Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, pøbelsara skrev:

 ... eller som tror at de som vanligvis tar 30 -50 000,- for et reklameinnlegg, deler ut gratis promo inklusive tagging - ETTER å ha betalt 13 000,- for å overnatte en natt?

Nei, det sier seg selv. ☺️ 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Lin10 skrev:

Så kjekt med datenight med sin kjære istedenfor å være tilstede på et event hun ikke er en av finalistene. Tipper hotellet ble bestilt for den helgen for lenge siden, men forandring i noe av planene siden det ikke ble finaleplass allikevel. Hyggelig  å pleie kjærligheten, spesielt etter sykdom og hektiske kvelder på teateret. Neste helg er det vel premiere. Må si hun er dyktig som skuespiller også, dama er i besittelse av flere talenter. 

Ja sånn som når det er finalefest etter feks farmen. Så er det kun 4 stk som skal komme på festen...De andre deltakerne var jo ikke finalister så da kan jo de bare drite i det. Så utrolig sjarmerende!

Og når den dagen hvor bloggen legges ned kommer, kommer aldri de og heiagjengen til å innrømme at det var pga lavt engasjement, lavere inntekt og dårlig med reklamesamarbeid. Neida, da er det fordi hun gir seg på topp, vil prioritere familien og hele den regla der. Just sayin.

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Malum skrev:

Siden CBE/LKE åpenbart leser her inne kan vi jo inderlig håpe at de tar seg tid til å lese artikkelen du linker til i sin helhet, tar til seg det som står der, og endrer kurs mtp eksponering av barn. Jeg holder ikke pusten, foråsiresånn...

Tror nesten, for barnas skyld, at du linker denne viktige opplysende artikkelen i en tidligere toppbloggers  tråd også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol
3 timer siden, Kollontaj skrev:

Det er vel ingen i verden, hvis de ikke har huet under armen, da,  som tror at bloggparet betalte 13000 av egen lomme? 🤣 

 

Var det ikke et glimt på insta-story med den sedvanlige hilsen bloggerne får når de ønskes velkommen til et sponset hotellopphold? Eller har jeg drømt det? Det er jo ingen som får en håndskreven velkomst når de betaler selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, spaniasol skrev:

Var det ikke et glimt på insta-story med den sedvanlige hilsen bloggerne får når de ønskes velkommen til et sponset hotellopphold? Eller har jeg drømt det? Det er jo ingen som får en håndskreven velkomst når de betaler selv!

.. med gratulasjoner på etterskudd ved siden av et fat med makroner.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg ikke mene noe om hvorvidt oppholdet er sponset eller ikke, for det vet jeg ikke noe om

Det jeg vet noe om er at hoteller gjerne setter inn en personlig oppmerksomhet/hilsen på rommet til kjente gjester. Og da mener jeg ikke nødvendigvis bare kjendiser, men gjester som bruker hotellet på jevnlig basis og sånn sett er «kjent» på hotellet

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, spaniasol said:

Var det ikke et glimt på insta-story med den sedvanlige hilsen bloggerne får når de ønskes velkommen til et sponset hotellopphold? Eller har jeg drømt det? Det er jo ingen som får en håndskreven velkomst når de betaler selv!

Ikke her til lands nei... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, filifjonka skrev:

Ikke her til lands nei... 

Veldig godt mulig hun er sponset, men du tar feil når du sier at det ikke skjer her til lands. Det forekommer faktisk

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Jodda, de dyrest rommene inkluderer fersk frukt, blomster, håndskrevet brev osv. Noe skal man få for flerfoldige tusen for 1 natt på hotell. ;) 

Men at dette paret har betalt selv tror jeg ikke. Sikkert kraftige rabatter ute og går. Tross alt paret som sparer på kvitteringen for en is, for å kunne dra av på skatten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hva vi har i vente første uken i den nye sesongen av Bloggerne. Som man kan se av episodeinfoen så er det barna som er i fokus. 

Caroline til Dagbladet høsten 2018:

- Vi (hun og ektemannen) har vært veldig klare på dette fra begynnelsen - at vi ikke ønsker fronting av barna - og produksjonen har vært veldig forståelsesfulle. I og med at vi er en familie, og barna følger meg i dagliglivet, får de likevel være litt med. Det er riktignok i en nokså anonym setting. https://www.dagbladet.no/kjendis/skjermer-barna-mer-enn-for/70168562 

Var det bare i 2018 dette gjaldt? 🤔

0F235071-6B0B-45B9-8A15-14A3723FBD99.jpeg

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å tro at de har filmet første skoledag. Jeg bare nekter. Det er simpelthen ikke mulig.

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Sandin skrev:

Jeg nekter å tro at de har filmet første skoledag. Jeg bare nekter. Det er simpelthen ikke mulig.

Jeg håper du har rett. Jeg håper de bare har filmet CBE som snakker om første skoledag.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, pøbelsara skrev:

:overrasket: Skal "bloggerne" være med på den eldstes første skoledag? Er de her blåst - både Bloggerne-produksjonen og foreldrene? 

 

Jeg som syntes det var så fint at det er så lite barn i kanalene til CBE nå - så topper hun med å lage underholdning av første skoledag. Lavmål. Skikkelig lavmål. :rystet:

Pffft. Så lenge barna er på instastory daglig, synes jeg ikke det er lite barn i kanalene altså. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
21 timer siden, Inocybe skrev:

Synes det er ganske åpenbart at CBE hadde regnet med nominasjon/pris på Vixen og ordnet hotell i god tid før det var klart det ikke ble noe på henne. At de liksom tilfeldigvis skulle ha kjærestekveld i Oslo akkurat denne kvelden er ikke troverdi. :skratte:
Hvorfor hotellet ikke ble avbestilt da hun skjønte hun ikke fikk noen Vixen-stemmer og mannen var syk og burde være hjemme, kan både skyldes hun hadde forpliktet seg til (skjult?) reklame for Continental eller at de ikke fikk igjen alle pengene for rommet og er for gjerrige til å la det gå. 

Er man gjerrig hvis man ikke benytter seg av et hotellrom for 13000,-? Sponset eller ei. Jeg forstår faktisk at de tar turen allikevel.  Du har helt sikkert rett i at hotellet ble booket mtp Vixen, men jeg syns virkelig ikke det går å kritisere at de tar det som en helg og pleier forholdet litt uten barn. 

Det som er krtikkverdig er om hotellet er sponset og at hun ikke opplyser om det. 

Når det kommer til å stille på Vixen så forstår jeg virkelig at de ikke gidder. Noen sammenligner det med Oscar her, men det syns jeg blir for drøyt. Det virker ikke som de er særlig på nett med de andre. De er overhode ikke kjent for å ha noe særlig nettverk i bransjen. Så at de heller går ut å spiser skjønner jeg meget godt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Mädchen skrev:

Her er hva vi har i vente første uken i den nye sesongen av Bloggerne. Som man kan se av episodeinfoen så er det barna som er i fokus. 

Caroline til Dagbladet høsten 2018:

- Vi (hun og ektemannen) har vært veldig klare på dette fra begynnelsen - at vi ikke ønsker fronting av barna - og produksjonen har vært veldig forståelsesfulle. I og med at vi er en familie, og barna følger meg i dagliglivet, får de likevel være litt med. Det er riktignok i en nokså anonym setting. https://www.dagbladet.no/kjendis/skjermer-barna-mer-enn-for/70168562 

Var det bare i 2018 dette gjaldt? 🤔

Husk at TV2 agerer som ukritisk mikrofonstativ for SoMe-personligheter. Være seg å fremstille Anne Brith som vellykket forretningskvinne slik at hun får flere til å betale seg inn i ABIP (hallo 3 konkurser, diverse søksmål, utleggspant i hus og svært misfornøyde ex-ABIP'ere) eller CBE som "forkjemper av barns privatliv". Helt siden svangerskapsuke 20 så har leserne fått vite rikelig om CBEs barns hverdag, fritidsaktiviteter, barnerom, ferier, bekledning, høytider og sykdom. Barna benyttes fremdeles også i reklame og i daglige instastories, og det ligger tusenvis av bilder av dem ute på internett. Og utleveringen fortsetter tydeligvis med ufortrøden kraft; episode 2 av Bloggerne handler om eldste barns skolestart mens episode nr 3 tar for seg yngstemanns bursdagsselskap.

Endret av Ultiva
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Atheena skrev:

Er man gjerrig hvis man ikke benytter seg av et hotellrom for 13000,-? Sponset eller ei. Jeg forstår faktisk at de tar turen allikevel.  Du har helt sikkert rett i at hotellet ble booket mtp Vixen, men jeg syns virkelig ikke det går å kritisere at de tar det som en helg og pleier forholdet litt uten barn. 

Det som er krtikkverdig er om hotellet er sponset og at hun ikke opplyser om det. 

Når det kommer til å stille på Vixen så forstår jeg virkelig at de ikke gidder. Noen sammenligner det med Oscar her, men det syns jeg blir for drøyt. Det virker ikke som de er særlig på nett med de andre. De er overhode ikke kjent for å ha noe særlig nettverk i bransjen. Så at de heller går ut å spiser skjønner jeg meget godt. 

 

Med gjerrig tenkte jeg på sykdommen til LKE. På bildene så han likblek ut og som en som virkelig burde ligge i sengen sin noen dager til. Influensa er tøffe greier og jeg tenker de burde ha prioritert hans beste og ikke hotellrom. Selvfølgelig spekulativt fra min side men jeg tolket bare det de la ut på SoMe. Mulig jeg tar feil og skriverierne om sykdommen hans egentlig var stærkt overdrevne :vetikke:. Pleie forholdet uten barn gjør paret sånn ca hele tiden så det kan neppe være så prekært det ikke kunne vente litt. 

Angående stille på Vixen. De virker til å ha lite nettverk ja, men det betyr jo at det er enda viktigere å pleie de mulighetene de får. De store reklamekontraktene uteblir så jeg er ikke sikker på de kan fortsette å overleve på "eremitt"-tilværelsen sin slik de har gjort til nå. Kontakter er alfa-omega i influencerverdenen og det er fort gjort at CBE blir bortprioritert til fordel for en influencer som framstår mer in og engasjert. Det virker på meg som om CBE og LKE utdatterer seg selv. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pefrekt reklame det der da når valentines day er like rundt hjørnet.

Og så er det jo litt sånn at om du har forpliktet deg til et oppdrag gjennom jobben din så må du vel utføre pliktene, feber eller ikke. Kjipt yrke sånn sett. Viktig å se nyforelska ut blandt rosebladene.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...