklokke etter fullførte løpeøkter på story. Jeg har aldri opplevd at pulsklokkene jeg har hatt har vist riktig tid når jeg løper på mølle. Får hun koblet den til møllen? Kan man anta at den reelle lengden på løpeturen er annerledes? 6
Karianne30 Skrevet 24. mars 2020 #18102 Skrevet 24. mars 2020 2 timer siden, MaleficentAurora skrev: Det er for at leppene/munne skal virke større på en måte. Kylie Jenner style, you know👄💄 But whyyyy🤣 5
MaleficentAurora Skrevet 24. mars 2020 #18103 Skrevet 24. mars 2020 (endret) 3 minutter siden, Karianne30 skrev: But whyyyy🤣 Alså det aner jeg ikke. Personlig så avstår jeg den stilen. Så jeg har ingen svar å gi deg😂 Endret 24. mars 2020 av MaleficentAurora 1
MaleficentAurora Skrevet 24. mars 2020 #18104 Skrevet 24. mars 2020 Nå har statsministeren og helseministeren gått ut med at skoler og bhg forblir stengt. Hvordan vil CBE&co takle det? Vel folkens, det er bare å avfølge eller blokkere de på SOME. For nå vil barna være dobbelt så mye mer eksponert foran kameraet😣 15
Monimoni Skrevet 24. mars 2020 #18105 Skrevet 24. mars 2020 LKE skriver på sin Insta konto at det er mye usikkerhet i tiden framover. I den anledning legger han ut flere bilder av de mindreårige. Jeg har ikke ord. 33
MaleficentAurora Skrevet 24. mars 2020 #18106 Skrevet 24. mars 2020 (endret) Endret pga linken innholdet bilder av de små Endret 24. mars 2020 av MaleficentAurora 1
Isild Skrevet 24. mars 2020 #18107 Skrevet 24. mars 2020 (endret) Vi burde ikke dele bilder av barna her (min mening) - selv om det allerede er der ute fordi LKE har delt det selv. Endret 24. mars 2020 av Isild Fjernet siteringen der bildet lå. 19
MaleficentAurora Skrevet 24. mars 2020 #18108 Skrevet 24. mars 2020 (endret) 4 minutter siden, Isild skrev: Vi burde ikke dele bilder av barna her (min mening) - selv om det allerede er der ute fordi LKE har delt det selv. Jeg så ikke at det første bildet kom opp. Da jeg kopierte så var det bildet 2 som kom opp i kopiering teksten Endret 24. mars 2020 av MaleficentAurora 3
Isild Skrevet 24. mars 2020 #18109 Skrevet 24. mars 2020 Akkurat nå, MaleficentAurora skrev: Jeg så ikke at det første bildet kom opp. Da jeg kopierte så vær det bildet 2 som kom opp i kopiering teksten Skjønner
Isola2 Skrevet 24. mars 2020 #18110 Skrevet 24. mars 2020 (endret) 2 timer siden, Isild skrev: Ingen jeg snakker med er opptatt av hverken sminke, outfit eller dill om dagen iallefall. Alvoret henger over oss hele tiden. Livet er forandret, mange er redde. For viruset, men også for egen, jobbens og landets økonomi. Jeg ser en trend på at mennesker søker til ting som er meningsfyllt. Turer ute, være vennlige med hverandre, lese bøker, være sosiale på Skype med venner og familie, refleksjoner. Litt uskyldig karantenehumor. Goodiebox. Nei, det ser jeg ikke så mye til blandt mine bekjentskaper. Abonerte på goodie box noen måneder. Eskene var veldig fine til oppbevaring, men innholdet var 100% ræl! Endret 24. mars 2020 av Isola2 Skrivefeil 16
Isild Skrevet 24. mars 2020 #18111 Skrevet 24. mars 2020 3 minutter siden, Isola2 skrev: Abonerte på goodie box noen måneder. Eskene var veldig fine til oppbevaring, men innholdet var 100% ræl! Ræl er nok nærmere sannheten enn det influencerne selger det inn som vil jeg tro. 9
Mrs Robinson Skrevet 24. mars 2020 #18112 Skrevet 24. mars 2020 Brystvorter skal ikke peke oppover! #BadBoobJob 11
Camillalilla Skrevet 24. mars 2020 #18113 Skrevet 24. mars 2020 Ser at det reklameres for glossybox på dagens insta. For ett år siden reklamerte hun for noe tilsvarende som het goodiebox. Er dette samme firma? Eller har vi nå lagt elsk på noe helt nytt? 9
Gjest tranedatter Skrevet 24. mars 2020 #18114 Skrevet 24. mars 2020 Altså netfit...slank inom der igjen idag av ren kjedsomhet. Videoene blir bare flauere og flauere. Minner om filmene vi gjorde med videospiller på 80-tallet. Keitete, ser ut som at de aldri har vært fremfor kamera før! Null samspill mellom de fremfor kameraet, alle ser ut som om de er tilfeldig tvunget sammen og ikke kjenner hverandre. Trist.
miamiamia Skrevet 24. mars 2020 #18116 Skrevet 24. mars 2020 Stakkars, hun har sminket seg som en drag Queen på den siste sminkevideoen. Og det sløve blikket med vippene... Skal det være sexy? Eller vil hun se halvdopa ut? Hvem er målgruppen egentlig? Om det er oss kjøpesterke kvinner, HVOROR komme med sløvt poputtrykk etterpå og trutmunn? Har hun lyst på kvinner? Forføre dem? Jeg skjønner ikke helt... 39
Klaraku78 Skrevet 24. mars 2020 #18117 Skrevet 24. mars 2020 11 minutter siden, miamiamia skrev: Stakkars, hun har sminket seg som en drag Queen på den siste sminkevideoen. Og det sløve blikket med vippene... Skal det være sexy? Eller vil hun se halvdopa ut? Hvem er målgruppen egentlig? Om det er oss kjøpesterke kvinner, HVOROR komme med sløvt poputtrykk etterpå og trutmunn? Har hun lyst på kvinner? Forføre dem? Jeg skjønner ikke helt... Det ser ut som om hun har kommet hjem fra nachspiel, etter en skikkelig fuktig tur på byen. Bestemte seg for å lage en sminkevideo fordi det hørtes ut som en god idé. Pluss greia hun har med det håret sitt. Kan hun ikke bare sette det opp i en strikk, og få det bort fra ansiktet. 22
Klaraku78 Skrevet 24. mars 2020 #18118 Skrevet 24. mars 2020 18 minutter siden, miamiamia skrev: Men hvordan tjener de på Netfit????? Jeg tror ikke de tjener noe på netfit enda. Ny live video i kveld. Håper hun har hvilt hele dagen, så ikke hun blir utslitt etter første øvelse. 12
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 24. mars 2020 #18119 Skrevet 24. mars 2020 1 time siden, Monimoni skrev: LKE skriver på sin Insta konto at det er mye usikkerhet i tiden framover. I den anledning legger han ut flere bilder av de mindreårige. Jeg har ikke ord. Er det er forsøk på å sanke sympati? Denne bedriftens moral og etikk er på tidenes lavmål.
Alice123 Skrevet 24. mars 2020 #18120 Skrevet 24. mars 2020 På 22.3.2020 den 19.12, Ultiva skrev: Nemlig. Det er nettopp egosentriske folk som disse, som turer på med seg og sitt fordi det ikke er eksplisitt ulovlig, som gjør at norske barnehager og skoler må fortsette med å holde stengt og sørge for enda strengere restriksjoner fremover. Det norske helsevesenet har nå katastrofalt lite smittevernutstyr og rasjonerer strengt, men å shoppe en blomsterkvast på freddan og ha med gemalen i tillegg for å fotografere (og dermed var jo med all sannsynlighet de mindreårige i butikken også) ja DET er vel verdt risikoen for smittespredning!! 🤬 Noen her har skrevet at den aktuelle blomsterbutikken til og med tilbyr hjemlevering; her kunne den profesjonelle påvirkeren faktisk ha påvirket sine tusenvis av følgere på en positiv måte. Men nei da, bildene ble nok mer "delikate" dersom de ble tatt av bloggens fotograf i den faktiske butikken! Tenk at en av Norges største influensere fronter slik oppførsel - når Norges befolkning er bedt om å holde seg hjemme for å hindre at smittespredningen kommer ut av kontroll slik som i Italia og Spania. Jeg har ikke ord. Paret bak bloggen har ALLTID ment reglene gjelder for alle andre enn dem selv. Da de ble tatt for ulovlig alkoholreklame for n'te gang var begrunnelsen (fra LKE, som da var dagelig leder) "vi mener loven er teit". I hele bloggens historie har eierne lett med lupe etter gråsoner og smutthull i lovverket de i utgangspunktet bare forholder seg sånn halvveis til. Nå som verden står midt i en krise er det selvfølgelig mer graverende, men overhodet ikke overaskende at bedriften ikke følger rettningslinjer, råd og påbud. 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå