Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev:

Ikke for å være en party 💩 , men det lades vel opp til morsdag og fotoshoot i en seng igjen.

Ja, jeg tror jo ikke at vi har sett det siste til modelloppdrag for de små, dessverre, men vi får sette pris på hver dag som går. 

At noe har skjedd er vel ganske klart med en slik markant endring i eksponeringen. 

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Ja, jeg tror jo ikke at vi har sett det siste til modelloppdrag for de små, dessverre, men vi får sette pris på hver dag som går. 

At noe har skjedd er vel ganske klart med en slik markant endring i eksponeringen. 

Jeg håper at de faktisk har tenkt over hva de gjør og ikke bare «tenkt». Kan fortsatt ikke forstå hvordan bruke barn som en del av et firma kan være positivt for barnet. Ser at bloggerne er helt spinnville på Snap med eksponering. Det er eksponering det også, selv om det blir «borte».

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

Jeg undrer meg over at løpeinnlegget bare har 3 kommentarer...? Betyr det at folks kommentarer ikke er positive, eller er engasjementet så lavt? Hva er verst for bedriften...?

Noe annet jeg har tenkt på med disse såkalte influencerne; hva er den største motivasjonen for dette yrkesvalget: likes eller penger?? Jo mere jeg tenker på det, dess mer absurd er det å dele hverdagen sin med tusenvis av fremmede...Hvem vil det,liksom??

• Liker 13
Skrevet
På 8.1.2020 den 23.12, Lin10 skrev:

Litt forundret over at dere i det hele tatt diskutere hennes treningsøvelser. Hun oser av energi og tydelig at hun rekker over mye på en dag. I tillegg så ser hun fantastisk ut. Tobarnsmor og ser såpass fit ut er imponerende. Så ja, ser ut som om hennes treningsregime gir positive følger på både kropp, sjel og energi. Bare å sette i gang tenker jeg. Trening gir positivitet.

Rart at hun ikke har rukket å rydde ut jula,da...

• Liker 11
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Undreguri skrev:

Jeg undrer meg over at løpeinnlegget bare har 3 kommentarer...? Betyr det at folks kommentarer ikke er positive, eller er engasjementet så lavt? Hva er verst for bedriften...?

Noe annet jeg har tenkt på med disse såkalte influencerne; hva er den største motivasjonen for dette yrkesvalget: likes eller penger?? Jo mere jeg tenker på det, dess mer absurd er det å dele hverdagen sin med tusenvis av fremmede...Hvem vil det,liksom??

Var det ikke maange flere kommentarer for et par dager siden? Eller har jeg drømt? Mener at jeg leste kommentarfeltet og tenkte at det var mye bedre stemning enn hva som er normalen når engasjementet er stort. At folk kom med egne løpetips++ 

Når begynner jeg å tvile på min egen virkelighetsoppfatning 🤔

Endret av ella morax
  • Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, ella morax skrev:

Var det ikke maange flere kommentarer for et par dager siden? Eller har jeg drømt? Mener at jeg leste kommentarfeltet og tenkte at det var mye bedre stemning enn hva som er normalen når engasjementet er stort. At folk kom med egne løpetips++ 

Jo... det var flere kommentarer tidligere

• Liker 9
Skrevet

Dere trenger ikke å holde pusten så lenge ang eksponering av barn. Siste insta innlegg er barna igjen eksponert 😕 Blir nok for kjedelig for frua uten å legge ut bilder og videoer av barna, får alt for lite oppmerksomhet da. Hun har jo ikke noe annet spennende å komme med.

• Liker 29
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
21 minutter siden, MarianneE skrev:

Jo... det var flere kommentarer tidligere

Så de har fjernet kommentarene? Isåfall er det meget spesielt..

Skrevet
5 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Så de har fjernet kommentarene? Isåfall er det meget spesielt..

Ja, det var jo flere positive kommentarer der som er borte nå... merkelig. 

• Liker 9
Skrevet (endret)

feil

Endret av miamiamia
Skrevet
3 timer siden, Minnie Mus skrev:

Dere trenger ikke å holde pusten så lenge ang eksponering av barn. Siste insta innlegg er barna igjen eksponert 😕 Blir nok for kjedelig for frua uten å legge ut bilder og videoer av barna, får alt for lite oppmerksomhet da. Hun har jo ikke noe annet spennende å komme med.

Jepp.. Nå har det vært 3 instastories med barn på 8 timer. 🙈

• Liker 14
Skrevet

Jeg følger ikke denne bloggen fordi den er så kjedelig, mulig jeg så julebildet på link her inne.. Men det julebildet i sengen med hele familien i rødt var direkte vondt å se faktisk ....

• Liker 17
Skrevet
4 timer siden, ella morax skrev:

Det er eitt anna nylig innlegg om løping som har mange kommentarer, kan det være det du tenkjer på? Det heiter "løping i terreng". 

• Liker 4
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
47 minutter siden, Justlooking skrev:

Jeg følger ikke denne bloggen fordi den er så kjedelig, mulig jeg så julebildet på link her inne.. Men det julebildet i sengen med hele familien i rødt var direkte vondt å se faktisk ....

Da skal du se bildene fra juleaften. Apropos #sharenting 

Skrevet
8 timer siden, Vipser skrev:

Jepp.. Nå har det vært 3 instastories med barn på 8 timer. 🙈

Ja, det er liten vits å gi henne kudos for å ikke eksponere barn. Sannsynligheten for at hun slutter med det er like stor som at månen er en gul ost. 

Med andre ord - don't keep your hopes up!

• Liker 20
Skrevet

Jeg har for øvrig nesten sluttet å lese denne tråden. All kritikk er berettiget, men ingenting blir noensinne tatt til etterretning. Det er som å pisse i motvind, stange hue i veggen og snakke med seg selv. Man blir bare oppgitt og lei, og ingenting fører noensteds. Det går på repeat, og jeg sitter kun igjen med å bli provosert (av CBE). 

Tror det er flere som føler som meg, og jo mindre engasjement denne tråden får desto mindre engasjement får CBE. Jeg lukter død over bloggen. 

• Liker 37
Skrevet

Hvem er det som VIRKELIG stoler på at når CBE anbefaler et produkt som hun får betaling for, tror at omtalen komme fra hjertet?? 

• Liker 21
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
1 time siden, Smugleseren skrev:

Hvem er det som VIRKELIG stoler på at når CBE anbefaler et produkt som hun får betaling for, tror at omtalen komme fra hjertet?? 

De 19700 som følger henne vil jeg anta? 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
11 timer siden, Amuletten skrev:

Det er eitt anna nylig innlegg om løping som har mange kommentarer, kan det være det du tenkjer på? Det heiter "løping i terreng". 

Ah, stemmer det! Takk for oppklaring når jeg surrer🙂 

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, Kaputt skrev:

Jeg har for øvrig nesten sluttet å lese denne tråden. All kritikk er berettiget, men ingenting blir noensinne tatt til etterretning. Det er som å pisse i motvind, stange hue i veggen og snakke med seg selv. Man blir bare oppgitt og lei, og ingenting fører noensteds. Det går på repeat, og jeg sitter kun igjen med å bli provosert (av CBE). 

Tror det er flere som føler som meg, og jo mindre engasjement denne tråden får desto mindre engasjement får CBE. Jeg lukter død over bloggen. 

Men tenk på alle bloggleserne som er innom tråden og blir gjort oppmerksomme på bloggerbransjens gråsoner, feilmerking av reklame, barneeksponering osv.

Jeg tror denne tråden har mest å gi når det gjelder bevisstgjøring av forbrukerne. Om de som driver cbe.no skulle ta til seg noen av tilbakemeldingene som er gitt her, er det bare en ekstra bonus...

• Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...