Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke rart frua mister stemmen. Det må være uvant for halsen  å måtte prate så mye som man gjør blant folk på teater. Noe helt annet enn å dasse rundt hjemme, legge ut noen instastorier og ikke prate med andre folk på dagen enn LK. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Monimoni skrev:

Ikke rart frua mister stemmen. Det må være uvant for halsen  å måtte prate så mye som man gjør blant folk på teater. Noe helt annet enn å dasse rundt hjemme, legge ut noen instastorier og ikke prate med andre folk på dagen enn LK. 

Tåpelig kommentar! 

• Liker 13
Skrevet

Kommenterer ikke det de skriver på netfit, annet enn at de viser sitt sanne jeg igjen, dvs lite imøtekommende og vrange svar, men jeg flirer litt av ansiktsuttrykket til CBE i videoene; dønn alvorlig og det ser ut som det er gørrkjedelig å trene. ☺️ 

• Liker 36
Skrevet
5 minutter siden, Kollontaj skrev:

Kommenterer ikke det de skriver på netfit, annet enn at de viser sitt sanne jeg igjen, dvs lite imøtekommende og vrange svar, men jeg flirer litt av ansiktsuttrykket til CBE i videoene; dønn alvorlig og det ser ut som det er gørrkjedelig å trene. ☺️ 

Det ser ut som om hun ligger og tenker på hva hun skal ha til middag. Veldig lite inspirerende. 

• Liker 13
Skrevet
3 timer siden, Klink skrev:

Dette er jeg veldig enig i Hun burde ikke legge ut treningsvideoer av seg selv for å vise andre hvordan øvelsene gjøres, om hun ikke er sikker på at hun gjør øvelsene korrekt på videoen. 

Men det er hun jo sikker på. Hun gjør alltid alt korrekt fordi hun vet alltid best. 

• Liker 18
Skrevet (endret)

Nå må hun slutte med alt dette influensa snakket. Hver gang de er forkjølet har de influensa. Det er ikke tilfellet. Kanskje de heller er hypokondere. 

Endret av Surikatt
  • Liker 33
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
1 minutt siden, Medici skrev:

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/04/bli-med-pa-ab-workout-challenge/#comments

Kan tenke meg Gabrielle i kommentarfeltet her ble skikkelig inspirert til å følge dette opplegget 🤯 

Screenshot_20200206-163332_Samsung Internet.jpg

Flisespikkeri? Virkelig? Kan noen med treningsutdanning fortelle meg om man blir stilt ansvarlig hvis man skulle trene på seg skader etter å fulgt et treningsopplegg til en aktør? Isåfall er dette en rimelig slapp og useriøs måte å komme seg inn i treningsmarkedet på.

Skrevet

😂😂 det er ganske gøy å denne diskusjonen fra cbe sin side. Nå hevder hun altså at å trene hver dag vil si å ha treningsfrie dager.. jeg sier ikke at jeg har trent de dagene jeg ikke har trent.. men det henger kanskje sammen med resten av bloggen. Stressende dager er egentlig ikke så stressende fordi man ikke stresser, men at man sier stressendedager fordi det høres bedre og viktigere ut?🤔

• Liker 39
Skrevet

Så ufint og frekt hun svarer, blir flau på hennes vegne 😕 Synes dette paret driter seg mer og mer ut med måten dem oppfører seg på, så ufordragelige folk. 

• Liker 34
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Medici skrev:

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/02/04/bli-med-pa-ab-workout-challenge/#comments

Kan tenke meg Gabrielle i kommentarfeltet her ble skikkelig inspirert til å følge dette opplegget 🤯 

Screenshot_20200206-163332_Samsung Internet.jpg

Hvordan i all verden er er mulig å ikke svare på dette med en enkel setning 😝

jeg skjønner like lite som Gabrielle og hadde selv forventet et smil fra CBE og et par forklarende setninger. Tror jeg hadde fått henne opp i halsen 😝

Endret av Castor Troy
  • Liker 36
Skrevet

Altså, jeg blir sjokkert! (eller blir jeg det lenger??). Jeg prøvde meg på en kommentar om hvor sjokkerende det er for en "seriøs" bedrift å svare sånn, men den ble ikke godkjent *bombe*.

Kan noen avsløre disse ufyselige menneskene? Jeg er så lei! Tenk om alle med kundeservice jobber skulle svart akkurat slik de tenkte? Da hadde ikke mange av oss hatt en jobb...

• Liker 34
Skrevet
1 minutt siden, Breakeven skrev:

Altså, jeg blir sjokkert! (eller blir jeg det lenger??). Jeg prøvde meg på en kommentar om hvor sjokkerende det er for en "seriøs" bedrift å svare sånn, men den ble ikke godkjent *bombe*.

Kan noen avsløre disse ufyselige menneskene? Jeg er så lei! Tenk om alle med kundeservice jobber skulle svart akkurat slik de tenkte? Da hadde ikke mange av oss hatt en jobb...

Hun hadde vel aldri svart dette på bloggen, litt mer sukkersøt der. Men tenker hun slipper unna her siden ikke like mange vil lese det. Men det skal hun ikke være for sikker på.. 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Castor Troy skrev:

Hun hadde vel aldri svart dette på bloggen, litt mer sukkersøt der. Men tenker hun slipper unna her siden ikke like mange vil lese det. Men det skal hun ikke være for sikker på.. 

Men det er på bloggen!

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Breakeven skrev:

Men det er på bloggen!

Det er sjokkerende 🤯 Hun må vel forstå hvordan dette vil slå tilbake på henne 

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, Castor Troy skrev:

Det er sjokkerende 🤯 Hun må vel forstå hvordan dette vil slå tilbake på henne 

Men gjør det virkelig det? Det er nok for mange beundrere til at de vil merke det, dessverre.

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, Smultering skrev:

Men gjør det virkelig det? Det er nok for mange beundrere til at de vil merke det, dessverre.

Trodde de ble jekket ned etter LK ble avslørt etter å ha skrevet falske meldinger på hennes kommentarfelt, men den gang ei. Her er hun frekk og opptrer amatørmessig, skulle tro svaret kom fra en tenåringsjente, ikke en erfaren forretningskvinne. 

I beste fall ender dette med en ny smekk for henne, men tviler på at hun går i seg selv av den grunn. 

• Liker 27
Skrevet (endret)
På 6.2.2020 den 16.57, Ultiva skrev:

Livsstilscoach/PT fitfocus.no får også syrlige og nebbete svar fra netfit inne på instagram:

https://imgur.com/a/BxvM1yv

Jeg vil faktisk anbefaler alle å gå inn og se hvor avvisende og barnslige netfit er i sine svar. Fitfocus er åpenbart vennlig og gir masse ros innimellom den konstruktive kritikken, men møter altså kun en kald skulder:

https://www.instagram.com/p/B8NtGq_A-Ve/?igshid=11q47orhd05r4

😳 

Disse blir nok slettet snart... Husk skjermdump dere som ønsker å beholde dette🤣

Endret av Marioposa
  • Liker 29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...