Medici Skrevet 26. mars 2020 #18181 Skrevet 26. mars 2020 49 minutter siden, Hyacinth skrev: Er så enig. Har også tenkt at det hadde vært bedre om han også kunne vist øvelser. Han er vel ganske treningsvant? Men tror uansett de må øke nivået betraktelig om de skal nå opp siden det er så mange andre gode treningsblogger. Tror de hadde tjent på å få litt hjelp til dette, både med treningsopplegg og selve videoene. De kommer aldri til å nå opp. De som allerede er på topp i segmentet hun ønsker å være med å konkurrere i er i milevis foran både i kunnskap, utførelse og formidlingsevne. 17
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 26. mars 2020 #18182 Skrevet 26. mars 2020 8 minutter siden, Medici skrev: De kommer aldri til å nå opp. De som allerede er på topp i segmentet hun ønsker å være med å konkurrere i er i milevis foran både i kunnskap, utførelse og formidlingsevne. Jeg tipper at hun ikke har fått med seg at det ikke er 80.000 unike lesere lenger og at hun håper at de unike leserne følger de videre til Netfit. Per idag er det 23k følgere, det er lavt.
LilleSnupp Skrevet 26. mars 2020 #18183 Skrevet 26. mars 2020 26 minutter siden, Bestemorskogmus skrev: Med dugnad tenker jeg når flere går sammen for et fellesskap eller for å hjelpe en som trenger det. Når familien ordner sin egen hage kaller vi det vel heller noe annet? Håper uansett vi slipper å se de yngste ansatte i sving. Men det er vel å håpe litt for mye. Noe skal de jo skrive om. Gjesp. Ja, det jeg også legger i dugnad. Dersom de mente å gjøre hagearbeid selv, så er jo det noe annet. 12
tuttavims Skrevet 26. mars 2020 #18184 Skrevet 26. mars 2020 5 timer siden, MiniMjau skrev: Hva har de planlagt? Jeg ser en logo klistret på veggen....en instakonto og en hashtag. Ellers er det høyst uklart hva de skal og vil. Trener også vi nett nå, mitt treningssenter tilbyr det nå. Treneren der - r ikke fnisete og selvbevisst - ikke dollet opp -er fokusert på økten vi skal gjennom. Forklarer øvelser, viser alternativer. -motivert oss og heier. -kommuniserer med oss, på en naturlig måte selv om hun ikke ser oss. -har det tekniske i orden. Greier lese kommentarer, evt flytte kamera underveis i økten. - er ikke avhengig av å sjekke klokker og apper, men teller høyt til 20 i feks en tabata... Etter en økt alene på stuegulvet slik er jeg gjennomsvett. Av økten til netfit ble jeg...bare sittende å måpe egentlig. - Treningsinstruktør er faktisk et yrke. De beste instruktørene drar mange til timene sine og jobber daglig for å holde seg oppdaterte, aktuelle, plukke opp trender, osv. Samtidig er noe av suksessfaktoren at man når ut til kunden. Ser kunden, gir av seg selv, tilpasser øvelser, heier, motiverer og gir tilbakemelding på en konstruktiv måte. Det er en kunst, det krever øvelse og kunnskap. Man er ikke kvalifisert automatisk fordi man er en slank blogger som liker å trene! Ville valgt Maren Erdvik, Sølve Sundrehagen, Pia Seeberg, Silje Thorstensen, Inger Houghton, eller faktisk fulgt en livestream fra et treningssenter før jeg valgte en rosablogger økt! Hva kvalifiserer henne som treningsekspert? Kvartstudert PT? God form? 31
Surikatt Skrevet 26. mars 2020 #18185 Skrevet 26. mars 2020 Hvor mange treningsblogger trenger vi? Hun er for sent ute her. Bør snart finne seg noe annet å drive med. Hun passer ikke inn foran kamera. 23
Surikatt Skrevet 26. mars 2020 #18186 Skrevet 26. mars 2020 1 time siden, LilleSnupp skrev: Ja, det jeg også legger i dugnad. Dersom de mente å gjøre hagearbeid selv, så er jo det noe annet. Ja, det er hagearbeid. Ikke dugnad men det høres vel bedre ut. 6
Gulleplutt Skrevet 26. mars 2020 #18187 Skrevet 26. mars 2020 På 25.3.2020 den 17.39, lillesnøfnugg skrev: Det bittelite firemannsforetaket er faktisk en av de største i sitt arbeidsfelt, mulig jeg misforstår deg nå, men mener du at de er fritatt fra å ta til seg alle tilbakemeldinger de får fordi de er et mindre foretak enn en stor organisasjon? Ja, rent juridisk er de selvsagt det. Med tanke på businessen er det dog neppe lurt. 1
Boletta Skrevet 26. mars 2020 #18188 Skrevet 26. mars 2020 Dugnad er vel bare hvis flere går sammen om noe felles. I et borettslag eller et vel. Jeg vil tro det er hagearbeid de har planlagt. 8
Surikatt Skrevet 26. mars 2020 #18189 Skrevet 26. mars 2020 Har de leid inn folk til å holde hagen i orden, for det er jo ikke noe de alene klarer å holde orden på. Ser jo ut som en hel park. 2
Boletta Skrevet 26. mars 2020 #18190 Skrevet 26. mars 2020 De klarer helt sikkert holde en viss orden selv. Hun misforstår sikkert bare begrepet. 3
Gjest Sausedyret Skrevet 26. mars 2020 #18191 Skrevet 26. mars 2020 Mulig jeg misforstår men det kan vel være en mulighet for at hun mener at de skal bruke denne felles dugnaden vi alle er en del av på å drive med hagarbeid. Ergo, hun har tatt med seg dugnaden til hagen.
Felis Skrevet 26. mars 2020 #18192 Skrevet 26. mars 2020 10 minutter siden, Boletta skrev: De klarer helt sikkert holde en viss orden selv. Hun misforstår sikkert bare begrepet. Omtrent som når hun kaller rydding i garderoben for detox. 17
Sølv_dugg Skrevet 26. mars 2020 #18193 Skrevet 26. mars 2020 Tipper det er foreldrene hennes som skal komme på dugnad i helgen. De kaller jo tross alt inn forsterkninger til, de overdådige, barnebursdagene. Jeg lar tvilen komme henne til gode og regner med at dersom det bare er hun og fruemannen som skal jobbe, så kaller hun det ikke for dugnad.. 10
Klementine Skrevet 26. mars 2020 #18194 Skrevet 26. mars 2020 Ja, er dette begynnelsen på slutten tro? Så av kommentarfeltet at det reageres på både tid og antall bilder av søtpotetvaffelen. (8stk). Dette er altså innhold, som skal sysselsette to ansatte. Der en later som om alt er fryd og gammen på annonsørsiden, når medie etter medie varsler om at annonsører ikke har likviditet til å betale eller fornye avtaler. Er dette egentlig en god strategi fra Treasure sin side? late som om alt er fryd og gammen. Eller når kommer innlegget om at ting er tøft også for de, og at de trenger at leserne nå stiller opp? De også ha jo lån og løpende utgifter. Kan godt påstå at de har vært fornuftige med penger underveis, samtidig så fronter de en høy livsstil med oppussing x2 iløpet av kort tid, reise osv. 22
Rev. Revenge Skrevet 26. mars 2020 #18195 Skrevet 26. mars 2020 Bare nevner at den berømte hagen, slash parken, er det Borregaard som eier. Mer korrekt: Tomten rundt huset er på drøyt to mål. I tillegg har de mulighet til å disponere litt over to mål som altså Borregaard eier. 21
miamiamia Skrevet 26. mars 2020 #18196 Skrevet 26. mars 2020 ... med andre ord, det er ikke deres hage 11
Rev. Revenge Skrevet 26. mars 2020 #18197 Skrevet 26. mars 2020 14 minutter siden, miamiamia skrev: ... med andre ord, det er ikke deres hage Joda, de har to mål. 5
Simlus Skrevet 26. mars 2020 #18198 Skrevet 26. mars 2020 19 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Bare nevner at den berømte hagen, slash parken, er det Borregaard som eier. Mer korrekt: Tomten rundt huset er på drøyt to mål. I tillegg har de mulighet til å disponere litt over to mål som altså Borregaard eier. Haha, det hadde jeg helt glemt😊 Påpekte dette i kommentarfeltet på bloggen for lenge siden i forbindelse med et innlegg med den sedvanlige blandingen av sukking over arbeidsmengden og stolthet over parkhagen. Ble selvsagt aldri godkjent... 8
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 26. mars 2020 #18199 Skrevet 26. mars 2020 Det er noe galt i blogglandia, det er bare 2 uker til Påske og det er ikke noe pushing av påskepynt? Normalt sett ville det vært påske i flere uke allerede.
Gjest Lavande Skrevet 26. mars 2020 #18200 Skrevet 26. mars 2020 1 time siden, Revenge o'Cavatina skrev: Bare nevner at den berømte hagen, slash parken, er det Borregaard som eier. Mer korrekt: Tomten rundt huset er på drøyt to mål. I tillegg har de mulighet til å disponere litt over to mål som altså Borregaard eier. Det stemmer. De får benytte tilleggstomten vederlagsfritt mot vedlikehold av arealet ifølge salgsoppgaven, https://imgur.com/a/y2ETMoY .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå