Jua Skrevet 6. februar 2020 #15601 Skrevet 6. februar 2020 40 minutter siden, Medici skrev: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/04/bli-med-pa-ab-workout-challenge/#comments Kan tenke meg Gabrielle i kommentarfeltet her ble skikkelig inspirert til å følge dette opplegget 🤯 11 minutter siden, Castor Troy skrev: Trodde de ble jekket ned etter LK ble avslørt etter å ha skrevet falske meldinger på hennes kommentarfelt, men den gang ei. Her er hun frekk og opptrer amatørmessig, skulle tro svaret kom fra en tenåringsjente, ikke en erfaren forretningskvinne. I beste fall ender dette med en ny smekk for henne, men tviler på at hun går i seg selv av den grunn. Men, det er vel ikke sikkert at det er hun ( CBE ) som har svart, siden hun er syk? Kanskje en vikar?? 5
Castor Troy Skrevet 6. februar 2020 #15602 Skrevet 6. februar 2020 5 minutter siden, Jua skrev: Men, det er vel ikke sikkert at det er hun ( CBE ) som har svart, siden hun er syk? Kanskje en vikar?? Det gjør ikke saken stort bedre 😂skaden er jo allerede skjedd. Snakk om vikaren fra helvette isåfall. Da bør det komme en beklagelse, litt damage control er vel ikke så dumt her. 17
Klink Skrevet 6. februar 2020 #15603 Skrevet 6. februar 2020 Her har CBE ikke nok kunnskap (?) og nekter og innrømme feilen. Det er ikke bra. 7
CabinCruiser Skrevet 6. februar 2020 #15604 Skrevet 6. februar 2020 Mange ting kan jeg støtte opp om CBE i, men det som irriterer meg grenseløst er denne slettingen og blokkeringene som de holder på med. Folk rekker jo for søren å ta screenshot, og de blir jo tatt på det her. Hver. eneste. dag. Og de leser i denne tråden til og med. Allikevel er det altså ikke èn eneste mine til å overhode prøve å endre seg på noen som helst slags måte angående måten man møter tilbakemeldinger på. Ikke enig med oss/kan ikke gi oss likes, neivel føkk deg, vi bare blokker deg. En gang diskuterte jeg med Caroline på en annen influencers plattform. Det endte med at hun sendte privat mld og ba meg slette "tøvet". Jeg gjorde ikke det. 34
Minnie Mus Skrevet 6. februar 2020 #15605 Skrevet 6. februar 2020 Så lenge hun ikke får kommentarer av typen "så fin du er, så flink du er, så god mor du er" osv osv, kommer sannheten frem. Da blir hun frekk, ufin og behandler folk som dritt. Selv helt vanlige spørsmål som ikke faller i god jord hos frua, blir besvart på en frekk og hånlig måte. Anbefaler frua og fortsette med å se på episoder av seg selv i Bloggerne, filme seg selv, snakke om seg selv, vise frem kroppen og barna sine og forherlige seg selv, noe som er det eneste hun kan, istedet for å begi seg ut på diskusjoner i diverse some kanaler. Så sukkersøtt som hun vil fremstille seg, blir det totalt krasj når hun skal begi seg ut på en helt vanlig diskusjon eller besvare spørsmål. 48
Isola2 Skrevet 6. februar 2020 #15606 Skrevet 6. februar 2020 1 time siden, Surikatt skrev: Nå må hun slutte med alt dette influensa snakket. Hver gang de er forkjølet har de influensa. Det er ikke tilfellet. Kanskje de heller er hypokondere. Influensa genererer mer sympati..da jeg hadde influensa lå jeg flat i to uker og ble utslitt av å gå fra senga til badet..men nå har ikke jeg så gode gener og alt det der da.. 28
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 6. februar 2020 #15607 Skrevet 6. februar 2020 13 minutter siden, Minnie Mus skrev: Så lenge hun ikke får kommentarer av typen "så fin du er, så flink du er, så god mor du er" osv osv, kommer sannheten frem. Da blir hun frekk, ufin og behandler folk som dritt. Selv helt vanlige spørsmål som ikke faller i god jord hos frua, blir besvart på en frekk og hånlig måte. Anbefaler frua og fortsette med å se på episoder av seg selv i Bloggerne, filme seg selv, snakke om seg selv, vise frem kroppen og barna sine og forherlige seg selv, noe som er det eneste hun kan, istedet for å begi seg ut på diskusjoner i diverse some kanaler. Så sukkersøtt som hun vil fremstille seg, blir det totalt krasj når hun skal begi seg ut på en helt vanlig diskusjon eller besvare spørsmål. Jepp, når jorden kaller de som bor i bloggbobla så sliter de.
Populært innlegg ella morax Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #15608 Skrevet 6. februar 2020 Noen kommenterer på bloggen at enkelte av øvelsene blir for tunge/får vondt i korsryggen, og lurer på om opplegget er ment for de som er godt trent. Cbe.no svarer: Sitat Dette er i utgangspunktet for alle, og de som ikke er så sterke i magen vil jo falle fra underveis. Det er jo en challenge 🙂 Inspirerende ja, må jeg si... https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/04/bli-med-pa-ab-workout-challenge/#comments Ellers må jeg si at måten de svarer på i forbindelse med denne challengen, både på blogg og insta, er helt latterlig. Tror de virkelig at de blir tatt seriøst og kan verve brukere av netfit på denne måten? De burde virkelig prøve utplassering/hospitering på en annen arbeidsplass for å se hvordan man forholder seg til andre mennesker i arbeidslivet (kunder, brukere, kolleger, whatever..) De er begge hjertelig velkomne til å bli med meg på jobb på et medisinsk laboratorium. Hvis CBE fjerner de lange neglene, vel å merke. (Seriøst, det hadde vært skikkelig gøy!) 53
Castor Troy Skrevet 6. februar 2020 #15609 Skrevet 6. februar 2020 Virker som hun fint kan leve med negativ støy rundt sin virksomhet, synd i grunn. Hun er ikke avhengig av å bli godt likt for å tjene penger. Så lenge det er oppmerksomhet, enten negativ eller positiv, så får hun de klikkene hun trenger. 6
Smultering Skrevet 6. februar 2020 #15610 Skrevet 6. februar 2020 1 time siden, Castor Troy skrev: Trodde de ble jekket ned etter LK ble avslørt etter å ha skrevet falske meldinger på hennes kommentarfelt, men den gang ei. Her er hun frekk og opptrer amatørmessig, skulle tro svaret kom fra en tenåringsjente, ikke en erfaren forretningskvinne. I beste fall ender dette med en ny smekk for henne, men tviler på at hun går i seg selv av den grunn. Det trodde vel og håpet de fleste, men de er såpass «store» at det ikke har noe å si dessverre. 5
Smultering Skrevet 6. februar 2020 #15611 Skrevet 6. februar 2020 1 time siden, Jua skrev: Men, det er vel ikke sikkert at det er hun ( CBE ) som har svart, siden hun er syk? Kanskje en vikar?? Da burde vel det i så fall komme frem og ikke bli skrevet under hennes navn? Mulig dette er unnskyldingen de kommer til å bruke.. 2
Castor Troy Skrevet 6. februar 2020 #15612 Skrevet 6. februar 2020 (endret) 6 minutter siden, Smultering skrev: Det trodde vel og håpet de fleste, men de er såpass «store» at det ikke har noe å si dessverre. Det er ofte sånn de aller største faller til slutt. De overser og ignorerer detaljer og enkeltsituasjoner, det skjer jo hele tiden med store firmaer. Mister man oversikt og gjør for mange feil renner begeret til slutt over. Håper det blir tilfelle i denne situasjonen. Trenger ikke nødvendigvis trekke sammenligninger til PanAm i USA men får veldig assosiasjoner til møbelbutikken TM Design Endret 6. februar 2020 av Castor Troy 18
Smultering Skrevet 6. februar 2020 #15613 Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, Castor Troy skrev: Det er ofte sånn de aller største faller til slutt. De overser og ignorerer detaljer og enkeltsituasjoner, det skjer jo hele tiden med store firmaer. Mister man oversikt og gjør for mange feil renner begeret til slutt over. Håper det blir tilfelle i denne situasjonen. Håper det samme! 4
CabinCruiser Skrevet 6. februar 2020 #15614 Skrevet 6. februar 2020 (endret) Jeg skjønner ikke at med hele det teamet som finnes rundt de, at ingen har sagt fra at opptreden og oppførsel har mye å si. Medierådgivere pleier å være veldig fokusert på fremstillingen av personen, hvordan personen svarer, verdier vedkommende fronter offentlig, hvordan ANDRE oppfatter en uttalelse, en mimikk eller gest osv. Gidder ikke manager Peter Peters å ta samtalen om hvordan enkelt merkeverdien kan økes bare ved å svare LITT annerledes i kommentarfeltet? Endret 6. februar 2020 av CabinCruiser 16
Gjest spaniasol Skrevet 6. februar 2020 #15616 Skrevet 6. februar 2020 Disse folka omgir seg vel kun med et mannskap som står klar med hosianna-ropet, uansett. Altså ingen korrigering av noe som helst. Når det gjelder disse treningstipsene, vil jeg tro at det er ekstra ergerlig at folk kommenterer, påpeker, flikker på feil og sånt. De vil helst produsere for slike som meg som ikke kan noe om treningsteori, kropp eller noe av dettes vesen. Jeg ville jo aldri hatt kompetanse til å påpeke noen feil. Jeg som kun går mine turer og sørger for at jeg får skrittene mine...
Klokkereim Skrevet 6. februar 2020 #15617 Skrevet 6. februar 2020 4 timer siden, Surikatt skrev: Nå må hun slutte med alt dette influensa snakket. Hver gang de er forkjølet har de influensa. Det er ikke tilfellet. Kanskje de heller er hypokondere. De er jo influensere må vite.... 13
Kleenex Skrevet 6. februar 2020 #15618 Skrevet 6. februar 2020 4 timer siden, Minnie Mus skrev: Så lenge hun ikke får kommentarer av typen "så fin du er, så flink du er, så god mor du er" osv osv, kommer sannheten frem. Da blir hun frekk, ufin og behandler folk som dritt. Selv helt vanlige spørsmål som ikke faller i god jord hos frua, blir besvart på en frekk og hånlig måte. Anbefaler frua og fortsette med å se på episoder av seg selv i Bloggerne, filme seg selv, snakke om seg selv, vise frem kroppen og barna sine og forherlige seg selv, noe som er det eneste hun kan, istedet for å begi seg ut på diskusjoner i diverse some kanaler. Så sukkersøtt som hun vil fremstille seg, blir det totalt krasj når hun skal begi seg ut på en helt vanlig diskusjon eller besvare spørsmål. Har frua egentlig tid til å svare i kommentarfeltet akkurat nå? Hun er tross alt både småsyk og midt oppi teaterpremiere snart. Tipper hun har fått seg en god og raus vikar? 9
Skrottefar Skrevet 6. februar 2020 #15619 Skrevet 6. februar 2020 5 minutter siden, Kleenex skrev: Har frua egentlig tid til å svare i kommentarfeltet akkurat nå? Hun er tross alt både småsyk og midt oppi teaterpremiere snart. Tipper hun har fått seg en god og raus vikar? Er nok herr frue det 😜 15
Gjest pop up bruker Skrevet 6. februar 2020 #15620 Skrevet 6. februar 2020 Var ikke netfit et samarbeid med en som faktisk kan trening? Hvor er han? Med denne starten er jeg redd hele opplegget vil falle i grus. De har en challenge hvor de skriver at noen vil falle fra hvis de ikke er steke nok. Altså, alle de som faller fra vil ikke gidde å følge netfit lenger så det viser veldig dumt å påstår de med en fallende hvor du vil miste folk? De svarer frekt og nekter å ta til seg kritikk som går på noe som enkelt at de har formidlet feil. De utfører øvelser som kan være skadelige. På spørsmål om hva som er målet, om det vil bli noe resultat ut av dette er svaret at det bare er for gøy. Skikkelig inspirerende greier dette altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå