Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå syns jeg faktisk synd på henne, hun er da veltrent og slank nok ( hvis det er viktig), men tydeligvis full av stress rundt kroppen sin. Og da burde hun kle seg annerledes, så hun kan slappe mere av! I netfit- innlegget med hvordan trene med barn ( tenk så mye de egentlig kun gjort  ut av det...), bruker hun store deler av tiden til å se ned på magen sin, øynene farer nedover og magen suges inn gang på gang). Kan hun ikke snart innse at hun er bra nok? Og at ingen egentlig bryr seg om hvor veltrent den magen er?? @Lin10, tell her!

• Liker 47
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye sminke får nesten alltid folk til å se eldre ut, jeg syns det er rart at så mange ikke ser det. 

Det treningsinnlegget med barna.. Det er så mye feil med det at man ikke vet hvor man skal BEGYNNE. Så rett og slett tamt ut, så mange kjekkere ting man kan gjøre, f.eks utendørs (og skrive om det uten å ta med barna). Trist å være så opptatt av hvordan kroppen ser ut at hun må fokusere mer på det enn barna. Og barna må jo åpenbart bidra enda mer for å holde bedriften gående i disse tider. Det blir kropp og barn fremover, wait for it. Hvor lite kreativ går det an å være etter å ha jobbet med dette i ti år?? Skal ikke være mulig. Nei det er nok heller viljen det står på. MÅ. HA. SKRYT. AV. KROPP. OG BARN. 

• Liker 30
Skrevet (endret)

Det så ut til at denne sminke storyen hennes ble en flopp. Før hun bruker jo få såå mye meldinger om hva hun bruker etc.. Denne gangen så vær det dønn stilt etter hun la ut vidoene.

Endret av MaleficentAurora
Fra Får til Før
  • Liker 3
Gjest Finlay
Skrevet

Synes det er imponerende at de ikke har merket noe til den krisen verden er inne i enda, når flere influencere forteller åpent om samarbeid satt på vent, samarbeidspartnere har ikke muligheter til å betale akkurat nå, det er ikke like stor etterspørsel som det vanligvis er, samarbeid er avsluttet og noen har allerede har tapt store penger.

De er dypt bekymret.

Men ikke CBE.no. Hun ser ingen grunn til at deres bransje skal slite mer enn andre, snarere tvert i mot - “vi står jo på ingen måte først i køen blant de som vil slite”. Og det selv om de er to fra samme husholdning som har sitt levebrød av bedriften.

Usikker på om de er: ekstremt optimistiske, gode på fortrenging, på å holde hodet usedvanlig kaldt eller bare dumme.

Skrevet

Det er deres versjon. De har jo aldri problemer av noen slag og alt er perfekt. Utad. 

• Liker 36
Skrevet
53 minutter siden, Finlay skrev:

Synes det er imponerende at de ikke har merket noe til den krisen verden er inne i enda, når flere influencere forteller åpent om samarbeid satt på vent, samarbeidspartnere har ikke muligheter til å betale akkurat nå, det er ikke like stor etterspørsel som det vanligvis er, samarbeid er avsluttet og noen har allerede har tapt store penger.

De er dypt bekymret.

Men ikke CBE.no. Hun ser ingen grunn til at deres bransje skal slite mer enn andre, snarere tvert i mot - “vi står jo på ingen måte først i køen blant de som vil slite”. Og det selv om de er to fra samme husholdning som har sitt levebrød av bedriften.

Usikker på om de er: ekstremt optimistiske, gode på fortrenging, på å holde hodet usedvanlig kaldt eller bare dumme.

Full innboks både hos CBE og Paprika! Er sikkert som hos meg. Mye reklame for å friste med fri hjemlevering. Jeg stusser med andre ord på det samme, men det er vel ikke så enkelt å permittere den den samme som også er din ektefelle. 

Annen ting. Har de fortsatt Peter Peters som manager? Har jo ikke akkurat gitt valuta for pengene det? Men de har jo vært mer fornuftig enn andre underveis, så de klarer seg nok. Sunnmøringen sin det med kvittering på is! 

• Liker 18
Skrevet

Ser fruen nå kommer med fakta om coronavirus i kommentarfeltet. Det er jo pussig at hun kan masse om dette også. 

• Liker 23
Skrevet
13 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Ser fruen nå kommer med fakta om coronavirus i kommentarfeltet. Det er jo pussig at hun kan masse om dette også. 

Det kan umulig være fruen som som svarer. Om du ser fra svarene ang blomstrene å toppen så skiftes skrivemåten når det kommer til corona viruset.. hmmm

• Liker 25
Skrevet
13 minutter siden, 123Frustrert said:

Så lenge CBE-bloggen ikke kommer med feilinformasjon, så er det jo faktisk bra at de bruker denne plattformen til å spre informasjon (gitt at det er korrekt informasjon). Riktignok er oppfordringene fra myndighetene noe som burde være allerede kjent for enhver person med tilløp til blodsirkulasjon i topplokket, men andre menneskers dumskap synes jeg ikke man kan tillegge CBE-bloggen. 

---

Ang. Netfit-videoen med trening for småfolk: Hva i all verden skjedde med "Hode-skulder-kne-og-tå", "Lille Petter Edderkopp", og "Mikkel Rev"?!? De fleste barn liker sangleker, og det kan jo raskt bli en treningsøkt av det. 

• Liker 19
Skrevet
24 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Det kan umulig være fruen som som svarer. Om du ser fra svarene ang blomstrene å toppen så skiftes skrivemåten når det kommer til corona viruset.. hmmm

Kanskje det er husets lege som trår til. 

• Liker 38
Skrevet (endret)

Knegg. Sjefen min viser også stadig til full innboks og refererer til telefonstorm sist uke. Innboksen viser hen til når hen ikke har vært på kontoret på en stund. Jeg regner med at den fulle innboksen er like opphauset som telefonoppringningene. Det hen ikke har fått med seg er at som admin på sentralen ser jeg alle innkommende samtaler. Telefonstormen i disse koronatider bestod av 6 direkteanrop. Vil ikke tro annet enn at to selgere i Særp ligger på omlag samme nivå, og at mesteparten dreier seg om utsettelser og kanselleringer.

For å si det kort: Antall mail i innboksen er ikke nødvendigvis ensbetydende med en travel hverdag, men noe som ofte brukes som middel til å hevde hvor travelt en har det når det egentlig ikke er så travelt.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 42
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

Disse to ; Villa Paprika og CBE, hvem skulle tro at disse skulle bli like bloggkonsept? 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
8 timer siden, FruRosa skrev:

Jeg syns ikke bildene av henne i "fredagsbuketten" er fine. Jeg klarer ikke helt sette fingeren på akkurat HVA det er, men det er noe med ansiktet/sminken som er rart... 

Lagt til: Jeg syns hun er en pen dame, spesielt på bilder tatt av andre (som ikke er så oppstilt og/eller "etterbehandlet"), så det er ikke utseendet hennes jeg kritiserer!
Men det er noe med ansiktet hennes i disse bildene. Hun ser eldre ut enn hun er, og (mer enn vanlig) ulik seg selv. Vet ikke om det er "lys/skygge", sminke eller hva...

Et lite tips. Gå inn på Caroline Berg Eriksen sin private fb. Se på bildene og du vil se stor forskjell på henne der vs bildene på carolinebergeriksen.no. Ser ut som to ulike mennesker spør du meg... 

• Liker 5
Skrevet

Frisører og hudpleiesalonger vil få nok å henge fingrene i når de en dag får åpne igjen. Halve landet må shines. 😆

• Liker 15
Skrevet
8 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig på hva de opptjente pengene har gått til utenom ferie å hotellopphold.

De har iallefall tidligere solgt en leilighet de investerte i. Leiligheten lå lenge på finn.no om jeg husker riktig 

• Liker 1
Skrevet

De har spekulert i aksjer i utlandet, prøvd å tjene på boligsalg. Kanskje de utnytter disse tidene med å investere i eiendom, hvem vet. 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Pjolterbeist skrev:

Så lenge CBE-bloggen ikke kommer med feilinformasjon, så er det jo faktisk bra at de bruker denne plattformen til å spre informasjon (gitt at det er korrekt informasjon). Riktignok er oppfordringene fra myndighetene noe som burde være allerede kjent for enhver person med tilløp til blodsirkulasjon i topplokket, men andre menneskers dumskap synes jeg ikke man kan tillegge CBE-bloggen. 

---

Ang. Netfit-videoen med trening for småfolk: Hva i all verden skjedde med "Hode-skulder-kne-og-tå", "Lille Petter Edderkopp", og "Mikkel Rev"?!? De fleste barn liker sangleker, og det kan jo raskt bli en treningsøkt av det. 

De har ingen forutsetning for å skrive alt de skriver. Hun sier bla at man ikke kan bli smittet av corona flere ganger. Her er en artikkel som sier det motsatte https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/nyheter/japansk-kvinne-corona-smittet-for-andre-gang/72187006/amp

Har egentlig likt henne de siste årene, men at hun uttaler seg om ting hun ikke har kunnskap om er ille. For mange vil lese det hun skriver og tro på det uten å sjekke fakta. 

Hub burde også droppet blomster. Vi blir alle oppfordret til å ikke gå ut mer enn nødvendig. Da er ikke å handle blomster det man gjør. 

• Liker 14
Skrevet

For et slitsomt liv! Alt handler om hvordan man framstår - pen kropp, pene barn, og pent og vakkert og fint. ALT! Går ut ifra at jeg er i deres målgruppe - vel, denne «målgruppa» (som akkurat nå er meg) tenker at dette er så fjernt fra hva jeg står for, hva jeg vil forbindes med og mine verdier. Det er jo helt nedslående at folk kan finne noesomhelst inspirerende i dette våset. Og de barna - at ikke noen i deres familie eller nærhet sier ifra hvor uetisk, utleverende og skadelig det er. En salig blanding av lekende barn og erotiske bilder av mamma... For en sørgelig verden! Det lukter plastikk helt hit... 

• Liker 43
Skrevet
1 hour ago, Ostepooopp said:

De har ingen forutsetning for å skrive alt de skriver. Hun sier bla at man ikke kan bli smittet av corona flere ganger. Her er en artikkel som sier det motsatte https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/nyheter/japansk-kvinne-corona-smittet-for-andre-gang/72187006/amp

Har egentlig likt henne de siste årene, men at hun uttaler seg om ting hun ikke har kunnskap om er ille. For mange vil lese det hun skriver og tro på det uten å sjekke fakta. 

Hub burde også droppet blomster. Vi blir alle oppfordret til å ikke gå ut mer enn nødvendig. Da er ikke å handle blomster det man gjør. 

Det finnes enkelttilfeller av mennesker som opplever å bli smittet igjen generelt sett (altså f.eks. ved influensa), men siden dette utgjør en særdeles liten gruppe, er det ikke urovekkende. Artikkelen du viser til omhandler to enkelttilfeller, og det er dermed ikke tilstrekkelig statistisk grunnlag til å hevde at reinfeksjoner kommer til å finne sted. 
Risikoen for en reinfeksjon er ikke nevnt på verken FHIs, Robert Koch-instituttet, eller CDCs sider foruten i et transkript til et innringingsprogram. 

Så lenge CBE-bloggen holder seg til den informasjonen som kommer fra FHI, så synes jeg det blir litt feil å klandre henne for ikke å opplyse om disse to tilfellene (hvis faktualitet det forøvrig stilles spørsmål ved). Det er et vell av andre ting man kan kritisere ved bloggen. Og kjenner jeg min pappenheimere rett, så sørger nok bloggen for å opprettholde mengden kritikkverdige forhold i all anskuelig tid fremover. 

• Liker 11
Skrevet
7 timer siden, Ostepooopp skrev:

Ser ikke problemet med å handle blomster, men hun kunne benyttet anledningen til å oppfordre til å ta sine forholdsregler. Etter en kjapp sjekk på IG tilbyr den aktuelle blomsterbutikken å bestille på telefon og some, og å betale med vipps. De har hjemlevering også. Ingen grunn til å oppsøke butikken unødig.  

Hadde CBE benyttet seg av tilbudet, kunne hun brukt plattformen sin til å vise fram fredagsblomster, oppfordre til å støtte lokale nisjebutikker OG vise leserne at man kan handle i slike butikker uten å bruke mye tid ute blant folk. 

• Liker 36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...