Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
11 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg tenker på undertøyet som er nytt fra HM?? Som hun «kjøpte» før jul? Content marketing på sitt beste der altså, eller snikreklame hvis du vil.

Men du spurte hvordan man kunne vite at det det var snikreklame for H&M, og ikke Mymuse? Den kommentaren du siterer om undertøyet får jeg forøvrig ikke opp på IG, kun den om kimonoen

Endret av tantesofie
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
14 minutter siden, tantesofie skrev:

Men du spurte hvordan man kunne vite at det det var snikreklame for H&M, og ikke Mymuse? Den kommentaren du siterer om undertøyet får jeg forøvrig ikke opp på IG, kun den om kimonoen

Ser poenget ditt, siden noen etterspurte så er det ikke snikreklame. Men det er ikke denne måten CBE viser frem content på, her snikreklamer vi først og merker etterpå. Gjerne ispedd «spørsmål» om hvor ting er kjøpt. Bare nevner hårspennene fra Coverbrands og måten de ble snikreklamert for i flere måneder. Jeg aner ikke hvor @virkelig har sett denne kommentaren, da det ikke foreligger noe link eller annen dokumentasjon. Burde kanskje vært litt mer kildekritisk.

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
1 time siden, lillesnøfnugg skrev:

Bedre at frua viser frem en retusjert og merkelig proporsjonert kropp på grunn av redigeringene, enn å vise frem mindreårige. Det er vel umerket reklame for min mus 🐭 undertøyet som vanlig 🙄 At det skal være så vanskelig etter 10 år.

Du tar jo feil. At det skal være så vanskelig. 

• Liker 3
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
14 minutter siden, Levina skrev:

Du tar jo feil. At det skal være så vanskelig. 

Ja jeg tok feil, det var snikreklame for HM 🤪 vanskelig å se forskjell. Eller muligens så tar jeg feil når det gjelder det også, at hun bare bjuder på litt kropp til sine ressurssterke kvinnelige følgere. De blir helt sikkert «inspirert».

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
1 time siden, Jeezebel skrev:

For meg oppleves dette vulgært, om det er aldri så delikat fremstilt. Hadde samme setting vært i et glanset magasin for undertøy, så hadde bildene sikkert blitt beundret, og muligens hadde litt beundring drysset over fotografen også?
Kan det være en idè satse på reklame for lekkert undertøy? Da får de jo vist frem det de begge to tydelig best liker å vise frem....

Venter i spenning på delikate undertøysbilder av fruemannen... 

• Liker 9
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
4 minutter siden, Kleenex skrev:

Mulig det hadde fått flere likerklikk? Men hva vet vel jeg 🤷🏼‍♀️

Skrevet
1 time siden, virkelig skrev:

At det skal være så vanskelig !

29 minutter siden, Levina skrev:

At det skal være så vanskelig. 

AT DET SKAL VÆRE SÅ VANSKELIG!

• Liker 10
Gjest pop up bruker
Skrevet
2 timer siden, Minnie Mus skrev:

Arbeidsdagen er ikke over for frua, hun skal lage middag først.

Det er nesten så jeg ikke tror det jeg hører. For meg og alle jeg kjenner, regner vi ikke å lage middag som en del av arbeidsdagen, det er noe vi gjør når vi kommer hjem fra jobb, når arbeidsdagen er OVER. Hva slags verden lever den dama i???

Til bloggens forsvar: det hun lager skal vises frem på bloggen onsdag (oppskrift-onsdag), så sånn sett er det faktisk arbeid. Selv om de spiser det i dag, og selv om de aller fleste av oss lager middag uten å kalle det arbeid. Vi andre kaller det vel slit. 

Skrevet

Oh, lordy. At det skal være så vanskelig, ja.

Her er en nøtt til oss alle: Hvor mange innlegg i CBEs blogg og IG inneholder raus gratisreklame for Zara?

• Liker 21
Skrevet
2 minutter siden, pop up bruker skrev:

Til bloggens forsvar: det hun lager skal vises frem på bloggen onsdag (oppskrift-onsdag), så sånn sett er det faktisk arbeid. Selv om de spiser det i dag, og selv om de aller fleste av oss lager middag uten å kalle det arbeid. Vi andre kaller det vel slit. 

Sier hun dette på IG-stories? 

• Liker 2
Gjest pop up bruker
Skrevet
7 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jepp!

Skrevet (endret)
1 time siden, Kleenex skrev:

Slettet.

Noen var før meg. 😊

Endret av BaHare
Skrevet
1 time siden, Kleenex skrev:

Ja, det begynner å bli en stund siden BH-bildet han la ut i forbindelse med at noen andre køddet med konas undertøysbilde rett etter fødselen.

Artig bilde, det skal han ha.

• Liker 3
Skrevet
På 8.1.2020 den 23.12, Lin10 skrev:

Litt forundret over at dere i det hele tatt diskutere hennes treningsøvelser. Hun oser av energi og tydelig at hun rekker over mye på en dag. I tillegg så ser hun fantastisk ut. Tobarnsmor og ser såpass fit ut er imponerende. Så ja, ser ut som om hennes treningsregime gir positive følger på både kropp, sjel og energi. Bare å sette i gang tenker jeg. Trening gir positivitet.

Bakgrunnen var vel Netfit, og hvorfor det er lite inspirasjon å hente for leserne. Som jeg har forstått fokuserer hun omtrent aldri på vekter i treningsøvelsene, og styrke er faktisk viktigere enn kondisjon for kvinner etter fylte 30. Hun driver nok med trening hun selv finner motivasjon i. Men hun glemmer at man bør tenke variasjon når man presenterer treningen. 

• Liker 18
Skrevet
På 9.1.2020 den 10.56, Levina skrev:

Cameron har lagt opp så hun er ikke lenger en internasjonal filmstjerne. Det har da ikke noe med hvem som er mest kjent eller har mest tilhengere. Det handler om at Cbe har en blogg hvor hun deler noe av sitt liv og i det livet er hun mamma og ønsker å vise dette til en viss grad. Barna får en helt naturlig tilnærming til dette. Ikke noe å bekymre seg for, dere som skriver i denne tråden og er så opptatt av barns ve og vel, ironisk nok. 

Det er fint du prater på vegne av to barn da, og tydeligvis vet hvordan de vil reagere om mange år når de ser at mye av livet er brettet ut på internett. Jeg har spurt deg eller @Lin10 om dette før- dere hadde vært helt ok med at mannen deres hadde lagt ut bilder av dere flere ganger i uken på blogg og insta? Og er ønsket om å vise fremmede livet som mamma viktigere enn å skjerme barn? 

• Liker 30
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

Slettet grunnet feil i videreformidlingen.

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
1 time siden, lillesnøfnugg skrev:

Slettet sitat

Det var ikke LK som sa det! :) Han hadde mye annet å si, men det var stort sett mer på sak enn akkurat den kommentaren! 😆

Endret av FruJohansen
Slettet sitering
  • Liker 8
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
17 minutter siden, FruJohansen skrev:

Det var ikke LK som sa det! :) Han hadde mye annet å si, men det var stort sett mer på sak enn akkurat den kommentaren! 😆

Oi, da beklager jeg til LKE.

Skrevet
21 timer siden, pøbelsara skrev:

Hvor «inspirerende» er egentlig disse middagstipsene hennes? Ca like inspirerende som «treningsøvelsene» hun lirer av seg..

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...