Isild Skrevet 26. januar 2020 #15261 Skrevet 26. januar 2020 12 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg har lest de siste innleggene med interesse, og ser at det faktisk er et marked for å se på video av en influencer som løper i skogen. Og ikke bare det, men det fungerer også som positiv påvirkning. Egentlig gjør det meg nysgjerrig på hvilke mekanismer som gjør at dette, i motsetning til mye annet som presenteres på bloggen, faktisk skaper positivt engasjement. Jeg antar at temaet løping er noe som engasjerer og som folk kan relatere seg til. Kritikken fra folk som er glad i å trene har gått på at hun ikke viser ekte treningsglede så da gikk jeg ut fra at når dette ikke heller var synlig i videoen, så ville det ikke fungere som inspirasjon. Men ut fra hva jeg leser i de innleggene her, så var ikke dette problematisk, en del fikk faktisk lyst til å ta seg en tur i skogen. Man ble inspirert. Kan nettopp det oppnåelige og relaterbare være nøkkelen? Det virket mye mer ekte enn de oppstilte bildene vi pleier å se fra trening. Hvis de følger opp dette med innlegg om f.eks sko, tøying for å unngå skader, fortelle mer om hvordan man kan øve seg opp til lengre løpeturer osv, så er de inne på noe inspirerende og bra syns jeg. Også likte jeg at de filmet hele løypa (som virket flott) - det ga lyst til å gå ut i skogen en tur. 14
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. januar 2020 #15262 Skrevet 26. januar 2020 9 timer siden, loveli skrev: Oooook. Løpeteknikken er jo helt på trynet, men tusen ganger bedre enn å eksponere ungene... En annen positiv ting, synes jeg, er at man ser at frua ser sunn ut. Hun er faktisk normalvektig og har ikke tigh-gap og pipestilkarmer slik det blir fremstilt på bloggen. Man ser en sunn kropp i videoen. Jeg så henne i butikken da hun først ble kjent for rundt 10 år siden og hun var dirkete mager. Hun ble populær pga dette, men i disse dager er ikke mager like populært, heldigvis!!! Ooook, når vi først er inne på trening, kan du forklare meg rett løpeteknikk? Gjerne med en forklarende video, det hadde jeg satt pris på, løper selv mye i skogen, men skjønner nå at jeg kanskje har gjort alt fullstendig feil... Heldigvis finnes det eksperter overalt
Smoothie Skrevet 26. januar 2020 #15263 Skrevet 26. januar 2020 5 minutter siden, Dævendøtte said: Ooook, når vi først er inne på trening, kan du forklare meg rett løpeteknikk? Gjerne med en forklarende video, det hadde jeg satt pris på, løper selv mye i skogen, men skjønner nå at jeg kanskje har gjort alt fullstendig feil... Heldigvis finnes det eksperter overalt Løpestilen vitner om at hun ikke har løpt noe særlig i terreng, ikke noe galt i det. De første løpeturene i terreng for sesongen blir ofte mer stabbete ettersom man må jobbe opp balanse og stabilitet. Det er uansett langt viktigere å komme seg ut på tur og trening enn å tenke på at man ikke vil se grasiøs ut og heller velge mølla. Mølla gir langt i fra de samme helsefordelene på kroppen. 12
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. januar 2020 #15264 Skrevet 26. januar 2020 1 minutt siden, Smoothie skrev: Løpestilen vitner om at hun ikke har løpt noe særlig i terreng, ikke noe galt i det. De første løpeturene i terreng for sesongen blir ofte mer stabbete ettersom man må jobbe opp balanse og stabilitet. Det er uansett langt viktigere å komme seg ut på tur og trening enn å tenke på at man ikke vil se grasiøs ut og heller velge mølla. Mølla gir langt i fra de samme helsefordelene på kroppen. Var det jeg også tenkte, men så dukker det opp verdensmestre som må plukke på alt, derfor ville jeg gjerne ha svar fra denne eksperten som klagde på teknikken hennes. Ingenting er som løping i skogen!
Halle-Palle Skrevet 26. januar 2020 #15265 Skrevet 26. januar 2020 2 timer siden, Dævendøtte skrev: Ooook, når vi først er inne på trening, kan du forklare meg rett løpeteknikk? Gjerne med en forklarende video, det hadde jeg satt pris på, løper selv mye i skogen, men skjønner nå at jeg kanskje har gjort alt fullstendig feil... Heldigvis finnes det eksperter overalt Dette er da ikke riktig fora for å få treningsveiledning? 14
Sol Rampelyset Skrevet 26. januar 2020 #15266 Skrevet 26. januar 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin.
Orly Skrevet 26. januar 2020 #15267 Skrevet 26. januar 2020 3 timer siden, Smoothie skrev: Løpestilen vitner om at hun ikke har løpt noe særlig i terreng, ikke noe galt i det. De første løpeturene i terreng for sesongen blir ofte mer stabbete ettersom man må jobbe opp balanse og stabilitet. Det er uansett langt viktigere å komme seg ut på tur og trening enn å tenke på at man ikke vil se grasiøs ut og heller velge mølla. Mølla gir langt i fra de samme helsefordelene på kroppen. Det viktigste er vel å trene, om det er på mølla eller ute. 3
Smoothie Skrevet 26. januar 2020 #15268 Skrevet 26. januar 2020 6 minutter siden, Orly said: Det viktigste er vel å trene, om det er på mølla eller ute. Selvfølgelig. Tror du misset poenget i innlegget mitt. Når det er sagt tror jeg langt flere blir motivert av innlegg om løpetrening ute i den fantastiske naturen vi er så heldige å ha her i landet, enn av repetitive innlegg med kaffekopp og bilder av mølla. Hadde det blitt mer faktabaserte innlegg om trening og varierte treningsopplegg, hadde jeg faktisk vært interessert i å begynne å lese bloggen igjen. 7
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 26. januar 2020 Populært innlegg #15270 Skrevet 26. januar 2020 Må være veldig trygt og koselig for et lite barn som er syk å ligge sammen med en mamma som bruker munnbind for å unngå smitte 😕 Hvis frua er så hysterisk redd for bakterier og virus, kunne hun heller fjerna de lange klørne sine, det er jo den største og verste bakteriebomben. Har alltid fått inntrykk av at frua er egoistisk og lite empatisk, nå har jeg fått bekreftet at jeg har rett i de tankene. 54
Pasha Skrevet 26. januar 2020 #15271 Skrevet 26. januar 2020 (endret) Jeg tenker at det munnbindet bare er for å provosere jeg da. Ikke sikkert hun har det på når hun er sammen med ungen og mannen, men da får man jo noe å snakke om og hun får mer oppmerksomhet Endret 26. januar 2020 av Pasha manglet et par ord 12
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. januar 2020 #15272 Skrevet 26. januar 2020 2 timer siden, Halle-Palle skrev: Dette er da ikke riktig fora for å få treningsveiledning? Nei, men siden hun var så ekspert, så tenkte jeg det var ok at jeg spurte kjapt. Avsporinger skjer i alle tråder.
Minnie Mus Skrevet 26. januar 2020 #15273 Skrevet 26. januar 2020 26 minutter siden, Pasha said: Jeg tenker at det munnbindet bare er for å provosere jeg da. Ikke sikkert hun har det på når hun er sammen med ungen og mannen, men da får man jo snakke om og hun får mer oppmerksomhet Mulig du har rett i det. Men da vil jeg si at ho går ganske så langt for å få oppmerksomhet. Det er i tilfelle ganske så sykt når man må bruke syke barn for oppmerksomhetens skyld. 21
Halle-Palle Skrevet 26. januar 2020 #15274 Skrevet 26. januar 2020 Når det gjelder realistisk og troverdig reklame er det en himmelvid forskjell å se instastoryen til Funky med reklame for treningsklær. Der er funksjon i fokus i noen helt rå bilder. Det er noe ganske annet enn stive poseringer av en modell som ser ut som hun er sminket til fest. 24
Ellevira Skrevet 26. januar 2020 #15275 Skrevet 26. januar 2020 I morgen får vi vel et innlegg om søndagsturen igjen da. 10
Surikatt Skrevet 27. januar 2020 #15276 Skrevet 27. januar 2020 Da jeg så bildene fra teateret tatt av andre enn Lars Kristian Eriksen, ser jeg at han fremdeles redigerer kona sitt utseende. 19
Louiah Skrevet 27. januar 2020 #15277 Skrevet 27. januar 2020 2 timer siden, Surikatt skrev: Da jeg så bildene fra teateret tatt av andre enn Lars Kristian Eriksen, ser jeg at han fremdeles redigerer kona sitt utseende. Hvis en swiper til video nr. 3, synes det tydelig. https://www.instagram.com/p/B5_J-ZfnJmQ/?igshid=16to15pocjhm 11
Skogspike Skrevet 27. januar 2020 #15278 Skrevet 27. januar 2020 2 timer siden, Louiah skrev: Hvis en swiper til video nr. 3, synes det tydelig. https://www.instagram.com/p/B5_J-ZfnJmQ/?igshid=16to15pocjhm På den filmen er hun jo vakker. 5
pøbelsara Skrevet 27. januar 2020 #15279 Skrevet 27. januar 2020 Jeg fatter ikke at hun alltid poserer i samme vinkel med kroppsdelene strategisk (og litt unaturlig) plassert - hun ser jo både helt menneskelig og helt søt ut på film. 23
Mrs Robinson Skrevet 27. januar 2020 #15280 Skrevet 27. januar 2020 1 time siden, Skogspike skrev: På den filmen er hun jo vakker. Helt enig. Så hvorfor har da mannen hennes et behov for å redigere henne? 26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå