Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv en utrent dame som er nærmere 60 enn 50 klarer fint å følge CBE. 

Tror ikke at jeg er i målgruppa. For det første er jeg altfor gammel. For det andre har jeg ikke småbarn. For det tredje liker jeg ikke henge rundt og shoppe på div shoppingsentre. Jeg har derimot høy utdannelse og grei nok inntekt. 

Men det er skremmende at en ganske utrent kropp i midten av 50-årene greier å følge CBE uten å bli noe særlig svett. 

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, miamiamia skrev:

Hun burde la seg inspirere av Funky, DER snakker vi god trening og motivasjon!

Håper CBE en dag kan innse at vi ikke ønsker tung sminke, volanger og en fasade. 

Og hvorfor må LK være der hele tiden? 

Funky gjorde underverker for meg i dag🙏 Deilig og sliten👍

• Liker 15
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Ut fra det de kommentarene jeg har lest her ser det unektelig ut til at imaget som veltrent også bare er en illusjon. 

What else is new?

Endret av CecilieX
Skrevet

Har ikke sett på treningsopplegget til verken fotballfrue eller funky, så jeg vet ikke hvordan de var sammenlignet med hverandre, selv om jeg godt kan tro at funky var bedre, MEN hvordan kan dere som kritiserer fotballfrue for eksponering av barn synes det er greit å følge funky, som er minst like ille når det kommer til det. Er det virkelig greit å se treningsvideo fordi den er bra, selv om det betyr at man støtter en bedrift som bedriver eksponering av barn? 🤔 Virker som om mange liker funky og bruker henne som et godt eksempel på hva fotballfrue burde være mer som, men ser gjennom fingrene med at funky eksponerer barna hun også.

• Liker 20
Skrevet

For så vidt fint å se CBE rød og andpusten til en forandring 👍. On fleek som ellers er standard er så uinspirerende når det gjelder trening. 
Men veldig overrasket over at denne økten var såpass hard for henne! 

Dette er vel første gang de prøver dette (?) og det kan være et spennende konsept for dem, men noen ting må de fikse.
1. Fokus! Hold CBEs fokus på treningen og publikum.
Last ned en god Tabatatimer og plasser mobilen synlig eller bruk Tabata-musikk. 
Fjern speilet så ikke CBE blir fristet til å sjekke håret etter hver øvelse. Irriterende å se andre se på seg selv. 
Og ikke minst! Ta en lengre litt løstsittende T-skjorte på og en tights som passer så ikke det hele tiden må dras i buksene. Skikkelig irriterende å se på. 
2. La LKE se etter barna. Han må ikke sitte bak kamera for det der. 
3. Skriv øvelsene med store bokstaver og heng det slik at CBE kan lese det uten å måtte gå bort og se. Virker forstyrrende hun traver fram og tilbake. 

• Liker 43
Skrevet

Oppfordring til daglig leder Caroline Berg Eriksen: SLUTT å eksponere mindreårige uten samtykkekompetanse! Det er på ingen måte å ivareta barns beste ved å oppfordre til å "swipe for cuteness overload" og tvinge folk til å se mindreåriges ansikt på insta!

• Liker 34
Skrevet
30 minutter siden, semperflorens skrev:

Har ikke sett på treningsopplegget til verken fotballfrue eller funky, så jeg vet ikke hvordan de var sammenlignet med hverandre, selv om jeg godt kan tro at funky var bedre, MEN hvordan kan dere som kritiserer fotballfrue for eksponering av barn synes det er greit å følge funky, som er minst like ille når det kommer til det. Er det virkelig greit å se treningsvideo fordi den er bra, selv om det betyr at man støtter en bedrift som bedriver eksponering av barn? 🤔 Virker som om mange liker funky og bruker henne som et godt eksempel på hva fotballfrue burde være mer som, men ser gjennom fingrene med at funky eksponerer barna hun også.

Jeg kan bare snakke for meg; jeg følger ikke Funky, videoen var delt av en jeg kjenner, og kritiserer også henne for en vanvittig utlevering av barn! Det er vel ikke noe bedre å se videoen til CBE enn Funky hvis man ikke støtter utlevering av barn? Så sånn sett burde kritikken gå til alle som ser videoen til CBE også som ikke støtter utlevering av barn? 

Når det er sagt ser jeg at dette kan bli en avsporing da denne tråden handler om CBE, så jeg tar selvkritikk for det og gir meg her! 

• Liker 8
Skrevet
11 timer siden, tingi85 skrev:

Våknet tidlig i dag og tok meg en ekstra runde på nettet, blant annet innom CBE sin blogg. 
Har hun endret den? Ser ingen bilder av at hun er i blomsterbutikken? Kunne hun dratt dit alene?

Det jeg reagerte på er det nyeste innlegget om at den nye hverdagen deres er en kamp mot klokka. 
Vi som er en familie på fem, som må ut til et gitt tidspunkt hver dag, barn må leveres, så må de hentes innen et gitt tidspunkt, mange av dagene må vi være kjappe med mat for å rekke fritidsaktiviteter, så er det å kjappe seg med lekser før kveldsmat og legging. Så er det stresset med å finne tid til trene for oss voksne, noe som ofte rett og slett utgår. 
Vår nye hverdag med to i hjemmekontor er krevende, men også mer harmonisk. Vi er ikke styrt av klokka. Vi hat kun en vekkerklokke på i backup for å rekke et skypemorgenmøte, vi spiser middag når det passer i forhold til jobb, barna får hjemmeskole når det passer etter våre møter. De har tid til å leke med lekene sine. Vi går tur som familie hver dag, bor landlig til og treffer. Barna får lange storefri til å leke ute i hagen. 
Langt innlegg, men for oss som er vant til å dra ut på jobb er ikke den nye hverdagen en kamp mot klokka, heller tvert i mot 😊

helt enig. Det var en veldig spesiell opplevelse å se hvordan kalenderen ble tømt forrige torsdag - den ene aktiviteten etter den andre til man sto igjen med åpne dager som bare skal fylles med arbeid og et par timers hjemmeskole, og resten er tid med familien.Og som en annen sa - ungene leker ute som om det var 80-tallet igjen, så man få jo fred i timesvis mens de er ute.

• Liker 18
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
36 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Oppfordring til daglig leder Caroline Berg Eriksen: SLUTT å eksponere mindreårige uten samtykkekompetanse! Det er på ingen måte å ivareta barns beste ved å oppfordre til å "swipe for cuteness overload" og tvinge folk til å se mindreåriges ansikt på insta!

Trist og uansvarlig, men passer med det imaget og linjen bedriften har lagt seg på. Det som kommer til å gjenstå er vel kun barne -eksponering for å holde skuta flytende økonomisk. Noen tar virkelig ikke foreldreansvaret på alvor. 

Skrevet

Om det er LK som utdanner seg til PT, hvorfor kan ikke HAN lage videoene? Det hadde vært så mye bedre.

• Liker 24
Skrevet

HerreGUD for en amatørmessig treningsvideo/økt. 😂😂 Skal de virkelig tene penger på dette? 😃

• Liker 32
Skrevet

Tips:  Hvis noen er på utkikk etter inspirerende trening, så last ned Jillian Michaels-appen, eller følg Mari Llewellyn på Instagram. Førstnevnte har vel fleste hørt om, sistnevnte er en self-made jente i midten av 20-åra som selv har slitt med overvekt. Driver nå sitt eget fitness-imperie, vel verdt å sjekke ut. Hennes gym-guider er veldig gode!

netfit-greia var sykt, sykt pinlig å se på. Henvendte Caroline seg en eneste gang til publikum, egentlig? Så mest knising og fnising til mannen. Totalt uinspirerende. Overrasket over at formen hennes var så dårlig. Bedre enn min altså, for all del, men jeg driver ikke en fitness-konto. 

• Liker 28
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
6 minutter siden, BuffyTheVampire skrev:

Tips:  Hvis noen er på utkikk etter inspirerende trening, så last ned Jillian Michaels-appen, eller følg Mari Llewellyn på Instagram. Førstnevnte har vel fleste hørt om, sistnevnte er en self-made jente i midten av 20-åra som selv har slitt med overvekt. Driver nå sitt eget fitness-imperie, vel verdt å sjekke ut. Hennes gym-guider er veldig gode!

netfit-greia var sykt, sykt pinlig å se på. Henvendte Caroline seg en eneste gang til publikum, egentlig? Så mest knising og fnising til mannen. Totalt uinspirerende. Overrasket over at formen hennes var så dårlig. Bedre enn min altså, for all del, men jeg driver ikke en fitness-konto. 

Ikke mange avspillinger, ikke mange likes eller delinger. Pinlig skue.

Skrevet

Herregud, skal DET være en inspirasjon til å trene? Jeg tror jeg fortsetter å følge fitfocus og kriweb på Instagram jeg.

• Liker 22
Skrevet

CBE&co har dessverre visst sitt sanne ansikt når det gjeld trening. Hvordan skal bedriften klare å få andre til og komme i form når lederen selv sliter, og den eneste ansatte i bedriften sitter i bakgrunn å ler av det hele? Logikken deres gikk rett i vasken, og det skjedde rett foran norges befolkninger🙈

• Liker 31
Skrevet

Jeg tror dette kan bli bra vist CBE klarer å bli mer i harmoni med eget selvbilde, legge fra seg klokken og ta på seg funksjonelle klær. Heier fortsatt på at de skal få dette til, men da er det mye jobb internt som må til. 

• Liker 11
Skrevet

Etter å ha sett store deler av videoen har jeg følgende tips før neste treningsøkt:

- Finn et mer komfortabelt sett klær, som passer, og som du slapper av i. Vi trenger ikke se magen, Caroline trenger ikke holde den krampaktig inne.

- Plassser en klokke lett synlig, sammen med programmet i stor nok skriftstørrelse

- Fjern forstyrrende speil

- Bruk Tabatamusikk eller tilsvarende - da slipper du hele klokkestyret

- Kommuniser med seerne, ikke fotografen! 

- Forklar litt hva som er hensikten med øvelsen, hvilke muskler skal være i fokus og hva er viktig for å unngå feil/skader.

Jeg ser at de gjerne vil dette, men over et år etter at Netfit ble (pre)lansert burde de klare bedre! 

Og dersom LKE allikevel skal være tilstede bør han heller ha en PT-rolle, hvor han forklarer og coacher samtidig som han passer tiden. 

• Liker 39
Skrevet
2 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg kan bare snakke for meg; jeg følger ikke Funky, videoen var delt av en jeg kjenner, og kritiserer også henne for en vanvittig utlevering av barn! Det er vel ikke noe bedre å se videoen til CBE enn Funky hvis man ikke støtter utlevering av barn? Så sånn sett burde kritikken gå til alle som ser videoen til CBE også som ikke støtter utlevering av barn? 

Når det er sagt ser jeg at dette kan bli en avsporing da denne tråden handler om CBE, så jeg tar selvkritikk for det og gir meg her! 

(Jeg mener ikke å starte en diskusjon for å avspore, men vil bare oppklare det jeg skrev :) )

Ser at det ble litt uklart, og jeg er helt enig i at det ikke er det spor bedre å se videoen til Fotballfrue enn det er å se videoen til Funky.

Poenget jeg prøvde å få frem er at det er rart å bruke Funky som et positivt eksempel sammenliknet med Fotballfrue, når også Funky eksponerer barna sine. Det er mulig treningsvideoene hennes er supre, men så lenge Funky eksponerer barn synes jeg det er rart at mange som er kritiske (med rette -ikke misforstå) til Fotballfrue pga eksponering av barn trekker frem Funky som et godt eksempel på hvordan Fotballfrue burde ha gjort det, når man egentlig burde boikotte begge to. At Funky har en online gymtime for barn er i mine øyne ingen formildende omstendighet i forhold til at hun eksponerer sine egne.

Huff, er redd det ikke ble så mye klarere nå, så jeg håper noen forstår hva jeg prøver å si 😂

• Liker 10
Skrevet
8 hours ago, Anne 69 said:

Hun rakk tydeligvis å fylle opp kinnbena før skjønnhetssalongen stengte, for nå synes jeg hun begynner å miste litt av sine gamle ansiktsstrekk... Jeg håper hun ikke ender opp med hamsterfjes, sånn som mange andre kjendis damer... 

Hun blir bare mer og mer lik Jan Thomas og Hollywood fruene i ansiktet. Et stivt ansikt uten mimikk.

• Liker 19
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
Akkurat nå, semperflorens skrev:

(Jeg mener ikke å starte en diskusjon for å avspore, men vil bare oppklare det jeg skrev :) )

Ser at det ble litt uklart, og jeg er helt enig i at det ikke er det spor bedre å se videoen til Fotballfrue enn det er å se videoen til Funky.

Poenget jeg prøvde å få frem er at det er rart å bruke Funky som et positivt eksempel sammenliknet med Fotballfrue, når også Funky eksponerer barna sine. Det er mulig treningsvideoene hennes er supre, men så lenge Funky eksponerer barn synes jeg det er rart at mange som er kritiske (med rette -ikke misforstå) til Fotballfrue pga eksponering av barn trekker frem Funky som et godt eksempel på hvordan Fotballfrue burde ha gjort det, når man egentlig burde boikotte begge to. At Funky har en online gymtime for barn er i mine øyne ingen formildende omstendighet i forhold til at hun eksponerer sine egne.

Huff, er redd det ikke ble så mye klarere nå, så jeg håper noen forstår hva jeg prøver å si 😂

Jeg er enig, begge burde vært boikottet. At funky som faktisk kan noe, er søt og naturlig vakker og som fint kunne klart seg alene, bruker barna sine for å tekkes følgere er tragisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...