Inocybe Skrevet 6. februar 2020 #15621 Skrevet 6. februar 2020 (endret) 4 timer siden, ella morax skrev: Noen kommenterer på bloggen at enkelte av øvelsene blir for tunge/får vondt i korsryggen, og lurer på om opplegget er ment for de som er godt trent. Cbe.no svarer: Inspirerende ja, må jeg si... https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/04/bli-med-pa-ab-workout-challenge/#comments Ellers må jeg si at måten de svarer på i forbindelse med denne challengen, både på blogg og insta, er helt latterlig. Tror de virkelig at de blir tatt seriøst og kan verve brukere av netfit på denne måten? De burde virkelig prøve utplassering/hospitering på en annen arbeidsplass for å se hvordan man forholder seg til andre mennesker i arbeidslivet (kunder, brukere, kolleger, whatever..) De er begge hjertelig velkomne til å bli med meg på jobb på et medisinsk laboratorium. Hvis CBE fjerner de lange neglene, vel å merke. (Seriøst, det hadde vært skikkelig gøy!) Så denne challenge er altså bare for de som har trent feil lenge nok til at de har utviklet styrke nok til å holde feilstillingene såpass de ikke å få vondt i ryggen? 🧐 Hvis man ikke er sterk nok vil man falle fra, Lurer på hvor mange ut over CBE selv som passer i denne kategorien? Endret 6. februar 2020 av Inocybe Skrivefeil 36
Surikatt Skrevet 6. februar 2020 #15622 Skrevet 6. februar 2020 4 timer siden, ella morax skrev: Noen kommenterer på bloggen at enkelte av øvelsene blir for tunge/får vondt i korsryggen, og lurer på om opplegget er ment for de som er godt trent. Cbe.no svarer: Inspirerende ja, må jeg si... https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/04/bli-med-pa-ab-workout-challenge/#comments Ellers må jeg si at måten de svarer på i forbindelse med denne challengen, både på blogg og insta, er helt latterlig. Tror de virkelig at de blir tatt seriøst og kan verve brukere av netfit på denne måten? De burde virkelig prøve utplassering/hospitering på en annen arbeidsplass for å se hvordan man forholder seg til andre mennesker i arbeidslivet (kunder, brukere, kolleger, whatever..) De er begge hjertelig velkomne til å bli med meg på jobb på et medisinsk laboratorium. Hvis CBE fjerner de lange neglene, vel å merke. (Seriøst, det hadde vært skikkelig gøy!) Ja, og så skal hun stå igjen som «vinneren» til slutt og motta hyllest for hvor flink hun er. Kan hun aldri gjøre noe uten å få skryt. 18
loffen Skrevet 6. februar 2020 #15623 Skrevet 6. februar 2020 At noen gidder den tøysete treningen til Netfit, når det finnes så mange andre bra som har peiling! 34
miamiamia Skrevet 7. februar 2020 #15624 Skrevet 7. februar 2020 Men altså, hva forventer dere? CBD har Victorias Secret-modeller som forbilde. Det skal være thigh gap og vippe rumpa utover. Det skal spilles på sex, korte morgenkåper og kåthetsblikk. Kom og ta meg i sengen med et lår utenfor dynen og når hun reklamerer for noe og har filmet seg selv har hun på seg boob tube hvor den er dratt såpass ned at man ser halve silikonpuppestellet. Hun spiller på sex. Da kan hun selvsagt ikke løfte tungt og ha fokus på rolige øvelser? Da skal det gå i HIIT (forbrenner mest da) og Barbietrening for å holde seg slang og flat mage. Det er som fitfocus skriver, hvem ønsker STØRRE magemuskler? Og de øvelsene som CBD gjør i challenge´n sin er jo forte-seg-gjennom-øvelser-for-å-forbrenne-drit-i-om-de-gjøres-feil-da-er-det-DEG-det-er-noe-galt-med. 41
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 7. februar 2020 Populært innlegg #15625 Skrevet 7. februar 2020 (endret) Tøysetreningen CBE kaller gøy, er usedvanlig lite variert og gir ingen synlig progresjon. Gørrkjedelig, rett og slett, og stort sett utført feil. Slik har hun altså "trent" i alle år. Legger til at jeg ikke kan se at "treningsportalen" kan bli noen suksess når oppstarten har tatt mer enn et år og det eneste de har å vise til er en instagramkonto der cbe repeterer de samme øvelsene til det kjedsommelige, uten noen pedagogisk forklaring. I tillegg besvares spørsmål fra fagfolk på nivå med en uoppdragen fjortis. Ikke spesielt profesjonelt, og med dette er det helhetlige inntrykket av et ikke akkurat nyskapende konsept absolutt ikke imponerende Endret 7. februar 2020 av Revenge o'Cavatina 54
Medici Skrevet 7. februar 2020 #15626 Skrevet 7. februar 2020 1 time siden, Revenge o'Cavatina skrev: Tøysetreningen CBE kaller gøy, er usedvanlig lite variert og gir ingen synlig progresjon. Gørrkjedelig, rett og slett, og stort sett utført feil. Slik har hun altså "trent" i alle år. Legger til at jeg ikke kan se at "treningsportalen" kan bli noen suksess når oppstarten har tatt mer enn et år og det eneste de har å vise til er en instagramkonto der cbe repeterer de samme øvelsene til det kjedsommelige, uten noen pedagogisk forklaring. I tillegg besvares spørsmål fra fagfolk på nivå med en uoppdragen fjortis. Ikke spesielt profesjonelt, og med dette er det helhetlige inntrykket av et ikke akkurat nyskapende konsept absolutt ikke imponerende Får en følelse av at det ikke er utviklerne av Netfit som er useriøse, men heller at prosjektet har strandet fordi utviklerne ser på oppdragsgiverne som useriøse... 23
Populært innlegg Alenvers Skrevet 7. februar 2020 Populært innlegg #15627 Skrevet 7. februar 2020 Jeg synes det er helt greit at CBE tilbyr kjedelig og utdatert Barbie-trening, så lenge de ikke påstår at det er noe annet enn det det er. Hvis noen synes det er inspirerende og vil betale for det, så greit nok. Kroppssynet er selvsagt problematisk, men jeg håper de er for små til å nå mange. Det er heldigvis en rekke sterke og mer synlige profiler der ute som formidler andre verdier. Jeg har lest diskusjonen med Fitfocus, og jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Det har kommet mye rart fra CBE, men dette er helt hinsides. En ting er at de velger å framstille seg selv som uprofesjonelle og usympatiske mennesker. Noen her i tråden har applaudert lignende svar tidligere og sagt at "trollene fortjener det". Fitfocus var ikke i nærheten av å være ufin. Tvert imot. En annen ting er at diskusjonen vitner om særs dårlig forretningsteft. Hva har de å vinne på å svare på denne måten? Hvorfor mener de at det er en smart strategi? Rekk opp en hånd hvis du er uenig i at resultatet ble 1 - 0 til Fitfocus. Og jeg vil gjerne høre hvorfor! CBE fikk også vist at de enten har for lite kunnskap om trening til å drive en slik portal eller at det treningsfaglige ikke er så viktig for dem når de deler opplegg. Ja, for hva var egentlig poenget med challengen? Hypertrofi? Gjøre noe gøy? Og hvor ofte skulle magen trenes nå igjen? De sier også at det kun er de som er sterke fra før som kommer til å klare challengen. Hva er egentlig drivkraften bak treningsportalen? Hvem er målgruppen? Ikke nybegynnere tydeligvis. Så de som trener en del fra før, da? Jeg er sterk nok til å klare denne utfordringen, men jeg gidder ikke å gjøre disse kjedelige mageøvelsene hver dag, og jeg synes heller ikke det er spesielt fornuftig. 72
Rev. Revenge Skrevet 7. februar 2020 #15628 Skrevet 7. februar 2020 (endret) Med den styrketreningen jeg gjør 2-3 ganger i uken, trenes magen stram og sterk nok gjennom fullkroppsøvelser der kjernen i stor grad må jobbe. Personlig er det gørrkjedelig med øvelser kun for én og én muskelgruppe, og jeg syns treningen blir lite effektiv på den måten når man har en travel hverdag med jobb, barn, husholdning- og fritidsaktiviteter. Så skal man utfordres til å trene den samme muskelgruppen daglig? Veldig rart. For en flat mage er fornuftig kosthold det viktigste for oss som ikke har som mål å være tynnest på stranden. Så ut fra det som presenteres på noe som skal være en ny treningsportal blant veldig mange andre og faglig dyktige treningsprofiler, fremstår det som at netfit egentlig ikke har noen klar og tydelig strategi, ei heller et formål (for målgruppa) eller en definert målgruppe overhodet, med mindre det er cbe selv som er målgruppen? Det hele virker veldig blodfattig og ustrukturert, selv over ett år etter oppstart. Det er, som tidligere nevnt, så mange flere godt etablerte treningsprofiler å følge at jeg ikke ser hvorfor de i det hele tatt ønsker å prøve seg i denne konkurransen. Endret 7. februar 2020 av Revenge o'Cavatina Forbedret rotete setninger 29
filifjonka Skrevet 7. februar 2020 #15629 Skrevet 7. februar 2020 22 hours ago, Medici said: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/04/bli-med-pa-ab-workout-challenge/#comments Kan tenke meg Gabrielle i kommentarfeltet her ble skikkelig inspirert til å følge dette opplegget 🤯 Hadde virkelig vært mulig å besvart det spørsmålet en smidigere måte. Kanskje restitusjonsdager inngår i opplegget, i så fall innformer om det. Virker ikke som om vi har å gjøre med store pedagoger nei... 28
Rev. Revenge Skrevet 7. februar 2020 #15630 Skrevet 7. februar 2020 Snarere hårsåre kranglefanter som mangler kompetanse på området, fremstår det som. Hvis dette er bloggeiernes nye satsningsområde og fremtid så starter de jammen på et lavt og uprofesjonelt nivå som ikke akkurat motiverer eller inspirerer. Selv Helene Drage har vist seg å være bedre egnet til dette og har både utdanning og erfaring som PT og ernæringsterapeut. Og utfører også øvelsene rett om jeg husker riktig. 35
Christiane_W Skrevet 7. februar 2020 #15631 Skrevet 7. februar 2020 Oppholdet på Continental var definitivt jobb! Disse bildene er fra det nyeste innlegget til Continental på FB og bekrefter det folk i tråden mistenkte. Det er Eriksens på det øverste bildet og hånden til CBE på det nederste. Bilder fra blogginnlegget om oppholdet: Og CBEs Instagramkonto, klikk på pila for neste bilde: 46
Medici Skrevet 7. februar 2020 #15633 Skrevet 7. februar 2020 Så.... atter en gang umerket reklame da! 34
Sandin Skrevet 7. februar 2020 #15634 Skrevet 7. februar 2020 Da lurer jeg på hva @Lin10 tenker om dette. De er jo best i klassen. 44
Rev. Revenge Skrevet 7. februar 2020 #15635 Skrevet 7. februar 2020 Da har de hatt oppdrag for Hotel Continental i årevis uten å merke innleggene. Da vet vi at Hotel Continental betaler for skjult markedsføring. 44
Jobbermedbarn Skrevet 7. februar 2020 #15636 Skrevet 7. februar 2020 (endret) På søndag var de ute i VG og fortalte at å skrive om skjønnhets operasjoner og å ikke ha oversikt over økonomien ikke var noe for dem! Men å utlevere barna på det groveste, ikke merke reklame og svare kunder på en vanvittig nedlatende måte er altså noe for dem tydeligvis, med erfaring fra denne uka... Fy flate for en bransje! Legger til; uærlighet og uredelighet hele veien! Selv om AB er et ekstremt tilfelle så skal man ikke se bort fra at de journalistene som skriver om dette, også ønsker å se på andre deler av bransjen, vi får virkelig håpe det! Endret 7. februar 2020 av Jobbermedbarn 42
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 7. februar 2020 #15637 Skrevet 7. februar 2020 1 time siden, Christiane_W skrev: Oppholdet på Continental var definitivt jobb! Disse bildene er fra det nyeste innlegget til Continental på FB og bekrefter det folk i tråden mistenkte. Det er Eriksens på det øverste bildet og hånden til CBE på det nederste. Bilder fra blogginnlegget om oppholdet: Og CBEs Instagramkonto, klikk på pila for neste bilde: #detervirkeligsåvanskelig #snikreklame #ikkebestiklassen
Populært innlegg Inocybe Skrevet 7. februar 2020 Populært innlegg #15638 Skrevet 7. februar 2020 37 minutter siden, Sandin skrev: Da lurer jeg på hva @Lin10 tenker om dette. De er jo best i klassen. Ja hva tenker dere @Lin10, @Levina, @virkelig om redeligheten, ærligheten og troverdigheten til Treasures når de nå igjen blir tatt med buksene nede med umerket reklame? Jeg synes ikke det er rart at alt CBE tar i får et møkkete inntrykk av løgn og bedrag. CBE jobber jo aktivt for å ødelegge ryktet for seg selv og samarbeidspartnerne sine. Det er intet glanset, delikat eller kvalitet over lovbrudd. 52
LilleSnupp Skrevet 7. februar 2020 #15639 Skrevet 7. februar 2020 1 time siden, Christiane_W skrev: Oppholdet på Continental var definitivt jobb! Disse bildene er fra det nyeste innlegget til Continental på FB og bekrefter det folk i tråden mistenkte. Det er Eriksens på det øverste bildet og hånden til CBE på det nederste. Bilder fra blogginnlegget om oppholdet: Og CBEs Instagramkonto, klikk på pila for neste bilde: De merket det kanskje ikke som reklame siden det er forbudt med alkohol i reklame? 😝 47
filifjonka Skrevet 7. februar 2020 #15640 Skrevet 7. februar 2020 1 hour ago, Christiane_W said: Oppholdet på Continental var definitivt jobb! Disse bildene er fra det nyeste innlegget til Continental på FB og bekrefter det folk i tråden mistenkte. Det er Eriksens på det øverste bildet og hånden til CBE på det nederste. Bilder fra blogginnlegget om oppholdet: Og CBEs Instagramkonto, klikk på pila for neste bilde: Æsj, så kvalmt. 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå