Halle-Palle Skrevet 20. mars 2020 #17841 Skrevet 20. mars 2020 De er to voksne med to barn. Er de fullstendig ute av stand til å se løsninger som gjør at de kan få jobbe litt gjennom dagen? Må de gjøre alt sammen? Mitt tips (som jeg også skrev i kommentarfeltet, men pga manglende hjerter og ‘vakre deg’ ble den ikke publisert), så er en enkel løsning at de voksne deler dagen mellom seg og dermed får de jobbe i fred i hvert fall en halv dag hver. Den luksusen er det nok flere med hjemmekontor og opptil flere barn som kan misunne dem. 34
Isild Skrevet 20. mars 2020 #17842 Skrevet 20. mars 2020 1 time siden, Finlay skrev: I en tid der man kan se for seg svekket kjøpekraft hos forbrukerne, samt at størstedelen av samarbeidspartnerne setter på bremsen, er det enkelte influencere som har en stor fordel. De som kan noe. De som har egne produkter (forbruket vil jo ikke stoppe helt opp), prosjekter som f.eks programlederjobber eller forfattervirksomhet. De som virkelig kommer til å slite er jo sånne som CBE og Pilotfrue. Allerede nå kan man jo observere den desperate mangelen på innhold. Når reiser, møter, hotellopphold og uteliv stopper opp, er det ingenting igjen. Annet enn å rapportere fra hjemmets lune arne. Et par oppskrifter og tips om å sette bort klesvasken (i en tid der mange virkelig har tid til å vaske klær selv, og en usikker økonomisk framtid, vel…😏) Hva står da igjen annet enn de søte små? Det er ikke vanskelig å forstå problemet med å fylle bloggen i disse dager. Sjalusi og misunnelse blir fremdeles brukt ser jeg. Hva er det å misunne disse menneskene, som sitter med sine store, dyre hus og lån, med en svært usikker tid foran seg? CBE m.fam, der begge lever av en blogg, og som nå i krisetid viser at de ikke har noen verdens ting å komme med. Pilotfrue med enda større og dyrere hus, dårligere blogg, og en mann som kanskje er permittert, eller kommer til å bli det. Eller kanskje mister jobben. De har også en aupair de skal ta seg av og som skal lønnes. Har faktisk aldri vært mer takknemlig for min helt vanlige jobb og helt vanlige lønn. Om jeg så må på NAV etterhvert, så går det helt fint! Vi er mange i samme båt nå, og de fleste av oss har ikke en grandios fasade vi beskytter med nebb og klør. Og heldigvis må vi ikke bruke barna våre i kampen for tilværelsen. Merkelig at noen bruker sjalusi-kortet i disse dager. Jeg er mer GLAD jeg ikke er i CBE AS sin situasjon faktisk. De og flere går nok en usikkert tid i møte. 25
Gjest Lavande Skrevet 20. mars 2020 #17843 Skrevet 20. mars 2020 (endret) "LESER: Kan dere ikke dele dere opp? En passer barn, mens den andre jobber? Jeg forstår ikke dette! 😀 CAROLINE BERG ERIKSEN::Jo, men da blir det to halvveis jobber da 🙂 https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/19/play-dress-up/#comment-1064903 Hva gjorde bedriften, da Lars Kristian Eriksen ikke hadde Treasures AS som fulltidsjobb? Den gangen hadde de jo flere lesere/følgere. Endret 20. mars 2020 av Lavande
Populært innlegg Mrs Robinson Skrevet 20. mars 2020 Populært innlegg #17844 Skrevet 20. mars 2020 3 minutter siden, Lavande skrev: "LESER: Kan dere ikke dele dere opp? En passer barn, mens den andre jobber? Jeg forstår ikke dette! 😀 CAROLINE BERG ERIKSEN::Jo, men da blir det to halvveis jobber da 🙂 https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/19/play-dress-up/#comment-1064903 Hva gjorde bedriften, da Lars Kristian Eriksen ikke hadde Treasures AS som fulltidsjobb? Den gangen hadde de jo flere lesere/følgere. De gjør jo allerede en halvveis jobb ifht alle andre? Nå slipper de jo å dra på møter i Oslo (les: frisør, neglebehandling, leppepåfyll og extensions), så tenk all den ledige tiden de har til disposisjon! 54
Minnie Mus Skrevet 20. mars 2020 #17845 Skrevet 20. mars 2020 16 hours ago, pøbelsara said: Nettopp fordi jeg tilbringer 12 timer lange arbeidsdager på hjemmekontoret med skypemøter og intens jobbing for livsviktig mobilisering og generell oversikt, så MÅ jeg bare si at jeg blir bare MER kritisk til denne virksomheten. Hvor er dugnadsånden i å poste en uendelig strøm av bilder og film av seg selv - og av barna i sosiale medier? Og ALLE burde pålegges å fjerne pålimte, kunstige negler nå. Det er ikke MULIG å holde dem rene. Man utsetter seg slev og andre for økt smittefare. Leste faktisk om lange negler og hygiene i går. Det sto at under kun en lang negl, er det like mange bakterier som mennesker i Norge. Det sier jo ikke bare litt 😕 31
Justlooking Skrevet 20. mars 2020 #17846 Skrevet 20. mars 2020 5 minutter siden, Minnie Mus skrev: Leste faktisk om lange negler og hygiene i går. Det sto at under kun en lang negl, er det like mange bakterier som mennesker i Norge. Det sier jo ikke bare litt 😕 De kjempelange kunstige neglene flere bloggere bruker er i tillegg veldig stygt, synes jeg. 20
Klementine Skrevet 20. mars 2020 #17847 Skrevet 20. mars 2020 Det er rart det der hvordan Paprikaen og CBE sin mailboks aldri er tom. Alle andre rapporterer jo om at all aktivitet ut 2020 er avlyst. Ingen messer, ingen arrangement, ingen kunder. Ikke spesielt populært å reklamere over en lav sko, samtidig som en må sende ut permitteringer i bunker. Kjøper det ikke gitt. Innlegg med unger er det vi kommer til å få fremover. 36
Louiah Skrevet 20. mars 2020 #17848 Skrevet 20. mars 2020 Nå er det trening med barna på Netfit-kontoen. Ille. 23
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 20. mars 2020 #17849 Skrevet 20. mars 2020 (endret) Akkurat nå, Louiah skrev: Nå er det trening med barna på Netfit-kontoen. Ille. Til dere som trodde at netfit skulle brukes som et alternativ til barneeksponering, det kommer aldri til å skje. Forankringen i dette firma er og blir eksponering av barn og kropp 🍑 Endret 20. mars 2020 av lillesnøfnugg
Minnie Mus Skrevet 20. mars 2020 #17850 Skrevet 20. mars 2020 Kan ikke påberope meg å være synsk altså, men jeg tenkte faktisk at det kom til å skje. Barna er med i reklamen for netfit. Frua skal nå ut og kjøpe fredagsblomster, håper ho tar på hansker sånn at ho ikke drasser med seg en haug med smitte og bakterier med de lange klørne sine. 22
MaleficentAurora Skrevet 20. mars 2020 #17851 Skrevet 20. mars 2020 (endret) Mange av oss har sagt at det var kun snakk om tid før barna ble eksponert på Netfit. Så det er igrunn ingen overraskelse. Heller det at det tok sin tid før lederen av bedriften gjorde det. Og det måtte tydeligvis å dessverre kritiske omstendigheter til for at det skulle gjøres. Noe igrunn ikke trengtes, da mener jeg at barna blir så sykt mye eksponert at den Netfit kanalen kunne ha vært en frisone for null barn. Man fikk nesten inntrykk av at de ville bruke Netfit til noe bestemt og serisøt, men nei. Der forsvant seriøsiteten veldig kjapt. Endret 20. mars 2020 av MaleficentAurora 25
Kollontaj Skrevet 20. mars 2020 #17852 Skrevet 20. mars 2020 Når mor er mest opptatt av å holde magen inne. 😳 42
Populært innlegg loffen Skrevet 20. mars 2020 Populært innlegg #17854 Skrevet 20. mars 2020 Okei. Så dessverre netfit-opplegget. Altså WFT. Kan dere ikke PRØVE å skjerme de stakkars små bittelitt!??!?Faen ass. Vet ikke om jeg så samme videoen på repeat eller om de var forskjellige, ble litt forvirra der, men det er veldig dårlig reklame (for det er vel også reklame for aim'n?; Dette antrekket hun gikk med i hele går både hjemme og på kjøpesenteret? (Lurer på om hun strekker ene armen i været når hun snakker med butikkbetjeningen også, forresten..)) for den buksa mammaen har på seg om den må dras opp konstant, og glattes over magen. Ser ut som hun prøver å få den opp under armene. Den er fryktelig kort også.. Aldri sett noen som titter ned på magen sin slik hele tiden. Håper inderlig hun ikke videreformidler dette syke kroppsfokuset til de av samme kjønn som også er ansatte i reklamebedriften hun driver. 😢 57
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 20. mars 2020 #17855 Skrevet 20. mars 2020 (endret) 45 minutter siden, loffen skrev: Okei. Så dessverre netfit-opplegget. Altså WFT. Kan dere ikke PRØVE å skjerme de stakkars små bittelitt!??!?Faen ass. Vet ikke om jeg så samme videoen på repeat eller om de var forskjellige, ble litt forvirra der, men det er veldig dårlig reklame (for det er vel også reklame for aim'n?; Dette antrekket hun gikk med i hele går både hjemme og på kjøpesenteret? (Lurer på om hun strekker ene armen i været når hun snakker med butikkbetjeningen også, forresten..)) for den buksa mammaen har på seg om den må dras opp konstant, og glattes over magen. Ser ut som hun prøver å få den opp under armene. Den er fryktelig kort også.. Aldri sett noen som titter ned på magen sin slik hele tiden. Håper inderlig hun ikke videreformidler dette syke kroppsfokuset til de av samme kjønn som også er ansatte i reklamebedriften hun driver. 😢 Det gjør de nok, det man ser er det som blir normalen. Endret 20. mars 2020 av lillesnøfnugg
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 20. mars 2020 Populært innlegg #17856 Skrevet 20. mars 2020 Det siste netfit innlegget med ungene, er kanskje noe av det dårligste jeg har sett. En ting er at ungene er med, men det er jo bare fjas. En sånn video er kanskje gøy når det skal sendes til mormor. De har jo en svær hage. Kunne de ikke lagd en hinderløype ute. CBE kunne vist løypa, så hadde ikke ungene trengt å være med. Men da måtte hun jo selvfølgelig hatt på mere klær, og da ble vel hele poenget borte med videoene når magen ikke blir vist frem. I tillegg er det jo skikkelig dårlig reklame for den treningsbuksa. Hvem gidder å bruke en bukse som må dras opp for hver lille bevegelse. Hva er greia med at hun drar den helt opp til under arma, pluss så kort i beina. 50
filifjonka Skrevet 20. mars 2020 #17857 Skrevet 20. mars 2020 9 hours ago, Halle-Palle said: De er to voksne med to barn. Er de fullstendig ute av stand til å se løsninger som gjør at de kan få jobbe litt gjennom dagen? Må de gjøre alt sammen? Mitt tips (som jeg også skrev i kommentarfeltet, men pga manglende hjerter og ‘vakre deg’ ble den ikke publisert), så er en enkel løsning at de voksne deler dagen mellom seg og dermed får de jobbe i fred i hvert fall en halv dag hver. Den luksusen er det nok flere med hjemmekontor og opptil flere barn som kan misunne dem. Må ungene gjetes hele dagen da, blir alt tilrettelagt til en hver tid. Skulle tro at de klarte å aktivere seg selv deler av dagen. 11
Rev. Revenge Skrevet 20. mars 2020 #17858 Skrevet 20. mars 2020 14 minutter siden, Klaraku78 skrev: Det siste netfit innlegget med ungene, er kanskje noe av det dårligste jeg har sett. En ting er at ungene er med, men det er jo bare fjas. En sånn video er kanskje gøy når det skal sendes til mormor. De har jo en svær hage. Kunne de ikke lagd en hinderløype ute. CBE kunne vist løypa, så hadde ikke ungene trengt å være med. Men da måtte hun jo selvfølgelig hatt på mere klær, og da ble vel hele poenget borte med videoene når magen ikke blir vist frem. I tillegg er det jo skikkelig dårlig reklame for den treningsbuksa. Hvem gidder å bruke en bukse som må dras opp for hver lille bevegelse. Hva er greia med at hun drar den helt opp til under arma, pluss så kort i beina. Nettopp at buksa satt perfekt og ikke skled ned var jo nettopp det cbe.no proklamerte sterkt i reklamen på instasyories. Det gjør den altså ikke. Det er to årsaker til at en treningstights sklir ned: For stor størrelse og for liten størrelse. Når buksa i tillegg er for kort er størrelsen for liten/feil. 33
Surikatt Skrevet 20. mars 2020 #17859 Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, Revenge o'Cavatina skrev: Nettopp at buksa satt perfekt og ikke skled ned var jo nettopp det cbe.no proklamerte sterkt i reklamen på instasyories. Det gjør den altså ikke. Det er to årsaker til at en treningstights sklir ned: For stor størrelse og for liten størrelse. Når buksa i tillegg er for kort er størrelsen for liten/feil. Det er sikkert XS 16
123Frustrert Skrevet 20. mars 2020 #17860 Skrevet 20. mars 2020 😱 måtte inn å se på netfit og hjelpe meg! Bare fjas og hvorfor eksponere barna på den måten? Og ja, der ser man Ikke kan bruke samme str etter å ha født to barn som før. Ser helt tåpelig ut. 25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå