Monimoni Skrevet 5. februar 2020 #15521 Skrevet 5. februar 2020 38 minutter siden, Klink skrev: Okei ny lærdom: Skal du fronte en sunn livstil ikke bli syk. 🙄 Den er grei. Jepp. Da lærte du noe nytt i dag. 1
Klink Skrevet 5. februar 2020 #15522 Skrevet 5. februar 2020 1 minutt siden, Monimoni skrev: Jepp. Da lærte du noe nytt i dag. Kaster den læreboka i dass tror jeg 😂 3
Kleenex Skrevet 5. februar 2020 #15523 Skrevet 5. februar 2020 22 timer siden, CecilieX skrev: Jeg har tenkt en stund at kvinnerollen hun portretterer minner meg om en husmor fra 60-tallet. Det var et av bildene fra foto-knudsen reklamen som gav meg disse assosiasjonene. Hun sitter i sofaen stylet til fingertuppene og bildet er tatt gjennom glassdørene. Ved nærmere ettertanke er det jo faktisk slik at mye av bloggens innhold handler om å lage mat, dekke bord, pynte i huset og ta vare på eget utseende. Selv en dag hjemme er hun pyntet i blondebluse og penbukse, gjerne med høyhælte sko og sminket og frisert etter alle kunstens regler. Ikke et hårstrå på avveie. På nevnte bilde sitter hun og blar smilende i et album. Det er som klippet ut av en reklamefilm fra 60-tallet der ideal-husmoren fremviser et uunværlig produkt. Det er helt umulig å relatere seg til dette. Det er en illusjon det hun viser fram 8
Monimoni Skrevet 5. februar 2020 #15524 Skrevet 5. februar 2020 57 minutter siden, Klink skrev: Kaster den læreboka i dass tror jeg 😂 Det forandrer ikke det faktum at lange klør er bakteriebombe. Ferdig snakka. 😂 11
Castor Troy Skrevet 5. februar 2020 #15525 Skrevet 5. februar 2020 47 minutter siden, Kleenex skrev: Det er en illusjon det hun viser fram Hadde likt å tatt en fest med henne. Se hvordan hun er når hun slapper av og gir litt faen 😆 Hva skjuler seg under fasaden, om det er noe i det hele tatt 😂 5
SusieDerkins Skrevet 5. februar 2020 Forfatter #15526 Skrevet 5. februar 2020 https://www.aftenbladet.no/meninger/kommentar/i/qLw97m/se-jeg-har-en-rumpe?fbclid=IwAR1pwjdDj5enzsEU8vAwD2Es-0Rf89_NLz2n5iOZiANtjbbhwYXNQNojvwc 24
pøbelsara Skrevet 5. februar 2020 #15527 Skrevet 5. februar 2020 (endret) 49 minutter siden, MissLucy skrev: https://www.aftenbladet.no/meninger/kommentar/i/qLw97m/se-jeg-har-en-rumpe?fbclid=IwAR1pwjdDj5enzsEU8vAwD2Es-0Rf89_NLz2n5iOZiANtjbbhwYXNQNojvwc Herlig! Takk for deling! Endret 5. februar 2020 av pøbelsara 8
Klink Skrevet 5. februar 2020 #15528 Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, Monimoni skrev: Det forandrer ikke det faktum at lange klør er bakteriebombe. Ferdig snakka. 😂 Det motsier jeg heller ikke.
SusieDerkins Skrevet 5. februar 2020 Forfatter #15529 Skrevet 5. februar 2020 virker som det skjer noe. Mange aviskommentarer med kritisk blikk på influenservirksomhet for tiden, med tanker vi kjenner godt igjen: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/70ganK/sponset-i-huet-og-raeva-men-raeva-paa-aa-ta-kritikk?fbclid=IwAR2ZWNxV3I-wAHJNFV577kmogEdRvx5YySw77ZnABku9MXfEhDYq_FUHOQo https://www.dagsavisen.no/debatt/kommentar/dette-skjonner-jeg-ikke-sa-hold-kjeft-1.1659302?fbclid=IwAR00cBCLio8C8b_QFoOGyrDzQmklsKAmZfx_DSMV1-ZYZmklcNyIj-NLR0M https://www.aftenbladet.no/meninger/kommentar/i/qLw97m/se-jeg-har-en-rumpe?fbclid=IwAR21i3LmDTBwNMP9hpGaqS7LpnQ04usy-qJxL4D-oJVy7l5dTMJB3VfBj8E https://www.dagsavisen.no/nyheter/navn-i-nyhetene/hadde-vi-bare-nominert-bloggere-ville-de-fatt-gullbarbien-hvert-ar-til-evig-tid-1.1647105 https://www.aftenbladet.no/magasin/i/mRdwbp/piller-penger-og-pavirkere 28
Monimoni Skrevet 5. februar 2020 #15530 Skrevet 5. februar 2020 (endret) CBE er helt ugjenkjennelig på dette IG- bildet. Eller er dette moren hennes? Det sier litt om redigeringen på bloggen. Endret 5. februar 2020 av Monimoni 9
Titori Skrevet 5. februar 2020 #15531 Skrevet 5. februar 2020 Å trene er vel og bra, og hun som har tid til det må gjerne trene hver dag. Men virker det ikke litt i tvangspreget noen ganger? Hun sier på story at hun er veldig forkjølet, har vondt i kroppen, bruker smertestillende, og absolutt ikke har tid til å bli verre (skjønner at det er kjipt pga premiere på forestilling). Men likevel tenker hun å stå opp og trene dagen etter? Hæ? Ville ikke alle andre valgt hvile i stedet, for å unngå å bli verre? Forresten skrev hun i kommentarfeltet her om dagen at de skjermer barna mer enn før, fordi barna sitat " har privatlivet sitt i fred" sitat slutt. Og så ser man bloggerne.. Altså, skal man le eller gråte? 45
Gjest tranedatter Skrevet 5. februar 2020 #15532 Skrevet 5. februar 2020 Hei caroline! Det beste du kan gjøre for å bli frisk er å stresse ned, prioritere søvn, hvile og bra mat. God bedring!
Gjest Snøsøta Skrevet 5. februar 2020 #15533 Skrevet 5. februar 2020 1 minutt siden, tranedatter skrev: Hei caroline! Det beste du kan gjøre for å bli frisk er å stresse ned, prioritere søvn, hvile og bra mat. God bedring! Og kanskje prate litt mindre på Instagram.
Bypass Skrevet 5. februar 2020 #15534 Skrevet 5. februar 2020 En av Norges største bloggere på trening stilte akkurat et kritisk spørsmål på netfit sin siste film! Spent på om de svarer! En ting er å herje i bloggens kommentarfelt, men her blir de stilt til vegs av en kollega med mer kompetanse! 29
Blomster456 Skrevet 5. februar 2020 #15535 Skrevet 5. februar 2020 2 minutter siden, Bypass skrev: En av Norges største bloggere på trening stilte akkurat et kritisk spørsmål på netfit sin siste film! Spent på om de svarer! En ting er å herje i bloggens kommentarfelt, men her blir de stilt til vegs av en kollega med mer kompetanse! Hvilke spørsmål var det? 1
Inocybe Skrevet 5. februar 2020 #15536 Skrevet 5. februar 2020 7 minutter siden, Bypass skrev: En av Norges største bloggere på trening stilte akkurat et kritisk spørsmål på netfit sin siste film! Spent på om de svarer! En ting er å herje i bloggens kommentarfelt, men her blir de stilt til vegs av en kollega med mer kompetanse! Ta gjerne skjermdump før Netfit-eierne oppdager det, sletter og blokkerer avsender 🤣. 15
Bypass Skrevet 5. februar 2020 #15537 Skrevet 5. februar 2020 3 minutter siden, Inocybe skrev: Ta gjerne skjermdump før Netfit-eierne oppdager det, sletter og blokkerer avsender 🤣. Hun spør hvorfor de har lagd en 30 dagers magechallene - hva er form 2
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 5. februar 2020 #15538 Skrevet 5. februar 2020 3 minutter siden, Bypass skrev: Hun spør hvorfor de har lagd en 30 dagers magechallene - hva er form Hva betyr det?
Castor Troy Skrevet 5. februar 2020 #15539 Skrevet 5. februar 2020 37 minutter siden, Monimoni skrev: CBE er helt ugjenkjennelig på dette IG- bildet. Eller er dette moren hennes? Det sier litt om redigeringen på bloggen. Hun har veldig lite fett i ansiktet, lett å få innsunkede kinn da. Best hun tar sine egne bilder og har kontrollen selv.
Bypass Skrevet 5. februar 2020 #15540 Skrevet 5. februar 2020 3 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Hva betyr det? Alt kom ikke med. De skal poste ny video med magetrening hver dag i 30 dager. Øktene blir tyngre og tyngre. Så skal folk utfordre seg ved å trene mage hver dag i 30 dager. fitfocus er kritisk til dette fordi man ikke oppnår noen resultater ved å trene sånn, og folk kan skade seg. De diskuterer nå. 28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå