Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 time siden, Mrs Robinson skrev:

Helt enig. 

Så hvorfor har da mannen hennes et behov for å redigere henne? :klo:

Nei, det forstår jeg absolutt ikke noe av. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tranedatter

Tror de blir totalt hjemmeblinde. Sakte med sikkert blir det litt her, litt der som til slutt blir for mye. Som når visse sminker seg eller bruker parfyme. Man "ser" eller "lukter" ikke lengere det som er tilvendt. Risikoen økes jo av at det er ektemannen som gjør dette, samme/ganske like bilder år etter år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
12 minutter siden, tranedatter skrev:

Tror de blir totalt hjemmeblinde. Sakte med sikkert blir det litt her, litt der som til slutt blir for mye. Som når visse sminker seg eller bruker parfyme. Man "ser" eller "lukter" ikke lengere det som er tilvendt. Risikoen økes jo av at det er ektemannen som gjør dette, samme/ganske like bilder år etter år. 

Det ser veldig rart ut, og gjør at hun faktisk ikke ser like bra ut som normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Skogspike skrev:

På den filmen er hun jo vakker. 

Hun ser ut som en helt gjennomsnittlig dame på hennes alder. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Surikatt skrev:

Da jeg så bildene fra teateret tatt av andre enn Lars Kristian Eriksen, ser jeg at han fremdeles redigerer kona sitt utseende. 

Ikke akkurat noen bombe dette spør du meg... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Surikatt skrev:

Da jeg så bildene fra teateret tatt av andre enn Lars Kristian Eriksen, ser jeg at han fremdeles redigerer kona sitt utseende. 

 

9 timer siden, Louiah skrev:

Hvis en swiper til video nr. 3, synes det tydelig.

https://www.instagram.com/p/B5_J-ZfnJmQ/?igshid=16to15pocjhm

 

 

6 timer siden, pøbelsara skrev:

Jeg fatter ikke at hun alltid poserer i samme vinkel med kroppsdelene strategisk (og litt unaturlig) plassert - hun ser jo både helt menneskelig og helt søt ut på film.

 

4 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Det ser veldig rart ut, og gjør at hun faktisk ikke ser like bra ut som normalt. 

Hva er det dere holder på med? Egentlig? Oppsøker, finstuderer og latterliggjør. Saklig og viktig?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
9 minutter siden, Sandberg skrev:

 

 

 

Hva er det dere holder på med? Egentlig? Oppsøker, finstuderer og latterliggjør. Saklig og viktig?

Hvorfor spør du? Poenget er at LKE redigerer den søte kona si ihjel på Sosiale medier, og at det er trist at et naturlig fjes ikke er godt nok i den verden. Det er et sykdomstegn innenfor bloggverden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør fordi det er unaturlig å gå etter en person på denne måten. Kan du/dere dokumentere det du sier? Utover gammelt nytt om tidligere feil/overtramp.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sandberg skrev:

Jeg spør fordi det er unaturlig å gå etter en person på denne måten. Kan du/dere dokumentere det du sier? Utover gammelt nytt om tidligere feil/overtramp.

Jeg så en video av en veldig søt ung dame med livlig mimikk og ga uttrykk for det - hvorfor er det feil? 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sandberg skrev:

Jeg spør fordi det er unaturlig å gå etter en person på denne måten. Kan du/dere dokumentere det du sier? Utover gammelt nytt om tidligere feil/overtramp.

Redigering av eget utseende er bare så feil. Når man ser på et bilde og lurer på om det er samme person fordi ansiktstrekkene er totalt forskjellig, er det lov å stille spørsmål rundt det. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En voksen, 33 år gammel dame som gjør seg til sexy, med å rette på håret og lage nærmest trutmunn når hun skal presentere hva dattera ønsker å ha til middag- tragisk! 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner ikke noe vondt i henne, synes kanskje hun virket noe glatt og overfladisk i starten av bloggen, men hun har vokst på meg. Synes hun fremstår bra og får en god opplevelse på bloggen. Hun gjør jo så godt hun kan, nå som mannen også er avhengig av bloggens inntekter og dette skal brødfø familien. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Castor Troy skrev:

Finner ikke noe vondt i henne, synes kanskje hun virket noe glatt og overfladisk i starten av bloggen, men hun har vokst på meg. Synes hun fremstår bra og får en god opplevelse på bloggen. Hun gjør jo så godt hun kan, nå som mannen også er avhengig av bloggens inntekter og dette skal brødfø familien. 

Det er nok ikke noe vondt i henne, men av og til ser det ut som realitetsperspektivene ser litt annerledes ut i "hennes" verden

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, CabinCruiser skrev:

Det er nok ikke noe vondt i henne, men av og til ser det ut som realitetsperspektivene ser litt annerledes ut i "hennes" verden

Det er nok det jeg finner sjarmerende og underholdene i bloggen hennes 😂😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The struggle is real. Endelig ble mannen til frua frisk nok til å feire bursdagen hennes. Meg, meg og atter meg. Må være kjipt å bli syk i denne familien, der alt skal dreie seg om frua :(

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sausedyret
2 timer siden, Minnie Mus skrev:

The struggle is real. Endelig ble mannen til frua frisk nok til å feire bursdagen hennes. Meg, meg og atter meg. Må være kjipt å bli syk i denne familien, der alt skal dreie seg om frua :(

Litt trist at det er sånn du ser på storyen hennes. Hun hadde vel ikke forventa at det skulle bli noe særlig feiring når mann og barn er syke og ble positivt overraska over at det ble det likevel. Hadde jeg hatt bursdag og blitt overraska på senga av mannen min så hadde jeg også blitt veldig glad. Er ingenting galt i det? Skal vi hate på folk som synes bursdager er stas nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sausedyret skrev:

Litt trist at det er sånn du ser på storyen hennes. Hun hadde vel ikke forventa at det skulle bli noe særlig feiring når mann og barn er syke og ble positivt overraska over at det ble det likevel. Hadde jeg hatt bursdag og blitt overraska på senga av mannen min så hadde jeg også blitt veldig glad. Er ingenting galt i det? Skal vi hate på folk som synes bursdager er stas nå?

Neida ,det skal vi ikke.

Men sånn personlig kan jeg jo si at jeg har litt trøbbel med å se at det var noe overraskelse med bursdagsfrokost, med en syk mann og franske makroner. Jeg mener det er nøye iscenesatt - ingenting overlates til tilfeldighetene som havner på hennes some.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sausedyret
3 minutter siden, CabinCruiser skrev:

Neida ,det skal vi ikke.

Men sånn personlig kan jeg jo si at jeg har litt trøbbel med å se at det var noe overraskelse med bursdagsfrokost, med en syk mann og franske makroner. Jeg mener det er nøye iscenesatt - ingenting overlates til tilfeldighetene som havner på hennes some.

Jeg ser poenget ditt og er enig i blogg/businessomstendigheter men at hun nevner i forbifarten at hun fikk frokost er vel ikke så i-scene-satt? Synes storyen så ut som en ganske standard bursdagsstory. Pakke, noe godt å spise og et kort? Synes dette var mye mer folkelig enn det morsdagsinnlegget hu la ut med stekepanner i senga, turn med LK og danderte barn som mater foreldre. Samtidig reagerte jeg egentlig mest på at det skulle kritiseres at hun var glad mannen hennes orka bursdagfeiring. Ser ikke på dét som samfunnsdebatt eller det viktigste å skulle "ta" henne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...