Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, tranedatter skrev:

Hun her er herlig: 

Ja her snakket vi om ei mor som har null fokus på seg selv, men på barna og trening. sånn burde det være👍

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest tranedatter
Skrevet

Måtte se litt av den siste netfit filmen. At noen finner dette inspirerende er en gåte.

Man skulle ikke tro at mor lever av å vise seg frem, verken i blikk, bevegelse og koordinasjon. Eller at cbe har opptredd på teater, hun så fryktelig ubekvem ut. Ble puteflau, minnet mer om en person som er veldig uvant med å bli filmet. Eventuelt er det samspill med andre som ikke fungerer, aner ikke. Det vet de vel selv.

Kan forstå nå hvorfor de har fulle dager om de må øver og prøvefilmer mange ganger for å få en naturlig flyt i de andre filmene.

Og hele seansen påminner IKKE om en sportsaktiv familie! Pappan er jo/var sportsutøver på høyt nivå, rart han ikke er mer "på" med dette. Mor kunne knapt stå på ett ben... Jeg foreslår yoga til caroline, det gir kroppskontroll og selvtillit, uten fokus på kropp men på beherskelse. Dessuten carro: det er in i tiden med yoga og mindfulness.

ps. synes LKE burde brukes mer på netfit. Han har en bra stemme og man hører han er vant til trening og gi instruksjoner!

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
4 timer siden, Sølv_dugg skrev:

Jeg vet ikke hva jeg skal si lenger om denne virksomheten. CBE.no er så fullstendig i utakt med resten av samfunnet at jeg vipper mellom å syns synd i hun som har en så hul virkelighetsoppfatning som ikke evner til å løfte blikket utover sin egen residens, til å bli rasende over hvor ignorant det går an å bli.

Jeg jobber pr dags dato 10 timers vakter i frontlinjen på sykehus. Vi har nettopp fått beskjed om fagforeningene har godkjent opp til 16 timers vakter og at disse vil bli iverksatt på kort varsel når sykehusene virkelig vil bli fylt opp av syke pasienter koblet mot Coronaviruset.
Mannen min skal være hjemme med tre barn i skolepliktig alder, ha full hjemmeskole på de på dagtid, og så sette seg ned med sin egen jobb på kveldstid. I tillegg har vi 3 i husholdningen med underliggende sykdommer. Jeg er livredd for å dra med meg viruset hjem til disse, og følelsen av avmakt er konstant tilstedeværende.

Derfor er det ekstra provoserende med bloggerne som fronter «hjemmekontor» uhygieniske lange negler, treningsklær uten undertøy under, og at de MÅ handle på kjøpesentrene. Resten av befolkingen er heldigvis mer oppegående og er flinke til å overholde reglene som er kommet.

Som Høie sa, nå er ikke tiden for meg, nå er det tiden for oss. 

Heller ofre det mest dyrebare man har, enn å risikere å faktisk  jobbe hardt og gjøre noe samfunnsnyttig for å få inn penger (betraktninger fra moralens høyborg).

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

Jeg syns ikke bildene av henne i "fredagsbuketten" er fine. Jeg klarer ikke helt sette fingeren på akkurat HVA det er, men det er noe med ansiktet/sminken som er rart... 

Lagt til: Jeg syns hun er en pen dame, spesielt på bilder tatt av andre (som ikke er så oppstilt og/eller "etterbehandlet"), så det er ikke utseendet hennes jeg kritiserer!
Men det er noe med ansiktet hennes i disse bildene. Hun ser eldre ut enn hun er, og (mer enn vanlig) ulik seg selv. Vet ikke om det er "lys/skygge", sminke eller hva...

Endret av FruRosa
  • Liker 7
Skrevet

Har hun slettet treningsinnlegget?

Gjest DislayName
Skrevet

De (CBE og mannen) må være litt stressa for tiden, hvis de har brukt opp alt de har tjent opp i gjennom årene på forbruk må de tjene penger på noe, utenmå ha så mange marketable skills eller noe spes likability i influenser-markedet. Lurer på hvordan det går med dem og andre om 1-5 år? Vanskelig å se for seg at de kan fortsette å tjene på dette?

Skrevet
4 minutter siden, DislayName skrev:

De (CBE og mannen) må være litt stressa for tiden, hvis de har brukt opp alt de har tjent opp i gjennom årene på forbruk må de tjene penger på noe, utenmå ha så mange marketable skills eller noe spes likability i influenser-markedet. Lurer på hvordan det går med dem og andre om 1-5 år? Vanskelig å se for seg at de kan fortsette å tjene på dette?

Nå ble jeg nysgjerrig på hva de opptjente pengene har gått til utenom ferie å hotellopphold.

Skrevet
7 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig på hva de opptjente pengene har gått til utenom ferie å hotellopphold.

Bolig?

• Liker 4
Gjest DislayName
Skrevet
8 minutter siden, MaleficentAurora said:

Jeg vet lite om bloggere. Bare tenkte høyt at det kan ikke være smart å satse alt på bloggertilværelsen, uten en fallback-plan. Lite trolig at de kan leve av dette livet ut, liksom.

Skrevet
1 minutt siden, DislayName skrev:

Jeg vet lite om bloggere. Bare tenkte høyt at det kan ikke være smart å satse alt på bloggertilværelsen, uten en fallback-plan. Lite trolig at de kan leve av dette livet ut, liksom.

De har nevnt noe om at de etter bloggdagene vil satse på å leve av Treningsapp//Netfit. 

Da tror jeg i tilfelle de skal gjøre noe med konseptet.. 

• Liker 10
Skrevet
45 minutter siden, FruRosa said:

Jeg syns ikke bildene av henne i "fredagsbuketten" er fine. Jeg klarer ikke helt sette fingeren på akkurat HVA det er, men det er noe med ansiktet/sminken som er rart... 

Lagt til: Jeg syns hun er en pen dame, spesielt på bilder tatt av andre (som ikke er så oppstilt og/eller "etterbehandlet"), så det er ikke utseendet hennes jeg kritiserer!
Men det er noe med ansiktet hennes i disse bildene. Hun ser eldre ut enn hun er, og (mer enn vanlig) ulik seg selv. Vet ikke om det er "lys/skygge", sminke eller hva...

Enig, det er "noe" med de bildene som ikke stemmer. Virker som hun har blåst opp leppene enda mere, ser snart ut som en voksfigur. Synd at hun ødelegger seg sånn, hun er jo en naturlig pen dame, så skjønner ikke vitsen med alle de innsprøytningene.

• Liker 16
Skrevet
23 minutter siden, DislayName skrev:

Aha.. Si det.. 

20 minutter siden, Isild skrev:

De har nevnt noe om at de etter bloggdagene vil satse på å leve av Treningsapp//Netfit. 

Da tror jeg i tilfelle de skal gjøre noe med konseptet.. 

Slik som Netfit er nå så strømmer det ikke akkurat penger inn fra den kanalen.

• Liker 4
Skrevet
50 minutter siden, FruRosa skrev:

2 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Enig, det er "noe" med de bildene som ikke stemmer. Virker som hun har blåst opp leppene enda mere, ser snart ut som en voksfigur. Synd at hun ødelegger seg sånn, hun er jo en naturlig pen dame, så skjønner ikke vitsen med alle de innsprøytningene.

Enig med dere begge to

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Aha.. Si det.. 

Slik som Netfit er nå så strømmer det ikke akkurat penger inn fra den kanalen.

Noen blodfans vil sikkert kjøpe opplegget, men det vil aldri interessere folk som faktisk trener. De kommer ikke til å gjøre det spesiellt bra i det markedet med det konseptet de har. De tror det selv da, og alle som sier noe annet får vel høre det så ørene flagrer i kommentarfeltene vil jeg tro - som vanlig. 

• Liker 9
Skrevet
59 minutter siden, FruRosa skrev:

Blir ofte slik av Botox og filler. 

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, Isild skrev:

Noen blodfans vil sikkert kjøpe opplegget, men det vil aldri interessere folk som faktisk trener. De kommer ikke til å gjøre det spesiellt bra i det markedet med det konseptet de har. De tror det selv da, og alle som sier noe annet får vel høre det så ørene flagrer i kommentarfeltene vil jeg tro - som vanlig. 

Ut fra det lille jeg har sett fra den kanalen så er det et elendig prosjekt som de ikke vet hvordan man bygger opp fra grunnen av. De skulle ha tatt inn profesjonelle som kunne ha guidet de gjennom fra A til Å. Om de tror at de sitter med fasit å haug med erfaringer nok til å lære andre, så er det mange som blir skuffet. For det jeg ser å flere andre også gjør er at lederen selv er så opptatt av utseendet å kroppen sin at selveste treningen blir det svært minimalt av. Det filmes fra en bestemt vinkel slik at CBE  ikke skal føle dårlig eller ille med seg selv. Noe man ikke ser til hos  funkygine eller treningsfrue og andre kjente influencere som driver med trening.

• Liker 10
Skrevet

Nå må noen gi beskjed om botox/fillers forbruket. Ansiktet er helt skjevt og stivt. Ærlig talt det ser ikke bra ut. Minner om dame på 59 år som prøver å være ung.

• Liker 22
Gjest Line1301
Skrevet
2 minutter siden, Xstrella skrev:

Nå må noen gi beskjed om botox/fillers forbruket. Ansiktet er helt skjevt og stivt. Ærlig talt det ser ikke bra ut. Minner om dame på 59 år som prøver å være ung.

Ikke alle takler å pushe 35, eller 40 for den saks skyld. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...