Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Synes det er enda mer kvalmt og uhygenisk når frua lager mat med de lange klørne, uten å bruke engangshansker. Snakk om bakteriebombe.

Skulle selvfølgelig sitere deg også. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Det er jo ikke sååå rart at hun er smittet av mann og barn, men hun er jo som regel syk hver gang noe ekstra skjer. Med et slikt fokus på sunt kosthold og trening er det veldig merkelig at hun ikke har bedre immunforsvar. 

Er det feil å bli syk også 🤷‍♀️

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, Klink skrev:

Nei? 

Men når man blir syk nesten hver gang man har det litt mer hektisk enn vanlig kan det komme av dårlig immunforsvar. Da er det vel nærliggende å stille et spørsmål vedr den såkalte sunne livsstilen som blir frontet på bloggen? 🤷🏻‍♀️

• Liker 23
Skrevet
22 minutter siden, Klink skrev:

I alle dager? Er da mange som har lange negler? Jeg bruker ikke engangshansker når jeg lager mat hjemme. For en saklig kritikk. Det når nye høyder hver dag her av usakligheter. 

Kombinasjonen av lange negler, småbarn, hunder, svette treningsøkter er grobunn for bakterier.  Dette burde da paret,  som påberoper seg kunnskaper mer enn andre har, vitterlig inneha. 

• Liker 28
Skrevet

Lange, pålimte negler er en bakteriebombe. Det er en kjensgjerning - og ikke noe personangrep på noen. 

• Liker 31
Gjest CecilieX
Skrevet
4 timer siden, Camillalilla skrev:

Må si at jeg ikke akkurat er overrasket over oppslag i VG og at Netfit’s konto på IG nå er lukket.

I tillegg synes jeg at det er relativt uprofesjonelt at beskrivelsen av siden fortsatt sier «currently under construction». Hvorfor ikke ha alt helt klart før det »rulles ut»? Hvorfor gjøre ting halvveis? 
Jeg er tidlige idrettsutøver så i utgangspunktet trenger jeg ikke treningsveiledning. Men jeg stevet uansett med å se hvordan Netfit skal appellere til «mannen i gata» når det gjelder trening. Det finnes ingen tydelig treningsglede i det som hittil har blitt presentert; det skinner så alt for tydelig igjennom at motivasjonen er utseende, ikke helse. Feks, CBE trente for Oslo Halvmaraton, og med tanke på hvor mye/hvilken trening hun gjennomførte i forkant var det overraskende hvor sakte hun løp.Om man vil overbevise følgerne/de som betaler må man i alle fall produsere noe med synlige resultater!

Jeg kunne garantert skrevet mye mer om dette emnet, men gir meg her for i dag😊

15. Januar 2019, la Peter Peters ut melding med bilde av CBE og «Netfit coming soon». Det er altså over et år siden. 

Denne uka fikk de gratis-reklame for konseptet i VG, men de evner ikke å utnytte det. Ikke fikk de frem navnet og heller ikke hva det hele dreier seg om. 

Enig med deg. Det virker så lite profesjonelt at de stadig lanserer og relanserer uten at de har noe å komme med. Tenk all den gratis-reklamen de skuslet bort i forbindelse med intervjuet. Det blir jo lite futt igjen i nyheten og lanseringen hvis de endelig når målet og har et ferdig produkt.

Jeg mener det viser veldig tydelig at suksessen med bloggen kom rekende på ei fjøl. 

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

Netfit IG har kun 21 K følgere og det på et år? IG til omvendt julenisse 72. Hvor relevant er man da?

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

Uff, nå har jeg jobbet meg igjennom episode 3, og hva er galt med disse menneskene? Jeg ser at de hevder at de er en familie og at det blir feil å ikke ta med ungene. Men det er en forskjell på å vise at de har barn, til å vrenge barnets følelser og meninger ut over tv-skjermen? Jeg får inntrykk av at de bruker ungene som statister for å vise hvor gode foreldre de er.

Jeg vet at jeg ikke er den første som kommer med dette, det er nevnt hundrevis av ganger i denne tråden, av svært kloke mennesker. Men når man gransker skjermen for å få et resyme riktig, så blir det ekstra synlig! Dagens utblåsning.

• Liker 49
Skrevet
2 timer siden, Monimoni skrev:

Kombinasjonen av lange negler, småbarn, hunder, svette treningsøkter er grobunn for bakterier.  Dette burde da paret,  som påberoper seg kunnskaper mer enn andre har, vitterlig inneha. 

Men.. What? Alle blir da forkjølet. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Klink skrev:

Men.. mener du at det er unødvendig med forebygging? At det viktigste er å være " on fleek", koste hva det koste vil? 

• Liker 14
Skrevet
6 minutter siden, Monimoni skrev:

Men.. mener du at det er unødvendig med forebygging? At det viktigste er å være " on fleek", koste hva det koste vil? 

Det må man da velge selv. Aldri hørt om at mennesker med lange negler er mer forkjølet enn andre 😂 og absolutt ikke noe hun trenger å kritiseres for. Jeg blir nesten målløs jeg. 

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke vanlig å bli forkjølet flere ganger i året. Èn dag eller to en gang i året er nok mer vanlig men ikke flere ganger. I allefall ikke når man er så sunn og trener og spiser så bra...

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, miamiamia skrev:

Det er ikke vanlig å bli forkjølet flere ganger i året. Èn dag eller to en gang i året er nok mer vanlig men ikke flere ganger. I allefall ikke når man er så sunn og trener og spiser så bra...

Jeg har selv vært forkjølet flere ganger i året og har ikke lange negler. 

Og er det at hun er syk flere ganger i året, (om hun er det?) noe hun skal kritiseres for? Hun har barn? De er gjerne ofte syke? 

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, Monimoni skrev:

Frua er blitt skikkelig forkjøla, og hun aaaaaner selvfølgelig ikke hvor det kommer fra.  Kan det hende at de lange klørne hun peller og klår seg i ansiktet/øynene med hele tiden ikke er helt hygieniske? Hjelper ikke med ingefærshot og ansiktsmaske da, når hun hele tiden peller seg i håret, og i ansiktet. 

2 timer siden, Klink skrev:

Det er nå litt pussig at hun selv ikke aaaaaner hvordan hun har blitt syk. Derfor mange påpeker disse neglene

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, Klink skrev:

Og er det at hun er syk flere ganger i året, (om hun er det?) noe hun skal kritiseres for? Hun har barn? De er gjerne ofte syke? 

Har selv små barn, i full arbeid, trener 5-6 ganger i uken og en ganske travel hverdag selv. Jeg er forkjøla maks en gang i året. 

Poenget mitt er at om du fronter en sunn livsstil og trener mye og skal fremstå som perfekt så er det ikke vanlig at man blir syk så hyppig. Jeg ble for eks ikke syk da barna var snørrete fra barnehagen. 

• Liker 21
Skrevet
34 minutter siden, Klink said:

Ja, alle blir forkjølet, men kjenner ingen andre enn frua som gjør såå mye utav at hun eller familiemedlemmer er syke. Det har jo vært brettet ut på some i flere dager.

• Liker 20
Skrevet
13 minutter siden, miamiamia skrev:

Har selv små barn, i full arbeid, trener 5-6 ganger i uken og en ganske travel hverdag selv. Jeg er forkjøla maks en gang i året. 

Poenget mitt er at om du fronter en sunn livsstil og trener mye og skal fremstå som perfekt så er det ikke vanlig at man blir syk så hyppig. Jeg ble for eks ikke syk da barna var snørrete fra barnehagen. 

Okei ny lærdom: Skal du fronte en sunn livstil ikke bli syk. 🙄 Den er grei. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
30 minutter siden, Klink skrev:

Enig med @Klink i at småbarnsfamilier ofte opplever mer sykdom enn andre.

Men at lange, pålimte løsnegler er bakteriebomber er velkjent. Spesielt ille blir de i kombinasjon med lange, pålimte løsvipper som CBE også sverger til. CBE er i tillegg storforbruker av øyesminke og kontaktlinser. Og øyebetennelser har CBE klaget over ofte; noe som åpenbart er selvpåført.

Endret av Ultiva
  • Liker 29
Skrevet
8 minutter siden, Ultiva skrev:

Enig med @Klink i at småbarnsfamilier ofte opplever mer sykdom enn andre.

Men at lange, pålimte løsnegler er bakteriebomber er velkjent. Spesielt ille blir de i kombinasjon med lange, pålimte løsvipper som CBE også sverger til. CBE er i tillegg storforbruker av øyesminke og kontaktlinser. Og øyebetennelser har CBE klaget over ofte; noe som er en åpenbar følge av disse bakteriebombene.

Og jeg avfeier ikke at det kan være en bakteriebombe altså. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...