Surikatt Skrevet 20. mars 2020 #17861 Skrevet 20. mars 2020 (endret) Jaja, hun er sikkert stolt over at Facebook og Instagram eier bildene av barna hennes og de har hun mistet kontrollen over. Bilder av barna på egen blogg kan sirkulere på nettet på steder hun ikke vil vite om. Kan ikke skjønne at hun sover godt om natta. Er det viktigere å få vist dem frem fordi at de er så «skjønne» slik at hun kan få tilfredsstilt egoet sitt enn å respektere deres rett til privatliv? Disse barna har ikke privatliv. De blir filmet og tatt bilder av som daglig blir spredt i sosiale medier. Hun har mistet dømmekraften og jeg synes oppriktig synd på de barna. Endret 20. mars 2020 av Surikatt 24
Liver Skrevet 20. mars 2020 #17862 Skrevet 20. mars 2020 Jeg håper for CBE sin del at det er kun fordi det er et kamera som er tilstede at hun strever sånn med å holde magen inne. Hun, som så mange andre, ser super ut etter å født to barn. 10
Louiah Skrevet 20. mars 2020 #17863 Skrevet 20. mars 2020 Hvis hun først skal legge ut treningsvideo med barna, burde hun heller fokusert på treningsglede og moro, og derfor heller valgt et antrekk som hun ikke må rette på hele tiden/følge med på. Da burde hun jo virkelig ha slått seg løs med ungene, og vist at hun koser seg og ikke bryr seg om hvordan man ser ut når man skal trene og ha det gøy sammen. 22
Anonym90059005 Skrevet 20. mars 2020 #17864 Skrevet 20. mars 2020 Det er noe manisk over måten hun konstant må rette på tightsen, som skyldes frykten for at alt ikke sitter perfekt til enhver tid. Trist å se på. En annen ting er at jeg syns det ser fullstendig malplassert ut med et sånt type antrekk i lek og moro med barna. Er det vanlig at damer bruker sånne antrekk både under og utenom trening? 27
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 20. mars 2020 #17865 Skrevet 20. mars 2020 (endret) 49 minutter siden, Liver skrev: Jeg håper for CBE sin del at det er kun fordi det er et kamera som er tilstede at hun strever sånn med å holde magen inne. Hun, som så mange andre, ser super ut etter å født to barn. Hun burde heller reflektere over hvor idiotisk denne eksponeringen er, enn å være opptatt av å dra opp den styggeste tightsen jeg noen gang har sett. Ikke bare bryter firma barnets rett til privatliv og skape egen digitale identitet men i tillegg drar de disse inn i en reklame for firma til foreldrenes IG konto. Det er så mange feil med den videoen og den er full av så mange urovekkende elementer, her gir faktisk CBE en 100 prosent bekreftelse på at alt som foregår på deres SoMe kanaler er fake. Til og med selveste gallionsfiguren er fake og konstruert gjennom mange års finpussing av produktet. Og den perfekte gallionsfiguren klarer altså ikke å dra Netfit alene lenger, så da må mindreårige trå til nok en gang. Endret 20. mars 2020 av lillesnøfnugg
Liver Skrevet 20. mars 2020 #17866 Skrevet 20. mars 2020 5 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Det er noe manisk over måten hun konstant må rette på tightsen, som skyldes frykten for at alt ikke sitter perfekt til enhver tid. Trist å se på. En annen ting er at jeg syns det ser fullstendig malplassert ut med et sånt type antrekk i lek og moro med barna. Er det vanlig at damer bruker sånne antrekk både under og utenom trening? Jeg bruker tights når jeg skal være aktiv sammen med barna, bare i rett størrelse så de sitter som de skal. Men, jeg har ikke magetopp, for da blir det fort upraktisk igjen 😅 Nå bruker ikke jeg magetopp punktum, men syns det hadde vært merkelig å bruke i lek lell. 18
Liver Skrevet 20. mars 2020 #17867 Skrevet 20. mars 2020 Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev: Hun burde heller reflektere over hvor idiotisk denne eksponeringen er, enn å være opptatt av å dra opp den styggeste tightsen jeg noen gang har sett. Ikke bare bryter firma barnets rett til privatliv og skape egen digitale identitet men i tillegg drar de disse inn i en reklame for firma til foreldrenes IG konto. Det er så mange feil med den videoen og den er full av så mange urovekkende elementer, her gir faktisk CBE en 100 prosent bekreftelse på at alt som foregår på deres SoMe kanaler er fake. Til og med selveste gallionsfiguren er fake og konstruert gjennom mange års finpussing av produktet. Det med at de mindreårige er med er så hinsides trist at jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Men, jeg velger å ikke diskutere akkurat det med videoen, om det er klart det som er mest urovekkende med videoen. 13
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 20. mars 2020 #17868 Skrevet 20. mars 2020 Akkurat nå, Liver skrev: Det med at de mindreårige er med er så hinsides trist at jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Men, jeg velger å ikke diskutere akkurat det med videoen, om det er klart det som er mest urovekkende med videoen. Jeg er enig. Resten er jo egentlig gammelt nytt.
Klementine Skrevet 20. mars 2020 #17869 Skrevet 20. mars 2020 Hun er usikker og selvbevisst på film, da er det trygt å styre på denne tightsen. Opplever henne som anstrengt og ukomfortabel som vanlig, så skjønner ikke hva slags glede hun har av dette yrket med mindre hun er masochist. Helt merkelig alt sammen om hvilke verdier denne bedriften er bygget opp om. De fleste ønsker jo å trives på jobb. En annen ting jeg finner merkelig. I kommentarfeltet på "dress up" innlegget etterlyser leser video/fremvisning av øvelser med strikk. Noe mange har tilgjengelig i disse dager. Nei, det kommer først til høsten er Netfit/CBE sin respons på det... hva med å smi mens jernet er varmt? Er det ikke dette de skal leve av fremover? Igjen bekrefter det inntrykket av at suksessen først og fremst skyldes flaks og leserene sitt vante atferdsmønster. 41
Onille Skrevet 20. mars 2020 #17870 Skrevet 20. mars 2020 Forstår ikke poenget med denne videoen, det er jo kun fjas. Har ikke CBE planlagt denne "økten" på forhånd? Hun ser utilpass ut, og stresser og kaver med "øvelsene". Har de også tatt ekstremt mange videoopptak før de fikk noen de syntes at fungerte?(Jeg synes ikke de fungerte, altså). CBE er jo dødssliten på flere av klippene, og hun trener mye til vanlig. Får meg til å lure på hvor lenge disse barna holdt på med dette opptaket... Ellers, og enda viktigere: Enig med noen over her som skrev at dette er type video man sender til besteforeldrene. At det publiseres til offentligheten er forferdelig!! Og at det i tillegg er mor og fars bedrift som skal tjene inn på dette gjør det enda verre. 44
Halle-Palle Skrevet 20. mars 2020 #17871 Skrevet 20. mars 2020 (endret) Hvor ser dere dette? På insta prøver hun å rulle, eller noe, men ser ikke at hun hverken stresser med tights eller mage🤔 Edit - jeg såg det nå på netfit. For en sær seanse? Utrolig oppkonstruert og lite genuin stund sammen med barna? Det var jo ingenting som virket morsomt og alle var hele tiden svært klar over hvor kamera var og at man opptrer for publikum i stede for lek med mamma. Og det antrekket var da usedvanlig ukledelig. Endret 20. mars 2020 av Halle-Palle Fant det jeg etterlyste. 39
Keaton Skrevet 20. mars 2020 #17872 Skrevet 20. mars 2020 (endret) På Netfit. CBE burde sjekke IG-kontoen til Mette-Marit. Usminket og naturlige bilder på «hjemmeuke-innlegget» der personene kommer gjennom bildene med sin utstråling. Se og lær. Endret 20. mars 2020 av Kollontaj 38
miamiamia Skrevet 20. mars 2020 #17873 Skrevet 20. mars 2020 Så nettopp videoen. Stakkars CBE, hun ser ukomfortabel ut. Må rette på tightsen (som helt tydelig er altforliten til henne!) stadig. Kaotisk video, hadde ikke trengt å bli publisert. Savner mer hverdagslig, sminkefritt og NULL posering. Husker ikke sist jeg var innom bloggen. Orker bare ikke det stylet on fleek greiene der lengre. 33
Måne Rampelyset Skrevet 20. mars 2020 #17874 Skrevet 20. mars 2020 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. 1
Kvins Skrevet 20. mars 2020 #17875 Skrevet 20. mars 2020 2 timer siden, Kollontaj skrev: På Netfit. CBE burde sjekke IG-kontoen til Mette-Marit. Usminket og naturlige bilder på «hjemmeuke-innlegget» der personene kommer gjennom bildene med sin utstråling. Se og lær. Jeg tenkte akkurat det samme da jeg så bildene til kronprinsessen. Usminket, avslappet, ikke selvhøytidelig, bare varme smil og utstråling som treffer deg. Hun viser omtanke og omsorg for andre, selv om kronprinsessen selv er i risikogruppen og nok må ta ekstra forholdsregler og blir ekstra skjermet, med de utfordringer og bekymringer det gir. For et forbilde for unge og gamle! Ikke en eneste affiliatelenke eller arving å spore heller. 42
Anonym90059005 Skrevet 20. mars 2020 #17876 Skrevet 20. mars 2020 Hun hadde tjent på å hatt på seg en helt random joggedress og sett litt naturlig/avslappet/ustelt ut... Spesielt når det skal være lek med barn, ellers ser det bare enda mer unaturlig og oppstilt ut enn ellers. 26
Medici Skrevet 20. mars 2020 #17877 Skrevet 20. mars 2020 (endret) Ser veldig styrete ut å hele tiden måtte trekke opp en tights som åpenbart er 1-2 str for liten. I tillegg ser hun veldig anstrengt ut. Bevegelsene bærer veldig preg av fokus på å bøye seg lett bakover for å holde magen flat samt fokus på å bevege bena så de det ser ut som det er mer mellomrom mellom lårene enn det nok egentlig er... Endret 20. mars 2020 av Medici 41
LilleSnupp Skrevet 21. mars 2020 #17878 Skrevet 21. mars 2020 Det her var noe annet enn netfit.no sine treningsvideoer! 14
cerruti Skrevet 21. mars 2020 #17879 Skrevet 21. mars 2020 (endret) Uff, veldig tilgjort. Særlig det der å ta seg til håret hele tiden(som er typisk Camilla Pihl) La nå ungene slippe å vokse opp konstant i kameralinsen!!! Og hva i alle dager er greia med å vise fram bryster støtt og stadig? Ser ikke foreldre og svigerforeldre, foreldre til ungenes venner, lærere osv på dette? Greit å være stolt, men litt kleint å måtte vise det utad etter etter å ha passert Paradise hotel-alder? Endret 21. mars 2020 av cerruti 22
123Frustrert Skrevet 21. mars 2020 #17880 Skrevet 21. mars 2020 @LilleSnupp det var litt annet og mer livlig. Ganske inspirerende å se på! 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå