Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Hvor kreative de er...Hvor ser du det?  Ungene blir jo vist frem hver dag. Det lille jeg har sett så har jeg sett de spise frokost, gjøre lekser, spille piano, leke med CBE på gulvet, gå tur med hund, sykle, perle armbånd,  kose med CBE, leke med leire, leke på rommet. 

Og er det ikke ungene som filmes, så filmer hun seg selv. Det tilbringes flere timer i treningsrommet hver dag. Vi andre som ikke får jobbet på dagtid pga av barna som er hjemme, må jo jobbe kvelder. Men det er tydeligvis ikke tilfelle hos CBE.  Enda hun selv hevder at hun jobber mer enn andre, og i snitt mer enn 8 timer. Men hvis hun regner alle timene i treningsrommet som jobb, så har hun vel rett. 

Les innlegget en gang til. Nøye. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
20 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Hvor kreative de er...Hvor ser du det?  Ungene blir jo vist frem hver dag. Det lille jeg har sett så har jeg sett de spise frokost, gjøre lekser, spille piano, leke med CBE på gulvet, gå tur med hund, sykle, perle armbånd,  kose med CBE, leke med leire, leke på rommet. 

Og er det ikke ungene som filmes, så filmer hun seg selv. Det tilbringes flere timer i treningsrommet hver dag. Vi andre som ikke får jobbet på dagtid pga av barna som er hjemme, må jo jobbe kvelder. Men det er tydeligvis ikke tilfelle hos CBE.  Enda hun selv hevder at hun jobber mer enn andre, og i snitt mer enn 8 timer. Men hvis hun regner alle timene i treningsrommet som jobb, så har hun vel rett. 

Siden du må ha det inn med teskje og ikke har lest tidligere svar lengre opp å på forrgie siden av tråd en her så vedlegger jeg screenshot av det. Her har du det⤵️

20200319_133544.jpg

20200319_133559.jpg

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 2
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

Så bedriften CBE reduseres til en rendyrket kroppsfiksert og barne eksponerende reklame kanal i disse Corona tider? Ikke overraskande i det hele tatt. Det snakkes om barn i risiko i disse tider ( uten sammenligning forøvrig) men hva med bloggerbarna? De som brukes konstant i foreldrenes reklame kanaler, for å opprettholde driften? Det er mange av de, inkludert CBE. 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

Skjerp dere, Treasures AS. Slutt å filme mindreårige!

• Liker 25
Skrevet
18 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Siden du må ha det inn med teskje og ikke har lest tidligere svar lengre opp å på forrgie siden av tråd en her så vedlegger jeg screenshot av det. Her har du det⤵️

20200319_133544.jpg

20200319_133559.jpg

Sorry, måtte nok ha det inn med teskje. Etter fire dager med hjemmekontor og tre barn som skal undervises, så begynner hodet å gå litt på tomgang. Ikke alle som har en mann som kan være med ungene, mens man selv tilbringer dagen i treningsrommet. 

• Liker 28
Skrevet
7 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Sorry, måtte nok ha det inn med teskje. Etter fire dager med hjemmekontor og tre barn som skal undervises, så begynner hodet å gå litt på tomgang. Ikke alle som har en mann som kan være med ungene, mens man selv tilbringer dagen i treningsrommet. 

Nei det er jeg fullstendig klar over. Ikke alle som er like heldig som CBE. Jeg beklager også for at jeg var skarp mot deg. Er selv lei å sliten av hva corona viruset gjør med verden å samfunnet vårt. Noe som tyder på at CBE ikke bryr seg spesielt mye om.

• Liker 15
Skrevet
2 hours ago, Halle-Palle said:

Instastory = barn, kaffekopp, pulsklokke og snakke-til-mobilen-med-søt-stemme. 

Igjen og igjen og igjen og igjen. 

Søt stemme??? Synes den stemmen skjærer gjennom marg og bein når hun roper "hva skal vi nåå daaa jenter"....Husk å skru ned lyden

• Liker 30
Skrevet

Og igjen, når bedriften ikke har noe annet å komme med, en ekstrem eksponering av barna på insta. Hver eneste dag, flere innlegg. Hvorfor må absolutt alt som dem foretar seg dokumenteres offentlig???? Kan dem ikke leke, gå tur, lage mat eller se på tv uten at "hele" verden må få vite hva dem ser på og hva dem gjør???? For et sykt behov for oppmerksomhet.

• Liker 29
Skrevet

Jeg sa for et par dager siden at jeg synes det var supert hvis hun ikke eksponerte barna. Men det gjør hun altså hele F****ings tiden. Jeg har sjekket IG-stories. Masse film av barn - barn som snakker, barn som leker. Barns rot.

SÅ utrolig lite greit å bruke ungene sine for å holde SoMe-kanalen varm.

• Liker 46
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
14 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Søt stemme??? Synes den stemmen skjærer gjennom marg og bein når hun roper "hva skal vi nåå daaa jenter"....Husk å skru ned lyden

9 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Og igjen, når bedriften ikke har noe annet å komme med, en ekstrem eksponering av barna på insta. Hver eneste dag, flere innlegg. Hvorfor må absolutt alt som dem foretar seg dokumenteres offentlig???? Kan dem ikke leke, gå tur, lage mat eller se på tv uten at "hele" verden må få vite hva dem ser på og hva dem gjør???? For et sykt behov for oppmerksomhet.

De trenger pengene, også kommer oppmerksomhetsbehovet.  På mindreårige sin bekostning (bokstavelig talt). 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
1 time siden, pøbelsara skrev:

Jeg sa for et par dager siden at jeg synes det var supert hvis hun ikke eksponerte barna. Men det gjør hun altså hele F****ings tiden. Jeg har sjekket IG-stories. Masse film av barn - barn som snakker, barn som leker. Barns rot.

SÅ utrolig lite greit å bruke ungene sine for å holde SoMe-kanalen varm.

Veldig ugreit. 

Det virker som om alle filter når det gjelder å skjerme barna er vekk. Nå brukes de hele tiden for å skape innhold. De "selges"/fremmes for alt det er verdt. 

• Liker 29
Skrevet

Går virkelig CBE i en treningstopp og tights inne hele dagen? I et reklameinnlegg for Amin, så sier hun at dette er så behagelig at hun går i det hele dagen. Blir det ikke litt kaldt på denne årstiden? Eller nei, vent nå litt, de fyrer jo selvfølgelig i den sponsede kakkelovnen... dumme meg ass 😕 Mens barnas lek blir publisert .

• Liker 29
Skrevet
25 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Går virkelig CBE i en treningstopp og tights inne hele dagen? I et reklameinnlegg for Amin, så sier hun at dette er så behagelig at hun går i det hele dagen. Blir det ikke litt kaldt på denne årstiden? Eller nei, vent nå litt, de fyrer jo selvfølgelig i den sponsede kakkelovnen... dumme meg ass 😕 Mens barnas lek blir publisert .

Det er vel samme strategi som da de spiste Freia sjokolade hele tiden. Det kalles reklame. 

• Liker 26
Skrevet
41 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Og hun som skrev i hjemmekontorinnlegget at det er viktig å kle seg og sminke seg som om man skal ut av huset og på jobb. 

• Liker 28
Skrevet

Det sexy-blikket med kom og ta meg når hun tøyer på gulvet etter økten sin... hvem er det til? Prøver hun å forføre noen? Også sett henne klemme puppene sammen.

Trodde målgruppen hennes var oppegående kvinner... og jeg faller i hennes målgruppe faktisk. Men akkurat det greiene der, det byr meg imot. Først eksponering av mindreårige, deretter gjøre seg deilig med forførende blikk og så plutselig mindreåringe igjen.

• Liker 29
Skrevet (endret)

Dere får ha meg unnskyld men hvor mange ganger skal hun dra opp den tightsen?

Hvorfor er det plutselig blitt så vuktig for henne akkurat nå og vise så mye hud?

"Vi lager treningsprogram" så er det 2 små barn som danser rundt foran kameraet😑

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 19
Skrevet
13 minutter siden, MaleficentAurora said:

Dere får ha meg unnskyld men hvor mange ganger skal hun dra opp den tightsen?

Hvorfor er det plutselig blitt så vuktig for henne akkurat nå og vise så mye hud?

"Vi lager treningsprogram" så er det 2 små barn som danser rundt foran kameraet😑

Hun har jo ikke noe annet å komme med. Hun prøver krampeaktig å komme med tips til hva barn kan leke seg med på insta, mellom all smattingen og ehhhmmm'ene, samtidig som hun er ute og handler for foreldrene, som har sendt med en sååå lang handleliste... kjempeinteressant og ikke minst inspirerende....

• Liker 18
Skrevet

Jeg har ikke kommenter her i tråden før, men jeg må denne gangen.

CBE sitter i bilen og forteller at hun MÅ på kjøpesenteret, at moren har sendt med en kjempe lang liste så hun må handle inn. Og det var nesten ingen biler der, og det var nesten rart. 

Altså, hva er greia? Det er en grunn for at det er lite biler på et kjøpesenter!! Fatter ikke at CBE absolutt må ut av hus, og i tillegg på et kjøpesenter!? Greit nok om det er mat som må handles inn, men er vel matbutikker utenom kjøpesenteret?

• Liker 26
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
Akkurat nå, Villa31 skrev:

CBE sitter i bilen og forteller at hun MÅ på kjøpesenteret, at moren har sendt med en kjempe lang liste så hun må handle inn. Og det var nesten ingen biler der, og det var nesten rart. 

Altså, hva er greia? Det er en grunn for at det er lite biler på et kjøpesenter!! Fatter ikke at CBE absolutt må ut av hus, og i tillegg på et kjøpesenter!? Greit nok om det er mat som må handles inn, men er vel matbutikker utenom kjøpesenteret?

I disse Corona tider, bestiller man matvarer på nett. Se der CBE,  fikk dere tips om både annonsør samarbeid og content til blogg. Så slipper mindreårige å trå til fra de våkner til de legger seg, siden skole og bhg er stengt.

Skrevet
8 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Hun har jo ikke noe annet å komme med. Hun prøver krampeaktig å komme med tips til hva barn kan leke seg med på insta, mellom all smattingen og ehhhmmm'ene, samtidig som hun er ute og handler for foreldrene, som har sendt med en sååå lang handleliste... kjempeinteressant og ikke minst inspirerende....

2 minutter siden, Villa31 skrev:

Slik jeg ser det fra mitt perspektiv så kunne hun like så greit tatt en SOME pause. Spesielt fra IG når det er kun meningsløse, tafatte, over eksponering av små barn og naken hud nærmeste klint oppi kamerat linset. Det er hele tiden den samme treningen å liksom svetting. Jeg blir stadig imponert over hvor lite den dama svetter altså. 

Når hun først putte de små foran kameraet så kunne hun vise hvordan foreldrene barn kan trene sammen. Eller andre aktiviteter som føre barn å foreldre nærmere hverandre. Det er nå det er helt greit ta fram barnet i seg å være barnlig å finne på mye sprell og morro uten at det må dokumenter på nettet.

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...