Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tipper CBE driver og sminker seg nå til live-trening kl. 14. Samt stresser med å komme seg inn i treningstøyet som er da altfor liten. 

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
26 minutter siden, Monimoni skrev:

Tipper CBE driver og sminker seg nå til live-trening kl. 14. Samt stresser med å komme seg inn i treningstøyet som er da altfor liten. 

Tror jeg heller går for Funkygine sin live-trening kl 20. Garantert mindre sminke, mindre volanger og mer fokus på selve treninga. 

• Liker 26
Skrevet

La oss ta Lene Alexandra som et godt eksempel på hvordan man lager hjemmetrening for sine følgere uten å ha fokuset på seg selv, kropp (innsuget mage) og tung sminket ansikt. Vil tro at LA når lengre ut til sine å de som ikke følg henne enn hva CBE gjør. CBE har virkelig noe å lære av disse som faktisk kan om trening. Funkygine bidro med å ha live gym for skolebarna som ikke får hatt gym på skolen. Det var et prosjekt som falt godt i smak hos både de store og de små.

• Liker 15
Skrevet

Så pinlig for Netflix, når den såkalte godt trente hovedpersonen nesten er i ferd med å kollapse etter kort tid med trening... for å ikke snakke om den maniske trangen til å dra opp buksa og å fikse håret. Hva skal dette være inspirasjon for? 

• Liker 39
Skrevet (endret)
3 timer siden, Monimoni skrev:

Så pinlig for Netflix, når den såkalte godt trente hovedpersonen nesten er i ferd med å kollapse etter kort tid med trening... for å ikke snakke om den maniske trangen til å dra opp buksa og å fikse håret. Hva skal dette være inspirasjon for? 

Det er det mest pinligste live trening jeg noen gang har bevitnet i hele mitt liv🙈 Hvor mange ganger så hun på klokken og prøvde få en titt av seg selv i speilet? Og hvorfor var ikke LK med barna imens hun holdte på? Man må ikke være to for at kameraet skal gå🙄

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 20
Skrevet

Finner bare oppvarmingen. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, MiniMjau skrev:

Finner bare oppvarmingen. 

Den ligger under videoer. 

• Liker 1
Skrevet

Det så veldig amatørmessig ut. 
Hun burde i det minste fått seg en eller annen slags klokke som hun kunne se på - utenom den på armen- sånn at hun kan gjøre øvelsene fullt ut den tiden man skal.

• Liker 21
Skrevet

Det var stusselige greier. Synes det var dårlig lyd. Ingen musikk? Dårlige forklaringer underveis. En instruktør som virker utslitt før man er halvveis. Virker som fokuset bare er å bli ferdig. Ingen positiv backing til publikum som; "bra jobba, stå på!" Men mer; "off, stønn, en runde igjen". Og hun henvender seg mye til Lars Kristian. (Som jeg forøvrig ikke skjønner hvorfor er der) Sjekke klokke, sjekke seg i speilet, dra opp thigtsen. De burde kanskje øvd litt mer på tabata. Det finnes tabata musikk på Spotify med nedtelling f.eks. Mitt lokale treningssenter tilbyr endel livetreninger der instruktøren trener i sin egen stue. Ti ganger mer motiverende og gøy enn dette her. 

• Liker 37
Gjest Keikolina
Skrevet
1 time siden, Monimoni skrev:

Synes jeg ser Lasse hjelpe henne med å kle på seg 🤪😂

Skrevet

Hun burde la seg inspirere av Funky, DER snakker vi god trening og motivasjon!

Håper CBE en dag kan innse at vi ikke ønsker tung sminke, volanger og en fasade. 

Og hvorfor må LK være der hele tiden? 

• Liker 26
Skrevet

Stakkars ungene som står og skriker i trappa, for de har tydeligvis fått beskjed om å holde seg i 2. etg. 

Ikke veldig motiverende heller når hun etter to eller tre øvelser sier at hun angrer på intervallene hun løp tidligere i dag. Ikke var det sånn veldig tempo heller. Lurer egentlig på hvordan kvaliteten er på treninga hun selv gjør, ettersom hun tydeligvis var så sliten etter noen minutter.

Hun burde skaffe seg en klokke som ikke sitter på armen, eller ha ordentlig tabata musikk, fordi det ble så mye støy rundt treninga. Eller så må LK ta en trenerrolle hvor han sier hvor lenge det er igjen, når det er pause osv. De har iallefall mye å jobbe med til neste gang. 

• Liker 34
Skrevet
1 minutt siden, Klaraku78 skrev:

Eller så må LK ta en trenerrolle hvor han sier hvor lenge det er igjen, når det er pause osv. De har iallefall mye å jobbe med til neste gang. 

Det er jo en veldig god ide. Om han uansett er tilstede, må det jo være supert for ham som utdanner seg til PT å øve seg litt på å være det. 

• Liker 16
Skrevet

Oi. Hun har jo ikke så bra kondis. Så det samme på videoen med ungene, ble sliten av litt knebøy. Løpet ikke hun ei mil flere ganger i uka? 

• Liker 28
Skrevet

Hele live- treningen var bare pinlig og helt absurd. CBE er så anspent og nervøs hele tiden at det er vondt å se. Den dama der hadde hatt godt av å komme seg helt vekk fra alt som heter skjerm, video, bilder etc. For å ikke snakke om de små. 

• Liker 28
Skrevet
10 minutter siden, *Emma* skrev:

Det er jo en veldig god ide. Om han uansett er tilstede, må det jo være supert for ham som utdanner seg til PT å øve seg litt på å være det. 

Ja, jeg tror det kunne blitt mye bedre da. Hun egner seg ikke så bra live. Hun er alt for opptatt av hvordan hun ser ut og hva hun sier. Og det lille hun sa, var jo til LK. Når de først skal være to stk, kan jo begge være foran skjermen. 

• Liker 12
Skrevet

Jeg finner det ikke? Måtte det ses live?

Gjest kira87
Skrevet
2 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Jeg finner det ikke? Måtte det ses live?

Du finner den på facebook. 

Skrevet

Hatt intenst hjemmekontor i dag, så nå tenkte jeg å løse opp litt...Jeg ga netfit en sjanse, men altså... Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si... Jeg trodde virkelig ikke at jeg var bedre trent enn CBE, men det ser jammen slik ut! Jeg får nesten vondt av henne, det virker så forknytt og amatørmessig at det var skikkelig trist å se på...

Hoppa over til Funkygine, puh, det var noe annet ja...🤪

• Liker 35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...