Sure sitronen Skrevet 8. januar 2020 #14661 Skrevet 8. januar 2020 35 minutter siden, exictence skrev: Behøver man å ha et mål om å bli bedre, da? Kan man ikke like gjerne ha som mål at man har det gøy, at det er lystbetont? Er det bortkastet da, mener du? Så lenge man ikke får skader av "feilen", eller at det på sikt er skadelig, spiller det vel ingen rolle om man gjør det feil? Om man ikke vil bygge muskler, men har det godt med å vedlikeholde, eller tenker det er godt å være i bevegelse, hva så? Jeg tror ikke hun nødvendigvis kunne hatt like god helse med et mer effektivt program. Det kommer an på om hun likte det. Jeg tror det er utrolig mye helsegevinst i å like det man gjør, føle seg vel. Og hvis en liten "daffe" joggetur gjør meg glad, i forhold til en mer effektiv løpetur, så vil jeg velge det først, også for helsen sin del. Enig med deg,for meg skal trening være gøy og glad. Så som du sier. Om 5 min med trening gjør meg glad eller en daff tur så er det mer enn bra nok 😀 3
Klaraku78 Skrevet 8. januar 2020 #14662 Skrevet 8. januar 2020 51 minutter siden, exictence skrev: Behøver man å ha et mål om å bli bedre, da? Kan man ikke like gjerne ha som mål at man har det gøy, at det er lystbetont? Er det bortkastet da, mener du? Så lenge man ikke får skader av "feilen", eller at det på sikt er skadelig, spiller det vel ingen rolle om man gjør det feil? Om man ikke vil bygge muskler, men har det godt med å vedlikeholde, eller tenker det er godt å være i bevegelse, hva så? Jeg tror ikke hun nødvendigvis kunne hatt like god helse med et mer effektivt program. Det kommer an på om hun likte det. Jeg tror det er utrolig mye helsegevinst i å like det man gjør, føle seg vel. Og hvis en liten "daffe" joggetur gjør meg glad, i forhold til en mer effektiv løpetur, så vil jeg velge det først, også for helsen sin del. Nå har jo CBE selv uttalt at hun trener for å se bra ut. Får ikke ikke akkurat inntrykk av hun syns trening er så gøy. Hvem løper en mil på mølla hver dag fordi de syns det er så gøy? Jeg tenker at de som trener fordi de syns det er gøy, er mye mer aktiv generelt enn det CBE er. I tillegg trener de mer variert. Var jo først nå i sommer at de var på en aktiv ferie. Og selv der fikk jeg inntrykk av at det viktigste med turen var å få vist frem mest mulig kropp. 26
Halle-Palle Skrevet 8. januar 2020 #14663 Skrevet 8. januar 2020 18 timer siden, Pæddan skrev: Nå har jeg ikke lest de siste sidene her, men er det noen spesiell grunn til at vi ikke får se magen til fru Eriksen lengre? Alltis noe foran, bluret eller sittende..... Bilde av hele magen rett forfra i dag (i går?) på instastory. Skulle nesten tro at de leste her inne 🤔 13
exictence Skrevet 8. januar 2020 #14664 Skrevet 8. januar 2020 2 timer siden, Klaraku78 skrev: Nå har jo CBE selv uttalt at hun trener for å se bra ut. Ja, og det gjør hun. 2 timer siden, Klaraku78 skrev: Får ikke ikke akkurat inntrykk av hun syns trening er så gøy. Jeg får virkelig det inntrykket. 2 timer siden, Klaraku78 skrev: Hvem løper en mil på mølla hver dag fordi de syns det er så gøy? Jeg tror det er mange som synes det er gøy. 2 timer siden, Klaraku78 skrev: Jeg tenker at de som trener fordi de syns det er gøy, er mye mer aktiv generelt enn det CBE er. Ikke når det gjelder meg i hvert fall. Jeg trener, men en del mindre enn CBE. Og jeg trener fordi det er gøy. Kan neppe tenke meg at det er gøy å trene veldig mye. Ja, ja, noen synes sikkert det og. 2 timer siden, Klaraku78 skrev: I tillegg trener de mer variert. Nei, det tror jeg ikke. 2 timer siden, Klaraku78 skrev: Var jo først nå i sommer at de var på en aktiv ferie. Og selv der fikk jeg inntrykk av at det viktigste med turen var å få vist frem mest mulig kropp. Kan godt være. 3
Kleenex Skrevet 8. januar 2020 #14665 Skrevet 8. januar 2020 På 6.1.2020 den 19.54, lillesnøfnugg skrev: Når man kaller noe som er så til de grader «fritidssysler» slitsomt, da er det på tide å begynne å jobbe. Hvis en frisørtime kan kalles en hard arbeidsdag, da er det noe galt med virkelighetsoppfatning rundt hva en «jobb» er. Det er bedriftens problem at de stiller seg selv i et så dårlig og latterlig lys. Ja det er virkelig avslørende. Hva frua kaller å jobbe.... 16
Gjest Snøsøta Skrevet 8. januar 2020 #14666 Skrevet 8. januar 2020 (endret) ..om de bare hadde innsett at hjernen også er en muskel og brukt like mye tid på å trene den. Hvis man skal være den beste utgaven av seg selv er det vel det beste stedet å starte. Endret 8. januar 2020 av Snøsøta
Klaraku78 Skrevet 8. januar 2020 #14667 Skrevet 8. januar 2020 21 minutter siden, Kleenex skrev: Ja det er virkelig avslørende. Hva frua kaller å jobbe.... Ja, i dag har hun jo hatt nok en slitsom "arbeidsdag". Først trent, så fikse negler. Og så avslutte dagen med enda mer trening med mannen. Syns det ikke er så rart at hun må bruke kvelder, helger og helligdager på å jobbe. 35
Klaraku78 Skrevet 8. januar 2020 #14668 Skrevet 8. januar 2020 5 minutter siden, Klaraku78 skrev: Ja, i dag har hun jo hatt nok en slitsom "arbeidsdag". Først trent, så fikse negler. Og så avslutte dagen med enda mer trening med mannen. Syns det ikke er så rart at hun må bruke kvelder, helger og helligdager på å jobbe. Hun har faktisk vært så travel at hun ikke har hatt tid til å godkjenne kommentarer på bloggen en gang, og nå er kl 16.30. Jobber de egentlig i det hele tatt om dagen, bortsett fra en time eller to som brukes på nytt innlegg. 28
Rev. Revenge Skrevet 8. januar 2020 #14669 Skrevet 8. januar 2020 45 minutter siden, Klaraku78 skrev: Ja, i dag har hun jo hatt nok en slitsom "arbeidsdag". Først trent, så fikse negler. Og så avslutte dagen med enda mer trening med mannen. Syns det ikke er så rart at hun må bruke kvelder, helger og helligdager på å jobbe. Er dette innhold til blogg og SoMe? 7
Klaraku78 Skrevet 8. januar 2020 #14670 Skrevet 8. januar 2020 39 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Er dette innhold til blogg og SoMe? Foreløpig bare noen poseringer og videoer på instastory, så usikker på om det havner på bloggen etterhvert. Hvis du tenkte på om de kan kalle det jobb... 7
Rev. Revenge Skrevet 8. januar 2020 #14671 Skrevet 8. januar 2020 Akkurat nå, Klaraku78 skrev: Foreløpig bare noen poseringer og videoer på instastory, så usikker på om det havner på bloggen etterhvert. Hvis du tenkte på om de kan kalle det jobb... Kan uansett slå fast at bloggeierne og jeg har veldig ulike måter å jobbe for inntekten på. De dokumenterer tilsynelatende det de fyller hverdagen med som frisørbesøk, trening og kjøreturer til Oslo og kaller det jobb, mens hverdagen min består av å jobbe for å ha muligheten til frisørbesøk, trening og kjøreturer til hytta i den tiden jeg kaller fritid. 37
Fredrik29 Skrevet 8. januar 2020 #14672 Skrevet 8. januar 2020 Jeg har både venner og familie som tjener svært godt på å gjøre tilsynelatende lite eller at jobben innebærer en masse lystbetonte aktiviteter. Det har jeg aldri opplevd som provoserende eller urettferdig, jeg er bare lykkelig for at folk jobber og bidrar med skatteinntekter til fellesskapet vårt. 10
Rev. Revenge Skrevet 8. januar 2020 #14673 Skrevet 8. januar 2020 Jeg har ikke skrevet at det er provoserende eller urettferdig, ei heller at jobben min er lite lystbetont. Så hvis det er meg du svarer, så bommer du litt. 23
FotbaIlflua Skrevet 8. januar 2020 #14674 Skrevet 8. januar 2020 7 minutter siden, Fredrik29 skrev: Jeg har både venner og familie som tjener svært godt på å gjøre tilsynelatende lite eller at jobben innebærer en masse lystbetonte aktiviteter. Det har jeg aldri opplevd som provoserende eller urettferdig, jeg er bare lykkelig for at folk jobber og bidrar med skatteinntekter til fellesskapet vårt. Er det noen som sier at man ikke skal få ha en slik jobb? Det er CBE selv som legger ut frisørbesøk på jobbkontoen på insta for så å påstå at det IKKE er jobb når leserne påpeker at det ikke er spesielt slitsom arbeidsdag å gå til frisøren. Hun må bestemme seg; er det jobb eller er det ikke jobb? 37
CabinCruiser Skrevet 8. januar 2020 #14675 Skrevet 8. januar 2020 9 minutter siden, Fredrik29 skrev: Jeg har både venner og familie som tjener svært godt på å gjøre tilsynelatende lite eller at jobben innebærer en masse lystbetonte aktiviteter. Det har jeg aldri opplevd som provoserende eller urettferdig, jeg er bare lykkelig for at folk jobber og bidrar med skatteinntekter til fellesskapet vårt. Takk Mange innlegg later til å være merket av "dette er ikke en jobb". Men det ER jo jobben til CBE, akkurat som det er jobben til noen andre å sitte 8-16 på et kontor, eller bygge tuneller, eller være journalist i VG. 7
Fredrik29 Skrevet 8. januar 2020 #14676 Skrevet 8. januar 2020 (endret) 12 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Jeg har ikke skrevet at det er provoserende eller urettferdig, ei heller at jobben min er lite lystbetont. Så hvis det er meg du svarer, så bommer du litt. Nei jeg mente ikke å svare deg, jeg bare ytret en mening. Endret 8. januar 2020 av Fredrik29 8
Populært innlegg skarpegg Skrevet 8. januar 2020 Populært innlegg #14677 Skrevet 8. januar 2020 In other news har Cameron Diaz blitt mamma, og deler nyheten på Instagram. Kun tekst med navn, og at dottera er veldig søt. "While we are overjoyed to share this news, we also feel a strong instinct to protect our little one's privacy. So we won't share any more details, other than the fact that she is really, really cute. Så.. Då er dei sikkert ikkje stolte då? 🤔 75
Populært innlegg Inocybe Skrevet 8. januar 2020 Populært innlegg #14678 Skrevet 8. januar 2020 56 minutter siden, Lanolin skrev: In other news har Cameron Diaz blitt mamma, og deler nyheten på Instagram. Kun tekst med navn, og at dottera er veldig søt. "While we are overjoyed to share this news, we also feel a strong instinct to protect our little one's privacy. So we won't share any more details, other than the fact that she is really, really cute. Så.. Då er dei sikkert ikkje stolte då? 🤔 Ja slik må det være. Cameron Diaz er ikke stolt av barnet sitt og skjuler at hun har barn. 53
Gjest pop up bruker Skrevet 8. januar 2020 #14679 Skrevet 8. januar 2020 7 timer siden, exictence skrev: Behøver man å ha et mål om å bli bedre, da? Kan man ikke like gjerne ha som mål at man har det gøy, at det er lystbetont? Er det bortkastet da, mener du? Så lenge man ikke får skader av "feilen", eller at det på sikt er skadelig, spiller det vel ingen rolle om man gjør det feil? Om man ikke vil bygge muskler, men har det godt med å vedlikeholde, eller tenker det er godt å være i bevegelse, hva så? Jeg tror ikke hun nødvendigvis kunne hatt like god helse med et mer effektivt program. Det kommer an på om hun likte det. Jeg tror det er utrolig mye helsegevinst i å like det man gjør, føle seg vel. Og hvis en liten "daffe" joggetur gjør meg glad, i forhold til en mer effektiv løpetur, så vil jeg velge det først, også for helsen sin del. Jeg mener at man ikke bør ha det. Noen trener bare for å vedlikeholde egen form, være sånn nogenlunde, drive med noe de liker, holde seg slanke osv. Hva som faktisk er motivasjonen er veldig forskjellig, og absolutt ikke alle trener for å bli så mye bedre. Problemet her, slik jeg forstår det, er dels at dette ikke er på et treningsstudio, men noen som andre faktisk følger råd av, og hvis disse utfører øvelsene feil kan det føre til skader på hvermannsen, selv om det ikke fører til skader for personen som "lærer bort". Det andre problemet handler, slik jeg ser det, om at trening uten et mål er lite motiverende hvis du skal ha en egen treningskanal. En visjon, et mål vil gjøre produket enklere å selge. Hvis du bare ser masse hopp og sprett øvelser, men det ikke er noe "hvorfor skal du gjøre dette" "av dette oppnår du" "hvis målet ditt er x, bør du gjøre disse øvelsene fordi y" så mister du mange tror jeg. Hvis vi sammenligner med Kayla Itsiner, som jeg syns det virker som de er noe inspirert av, så ser du at hun har bygget opp et lite imperium, og der har du klare mål, hvorfor du skal gjøre ditt og datt, og hva du oppnår osv.
Surikatt Skrevet 8. januar 2020 #14680 Skrevet 8. januar 2020 11 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev: Hvis hun har bestemt seg for å bygge muskler (når var det?) bør hun snarest øke belastningen jevnt og effektivt over tid, fortrinnsvis starte med helkroppsøkter bestående av baseøvelser med stang/manualer/kettlebells de dagene det ikke løpes på mølla eller bedrives andre fettforbrennende hopp og sprett-øvelser uten belastning. Det er en delvis utdannet ernæringsfysiolog og PT i husholdningen som kan hjelpe til med at øvelsene som fremvises utføres riktig, så da ser vi forhåpentligvis snart resultater. Det pleier å gå fort med nybegynnere.👍 Jeg har aldri sett hun har rørt de manualene de har til pynt. Hun vil være tynn det er derfor hun trener. 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå