Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillesnøfnugg
2 timer siden, Liver skrev:

Er så fascinerende å observere livet til bloggerne slik som CBE. Hun forteller om hvor sliten hun er etter en slik dag som dette, og det tror jeg på og det skal hun få lov til. Men, det som fascinerer meg er hvor langt vekke hun, og andre bloggere, er fra oss vanlige arbeidstakere i arbeidsmengde , men skal allikevel influense oss gjennom et fellesskap! 

De var på jobb i Oslo i 4 timer, for å så reise hjem for å gjør det alle andre gjør etter jobb. Videre reiser hun på teater, som er en hobby (en positiv en altså) for å så reise hjem for å jobbe en time til på bloggen. Dette er i min verden en meget enkel dag. For det de ikke tenker på er at på jobb så må man være på hele tiden! På min jobb er jeg på mellom 7-10 timer pr dag, pluss kjøring, hus, mat, mann, unger, aktiviteter, trening og er jeg mega heldig, litt hobby. Og, dette er hver dag. Men, allikevel skal denne gruppen komme å skape en relasjon til oss for å pushe på produkter som skal få oss til å få det bedre... 

Pluss, jeg får så vidt tid å barbere leggene mine, når skal jeg få tid å spraye meg brun? 🤪

👏🏻👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan hun selv syns miljøtiltaket og ønsket om å "la bilen stå så mye som mulig" fungerer? Har det blitt totalt 2 togturer tro siden våren i fjor, en til Oslo og en til Fredrikstad? 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol

Dette føyer seg inn i rekken av tegn i tiden (fortiden). CBE er ikke oppdatert på ting som rører seg. Bedriften synes å henge igjen i en periode der pen og rent ansikt med diskret sminke var nok til å tiltrekke seg oppmerksomhet. Ingen ting feil med damen eller sminken. Det er bare det at folk ikke er så interessert i det lenger. Ikke i den målgruppen hun påstår å inneha. Der gjelder nok mer aktiviteter, ekspedisjonsferier, miljøvern, litteratur og kultur generelt. Da blir en rolle i lokalteatrets oppsetning av Boing Boing litt fattigslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frua har ikke så mye interessant å komme med, foruten flere dager med syting og oppdatering ang sykdom, teater og bloggerne. Ikke rart om den bloggen dør ut, sakte men sikkert. Noe så intetsigende som det pjattet hennes og den evinellige kaffekoppen..... Hva skjedde med å være miljøbevisst da, som søppelplukking og mindre bilkjøring? De kjører jo til Oslo hver dag.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de ikke på Vixen? vet at hun ikke er i finalen, men de er jo uansett i Oslo... merkelig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Minnie Mus skrev:

Frua har ikke så mye interessant å komme med, foruten flere dager med syting og oppdatering ang sykdom, teater og bloggerne. Ikke rart om den bloggen dør ut, sakte men sikkert. Noe så intetsigende som det pjattet hennes og den evinellige kaffekoppen..... Hva skjedde med å være miljøbevisst da, som søppelplukking og mindre bilkjøring? De kjører jo til Oslo hver dag.

Topp dette med «snikreklame», og mangel på skille av privatliv og blogg så er vi der.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener men det at du retter all kritikk mot Caroline blir litt feil. Nesten alle influencerne lever av annonser og det er derfor ALLE influencere har annonser. Så akkurat det med annonser er jeg uenig med deg med. Jeg føler hun pynter på sannheten og bare poster bilder av det bare i livet. Hun poster alltid ryddige bilder og pynter på hverdagen. Det kan ikke være mulig å ha et perfekt liv som henne med perfekt ryddig hus, perfekte barn med perfekte klær og frisyrer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Klementine skrev:

Skal de ikke på Vixen? vet at hun ikke er i finalen, men de er jo uansett i Oslo... merkelig. 

Hun har vel ikke nevnt Vixen med et ord? Tror rett og slett dette er for vanskelig å takle for CBE. Hun vet ikke hva det vil si å støtte andre, være tilstede for andre.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Hun har vel ikke nevnt Vixen med et ord? Tror rett og slett dette er for vanskelig å takle for CBE. Hun vet ikke hva det vil si å støtte andre, være tilstede for andre.

sikkert ikke. Jeg bare synes det er så rart å være i samme by, når "timeplanen" er såpass hektisk. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, oblt skrev:

Et influencerbarn som har blitt tenåring: https://www.boredpanda.com/mom-influencer-no-photos-hoodies-children/

Siden CBE/LKE åpenbart leser her inne kan vi jo inderlig håpe at de tar seg tid til å lese artikkelen du linker til i sin helhet, tar til seg det som står der, og endrer kurs mtp eksponering av barn. Jeg holder ikke pusten, foråsiresånn...

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Klementine skrev:

sikkert ikke. Jeg bare synes det er så rart å være i samme by, når "timeplanen" er såpass hektisk. 

Enig. Hvis de har tid til å sette av et døgn i Oslo samtidig som Vixen, og ikke var innom i det hele tatt. Vixen som er den største greia for bloggere i løpet av året. Da tenker jeg at hun egentlig kan legge opp som blogger allerede i dag. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var flott prioritering: date med mannen og kvalitetstid istedenfor et sirkus. Hun var jo ikke nominert så trengte ikke være der. Kunne fått masse PR bare ved å være der men droppet det. Klok dame👍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Knocks said:

Synes det var flott prioritering: date med mannen og kvalitetstid istedenfor et sirkus. Hun var jo ikke nominert så trengte ikke være der. Kunne fått masse PR bare ved å være der men droppet det. Klok dame👍

Klok og klok, fru Blom. Katalogen av kloke prioriteringer hva CBE angår, er vel omtrent like lang som neglene hennes. Hvis det var stevnemøte og kvalitetstid med gemalen som var prioriteringen, så var det neppe nødvendig å reise til Oslo for ett skarve døgn. Rent profileringsmessig ville det faktisk vært klokt (eller rettere sagt taktisk smart) av CBE å dra på Vixen, all den tid merkesterke oppdragsgivere glimrer med sitt fravær på bloggen. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med datenight med sin kjære istedenfor å være tilstede på et event hun ikke er en av finalistene. Tipper hotellet ble bestilt for den helgen for lenge siden, men forandring i noe av planene siden det ikke ble finaleplass allikevel. Hyggelig  å pleie kjærligheten, spesielt etter sykdom og hektiske kvelder på teateret. Neste helg er det vel premiere. Må si hun er dyktig som skuespiller også, dama er i besittelse av flere talenter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...