Inocybe Skrevet 27. mars 2020 #18201 Skrevet 27. mars 2020 8 timer siden, Lavande skrev: Det stemmer. De får benytte tilleggstomten vederlagsfritt mot vedlikehold av arealet ifølge salgsoppgaven, https://imgur.com/a/y2ETMoY . Ja nå husker jeg det også. De eier ikke selv det som ligger nærmest huset. Husker jeg tenkte at jeg for deres del (og ikke minst for husets lokalhistoriske verdi) håper Borregård ikke selger eller bebygger tomtene rundt. For da ville husets plassering betydelig forringet. Vil tro det akkurat nå er kommunalplaner som hindrer men planer forandres stadig. 3
Inocybe Skrevet 27. mars 2020 #18202 Skrevet 27. mars 2020 10 timer siden, Surikatt skrev: Har de leid inn folk til å holde hagen i orden, for det er jo ikke noe de alene klarer å holde orden på. Ser jo ut som en hel park. De har flere ganger tigget etter gartner-reklamesamarbeid. Både i Siljan og Sarp. Men husker ikke at de noen gang har fått napp på gartner? Muligvis en bransje som ikke ser fordelen av å arbeide sammen med influencere som fortrinnsvis promoterer seg med kropp og utseende. 17
123Frustrert Skrevet 27. mars 2020 #18203 Skrevet 27. mars 2020 57 minutter siden, Inocybe skrev: De har flere ganger tigget etter gartner-reklamesamarbeid. Både i Siljan og Sarp. Men husker ikke at de noen gang har fått napp på gartner? Muligvis en bransje som ikke ser fordelen av å arbeide sammen med influencere som fortrinnsvis promoterer seg med kropp og utseende. Ser lett for meg ei dame i kledd kun hvit blondeundertøy på en huske i hage .. midt i en blomstereng. Kanskje med en gartner i blå kjeledress stående ved siden av. «Se, her ligger jeg mens gartneren min lager den fineste blomstereng. Her kan jeg bare ligge og kose meg, og se på gartner Geir jobbe ( og kanskje han ser litt ekstra på meg her jeg ligger i mitt delikate undertøy). 26
Gjest tranedatter Skrevet 27. mars 2020 #18204 Skrevet 27. mars 2020 Det er stor brist på gartnere, de har jobb for flere år fremover. Så de behøver ikke selge ut jobben sin gratis/kraftig rabattert.
Kleenex Skrevet 27. mars 2020 #18205 Skrevet 27. mars 2020 13 timer siden, Surikatt skrev: Har de leid inn folk til å holde hagen i orden, for det er jo ikke noe de alene klarer å holde orden på. Ser jo ut som en hel park. De eier bare 2 mål. 3
Gladidagogså Skrevet 27. mars 2020 #18206 Skrevet 27. mars 2020 1 time siden, 123Frustrert skrev: Ser lett for meg ei dame i kledd kun hvit blondeundertøy på en huske i hage .. midt i en blomstereng. Kanskje med en gartner i blå kjeledress stående ved siden av. «Se, her ligger jeg mens gartneren min lager den fineste blomstereng. Her kan jeg bare ligge og kose meg, og se på gartner Geir jobbe ( og kanskje han ser litt ekstra på meg her jeg ligger i mitt delikate undertøy). 🤣🤣Dagens! 😂😂 3
Ellevira Skrevet 27. mars 2020 #18207 Skrevet 27. mars 2020 Har sluttet å gå inn på alle hennes plattformer (etter Coronaen kom) - er likevel spent på om det blir fredagsbukett idag også. - om noen kan gi et hint om det... Fint å holde seg oppdatert her inne.... 6
Monimoni Skrevet 27. mars 2020 #18208 Skrevet 27. mars 2020 Det er bare ubegripelig at ikke to voksne mennesker, som har flere års erfaring med å jobbe hjemmefra, ikke klarer å utføre jobben sin med barn til stede. Og attpåtil sutre og klage om det. Det hele vitner bare om ustrukturerte hverdager fra før. Pluss at det er nokså selvmotsigende når bloggens hovedfigur har mulighet til å bruke tid på å legge 3-4 lag med neglelakk og file negler i timesvis, for så å klage på tidsklemme. Absurd. 38
MaleficentAurora Skrevet 27. mars 2020 #18209 Skrevet 27. mars 2020 Viktig og komme med et syte innlegg nå for å høste sympati fra leserne sine. Skjer det virkelig så mye at det går i surr hos lederen av CBE&co? 《Jeg synes det er kjempevanskelig å få ting til å gå opp om dagen, faktisk er det vanskelig å i det hele tatt tenke klart for det er så mye som skjer, så mange lyder og så mye som skal gjøres absolutt hele tiden》 https://www.carolinebergeriksen.no/ 16
Karianne30 Skrevet 27. mars 2020 #18210 Skrevet 27. mars 2020 15 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Viktig og komme med et syte innlegg nå for å høste sympati fra leserne sine. Skjer det virkelig så mye at det går i surr hos lederen av CBE&co? 《Jeg synes det er kjempevanskelig å få ting til å gå opp om dagen, faktisk er det vanskelig å i det hele tatt tenke klart for det er så mye som skjer, så mange lyder og så mye som skal gjøres absolutt hele tiden》 https://www.carolinebergeriksen.no/ Klarer ikke barna å holde seg selv opptatt litt? MÅ de hele tiden underholdes? Mine gjør skolearbeid og så er de på rommene sine og leser, prater med venner eller spiller. Mine er eldre enn jentene deres, but still.... 11
Gjest Snøsøta Skrevet 27. mars 2020 #18211 Skrevet 27. mars 2020 (endret) Det er også en vanskelig øvelse å lage reklame ut av de vanskene folk opplever av korona-krisen uten at det framstår som at de prøver å profitere på krisen. Ser veldig dårlig ut å ligge i badekaret og klage over at andre har så god tid mens bloggeren ikke får nok tid til egenpleie, og lage reklame av det. Begynner å bli mer og mer tydelig at rosabloggebransjen er et overskuddsforetak, noen som skummer fløten av at folk har penger og tid til overs til å scrolle igjennom totalt unødvendige ting mens man sitter på do eller bussen. På lik linje med sider som viser bilder av rare ting vi fant på Internett i dag. Det første som forsvinner når alvoret setter inn. Endret 27. mars 2020 av Snøsøta
Minnie Mus Skrevet 27. mars 2020 #18212 Skrevet 27. mars 2020 Har hun fått lagt på nye klør eller er det gamle bilder hun bruker i siste blogginnlegg?
MaleficentAurora Skrevet 27. mars 2020 #18213 Skrevet 27. mars 2020 22 minutter siden, Karianne30 skrev: Klarer ikke barna å holde seg selv opptatt litt? MÅ de hele tiden underholdes? Mine gjør skolearbeid og så er de på rommene sine og leser, prater med venner eller spiller. Mine er eldre enn jentene deres, but still.... Slik CBE legger det fram så klarer de små tydeligvis ikke det. Barn har et ganske så livlig fantasi, så det skulle ikke være mangel på at de hadde klart og holdr seg selv opptatt imens de voksne jobber. Skolearbeidet blir hvis unnagjort på null komma niks liksom. 4
Kollontaj Skrevet 27. mars 2020 #18214 Skrevet 27. mars 2020 (endret) Å, herre, nå lo jeg høyt av storyen, der CBE klager på jord mellom tennene. Hva VAR det? Skulle nok fremstå som sensuell og et eller annet, men var skikkelig komisk. 😂 (nei, vet det ikke er viktig kritikk, men måtte bare si det, det er bare så UMUSIKALSK med sånne se-så-deilig-jeg-er-opplegg). Endret 27. mars 2020 av Kollontaj 33
miamiamia Skrevet 27. mars 2020 #18215 Skrevet 27. mars 2020 4 minutter siden, Kollontaj skrev: Å, herre, nå lo jeg høyt av storyen, der CBE klager på jord mellom tennene. Hva VAR det? Skulle nok fremstå som sensuell og et eller annet, men var skikkelig komisk. 😂 (nei, vet det ikke er viktig kritikk, men måtte bare si det, det er bare så UMUSIKALSK med sånne se-så-deilig-jeg-er-opplegg). Ja det lurte jeg også på... jeg tenker: -Hva var hensikten med å dele den videoen av seg selv. Ga det leserne noe nyttig de kan ta med seg videre? -Hvorfor lage sånn kåt uttrykk og poute med leppene og skrive "jord mellom tennene". De to tingene har ingenting med hverandre å gjøre Er hun kåt om dagen? Jeg blir litt forvirret. Hva er målet hennes med storyen? ...spør for en kjøpesterk venninne 46
Kollontaj Skrevet 27. mars 2020 #18216 Skrevet 27. mars 2020 17 minutter siden, Minnie Mus skrev: Har hun fått lagt på nye klør eller er det gamle bilder hun bruker i siste blogginnlegg? Bildene ble tatt 25.3. I halv tretida på ettermiddagen. 8
miamiamia Skrevet 27. mars 2020 #18217 Skrevet 27. mars 2020 Kan noen dele imgur av stories så vi slipper å gå inn og se selv? 2
MaleficentAurora Skrevet 27. mars 2020 #18218 Skrevet 27. mars 2020 8 minutter siden, miamiamia skrev: Ja det lurte jeg også på... jeg tenker: -Hva var hensikten med å dele den videoen av seg selv. Ga det leserne noe nyttig de kan ta med seg videre? -Hvorfor lage sånn kåt uttrykk og poute med leppene og skrive "jord mellom tennene". De to tingene har ingenting med hverandre å gjøre Er hun kåt om dagen? Jeg blir litt forvirret. Hva er målet hennes med storyen? ...spør for en kjøpesterk venninne Får mye SE vibber av CBE om dagene. At hun sliter med å fylle opp dagene uteb at det må dokumenter på nettet er opplyst. Nytter ikke og føye til usannhet for det vil hun bli tatt på senere når folk har kommet seg tilbake i hverdagene. Nå er folk før opptatt med sitt eget å familiene sine. 8
Klaraku78 Skrevet 27. mars 2020 #18219 Skrevet 27. mars 2020 38 minutter siden, Kollontaj skrev: Å, herre, nå lo jeg høyt av storyen, der CBE klager på jord mellom tennene. Hva VAR det? Skulle nok fremstå som sensuell og et eller annet, men var skikkelig komisk. 😂 (nei, vet det ikke er viktig kritikk, men måtte bare si det, det er bare så UMUSIKALSK med sånne se-så-deilig-jeg-er-opplegg). Ser ut som om hun prøvespiller til paradis hotel eller ex on the beach. Hun synes sikkert selv at hun ser skikkelig deilig ut, men jeg syns mange av videoene hennes begynner å bli kleine å se på. Hvilke voksne mennesker med barn legger ut slike videoer?.. Så ser man på siste innlegg til Funkygine. Ja, selv om det er av barn, så skal hvertfall dattera ha skryt. Hun virker jo mer voksen og moden enn CBE noen gang kommer til å bli. 11 år og allerede et forbilde. 22
Pollen Skrevet 27. mars 2020 #18220 Skrevet 27. mars 2020 10 minutter siden, Klaraku78 skrev: Ser ut som om hun prøvespiller til paradis hotel eller ex on the beach. Hun synes sikkert selv at hun ser skikkelig deilig ut, men jeg syns mange av videoene hennes begynner å bli kleine å se på. Hvilke voksne mennesker med barn legger ut slike videoer?.. Så ser man på siste innlegg til Funkygine. Ja, selv om det er av barn, så skal hvertfall dattera ha skryt. Hun virker jo mer voksen og moden enn CBE noen gang kommer til å bli. 11 år og allerede et forbilde. Kan ikke bli noe annet enn ødelagt av å ha en sånn «jobb». Og i tillegg er ektemannen eneste kollega. Det eneste de gjør er å være sammen, ta bilder av henne langt unna folk og redigere de til noe som mannen synes er sexy. Og trene, trene, trene. 29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå