Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 time siden, Salmonella skrev:

Pefrekt reklame det der da når valentines day er like rundt hjørnet.

Og så er det jo litt sånn at om du har forpliktet deg til et oppdrag gjennom jobben din så må du vel utføre pliktene, feber eller ikke. Kjipt yrke sånn sett. Viktig å se nyforelska ut blandt rosebladene.

Selvfølgelig. Og det er jo nettopp derfor vi mistenker at det er en jobb. Som ikke er merket etter markedsføringslovens krav.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uvisst om det er med vilje eller ikke, men dette paret elsker å vise fram niplene sine, enten om det er LK eller CBE. En t- skjorte hadde gjort seg under den hvite skjorta, LK. Lite classy, uansett hvor sofistikerte dem prøver å framstille seg selv. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ultiva skrev:

Jeg syntes det er spesielt at en blek og redusert LKE, i ført tykk lue, måtte følge en fresh og uthvilt CBE til og fra Oslo både på torsdag og fredag. For ikke å snakke om at CBE fremstilte det i sosiale medier som at det var influensasyke LKE som tok vare på sykt barn på sofaen i stua mens CBE svinser rundt med munnbind hjemme og ellers pleiet hobbyen sin (teater), og hvordan hun presiserte hvor utrolig slitsom pressedagen var for henne, fordi hun ble intervjuet av flere journalister. LKE er svært tålmodig med en tilsynelatende krevende og uselvstendig kone, det skal han ha. Jeg skjønner ikke hvorfor CBE ønsker å fremstille seg slik i sosiale medier. Da kan hun hvert fall ikke klage på hvorfor hun ikke blir likt.

Dette! Hun lever et liv i offentligheten og viser bare fram de mest flatterende sidene når det gjelder kropp og utseende. Alt det andre (som de fleste verdsetter mye høyere): integritet, respekt for andre, respekt for lover og regler, ydmykhet, ærlighet - nei, det er det ikke så nøye med.

Jeg undrer meg over at voksne mennesker er villige til å ofre sin troverdighet og integritet for klikk og penger. Både av respekt for seg selv og de nærmeste, men også med tanke på framtiden og mulighetene for å få seg en vanlig jobb. Og dette handler ikke om CBE som person, for jeg kjenner henne ikke og aner ikke hva som er viktig for henne privat. Dette handler kun om hvordan hun velger å framstå i sosiale medier. Og det er et bilde hun skaper selv. Jeg ser at hun av og til skriver at leserne misforstår eller at de ikke aner noe om hvordan hun egentlig er eller hva hun egentlig mener. Men kan hun ingenting om retorikk? Forstår hun ikke mekanismene i sosiale medier? Det er i tilfelle underlig, etter så mange år i gamet. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Alenvers skrev:

Dette! Hun lever et liv i offentligheten og viser bare fram de mest flatterende sidene når det gjelder kropp og utseende. Alt det andre (som de fleste verdsetter mye høyere): integritet, respekt for andre, respekt for lover og regler, ydmykhet, ærlighet - nei, det er det ikke så nøye med.

 

Tror ikke CBE setter de verdiene så høyt akkurat. Det er ikke det som står sterkt i henne og driver henne når hun står opp om morgenen. Hun mener vel ikke noe vondt med det, hun bare tenker ikke over det og kunne ikke brydd seg mindre. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
15 minutter siden, Alenvers skrev:

Forstår hun ikke mekanismene i sosiale medier? Det er i tilfelle underlig, etter så mange år i gamet. 

Når hun bruker CBE IG konto til "private" anliggende også (som å kommentere på teatergruppa si)  så kan man begynne å lure.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Castor Troy skrev:

Tror ikke CBE setter de verdiene så høyt akkurat. Det er ikke det som står sterkt i henne og driver henne når hun står opp om morgenen. Hun mener vel ikke noe vondt med det, hun bare tenker ikke over det og kunne ikke brydd seg mindre. 

Dette blir spekulasjoner, da vi ikke har forutsetning for å vite hva hun mener og tenker eller hvilke verdier som er viktige for henne privat. Men jeg er enig i at vi får inntrykk av at dette ikke er viktig. 

Poenget mitt er at hun som bedrift kan styre hvordan andre oppfatter henne. Jeg synes det er rart at man velger å framstå så usympatisk når man knytter bedriften så tett opp til egen person. Selv hadde jeg i alle fall latet som om jeg hadde gode verdier ... Det gir kanskje snabba cash, men hvordan kan denne strategien virke på lang sikt?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Alenvers skrev:

Dette blir spekulasjoner, da vi ikke har forutsetning for å vite hva hun mener og tenker eller hvilke verdier som er viktige for henne privat. Men jeg er enig i at vi får inntrykk av at dette ikke er viktig. 

Poenget mitt er at hun som bedrift kan styre hvordan andre oppfatter henne. Jeg synes det er rart at man velger å framstå så usympatisk når man knytter bedriften så tett opp til egen person. Selv hadde jeg i alle fall latet som om jeg hadde gode verdier ... Det gir kanskje snabba cash, men hvordan kan denne strategien virke på lang sikt?

Tror hun er veldig klar over hvordan hun fremstår, få influencere er vel mer utstudert en CBE og fremstår noe glatt og pregløs. Hun gir vel de signalene for å fremstå slik hun selv ønsker.

Strategien har vel feilet allerede. Hun var veldig stor for rundt 10 år siden, men nå er vel storhetstiden over. Sophie Elise tok over en periode, og nå er Funkygine nummer 1. Pilotfrue gir henne vel også ganske hard konkurranse. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paret er i Oslo og dresser seg opp i finstasen og har photoshoot på hotellsuiten mens de tilsynelatende har egentid og feirer bursdagen hennes. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Inocybe said:

Med gjerrig tenkte jeg på sykdommen til LKE. På bildene så han likblek ut og som en som virkelig burde ligge i sengen sin noen dager til. Influensa er tøffe greier og jeg tenker de burde ha prioritert hans beste og ikke hotellrom. Selvfølgelig spekulativt fra min side men jeg tolket bare det de la ut på SoMe. Mulig jeg tar feil og skriverierne om sykdommen hans egentlig var stærkt overdrevne :vetikke:. Pleie forholdet uten barn gjør paret sånn ca hele tiden så det kan neppe være så prekært det ikke kunne vente litt. 

Angående stille på Vixen. De virker til å ha lite nettverk ja, men det betyr jo at det er enda viktigere å pleie de mulighetene de får. De store reklamekontraktene uteblir så jeg er ikke sikker på de kan fortsette å overleve på "eremitt"-tilværelsen sin slik de har gjort til nå. Kontakter er alfa-omega i influencerverdenen og det er fort gjort at CBE blir bortprioritert til fordel for en influencer som framstår mer in og engasjert. Det virker på meg som om CBE og LKE utdatterer seg selv. 

Han ser jo alltid slik ut, blek og huløyet. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vg melder at TheEriksens satser på ny blogg sammen, en treningsblogg.

Får ikke linket fra mobilen 

Endret av MarianneE
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Surikatt skrev:

Paret er i Oslo og dresser seg opp i finstasen og har photoshoot på hotellsuiten mens de tilsynelatende har egentid og feirer bursdagen hennes. 

Ja det var jo virkelig naturlige og avslappede bilder :ironi:Men artig å leke "finn hånda med selvutløseren" da. Enig i at det eneste som manglet var stekepanna med speilegg vakkert dandert i senga ved siden av frua der hun ligger lekent med nakne ben og ser hengivent opp på sin make. Det blir så iscenesatt og kunstig at det fremstår som en parodi.

Endret av Ultiva
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
42 minutter siden, MarianneE skrev:

Vg melder at TheEriksens satser på ny blogg sammen, en treningsblogg.

Får ikke linket fra mobilen 

Treningsblogg? De skal ha for at de satser friskt i en bransje hvor fokusen er laaaangt forbi Nutrilett  og utelukkende en  slank kropp.  Nøkkelord fra artikkelen er blogget i 10 år, leverer kvalitet, og vet ikke hvorfor de valgte å bli med på Bloggerne. I tillegg toppes det hele med denne løgnen :

"Hun ser på dette som en langt mer farbar vei for fremtiden enn PR-stunt, med for eksempel diverse skjønnhetsoperasjoner, som andre influensere har viet oppmerksomhet.

– Det er overhodet ikke meg og jeg vil aldri henge meg på den bølgen, sier Berg Eriksen."

 https://www.vg.no/rampelys/i/AdgwvE/satser-sammen-paa-ny-blogg

Feriebilder fikk rumperyktene til å skyte fart

Over en tid har ryktene svirret om at «Bloggerne»-aktuelle Caroline Berg Eriksen også har operert rumpa.

Se video øverst! Lars-Kristian reagerer på rumpespørsmålet til kona: – Urettferdig

I sommer skjøt ryktene fart, spesielt etter at Caroline var på ferie i Norge og Hellas, og delte stadig flere bilder på sosiale medier hvor rumpa stjal all fokuset.

https://www.nettavisen.no/livsstil/caroline-berg-eriksen-ma-svare-pa-rumperyktene--sa-blir-lars-kristian-fornaermet/3423838841.html

(Avslutningsvis er det vanskelig å vite om det er trening eller redigering som ligger bak kroppene som presenteres på blogg).

 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny treningsblogg i tillegg til netfit? 

Er det ikke greit å fullføre et prosjekt av gangen?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg legger merke til at de synes godt om seg selv, de er mye bedre enn alle andre i bransjen. De skriver variert, bloggen holder høy kvalitet, de spiller ikke på kropp (skjønnhetsoperasjoner og ikke minst:

– Fotballkarrieren min var kort, og jeg ser også at sosiale medier heller ikke vil vare for alltid. Derfor er det viktig å legge seg opp penger mens man tjener så godt som man gjør. Vi ser at det er mange av våre kolleger som er glad i å bruke mye penger, sier Lars Kristian Eriksen.

Det er jo AKKURAT de samme tilbakemeldingene de får i kommentarfeltet (og av enkelte brukere her inne) 😂

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk inn et par stikk mot bloggkollegaene der, ja. Forøvrig må de slutte med redigeringen, CBE ser jo helt annerledes ut enn på LKEs bilder fra samme event. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...