Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest SelinaKyle
Skrevet (endret)
19 timer siden, Kaputt skrev:

Ingen nominasjon til vixen i år, eller er jeg blind? 

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24773021/disse-kan-vinne-influencer-pris

Jeg mener å ha sett at hun var nominert, i livsstil-kategorien, men dette er finalistene. Altså har hun ikke fått nok stemmer i semifinalen til å gå videre til finalen. Skal se om jeg finner dokumentasjon på dette, for er ikke 100% sikker.

Edit: hun var nominert, men gikk ikke videre. Kilde: https://vixen.no/2020/01/06/dette-er-semifinalistene-i-vixen-awards-2019/

Uansett, pinlig resultat.

Endret av SelinaKyle
Lagt til kilde
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juryen i Vitsen finner nok opp en trøstepris til CBE i år også.

• Liker 15
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
2 timer siden, Corinne skrev:

Ser ut som influenceren ble influencet på HM  😁 Eller omvendt? 

Snapchat-256903662.jpg

Ikke merket som reklame heller #detervirkeligsåvanskelig 🙄FD999308-7FB6-4228-99C0-15EB57CA49DB.jpeg

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

Sier vel litt når hun ikke har nådd opp til en eneste pris i finalen. Sier mye om populariteten til denne bloggeren, mener jeg. Skal hun ikke liksom være Norges "største" blogger? Får se om hun har noen kommentarer til dette i innlegg denne uka. 

• Liker 22
Skrevet

Hun drev jo å tagg etter stemmer på insta for en stund siden. Rart at ikke det engang hjalp, hun som har så mange følgere.

• Liker 21
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet

Tydelig at denne osingen av kvalitet ikke holder opp i mot andre bloggere/influencere. 

Skrevet (endret)
3 timer siden, spaniasol skrev:

Ingen nominasjon! Selv om jeg ikke er enig i alle som er nominert fortjener en pris, er det faktisk bra at Fattig Student er blant de nominerte. Det må være pinlig for CBE å ikke være nominert. Etter så mange år i bransjen, og med så god tro på seg selv og sitt konsept.

Ikke gått videre i en eneste kategori? Flaks at det ble sørget for trøsteprisen 10 år som guilty pleasure siste år da. En pris vi nå ser er spot on siden CBE.no beviselig ikke får stemmer når det teller. Antallet reelle fans kan ikke være høyt. 

Hvis noen synes jeg er unødvendig sarkastisk nå, er det bare å se den umerkede reklamen for HM over, så skjønner dere hvorfor jeg har blitt irritert 🤬.  

Endret av Inocybe
La til setning
  • Liker 48
Skrevet
23 minutter siden, Inocybe skrev:

Ikke gått videre i en eneste kategori? Flaks at det ble sørget for trøsteprisen 10 år som guilty pleasure siste år da. En pris vi nå ser er spot on siden CBE.no beviselig ikke får stemmer når det teller. Antallet reelle fans kan ikke være høyt. 

Hvis noen synes jeg er unødvendig sarkastisk nå, er det bare å se den umerkede reklamen for HM over, så skjønner dere hvorfor jeg har blitt irritert 🤬.  

Hvorfor skal hun merke antrekket med reklame? 

Dagens voksenopplæring: har hun kjøpt klær for egne penger og ikke har noe samarbeid med HM, selv om hun viser klær derfra eller ZARA så skal det ikke merkes med reklame eller annonse. Hadde hun lagt ut adlinker fra de, skal det merkes med reklame. 

Så den irritasjon du har, burde du nok rettes mot noe annet. 

• Liker 10
Skrevet
28 minutter siden, Levina skrev:

Dagens voksenopplæring: har hun kjøpt klær for egne penger og ikke har noe samarbeid med HM, selv om hun viser klær derfra eller ZARA så skal det ikke merkes med reklame eller annonse. Hadde hun lagt ut adlinker fra de, skal det merkes med reklame. 

Driver du også med voksenopplæring 🤔

• Liker 36
Skrevet

Hun er ikke sponsa av H&M eller Zara. 

• Liker 1
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
1 time siden, Oline12 skrev:

Hun er ikke sponsa av H&M eller Zara. 

Så hun viser frem klær for HM gratis, når hun taper mellom 50-100.000 kr på det? Hun bruker annonseplassene sine for å reklamere gratis og gå glipp av andre annonsekroner også? Høres tvilsomt ut at Berg Eriksen som har proklamert at de aldri gjør noe gratis gjør noe slikt. Satt på spissen så var vel ikke veldedighetsarbeidet helt uten en form for kred/profitt heller.

Endret av lillesnøfnugg
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
10 minutter siden, MissLucy skrev:

Dette er et mønster - til verdens største og mest kommersielle og mest lønnsomme brands donerer hun gratis reklame for titusenvis av kroner, og hun gjør det om igjen og om igjen og om igjen.

Redd Barna derimot, de må betale for reklame hos CBE. 

Ja, snakk om mor Theresa blogg for  store kommersielle (tvilsomme) virksomheter. 

Gjest CecilieX
Skrevet
1 time siden, Levina skrev:

Du som har tatt oppgaven som voksenopplærer når det gjelder influencere, kan du forklare årsakene til at CBE ikke nådde opp i Vixen i år? Min ydmyke hypotese er at hun ikke fikk nok stemmer og at de reflekterer antall lojale følgere. Hva tenker du?

Skrevet
2 timer siden, Levina skrev:

;) :vinke:

• Liker 11
Skrevet

På hvilket grunnlag vet du at bloggeieren har kjøpt utstillingsdukke-antrekket fra HM av egne penger? @Levina

• Liker 36
Skrevet
28 minutter siden, CecilieX skrev:

Du som har tatt oppgaven som voksenopplærer når det gjelder influencere, kan du forklare årsakene til at CBE ikke nådde opp i Vixen i år? Min ydmyke hypotese er at hun ikke fikk nok stemmer og at de reflekterer antall lojale følgere. Hva tenker du?

Jeg tenker at det er flere dyktige bloggere der ute slik at hun ikke kan regne med at hun alltid skal være med i finalen, men overrasket ble jeg. Jeg er jo lojal følger, men jeg har ikke stemt på henne. Er vel ikke alle som vet om dette. Hun har heller ikke godt inn for å fokusere for dette selv, noe jeg tenker er helt greit. De ønsker vel å gi oppmerksomheten til andre som ikke er like veletablerte i bransjen.  Det at hun har holdt på med dette i 10 år og fortsatt kan leve godt av dette, er jo en førstepris i seg selv tenker jeg. Mye har skjedd i denne bransjen på 10 år.  Hva er dine tanker, utenom de tankene om at hun det snart går nedenomoghjem og lesertallene stuper fordi hun ikke eier moral og etikk og selger barnas barndom? 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

På hvilket grunnlag vet du at bloggeieren har kjøpt utstillingsdukke-antrekket fra HM av egne penger? @Levina

Hun har ikke merket det med reklame. 

• Liker 2
Skrevet

At CBE ikke er nominert til noen Fixen-priser i år ser jeg som et sunnhetstegn. En influenser som er så til de grader i utakt med tiden bør ha få få følgere, og svært liten påvirkningskraft!

Tidene forandrer seg, og folk er opptatt av miljø, gjenbruk, kroppspositivisme, beskyttelse av barns privatliv, osv.

CBE bør ta det til etterretning.

• Liker 48
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
23 minutter siden, Levina skrev:

Jeg tenker at det er flere dyktige bloggere der ute slik at hun ikke kan regne med at hun alltid skal være med i finalen, men overrasket ble jeg. Jeg er jo lojal følger, men jeg har ikke stemt på henne. Er vel ikke alle som vet om dette. Hun har heller ikke godt inn for å fokusere for dette selv, noe jeg tenker er helt greit. De ønsker vel å gi oppmerksomheten til andre som ikke er like veletablerte i bransjen.  Det at hun har holdt på med dette i 10 år og fortsatt kan leve godt av dette, er jo en førstepris i seg selv tenker jeg. Mye har skjedd i denne bransjen på 10 år.  Hva er dine tanker, utenom de tankene om at hun det snart går nedenomoghjem og lesertallene stuper fordi hun ikke eier moral og etikk og selger barnas barndom? 

22 minutter siden, Levina skrev:

Hun har ikke merket det med reklame. 

Mulige at man er inne på noe angående Vixen som er annonsørene pris, hun er ikke attraktiv nok hos annonsørene og viser gratis reklame for å bare ha noe innhold/content?

Endret av lillesnøfnugg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...