Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
40 minutter siden, Medici skrev:

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/04/bli-med-pa-ab-workout-challenge/#comments

Kan tenke meg Gabrielle i kommentarfeltet her ble skikkelig inspirert til å følge dette opplegget 🤯 

Screenshot_20200206-163332_Samsung Internet.jpg

11 minutter siden, Castor Troy skrev:

Trodde de ble jekket ned etter LK ble avslørt etter å ha skrevet falske meldinger på hennes kommentarfelt, men den gang ei. Her er hun frekk og opptrer amatørmessig, skulle tro svaret kom fra en tenåringsjente, ikke en erfaren forretningskvinne. 

I beste fall ender dette med en ny smekk for henne, men tviler på at hun går i seg selv av den grunn. 

Men, det er vel ikke sikkert at det er hun ( CBE ) som har svart, siden hun er syk? Kanskje en vikar??

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Jua skrev:

Men, det er vel ikke sikkert at det er hun ( CBE ) som har svart, siden hun er syk? Kanskje en vikar??

Det gjør ikke saken stort bedre 😂skaden er jo allerede skjedd. Snakk om vikaren fra helvette isåfall. Da bør det komme en beklagelse, litt damage control er vel ikke så dumt her. 

• Liker 17
Skrevet

Her har CBE ikke nok kunnskap (?) og nekter og innrømme feilen. Det er ikke bra. 

• Liker 7
Skrevet

Mange ting kan jeg støtte opp om CBE i, men det som irriterer meg grenseløst er denne slettingen og blokkeringene som de holder på med. Folk rekker jo for søren å ta screenshot, og de blir jo tatt på det her. Hver. eneste. dag. Og de leser i denne tråden til og med. Allikevel er det altså ikke èn eneste mine til å overhode prøve å endre seg på noen som helst slags måte angående måten man møter tilbakemeldinger på. Ikke enig med oss/kan ikke gi oss likes, neivel føkk deg, vi bare blokker deg.

En gang diskuterte jeg med Caroline på en annen influencers plattform. Det endte med at hun sendte privat mld og ba meg slette "tøvet". Jeg gjorde ikke det.

• Liker 34
Skrevet

Så lenge hun ikke får kommentarer av typen "så fin du er, så flink du er, så god mor du er" osv osv, kommer sannheten frem. Da blir hun frekk, ufin og behandler folk som dritt. Selv helt vanlige spørsmål som ikke faller i god jord hos frua, blir besvart på en frekk og hånlig måte.

Anbefaler frua og fortsette med å se på episoder av seg selv i Bloggerne, filme seg selv, snakke om seg selv, vise frem kroppen og barna sine og forherlige seg selv, noe som er det eneste hun kan, istedet for å begi seg ut på diskusjoner i diverse some kanaler. Så sukkersøtt som hun vil fremstille seg, blir det totalt krasj når hun skal begi seg ut på en helt vanlig diskusjon eller besvare spørsmål.

• Liker 48
Skrevet
1 time siden, Surikatt skrev:

Nå må hun slutte med alt dette influensa snakket. Hver gang de er forkjølet har de influensa. Det er ikke tilfellet. Kanskje de heller er hypokondere. 

Influensa genererer mer sympati..da jeg hadde influensa lå jeg flat i to uker og ble utslitt av å gå fra senga til badet..men nå har ikke jeg så gode gener og alt det der da..

• Liker 28
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
13 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Så lenge hun ikke får kommentarer av typen "så fin du er, så flink du er, så god mor du er" osv osv, kommer sannheten frem. Da blir hun frekk, ufin og behandler folk som dritt. Selv helt vanlige spørsmål som ikke faller i god jord hos frua, blir besvart på en frekk og hånlig måte.

Anbefaler frua og fortsette med å se på episoder av seg selv i Bloggerne, filme seg selv, snakke om seg selv, vise frem kroppen og barna sine og forherlige seg selv, noe som er det eneste hun kan, istedet for å begi seg ut på diskusjoner i diverse some kanaler. Så sukkersøtt som hun vil fremstille seg, blir det totalt krasj når hun skal begi seg ut på en helt vanlig diskusjon eller besvare spørsmål.

Jepp, når jorden kaller de som bor i bloggbobla så sliter de. 

Skrevet

Virker som hun fint kan leve med negativ støy rundt sin virksomhet, synd i grunn. Hun er ikke avhengig av å bli godt likt for å tjene penger. Så lenge det er oppmerksomhet, enten negativ eller positiv, så får hun de klikkene hun trenger. 

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Castor Troy skrev:

Trodde de ble jekket ned etter LK ble avslørt etter å ha skrevet falske meldinger på hennes kommentarfelt, men den gang ei. Her er hun frekk og opptrer amatørmessig, skulle tro svaret kom fra en tenåringsjente, ikke en erfaren forretningskvinne. 

I beste fall ender dette med en ny smekk for henne, men tviler på at hun går i seg selv av den grunn. 

Det trodde vel og håpet de fleste, men de er såpass «store» at det ikke har noe å si dessverre.

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Jua skrev:

Da burde vel det i så fall komme frem og ikke bli skrevet under hennes navn? Mulig dette er unnskyldingen de kommer til å bruke..

• Liker 2
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Smultering skrev:

Det trodde vel og håpet de fleste, men de er såpass «store» at det ikke har noe å si dessverre.

Det er ofte sånn de aller største faller til slutt. De overser og ignorerer detaljer og enkeltsituasjoner, det skjer jo hele tiden med store firmaer. Mister man oversikt og gjør for mange feil renner begeret til slutt over. Håper det blir tilfelle i denne situasjonen.

Trenger ikke nødvendigvis trekke sammenligninger til PanAm i USA men får veldig assosiasjoner til møbelbutikken TM Design 

Endret av Castor Troy
  • Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, Castor Troy skrev:

Det er ofte sånn de aller største faller til slutt. De overser og ignorerer detaljer og enkeltsituasjoner, det skjer jo hele tiden med store firmaer. Mister man oversikt og gjør for mange feil renner begeret til slutt over. Håper det blir tilfelle i denne situasjonen.

Håper det samme!

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke at med hele det teamet som finnes rundt de, at ingen har sagt fra at opptreden og oppførsel har mye å si. Medierådgivere pleier å være veldig fokusert på fremstillingen av personen, hvordan personen svarer, verdier vedkommende fronter offentlig, hvordan ANDRE oppfatter en uttalelse, en mimikk eller gest osv. Gidder ikke manager Peter  Peters å ta samtalen om hvordan enkelt merkeverdien kan økes bare ved å svare LITT annerledes i kommentarfeltet?

Endret av CabinCruiser
  • Liker 16
Skrevet

Fy flate som de driter seg ut.

• Liker 34
Gjest spaniasol
Skrevet

Disse folka omgir seg vel kun med et mannskap som står klar med hosianna-ropet, uansett. Altså ingen korrigering av noe som helst. Når det gjelder disse treningstipsene, vil jeg tro at det er ekstra ergerlig at folk kommenterer, påpeker, flikker på feil og sånt. De vil helst produsere for slike som meg som ikke kan noe om treningsteori, kropp eller noe av dettes vesen. Jeg ville jo aldri hatt kompetanse til å påpeke noen feil. Jeg som kun går mine turer og sørger for at jeg får skrittene mine...

Skrevet
4 timer siden, Surikatt skrev:

Nå må hun slutte med alt dette influensa snakket. Hver gang de er forkjølet har de influensa. Det er ikke tilfellet. Kanskje de heller er hypokondere. 

De er jo influensere må vite....

• Liker 13
Skrevet
4 timer siden, Minnie Mus skrev:

Har frua egentlig tid til å svare i kommentarfeltet akkurat nå? Hun er tross alt både småsyk og midt oppi teaterpremiere snart. Tipper hun har fått seg en god og raus vikar? 

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, Kleenex skrev:

Har frua egentlig tid til å svare i kommentarfeltet akkurat nå? Hun er tross alt både småsyk og midt oppi teaterpremiere snart. Tipper hun har fått seg en god og raus vikar? 

Er nok herr frue det 😜

• Liker 15
Gjest pop up bruker
Skrevet

Var ikke netfit et samarbeid med en som faktisk kan trening? Hvor er han?

Med denne starten er jeg redd hele opplegget vil falle i grus. De har en challenge hvor de skriver at noen vil falle fra hvis de ikke er steke nok. Altså, alle de som faller fra vil ikke gidde å følge netfit lenger så det viser veldig dumt å påstår de med en fallende hvor du vil miste folk? De svarer frekt og nekter å ta til seg kritikk som går på noe som enkelt at de har formidlet feil. De utfører øvelser som kan være skadelige. På spørsmål om hva som er målet, om det vil bli noe resultat ut av dette er svaret at det bare er for gøy. 

Skikkelig inspirerende greier dette altså. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...