Gjest eeyore83 Skrevet 8. januar 2020 #14681 Skrevet 8. januar 2020 Blir dere aldri lei av å diskutere henne? Skjønner ikke hva som er så interessant med henne.
Rev. Revenge Skrevet 8. januar 2020 #14682 Skrevet 8. januar 2020 46 minutter siden, Surikatt skrev: Jeg har aldri sett hun har rørt de manualene de har til pynt. Hun vil være tynn det er derfor hun trener. Hun vil også inspirere samt ha inntekter på Netfit-klubben/appen som skulle lanseres i fjor, selv om hun er fullstendig ukvalifisert som PT for andre enn seg selv. Hun foretrekker fortsatt fettforbrenning fremfor det hun kaller styrke og klarer etter åtte år fortsatt ikke en skikkelig gjennomført armheving, en av de enkleste øvelsene som, forutsatt at den utføres korrekt, gir mye progresjon på kort tid. I bunn og grunn så skjønner jeg ikke hvorfor det er så viktig å vise frem den daglige hoppingen sin, når den viktigste jobben gjøres på kjøkkenet sammen med et lite lager av måltidserstattere i form av Nutrilett. Hun lurer ikke meg. 31
LilleSnupp Skrevet 8. januar 2020 #14683 Skrevet 8. januar 2020 Endrer Oppskriftsonsdag til "Finn ulikhetene" https://www.carolinebergeriksen.no/2020/01/08/thaisalat-med-peanottdressing/ vs https://www.tastemade.com/shows/healthy-af/thai-carrot-and-cucumber-noodle-salad 28
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 8. januar 2020 #14684 Skrevet 8. januar 2020 (endret) 1 time siden, eeyore83 skrev: Blir dere aldri lei av å diskutere henne? Skjønner ikke hva som er så interessant med henne. Lite interessant med henne, men bedriften er det. Endret 8. januar 2020 av lillesnøfnugg
Lin10 Skrevet 8. januar 2020 #14685 Skrevet 8. januar 2020 25 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Lite interessant med henne, men bedriften er det. Bedriften er jo henne. 6
Lin10 Skrevet 8. januar 2020 #14686 Skrevet 8. januar 2020 (endret) Litt forundret over at dere i det hele tatt diskutere hennes treningsøvelser. Hun oser av energi og tydelig at hun rekker over mye på en dag. I tillegg så ser hun fantastisk ut. Tobarnsmor og ser såpass fit ut er imponerende. Så ja, ser ut som om hennes treningsregime gir positive følger på både kropp, sjel og energi. Bare å sette i gang tenker jeg. Trening gir positivitet. Endret 8. januar 2020 av Lin10 7
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 8. januar 2020 #14687 Skrevet 8. januar 2020 (endret) 14 minutter siden, Lin10 skrev: Bedriften er jo henne. For dere ja, som har gått i «venninnefellen» og på «leirbåltaktikken», men Caroline Berg Eriksen blogg en bedrift som har et management som heter UI, i Caroline Berg Eriksen blogg jobber det 4 stykker, en av de er LKE som er fotograf. Huset i Caroline Berg Eriksen blogg er et showroom for blant annet Kremmerhuset. Kroppen og fjeset til CBE blogg er underlaget for reklame for undertøy, og andre varer betalt av annonsører. CBE blogg får 50-100.000 kr per innlegg. Treningsapp og IG er en annen måte å være relevant på, som nok ikke funker helt etter planen da det er lite engasjement. Muligens fordi å være en sprek tobarnsmor ikke er nok? Det er typ 80 prosent av de i Norge. Caroline Berg Eriksen vet jeg ikke noe om. Endret 8. januar 2020 av lillesnøfnugg
Lin10 Skrevet 8. januar 2020 #14688 Skrevet 8. januar 2020 (endret) 10 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: For dere ja, som har gått i «venninnefellen» og på «leirbåltaktikken», så er Caroline Berg Eriksen blogg en bedrift som har et management som heter UI, i Caroline Berg Eriksen blogg jobber det 4 stykker, en av de er LKE som er fotograf. Huset i Caroline Berg Eriksen blogg er et showroom for blant annet Kremmerhuset. Kroppen og fjeset til CBE blogg er underlaget for reklame for undertøy, og andre varer betalt av annonsører. CBE blogg får 50-100.000 per innlegg. Treningsapp og IG er en annen måte å være relevant på, som nok ikke funker helt etter planen da det er lite engasjement. Muligens fordi å være en sprek tobarnsmor ikke er nok? Det er typ 80 prosent av de i Norge. Det må da være mye bedre å gå i « venninne» fella enn å gå i « jeg kritiserer alt hun gjør» fella. Positivitet gir positivitet. Negativitet gir negativitet. Interssant å se hvor mye du vet om hennes bedrift, tydelig du er opptatt av henne. Uansett så går hennes bedriftsstrategi ut på å dele noe av sitt liv. Endret 8. januar 2020 av Lin10 5
Halle-Palle Skrevet 8. januar 2020 #14689 Skrevet 8. januar 2020 18 minutter siden, Lin10 skrev: Litt forundret over at dere i det hele tatt diskutere hennes treningsøvelser. Hun oser av energi og tydelig at hun rekker over mye på en dag. I tillegg så ser hun fantastisk ut. Tobarnsmor og ser såpass fit ut er imponerende. Så ja, ser ut som om hennes treningsregime gir positive følger på både kropp, sjel og energi. Bare å sette i gang tenker jeg. Trening gir positivitet. Akkurat. 10
Populært innlegg ella morax Skrevet 8. januar 2020 Populært innlegg #14690 Skrevet 8. januar 2020 18 minutter siden, Lin10 skrev: Litt forundret over at dere i det hele tatt diskutere hennes treningsøvelser. Hun oser av energi og tydelig at hun rekker over mye på en dag. I tillegg så ser hun fantastisk ut. Tobarnsmor og ser såpass fit ut er imponerende. Så ja, ser ut som om hennes treningsregime gir positive følger på både kropp, sjel og energi. Bare å sette i gang tenker jeg. Trening gir positivitet. Jeg skjønner ikke helt sammenhengen her: CBEs treningsøvelser som vises gjennom blogg/netfit, er et produkt som bloggen leverer. Hva har det å gjøre med at hun er tobarnsmor og ser fantastisk ut? Og hva vet vi om hennes kropp, sjel og energi? Jeg regner det siste som en privatsak som vi egentlig ikke vet noe om (så fremt hun ikke spesifikt har beskrevet det på bloggen?) Hvis øvelsene som presenteres på bloggen utføres feil og kan føre til belastning for utøveren,er det viktig å påpeke dette. 59
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 8. januar 2020 #14691 Skrevet 8. januar 2020 (endret) 45 minutter siden, Lin10 skrev: Det må da være mye bedre å gå i « venninne» fella enn å gå i « jeg kritiserer alt hun gjør» fella. Positivitet gir positivitet. Negativitet gir negativitet. Interssant å se hvor mye du vet om hennes bedrift, tydelig du er opptatt av henne. Uansett så går hennes bedriftsstrategi ut på å dele noe av sitt liv. Trist at hun ikke holder seg til å Selge seg selv til annonsørene, men må bruke andre i familien for å høste «positivitet». Tenker at det er viktig at folk er kritiske til enkelte aktører og at det er derfor forbrukerombudet har så mye å gjøre. Positivitet og naivitet skaper shady bedrifter og det er ingen tjent med. Hverken barn eller forbrukere. Endret 8. januar 2020 av lillesnøfnugg
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 9. januar 2020 Populært innlegg #14692 Skrevet 9. januar 2020 7 timer siden, Lin10 skrev: Litt forundret over at dere i det hele tatt diskutere hennes treningsøvelser. Hun oser av energi og tydelig at hun rekker over mye på en dag. I tillegg så ser hun fantastisk ut. Tobarnsmor og ser såpass fit ut er imponerende. Så ja, ser ut som om hennes treningsregime gir positive følger på både kropp, sjel og energi. Bare å sette i gang tenker jeg. Trening gir positivitet. At hun må jobbe kvelder, helger, helligdager og fridager er jo et bevis på at hun ikke er så effektiv. På mandag brukte de jo over 8 arbeidstimer hos frisøren. I går gikk mye av dagen til mere egenpleie, trening og fikse negler. Hadde hun vært litt mer effektiv så hadde hun kunne tatt seg fri mye mer. I går rakk hun ikke å godkjenne kommentarer på bloggen engang innen normal arbeidstid. At hun blir så positiv av all trening, så er det rart at hun ofte er så veldig sur og krass i eget kommentarfelt. 64
Levina Skrevet 9. januar 2020 #14693 Skrevet 9. januar 2020 12 timer siden, Lanolin skrev: In other news har Cameron Diaz blitt mamma, og deler nyheten på Instagram. Kun tekst med navn, og at dottera er veldig søt. "While we are overjoyed to share this news, we also feel a strong instinct to protect our little one's privacy. So we won't share any more details, other than the fact that she is really, really cute. Så.. Då er dei sikkert ikkje stolte då? 🤔 Cameron er ikke blogger. 1
Halle-Palle Skrevet 9. januar 2020 #14694 Skrevet 9. januar 2020 12 minutter siden, Levina skrev: Cameron er ikke blogger. Hva mener du? Må bloggere eksponere barna, er det det du mener? Det stemmer jo ikke? 44
Kleenex Skrevet 9. januar 2020 #14695 Skrevet 9. januar 2020 8 timer siden, Lin10 skrev: Litt forundret over at dere i det hele tatt diskutere hennes treningsøvelser. Hun oser av energi og tydelig at hun rekker over mye på en dag. I tillegg så ser hun fantastisk ut. Tobarnsmor og ser såpass fit ut er imponerende. Så ja, ser ut som om hennes treningsregime gir positive følger på både kropp, sjel og energi. Bare å sette i gang tenker jeg. Trening gir positivitet. Hvem er "dere"? Spør for en venn. 19
Populært innlegg Inocybe Skrevet 9. januar 2020 Populært innlegg #14696 Skrevet 9. januar 2020 1 time siden, Levina skrev: Cameron er ikke blogger. Er bloggere pålagt å benytte barna sine? Kan man ikke være livsstilsblogger og ha barn uten at barna må være tilstede på bloggen. Jeg er litt overrasket over at du med dette sier deg enig med dem som mener at CBE ikke kan opprettholde virksomheten sin uten at barna må inngå. At CBE har så lite annet å komme med hun ikke har noe annet valg enn å dra inn barna. I så fall blir det ikke mindre kynisk av henne å benytte barna på bloggen. De må altså jobbe hverdager, ferier og høytider for at CBE kan få ta ut 8 arbeidstimer hos frisør. Sier mye om prioriteringene til CBE 😳. 56
Surikatt Skrevet 9. januar 2020 #14697 Skrevet 9. januar 2020 8 timer siden, Lin10 skrev: Det må da være mye bedre å gå i « venninne» fella enn å gå i « jeg kritiserer alt hun gjør» fella. Positivitet gir positivitet. Negativitet gir negativitet. Interssant å se hvor mye du vet om hennes bedrift, tydelig du er opptatt av henne. Uansett så går hennes bedriftsstrategi ut på å dele noe av sitt liv. Sitt liv ja men hvorfor skal barn som ikke har valgt det selv inngå i bedriftsstrategien som er å tjene penger. Stop sharenting, hva betyr det for deg? 18
Surikatt Skrevet 9. januar 2020 #14698 Skrevet 9. januar 2020 (endret) 1 time siden, Levina skrev: Cameron er ikke blogger. Blogger eller ikke blogger. Ingen burde legge ut bilde av uvitende barn på nettet. Stop sharenting gjelder aller foreldre. Endret 9. januar 2020 av Surikatt 28
Aquarius04 Skrevet 9. januar 2020 #14699 Skrevet 9. januar 2020 3 timer siden, Levina skrev: Cameron er ikke blogger. Nei, det stemmer det. Men hun er en internasjonal filmstjerne med LANGT større tilhengerskare enn CBE, og likevel velger hun å IKKE eksponere dattera si. Eller mener du å si at CBE er en større kjendis enn Cameron Diaz? Videre kan man fint være blogger uten å eksponere ungene sine i hytt og pine. 35
pøbelsara Skrevet 9. januar 2020 #14700 Skrevet 9. januar 2020 3 timer siden, Levina skrev: Cameron er ikke blogger. Skjønner du virkelig ikke hvor problematisk det er å berøve ungene sine for privatliv? 32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå