Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Felis skrev:

 

Jeg legger merke til at de synes godt om seg selv, de er mye bedre enn alle andre i bransjen. De skriver variert, bloggen holder høy kvalitet, de spiller ikke på kropp (skjønnhetsoperasjoner og ikke minst:

– Fotballkarrieren min var kort, og jeg ser også at sosiale medier heller ikke vil vare for alltid. Derfor er det viktig å legge seg opp penger mens man tjener så godt som man gjør. Vi ser at det er mange av våre kolleger som er glad i å bruke mye penger, sier Lars Kristian Eriksen.

Det er jo AKKURAT de samme tilbakemeldingene de får i kommentarfeltet (og av enkelte brukere her inne) 😂

Det her faller på sin egen urimelighet. 

De ble jo ikke sponset med hotellopphold, så med andre ord har de nettopp brukt en halv månedslønning på noen netter på hotell. De har jo også stadig kjøpt nye klær og ting, samt drar tik frisør og neglesalong som ikke er annonse/sponset. 

Hvem er glad i å bruke mye penger? :vetikke:

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Det her faller på sin egen urimelighet. 

De ble jo ikke sponset med hotellopphold, så med andre ord har de nettopp brukt en halv månedslønning på noen netter på hotell. De har jo også stadig kjøpt nye klær og ting, samt drar tik frisør og neglesalong som ikke er annonse/sponset. 

Hvem er glad i å bruke mye penger? :vetikke:

Jeg reagerte også på den - å svi av 13 000,- på en natt på hotell - og så hevde at andre er glade i å bruke mye penger? Merkelig uttalelse. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Ny treningsblogg i tillegg til netfit? 

Er det ikke greit å fullføre et prosjekt av gangen?

Jeg tenkte at det var netfit det var snakk om, men kanskje ikke? I så fall merkelig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Inocybe skrev:

Med gjerrig tenkte jeg på sykdommen til LKE. På bildene så han likblek ut og som en som virkelig burde ligge i sengen sin noen dager til. Influensa er tøffe greier og jeg tenker de burde ha prioritert hans beste og ikke hotellrom. Selvfølgelig spekulativt fra min side men jeg tolket bare det de la ut på SoMe. Mulig jeg tar feil og skriverierne om sykdommen hans egentlig var stærkt overdrevne :vetikke:. Pleie forholdet uten barn gjør paret sånn ca hele tiden så det kan neppe være så prekært det ikke kunne vente litt. 

Angående stille på Vixen. De virker til å ha lite nettverk ja, men det betyr jo at det er enda viktigere å pleie de mulighetene de får. De store reklamekontraktene uteblir så jeg er ikke sikker på de kan fortsette å overleve på "eremitt"-tilværelsen sin slik de har gjort til nå. Kontakter er alfa-omega i influencerverdenen og det er fort gjort at CBE blir bortprioritert til fordel for en influencer som framstår mer in og engasjert. Det virker på meg som om CBE og LKE utdatterer seg selv. 

Det kan jo hende at det var en kraftig forkjølelse og ikke influensa. I denne familien har de influensa hvert år. Har de dårlig helse? Eller er det bare greit å si at man har influensa sånn uten å ha vært hos lege? 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Surikatt skrev:

Det kan jo hende at det var en kraftig forkjølelse og ikke influensa. I denne familien har de influensa hvert år. Har de dårlig helse? Eller er det bare greit å si at man har influensa sånn uten å ha vært hos lege? 

Hun har allerede svart de i kommentarfeltet ganske så «jeg-vet-best» når folk har forsøkt å ymte frem at det nok bare var en forkjølelse. Nei, det var influensa og hun vet forskjellen. 🙄

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/01/29/83751/#comments

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bør seriøst slutte med redigeringen sin, det ser jo helt tullete ut å ligne litt på seg selv. 😏 

https://imgur.com/gallery/YmTV0or

kilder:

https://www.vg.no/rampelys/i/AdgwvE/satser-sammen-paa-ny-blogg

 

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/01/30/pressedag-bloggerne-sesong-12/

 

 

Endret av Kollontaj
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele bloggen fokuserer bare på bloggeiers utseende. Da er det ganske paradoksalt at hun redigeres og opererer seg og tar fillers her og der. Vi vet jo at hun har tynne lepper, utstående hake og dårlig hud. Altså ganske normalt men hun er misfornøyd med det. Hvem er det hun egentlig vil appellere til, det kan da umulig være mange på hennes alder som kjøper dette. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Louiah skrev:

Hun har allerede svart de i kommentarfeltet ganske så «jeg-vet-best» når folk har forsøkt å ymte frem at det nok bare var en forkjølelse. Nei, det var influensa og hun vet forskjellen. 🙄

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/01/29/83751/#comments

De bør kanskje legge inn influensavaksiner i budsjettet, da. Om de får det så ofte. Evt høre om noen vil sponse den...

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ingebjørg skrev:

De bør kanskje legge inn influensavaksiner i budsjettet, da. Om de får det så ofte. Evt høre om noen vil sponse den...

merkelig at de ikke utvikler gratis immunforsvar hvis de har det så ofte. Voksne folk får normalt ikke influensa mer enn et par ganger per tiår. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen ser de ikke hvor talentløse de framstiller seg selv. De har årlig (selv diagnostisert) influensa, men så elendig immunforsvar passer skikkelig dårlig med vi-er-så-sunne-svadaen de ellers preker. :skratte:

Det paret der bare gir og gir delikate pinligheter på sølvfat :mynona:😂. CBE og LKE bare oser selvmotsigelder. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, MissLucy skrev:

merkelig at de ikke utvikler gratis immunforsvar hvis de har det så ofte. Voksne folk får normalt ikke influensa mer enn et par ganger per tiår. 

Burde vi slenge på en #Voksenopplæring for good old times skyld? ;) 😂

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kollontaj skrev:

De bør seriøst slutte med redigeringen sin, det ser jo helt tullete ut å ligne litt på seg selv. 😏 

https://imgur.com/gallery/YmTV0or

 

Jeg ser CBE på God Morgen Norge akkurat nå. Der er hun tilnærmet helt lik slik hun ser ut på bloggen, synes jeg.

Hvis man sammenligner bloggbildene med VGs bilder er det LKE som ser helt forskjellig ut 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Tulipanpiken skrev:

Jeg ser CBE på God Morgen Norge akkurat nå. Der er hun tilnærmet helt lik slik hun ser ut på bloggen, synes jeg.

Hvis man sammenligner bloggbildene med VGs bilder er det LKE som ser helt forskjellig ut 😅

Ganske lik, men man kan se at hun har kviser i ansiktet, panna spesielt. På bloggen er huden så utrolig glatt, så det redigeres nok en del. Pluss rynker under øynene som hun plutselig har i virkeligheten. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er talende å se på foranledningen til saken i VG.

https://www.vg.no/rampelys/i/AdgwvE/satser-sammen-paa-ny-treningsportal

Den er publisert i går, altså tre døgn etter Vixen, der de to valgte å utebli, øyensynlig pga manglende nominasjon. Så ikke noe fokus eller presseoppslag om dem i den forbindelse. Den som får mest oppmerksomhet etter Vixen er derimot Kristin Gjelsvik, pga sin krasse kritikk nettopp av fokus på plastisk kirurgi i bransjen, pluss Sophie Elise, mål for kritikken, som samtidig ble hyllet med pris for beste business for denne strategien.

Så her måtte det åpenbart tiltak til: Kommentarene fra herr og fru Eriksen framstår som deres svar på dette, for å sikre seg en flik av oppmerksomheten som de siste dagene har blitt andre influencere til del siden de selv valgte å droppe Vixen. Til alt overmål er det nå sesongstart for Bloggerne, og de må ta igjen litt av forspranget konkurrentene nå har sikret seg. Så da tar de en Kristin Gjelsvik, så og si, men på sin egen måte, dvs fordekte spark og angrep på Sophie Elises forretningsstrategi og fokus ved å understreke at denslags ikke er noe for dem. Her er det derimot sunne verdier som trening, familieliv og forstandig forvaltning av familieøkonomien som gjelder (det siste kan leses som nok et spark til Bloggerne-kollega Anne Brith Davidsen).

Så jeg vil vel oppsummere med at det er ganske godt grunnlag her for å slå fast at mens Kristin Gjelsvik gikk i strupen på Sophie Elise for å få kritisk fokus på en av de verste sidene ved bransjen, så kommer ekteparet Eriksen med stikk til kolleger for å få fram i VG at de selv er bedre enn andre bloggere. Verdig og velkjent fanesak der altså.

Endret av Aricia
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
2 timer siden, Aricia skrev:

Jeg synes også det er talende å se på foranledningen til saken i VG.

https://www.vg.no/rampelys/i/AdgwvE/satser-sammen-paa-ny-treningsportal

Den er publisert i går, altså tre døgn etter Vixen, der de to valgte å utebli, øyensynlig pga manglende nominasjon. Så ikke noe fokus eller presseoppslag om dem i den forbindelse. Den som får mest oppmerksomhet etter Vixen er derimot Kristin Gjelsvik, pga sin krasse kritikk nettopp av fokus på plastisk kirurgi i bransjen, og Sophie Elise, mål for kritikken, som samtidig ble hyllet med pris for beste business for denne strategien.

Kommentarene fra herr og fru Eriksen er svar på dette, for å sikre seg en flik av oppmerksomheten som de siste dagene har blitt andre influencere til del siden de selv valgte å droppe Vixen. Til alt overmål er det nå sesongstart for Bloggerne, og de må ta igjen litt av forspranget konkurrentene nå har sikret seg. Så da tar de en Kristin Gjelsvik, så og si, men på sin egen måte, dvs fordekte spark og angrep på Sophie Elises forretningsstrategi og fokus ved å understreke at denslags ikke er noe for dem. Her er det derimot sunne verdier som trening, familieliv og forstandig forvaltning av familieøkonomien (som kan leses som nok et spark til Bloggerne-kollega Anne Brith Davidsen).

Så jeg vil vel oppsummere med at det er ganske godt grunnlag her for å slå fast at mens Kristin Gjelsvik gikk i strupen på Sophie Elise for å få kritisk fokus på en av de verste sidene ved bransjen, så kommer med ekteparet Eriksen med stikk til kolleger for å få fram i VG at de selv er bedre. Verdig og velkjent fanesak der altså.

Spør du meg, så er det furting på et annet nivå (pga manglende Vixen pris?) . Snakk om å forhøye seg seg til å være bedre enn andre, og med tanke på historikken til disse to blir det bare latterlig.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...