CabinCruiser Skrevet 28. januar 2020 #15301 Skrevet 28. januar 2020 9 minutter siden, Sausedyret skrev: Jeg ser poenget ditt og er enig i blogg/businessomstendigheter men at hun nevner i forbifarten at hun fikk frokost er vel ikke så i-scene-satt? Synes storyen så ut som en ganske standard bursdagsstory. Pakke, noe godt å spise og et kort? Synes dette var mye mer folkelig enn det morsdagsinnlegget hu la ut med stekepanner i senga, turn med LK og danderte barn som mater foreldre. Samtidig reagerte jeg egentlig mest på at det skulle kritiseres at hun var glad mannen hennes orka bursdagfeiring. Ser ikke på dét som samfunnsdebatt eller det viktigste å skulle "ta" henne på. Det kan vi være enig om, også at man ikke trenger å kritisere CBE for absolutt alt. Men, nå laget hun en helt egen story med hvor overrasket hun ble, og jeg klarer ikke helt å se det. Har LKE i smug stått opp frisk og dratt på coopen klokka 7 før hun våkna for å kjøpe makroner? Har man det i hus? Kanskje er det tradisjon i villa kulås med bursdagsfrokost? Hvem vet. Ser bare litt for iscenesatt ut. 17
Gjest Sausedyret Skrevet 28. januar 2020 #15302 Skrevet 28. januar 2020 1 minutt siden, CabinCruiser skrev: Det kan vi være enig om, også at man ikke trenger å kritisere CBE for absolutt alt. Men, nå laget hun en helt egen story med hvor overrasket hun ble, og jeg klarer ikke helt å se det. Har LKE i smug stått opp frisk og dratt på coopen klokka 7 før hun våkna for å kjøpe makroner? Har man det i hus? Kanskje er det tradisjon i villa kulås med bursdagsfrokost? Hvem vet. Ser bare litt for iscenesatt ut. Jeg ser flere ganger venner på storyen som legger ut bursdagsoverraskelser eller lignende på storyen. Synes ikke det er så unormalt. Det blir jo uansett bare spekulasjoner som ikke leder til noe i det hele tatt. Kan forstå det du mener med at siden hun gjør det så ofte så mister det litt den autentiske looken, men igjen, innlegg som dette på SoMe ser jeg mange av både av influencere og venner. I værstefall kan man si det er en litt skrytekultur å skulle legge slikt ut men myyyyye heller en pakke macroner, blomster og kort enn oversvømmelse av dyre sko og vesker, bildedryss av barn og mor med gapesmil og åtte bilder av LK som smiler til kamera mens han holder vin og sponser klokke.
*Emma* Skrevet 29. januar 2020 #15303 Skrevet 29. januar 2020 Han trenger ikke stå opp 7.00 for å handle makroner. 10 timer siden, CabinCruiser skrev: Har LKE i smug stått opp frisk og dratt på coopen klokka 7 før hun våkna for å kjøpe makroner? Har man det i hus? Kanskje er det tradisjon i villa kulås med bursdagsfrokost? Hvem vet. Ser bare litt for iscenesatt ut. De selger faktisk makroner i pakke med 6 stk til 30kr i alle matbutikker nesten. Frosne. First Price eller ett annet billig merke. Vi kjøper dem ofte og har i fryseren. Så joda det går ann.... 6
Vipser Skrevet 29. januar 2020 #15304 Skrevet 29. januar 2020 7 minutter siden, *Emma* skrev: Han trenger ikke stå opp 7.00 for å handle makroner. De selger faktisk makroner i pakke med 6 stk til 30kr i alle matbutikker nesten. Frosne. First Price eller ett annet billig merke. Vi kjøper dem ofte og har i fryseren. Så joda det går ann.... Det er sikkert skjult reklame for morgenlevering. Følg med i kommentarfeltet 😛 husker jo alle det fullstendig naturlige spørsmålet "hvor har du kjøpt frokosten din", fra en tid tilbake.. https://www.morgenlevering.no/product/285149/franske-makroner-12-stk 22
Malum Skrevet 29. januar 2020 #15305 Skrevet 29. januar 2020 42 minutter siden, Vipser skrev: Det er sikkert skjult reklame for morgenlevering. Følg med i kommentarfeltet 😛 husker jo alle det fullstendig naturlige spørsmålet "hvor har du kjøpt frokosten din", fra en tid tilbake.. https://www.morgenlevering.no/product/285149/franske-makroner-12-stk Omg. Når man trodde man hadde sett det meste! 8
Kleenex Skrevet 29. januar 2020 #15306 Skrevet 29. januar 2020 14 timer siden, Sausedyret skrev: Jeg ser poenget ditt og er enig i blogg/businessomstendigheter men at hun nevner i forbifarten at hun fikk frokost er vel ikke så i-scene-satt? Synes storyen så ut som en ganske standard bursdagsstory. Pakke, noe godt å spise og et kort? Synes dette var mye mer folkelig enn det morsdagsinnlegget hu la ut med stekepanner i senga, turn med LK og danderte barn som mater foreldre. Samtidig reagerte jeg egentlig mest på at det skulle kritiseres at hun var glad mannen hennes orka bursdagfeiring. Ser ikke på dét som samfunnsdebatt eller det viktigste å skulle "ta" henne på. Og der forsvant flyskammen også gitt. Regner ikke med at det blir båttur til New York.. 12
Halle-Palle Skrevet 29. januar 2020 #15307 Skrevet 29. januar 2020 1 time siden, Kleenex skrev: Og der forsvant flyskammen også gitt. Regner ikke med at det blir båttur til New York.. Skal jo bare fly mindre, ikke slutte helt, må vite. Skulle tatt seg ut! 12
Gjest Sausedyret Skrevet 29. januar 2020 #15308 Skrevet 29. januar 2020 8 timer siden, Kleenex skrev: Og der forsvant flyskammen også gitt. Regner ikke med at det blir båttur til New York.. Hvordan er det relevant å sitere meg her? Jeg har da ikke sagt at jeg syntes flytur til NY er positivt? Kommentaren min dreide seg om hvordan oppsettet på instastoryen så ut.
Kleenex Skrevet 29. januar 2020 #15309 Skrevet 29. januar 2020 3 timer siden, Sausedyret skrev: Hvordan er det relevant å sitere meg her? Jeg har da ikke sagt at jeg syntes flytur til NY er positivt? Kommentaren min dreide seg om hvordan oppsettet på instastoryen så ut. Jeg bare liker å sitere når jeg synes det passer. Ikke bli fornærmet, for det ville være å overreagere etter min mening. 1
Lopploella Skrevet 30. januar 2020 #15310 Skrevet 30. januar 2020 Og så hjelper det ikke med munnbind heller. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/g7O1KB/mener-munnbind-ikke-fungerer-mot-virus-en-kulturell-greie 7
Pust Skrevet 30. januar 2020 #15311 Skrevet 30. januar 2020 I disse virustider bør kanskje noen fortelle bloggeren hva det innebærer å ha slike lange, møkkete negler. 30
Monimoni Skrevet 30. januar 2020 #15312 Skrevet 30. januar 2020 Bloggen ser ut til å dø, sakte men sikkert. CBE skriver færre og færre innlegg. Hva kommer bloggerparet til å tjene på framover, tro? Netfit ser nemlig ikke ut til å være noen suksess akkurat. 12
pøbelsara Skrevet 30. januar 2020 #15313 Skrevet 30. januar 2020 Hun er jo veldig aktiv på IG, og må jo han noen avtaler som gir inntekter - det er veldig lite reklame på bloggen hennes. 10
Castor Troy Skrevet 30. januar 2020 #15314 Skrevet 30. januar 2020 5 minutter siden, Monimoni skrev: Bloggen ser ut til å dø, sakte men sikkert. CBE skriver færre og færre innlegg. Hva kommer bloggerparet til å tjene på framover, tro? Netfit ser nemlig ikke ut til å være noen suksess akkurat. Hadde vært forfriskende å se begge i helt normale jobber 13
Minnie Mus Skrevet 30. januar 2020 #15315 Skrevet 30. januar 2020 Skjønner ikke vitsen med å gjøre sååå stort nummer utav at noen i familien er syk? Ingen jeg kjenner eller vet om, utenom frua, lager flere storys på insta osv, der dem syter og klager så innmari over en vanlig forkjølelse/influensa. Behovet for oppmerksomhet er veldig sykelig, når man må bruke barn og mann som er syke for oppmerksomheten skyld. 34
tuttavims Skrevet 30. januar 2020 #15316 Skrevet 30. januar 2020 Den siste oppskriften hun la ut var en jo en sak... Altså 200 gr sambal oelek og 500 gr kremost bakes i ovn?? Kan umulig være spiselig. Aldri forsøkt noe av det hun legger ut, men det der må smake verre enn de lavkarbo-bollene med 4 spiseskjeer kardemomme...🙄😳 28
Halle-Palle Skrevet 30. januar 2020 #15317 Skrevet 30. januar 2020 23 minutter siden, Minnie Mus skrev: Skjønner ikke vitsen med å gjøre sååå stort nummer utav at noen i familien er syk? Ingen jeg kjenner eller vet om, utenom frua, lager flere storys på insta osv, der dem syter og klager så innmari over en vanlig forkjølelse/influensa. Behovet for oppmerksomhet er veldig sykelig, når man må bruke barn og mann som er syke for oppmerksomheten skyld. Man gjør seg jo vant med den situasjonen man selv er i, men at det er så utrolig strevsomt å være alene voksen i en helt alminnelig hverdag er litt spesielt. Man kan faktisk ikke glemme ting og være heeeelt ute fordi man både må følge på skolen og passe sykt barn. Men at herr har hatt en stri tørn ser man godt på dagens IG, han såg slett ikke bra ut, stakkar. Og så sitter hun ved siden, sminket og stylet og sukker over at hun ser trøtt ut 😂det er ingen tvil om hvor fokus er🙈 42
Minnie Mus Skrevet 30. januar 2020 #15318 Skrevet 30. januar 2020 21 minutter siden, Halle-Palle said: Man gjør seg jo vant med den situasjonen man selv er i, men at det er så utrolig strevsomt å være alene voksen i en helt alminnelig hverdag er litt spesielt. Man kan faktisk ikke glemme ting og være heeeelt ute fordi man både må følge på skolen og passe sykt barn. Men at herr har hatt en stri tørn ser man godt på dagens IG, han såg slett ikke bra ut, stakkar. Og så sitter hun ved siden, sminket og stylet og sukker over at hun ser trøtt ut 😂det er ingen tvil om hvor fokus er🙈 Det er helt sykt. Er så glad for at jeg slipper å ha en sånn person som frua i min familie. 20
Alenvers Skrevet 30. januar 2020 #15319 Skrevet 30. januar 2020 2 timer siden, Minnie Mus skrev: Skjønner ikke vitsen med å gjøre sååå stort nummer utav at noen i familien er syk? Ingen jeg kjenner eller vet om, utenom frua, lager flere storys på insta osv, der dem syter og klager så innmari over en vanlig forkjølelse/influensa. Behovet for oppmerksomhet er veldig sykelig, når man må bruke barn og mann som er syke for oppmerksomheten skyld. Jeg tror bloggerlivet er et konstant jag etter content. Hvis man lever et ganske så ordinært liv (og ikke har lyst/mulighet/kapasitet/driv/evne (stryk det som ikke passer) til å lære noe nytt, spesialisere seg eller rette søkelyset utover, må det være fryktelig vanskelig å finne noe å skrive om. Alt som bryter med det vante blir en mulighet til å gi leserne noe nytt, noe annet. Jeg hørte nylig en svensk influenser si at hun vurderer å få et barn nr. tre. Ett av punktene for var nettopp content - "det gir noe mer å blogge om". Det føles bare så trist, og jeg sliter med å forstå de som hele tiden drar misunnelseskortet. Er dette livet misunnelsesverdig? Jeg synes det høres deilig ut å styre sin egen tid, men ellers er det virkelig ingenting å misunne. Prisen influenserne betaler for litt fleksibilitet er skyhøy. 46
Gjest Sausedyret Skrevet 30. januar 2020 #15320 Skrevet 30. januar 2020 21 timer siden, Kleenex skrev: Jeg bare liker å sitere når jeg synes det passer. Ikke bli fornærmet, for det ville være å overreagere etter min mening. Ble ikke fornærma, bare forvirra. Er jo vanlig at det man siterer skal være i relasjon til eget argument. Så ikke helt hva som var relevant med min og din kommentar men det får vel være så
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå