Monimoni Skrevet 6. februar 2020 #15581 Skrevet 6. februar 2020 Ikke rart frua mister stemmen. Det må være uvant for halsen å måtte prate så mye som man gjør blant folk på teater. Noe helt annet enn å dasse rundt hjemme, legge ut noen instastorier og ikke prate med andre folk på dagen enn LK. 8
Halle-Palle Skrevet 6. februar 2020 #15582 Skrevet 6. februar 2020 Akkurat nå, Monimoni skrev: Ikke rart frua mister stemmen. Det må være uvant for halsen å måtte prate så mye som man gjør blant folk på teater. Noe helt annet enn å dasse rundt hjemme, legge ut noen instastorier og ikke prate med andre folk på dagen enn LK. Tåpelig kommentar! 13
Kollontaj Skrevet 6. februar 2020 #15583 Skrevet 6. februar 2020 Kommenterer ikke det de skriver på netfit, annet enn at de viser sitt sanne jeg igjen, dvs lite imøtekommende og vrange svar, men jeg flirer litt av ansiktsuttrykket til CBE i videoene; dønn alvorlig og det ser ut som det er gørrkjedelig å trene. ☺️ 36
Klaraku78 Skrevet 6. februar 2020 #15584 Skrevet 6. februar 2020 5 minutter siden, Kollontaj skrev: Kommenterer ikke det de skriver på netfit, annet enn at de viser sitt sanne jeg igjen, dvs lite imøtekommende og vrange svar, men jeg flirer litt av ansiktsuttrykket til CBE i videoene; dønn alvorlig og det ser ut som det er gørrkjedelig å trene. ☺️ Det ser ut som om hun ligger og tenker på hva hun skal ha til middag. Veldig lite inspirerende. 13
Surikatt Skrevet 6. februar 2020 #15585 Skrevet 6. februar 2020 3 timer siden, Klink skrev: Dette er jeg veldig enig i : Hun burde ikke legge ut treningsvideoer av seg selv for å vise andre hvordan øvelsene gjøres, om hun ikke er sikker på at hun gjør øvelsene korrekt på videoen. Men det er hun jo sikker på. Hun gjør alltid alt korrekt fordi hun vet alltid best. 18
Surikatt Skrevet 6. februar 2020 #15586 Skrevet 6. februar 2020 (endret) Nå må hun slutte med alt dette influensa snakket. Hver gang de er forkjølet har de influensa. Det er ikke tilfellet. Kanskje de heller er hypokondere. Endret 6. februar 2020 av Surikatt 33
Populært innlegg Medici Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #15587 Skrevet 6. februar 2020 https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/04/bli-med-pa-ab-workout-challenge/#comments Kan tenke meg Gabrielle i kommentarfeltet her ble skikkelig inspirert til å følge dette opplegget 🤯 55
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 6. februar 2020 #15588 Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, Medici skrev: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/04/bli-med-pa-ab-workout-challenge/#comments Kan tenke meg Gabrielle i kommentarfeltet her ble skikkelig inspirert til å følge dette opplegget 🤯 Flisespikkeri? Virkelig? Kan noen med treningsutdanning fortelle meg om man blir stilt ansvarlig hvis man skulle trene på seg skader etter å fulgt et treningsopplegg til en aktør? Isåfall er dette en rimelig slapp og useriøs måte å komme seg inn i treningsmarkedet på.
123Frustrert Skrevet 6. februar 2020 #15589 Skrevet 6. februar 2020 😂😂 det er ganske gøy å denne diskusjonen fra cbe sin side. Nå hevder hun altså at å trene hver dag vil si å ha treningsfrie dager.. jeg sier ikke at jeg har trent de dagene jeg ikke har trent.. men det henger kanskje sammen med resten av bloggen. Stressende dager er egentlig ikke så stressende fordi man ikke stresser, men at man sier stressendedager fordi det høres bedre og viktigere ut?🤔 39
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #15590 Skrevet 6. februar 2020 De driter seg jo helt ut med å svare på den måten. 🙄 59
Minnie Mus Skrevet 6. februar 2020 #15591 Skrevet 6. februar 2020 Så ufint og frekt hun svarer, blir flau på hennes vegne 😕 Synes dette paret driter seg mer og mer ut med måten dem oppfører seg på, så ufordragelige folk. 34
Castor Troy Skrevet 6. februar 2020 #15592 Skrevet 6. februar 2020 (endret) 17 minutter siden, Medici skrev: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/04/bli-med-pa-ab-workout-challenge/#comments Kan tenke meg Gabrielle i kommentarfeltet her ble skikkelig inspirert til å følge dette opplegget 🤯 Hvordan i all verden er er mulig å ikke svare på dette med en enkel setning 😝 jeg skjønner like lite som Gabrielle og hadde selv forventet et smil fra CBE og et par forklarende setninger. Tror jeg hadde fått henne opp i halsen 😝 Endret 6. februar 2020 av Castor Troy 36
Breakeven Skrevet 6. februar 2020 #15593 Skrevet 6. februar 2020 Altså, jeg blir sjokkert! (eller blir jeg det lenger??). Jeg prøvde meg på en kommentar om hvor sjokkerende det er for en "seriøs" bedrift å svare sånn, men den ble ikke godkjent *bombe*. Kan noen avsløre disse ufyselige menneskene? Jeg er så lei! Tenk om alle med kundeservice jobber skulle svart akkurat slik de tenkte? Da hadde ikke mange av oss hatt en jobb... 34
Castor Troy Skrevet 6. februar 2020 #15594 Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, Breakeven skrev: Altså, jeg blir sjokkert! (eller blir jeg det lenger??). Jeg prøvde meg på en kommentar om hvor sjokkerende det er for en "seriøs" bedrift å svare sånn, men den ble ikke godkjent *bombe*. Kan noen avsløre disse ufyselige menneskene? Jeg er så lei! Tenk om alle med kundeservice jobber skulle svart akkurat slik de tenkte? Da hadde ikke mange av oss hatt en jobb... Hun hadde vel aldri svart dette på bloggen, litt mer sukkersøt der. Men tenker hun slipper unna her siden ikke like mange vil lese det. Men det skal hun ikke være for sikker på.. 6
Breakeven Skrevet 6. februar 2020 #15595 Skrevet 6. februar 2020 Akkurat nå, Castor Troy skrev: Hun hadde vel aldri svart dette på bloggen, litt mer sukkersøt der. Men tenker hun slipper unna her siden ikke like mange vil lese det. Men det skal hun ikke være for sikker på.. Men det er på bloggen! 5
Populært innlegg Ultiva Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #15596 Skrevet 6. februar 2020 Livsstilscoach/PT fitfocus.no får også syrlige og nebbete svar fra netfit inne på instagram: https://imgur.com/a/BxvM1yv Jeg vil faktisk anbefaler alle å gå inn og se hvor avvisende og barnslige netfit er i sine svar. Fitfocus er åpenbart vennlig og gir masse ros innimellom den konstruktive kritikken, men møter altså kun en kald skulder: https://www.instagram.com/p/B8NtGq_A-Ve/?igshid=11q47orhd05r4 52
Castor Troy Skrevet 6. februar 2020 #15597 Skrevet 6. februar 2020 Akkurat nå, Breakeven skrev: Men det er på bloggen! Det er sjokkerende 🤯 Hun må vel forstå hvordan dette vil slå tilbake på henne 7
Smultering Skrevet 6. februar 2020 #15598 Skrevet 6. februar 2020 2 minutter siden, Castor Troy skrev: Det er sjokkerende 🤯 Hun må vel forstå hvordan dette vil slå tilbake på henne Men gjør det virkelig det? Det er nok for mange beundrere til at de vil merke det, dessverre. 7
Castor Troy Skrevet 6. februar 2020 #15599 Skrevet 6. februar 2020 Akkurat nå, Smultering skrev: Men gjør det virkelig det? Det er nok for mange beundrere til at de vil merke det, dessverre. Trodde de ble jekket ned etter LK ble avslørt etter å ha skrevet falske meldinger på hennes kommentarfelt, men den gang ei. Her er hun frekk og opptrer amatørmessig, skulle tro svaret kom fra en tenåringsjente, ikke en erfaren forretningskvinne. I beste fall ender dette med en ny smekk for henne, men tviler på at hun går i seg selv av den grunn. 27
Marioposa Skrevet 6. februar 2020 #15600 Skrevet 6. februar 2020 (endret) På 6.2.2020 den 16.57, Ultiva skrev: Livsstilscoach/PT fitfocus.no får også syrlige og nebbete svar fra netfit inne på instagram: https://imgur.com/a/BxvM1yv Jeg vil faktisk anbefaler alle å gå inn og se hvor avvisende og barnslige netfit er i sine svar. Fitfocus er åpenbart vennlig og gir masse ros innimellom den konstruktive kritikken, men møter altså kun en kald skulder: https://www.instagram.com/p/B8NtGq_A-Ve/?igshid=11q47orhd05r4 😳 Disse blir nok slettet snart... Husk skjermdump dere som ønsker å beholde dette🤣 Endret 28. april 2020 av Marioposa 29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå