Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 minutter siden, Kollontaj skrev:

Forutinntatt er visst det nye begrepet CBE.no bruker om eserne sine. Her skriver CBE.no at de skjøt opp fyrverkeri før kl 21, men når noen lurer på hvorfor de gjorde det får de til svar at de er forutinntatte, fordi de skjøt slett ikke opp noe som bråket. 🙄 (hvordan kunne leserne vite det, liksom? ☺️ Fyrverkeri som skytes opp, bråker gjerne.)

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/01/01/nyttarsaften-2019/

Ps. Er ikke selve saken om fyrverkeri tidligere på kvelden jeg reagerer på, men måten CBE svarer på.

oops - der har visst du skrevet omtrent akkurat det samme som meg. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, pøbelsara skrev:

oops - der har visst du skrevet omtrent akkurat det samme som meg. 

Sånn kan det gå! 

☺️

• Liker 6
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet

Merkelig innhold i kommentarfeltet til fruen, hvem produserer dette svada innholdet?

Skrevet
9 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Merkelig innhold i kommentarfeltet til fruen, hvem produserer dette svada innholdet?

Det lurer jeg ikke på engang.

• Liker 29
Skrevet

Jeg gremmes hver gang jeg ser løpestilen hennes, at hun aldri har tatt et løpekurs for å få bedre teknikk? Når du lander med helen på den måten stopper du opp farten og det er uheldig for hoften.

I allefall på stier, da er det så gøy å løpe lett, CBE har virkelig ikke kunnskap om løping spør du meg.

Et tips er å dra på Løplabbet og spørre en fysioterapeut om å se på løpestilen. Det gjorde jeg for mange år siden. 

• Liker 16
Skrevet
9 minutter siden, miamiamia skrev:

Jeg gremmes hver gang jeg ser løpestilen hennes, at hun aldri har tatt et løpekurs for å få bedre teknikk? Når du lander med helen på den måten stopper du opp farten og det er uheldig for hoften.

I allefall på stier, da er det så gøy å løpe lett, CBE har virkelig ikke kunnskap om løping spør du meg.

Et tips er å dra på Løplabbet og spørre en fysioterapeut om å se på løpestilen. Det gjorde jeg for mange år siden. 

Ja, det kommer frua aldri til å gjøre. Der i gården vet jo dette paret best uansett hva det måtte være. Ydmykhet vet de ikke hva er en gang. Må være deilig å være verdensmestre i alt. 

• Liker 28
Skrevet
1 time siden, lillesnøfnugg skrev:

Frua og Lars Kristian Eriksen. 

• Liker 27
Skrevet
1 time siden, miamiamia skrev:

Så lenge målet er å holde seg tynn er løpestil vel ikke så relevant ;). Når man der i mot ønsker å leve av å inspirere og lære bort... 

Men enig. Gremmes. 

• Liker 24
Skrevet
2 timer siden, pøbelsara skrev:

Det er jo bare så utrolig lite sympatisk. 

Jeg så hun brukte samme argument når noen spurte om hun skøyt opp fyrverkeri tidlig på kvelden på nyttårsaften - siden hun jo faktisk hadde skrevet at hun skjøt opp fyrverkeri tidlig på kvelden for at barna skulle få se. Da var folk også forutinntatte - for det var egentlig  stjerneskudd hun tente på til barna. Merkelig å kalle det å skyte opp, synes nå jeg. Når noen sier at de skyter opp fyrverkeri, så tror jeg selvsagt at de mener det de skriver/sier. Men frua blir altså furtis og heder folk er forutinntatte. det er bare så helt borti staur og vegger det hun driver med. 

Hvis hun skulle fortelle at hun tente stjerneskudd med barna - hvorfor sa hun ikke bare det da? Så slapp hun alle forutinntatt folk som faktisk - nok en gang - faktisk leste det hun sa og forholdt seg til det.

samme som når de tok med drone til Dovre, og ble sur for at leserne ikke skjønte av seg selv at de brukte den bare på de få kvadratmetrene det IKKE er droneforbud der oppe.

• Liker 36
Skrevet

Jeg kommenterte at de skjøt opp fyrverkeri tidlig på kvelden. Ble ikke akkurat godt mottatt, nei. :ler: 
Om de IKKE 'skjøt opp' fyrverkeri, hvorfor skriver hun det da? Nei jeg var ikke forutinntatt, jeg kommenterte det hun skrev. 
:klaske: 

• Liker 44
Skrevet

Får helt The Julekalender - vibber av siste innlegg. Hvorfor blande inn en haug med engelske ord? Det gir jo ikke mening heller: innlegget heter "fredagsbuketten", mens i teksten kaller hun det "flowers for Friday" - hva er poenget?

• Liker 23
Skrevet (endret)

Jeg ser flere klager over spydige kommentarer, men de mest spydige kommentarene jeg ser, er de som klager over spydige kommentater..? :klo:

Endret av Crash
  • Liker 17
Skrevet
På 9.1.2020 den 11.51, Levina skrev:

Alle foreldre tar beslutninger om hva de mener er riktige for sine barn. Hun har svart på dette før. Dette er til det beste for de. Hun har også svart på at de opplever så og si bare positivt rundt det å har vist bilder. Som en offentlig person  så må de hele tiden ta vurderinger rundt dette, og dette har hun skrevet i sitt eget kommentarfelt at hun har gjort. Du er nok ikke den rette personen til å vurdere hva som ikke er bra for hennes barn. 
Jeg merker meg også at spørsmål rundt denne tråden, og om dette som står her inne på så mange sider er bra for barna, aldri blir besvart. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Crash skrev:

Jeg ser flere klager over spydige kommentarer, men de mest spydige kommentarene jeg ser, er de som klager over spydige kommentater..? :klo:

Du ser ikke de spydige kommentarene hennes i kommentarfeltet ?

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Orly skrev:

Du ser ikke de spydige kommentarene hennes i kommentarfeltet ?

Jo, jeg mener at det jeg ser er enkelte "fans" som blir fornærmet på CBE's vegne i kommentarfeltet, som ikke innser at det er DE som skriver spydige oppgulp og gjør kommentarfeltet utrivelig, ikke "kritikerne".

• Liker 12
Skrevet

Er mange som kun leser når de ser at kommentarfeltet har flere enn fem innlegg. Det er jo underholdende med alle disse som forsvarer bedriften uansett. Alt fra at hun løper riktig, dekker bordet riktig, kler seg varmt nok, trener riktig, spiser store nok porsjoner, er veldig gode foreldre osv. Disse må jo kjenne bloggparet langt bedre enn andre lesere. 

• Liker 31
Skrevet
2 minutter siden, Kollontaj skrev:

Er mange som kun leser når de ser at kommentarfeltet har flere enn fem innlegg. Det er jo underholdende med alle disse som forsvarer bedriften uansett. Alt fra at hun løper riktig, dekker bordet riktig, kler seg varmt nok, trener riktig, spiser store nok porsjoner, er veldig gode foreldre osv. Disse må jo kjenne bloggparet langt bedre enn andre lesere. 

Ja, det er jo nesten så man skulle tro de hadde førstehånds kjennskap til absolutt alt de foretar seg. 

• Liker 30
Skrevet
21 minutter siden, Malum skrev:

Ja, det er jo nesten så man skulle tro de hadde førstehånds kjennskap til absolutt alt de foretar seg. 

Merkelig, det der 😏

• Liker 14
Skrevet
3 timer siden, Crash skrev:

Jo, jeg mener at det jeg ser er enkelte "fans" som blir fornærmet på CBE's vegne i kommentarfeltet, som ikke innser at det er DE som skriver spydige oppgulp og gjør kommentarfeltet utrivelig, ikke "kritikerne".

Ah misforsto jeg da.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...